Objem a Objem
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
dik, tak jsem zas o neco chytrejsi, ale nevymyslel jsem si to, nekde jsem to cetl asi to nebyla teta Wiki (a ani ta 12tileta demonstrantka
...
zpet k objemum, 147kW/200 koni mela ma 6valcova 3litrova atmosfera, 2litrovy 4 valec turbo subaru, no a aktualne na stejny vykon staci 3 valce a 1,5 litr objem
...
https://auto-mania.cz/novy-ford-fiesta- ... imy-video/
...
Tak a co je lepsi obrovska velka tezka atmosfera s 6 valci a nebo pidimoturel s tremi valci, urcite pojede pri stejnem vykonu auto s lehcim motorem lip
...
zpet k objemum, 147kW/200 koni mela ma 6valcova 3litrova atmosfera, 2litrovy 4 valec turbo subaru, no a aktualne na stejny vykon staci 3 valce a 1,5 litr objem
...
https://auto-mania.cz/novy-ford-fiesta- ... imy-video/
...
Tak a co je lepsi obrovska velka tezka atmosfera s 6 valci a nebo pidimoturel s tremi valci, urcite pojede pri stejnem vykonu auto s lehcim motorem lip
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Nepojede, pokud líp nemyslíš to, že to zajede rychlejš čas na nějaké trati...
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
ze bych to cetl tady?
http://www.autoforum.cz/technika/plochy ... eru/?forum
Ono by bylo dobré tu zdůraznit, že není boxer jako boxer. To co zde je předváděno je klasická flat-four. Písty rozhodně "neboxují".
Motory typu boxer, kde je na jeden válec připadají dva písty a dvě klikovky ale pouze jedna zpalovací komora a písty skutečně "boxují" proti sobě se už téměř nepoužívají. Naposledy jsem se s ním setkal v tanku T-64 a pak jako lodní motor. Pro auta moc dobré nejsou
http://www.autoforum.cz/technika/plochy ... eru/?forum
Ono by bylo dobré tu zdůraznit, že není boxer jako boxer. To co zde je předváděno je klasická flat-four. Písty rozhodně "neboxují".
Motory typu boxer, kde je na jeden válec připadají dva písty a dvě klikovky ale pouze jedna zpalovací komora a písty skutečně "boxují" proti sobě se už téměř nepoužívají. Naposledy jsem se s ním setkal v tanku T-64 a pak jako lodní motor. Pro auta moc dobré nejsou
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
samozrejme, ze pojede podstatne lip, za predpokladu, ze se zmeni pouze motor a ne podvozek a zbytek auta, tj. neresime ford kontra subaru
...
jinou otazkou je samozrejme zivotnost oturbenych vysavacu
...
jinak ja za klicovy parametr povazuji zrychleni na 100
...
jinou otazkou je samozrejme zivotnost oturbenych vysavacu
...
jinak ja za klicovy parametr povazuji zrychleni na 100
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
a pokud zustaneme u subaru, tak nejsportovnejsi je asi bez diskuse WRX STI a to je oturbeny 4 valec a ne atmosfericky 6 valec a pokud to matne sleduji tak pokud by se drzeli poucky, ze optimalni je pul litru na valec, tak by meli lepsi spolehlivejsi motor nez 2,5ka. Pro subaru je konkurence snad jen EVO a to same radovy oturbeny 4 valec. Radove reseni je jeste lepsi, protoze muze byt kompaktnejsi, ale tady je to na diskusi, protoze 4 valcova placatice muze mit niz teziste.
...
ale at si kazdy jezdi cim chce a co mu dela radost
...
ale at si kazdy jezdi cim chce a co mu dela radost
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Ty protilehlý válce teď začal vyrábět myslím GM nebo nějaký podobný Američan. Viděl jsem reportáž z nějakého veletrhu a tam to dali na testování do velkých pick-upů jedné energetické firmě a docela jim to jelo. Vyzdimali z toho vyšší účinnost při spalování paliva. ( Asi o 30%, nevím přesně ) Řekl bych, že jsem na to narazil v článku na autowebu a titulek byl neví jak spalovací motory ještě nejsou za zenitem, nevím už přesně.
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
a mne dela konkretne radost podelne atmosfericky radovy 6 valec zadni nahon, oturbeny radovy 5 valec pricne AWD haldex, a plochy dvojturbeny plochy motor podelne poctiva temer mechanicka AWD:-)
...
rekl bych, ze mohu porovnavat jednotlive koncepce
...
rekl bych, ze mohu porovnavat jednotlive koncepce
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Ty pořád píšeš hrozně obecně. Je lepší na co? Absolutně? Ve všech parametrech? To asi záleží na subjektivních pocitech a preferencích každýho uživatele takovýho auta. Pro mě je lepší rozhodně ten těžkej velkej šestiválec.vrgada píše:Tak a co je lepsi obrovska velka tezka atmosfera s 6 valci a nebo pidimoturel s tremi valci, urcite pojede pri stejnem vykonu auto s lehcim motorem lip
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
To je jedno, že neboxují. Prostě se tomu tak říká. A tomu druhýmu se říká motor s protilehlými písty. Tak neslovíčkař v jasně danejch termínech. Tramín červený taky není červený víno a nikdo s tím neslovíčkaří.vrgada píše:Ono by bylo dobré tu zdůraznit, že není boxer jako boxer. To co zde je předváděno je klasická flat-four. Písty rozhodně "neboxují".
