Stránka 16 z 16

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 7:08 am
od Juras
Posilovač brzd je jen posilovač, brzdí to i bez něj, akorát to jde dost těžko, když nic nepomáhá tlačit. To je jak posilovač řízení, taky to jde řídit i když přestane fungovat, jen už nic nepomáhá, tak musí použít větší sílu řidič.

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 7:13 am
od VDC
Jste zhýčkaní. To byste koukali, jak to brzdí bez motoru, když vás vůl kamarád táhne na laně, jako když to ukradl... :-D

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 7:27 am
od spm
ono co jsem se dival na konstrukci, tak problem neni, ze to neposiluje, ale ze v tom valci, kde se normalne za behu motoru dela podtlak, se pak hromadi vzduch, takze tou nohou je navic potreba prekonat tuhle silu navic... posilovac rizeni nevim, v madarovi ho nemam a vubec tam nechybi. naproti tomu jsem jednou na H6 chtel vytocit kola a musel jsem ji nastartovat, protoze jsem tim ani nehnul :D

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 7:55 am
od Juras
Tam se nemá jak co hromadit, je to otevřený tou hadičkou do sání. Akorát turbo verze mají v té hadičce ještě zpětnej ventil, ale ten jen brání aby při boostu nevletěl tlak do posilovače.
https://www.youtube.com/watch?v=0sj5d48mcss

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 8:01 am
od plukovník
spm píše:...jsem jednou na H6 chtel vytocit kola a musel jsem ji nastartovat, protoze jsem tim ani nehnul :D

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
...tak to asi opravdu