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
No, tak to určitě... Nepřestává mě udivovat, jak můžeš vyřknout zcela vážně takovýhle předpoklady, když vůbec netušíš, jaký by ty motory měly parametry... prostě jedno N/A třílitr a druhý přeplňovanej 1,5, oba stejný maximální hodnoty výkonu a krouťáku (což nic neříká o jejich průběhu) a víme, co pojede líp. Tak fajn.vrgada píše:samozrejme, ze pojede podstatne lip, za predpokladu, ze se zmeni pouze motor a ne podvozek a zbytek auta, tj. neresime ford kontra subaru
Takže parametr, kterej při běžnym používání auta nevypovídá vůbec o ničem. To už je mnohem zajímavější takový dynamický zrychlení třeba 100-150.vrgada píše:jinak ja za klicovy parametr povazuji zrychleni na 100
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Proto taky JP verze WRX STI mají pořád 2.0. Tenhlecten 2.5 nesmysl vzniknul jenom pro Evropu (a USA?), zřejmě kvůli emisím...vrgada píše:...a pokud to matne sleduji tak pokud by se drzeli poucky, ze optimalni je pul litru na valec, tak by meli lepsi spolehlivejsi motor nez 2,5ka.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
tak za prve wikipedie neni relevantni zdroj informaci uz proto, ze si tam kazdy muze napsat co chce a lze to dodatecne menit, takze po case tam na stejnem odkazu muze byt neco uplne jineho.
...
za druhe opravdu nejsem motorar a ze se o necem neco rika, jeste neznamena, ze to tak je, mne se predstava boxujicich pistu proti sobe zdala spravna a tak jsem si boxer subaru preradil do pojmu plochy motor, na vlastnostech subaru agregatu oznaceni nic nemeni
...
za treti
vino bych sem netahal, napriklad chorvati maji crno vino a cerne taky neni
...
za ctvrte
stojim si za svym, ze krome vykonu je dulezita i hmotnost a motor s polovicnim poctem valcu by mel byt vyrazne lehci, tipuji az o nekolik metraku, takze nejen, ze auto bude mit lepsi zrychleni na 100, ale i pruzne zrychleni a pokud to emisne nedokurvili tak i reakci na plyn, protoze staci roztacet polovicni hmotu
...
a osobni zkusenost s atm 3 litrem se jezdi mnohem lepe nez s turbo 2 litrem, protoze tahne od volnobehu, kdezto to turbo je do 2000 naprosta zdechlina a musi se tocit a je to takova jankovita koza, ale jelo zrychlovalo rychleji, obe 147 kW rok vyroby1992
...
a hadat se nechci, ja bych chtel skladacku, karoserii volva, podvozek subaru a motor radovy atm sestivalec a kdyz to nejde, tak jsem vybral spravne subaru s twinturbem a automatem s menicem.
...
za druhe opravdu nejsem motorar a ze se o necem neco rika, jeste neznamena, ze to tak je, mne se predstava boxujicich pistu proti sobe zdala spravna a tak jsem si boxer subaru preradil do pojmu plochy motor, na vlastnostech subaru agregatu oznaceni nic nemeni
...
za treti
vino bych sem netahal, napriklad chorvati maji crno vino a cerne taky neni
...
za ctvrte
stojim si za svym, ze krome vykonu je dulezita i hmotnost a motor s polovicnim poctem valcu by mel byt vyrazne lehci, tipuji az o nekolik metraku, takze nejen, ze auto bude mit lepsi zrychleni na 100, ale i pruzne zrychleni a pokud to emisne nedokurvili tak i reakci na plyn, protoze staci roztacet polovicni hmotu
...
a osobni zkusenost s atm 3 litrem se jezdi mnohem lepe nez s turbo 2 litrem, protoze tahne od volnobehu, kdezto to turbo je do 2000 naprosta zdechlina a musi se tocit a je to takova jankovita koza, ale jelo zrychlovalo rychleji, obe 147 kW rok vyroby1992
...
a hadat se nechci, ja bych chtel skladacku, karoserii volva, podvozek subaru a motor radovy atm sestivalec a kdyz to nejde, tak jsem vybral spravne subaru s twinturbem a automatem s menicem.
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
ovsem, pokud bych chtel jezdit rekordy, tak by to chtelo samozrejme manual
https://m.youtube.com/watch?time_contin ... p_9ryPX0x4
a jeste mne napadlo bile vino, bile je mozna tak mliko:-)
https://m.youtube.com/watch?time_contin ... p_9ryPX0x4
a jeste mne napadlo bile vino, bile je mozna tak mliko:-)
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
a pruzne zrychleni je co? jako, ze potrebujes rychle predjet a s vytrestenyma ocima dusis podtocenej motor misto, aby jsi podradil? nastesti tento novinarskej blabol automat resi kickdownem a v pruseru te nenecha
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Je to marný, je to marný, je to marný.
Jeden o koze, druhý o voze. Necháme toho
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Jeden o koze, druhý o voze. Necháme toho
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)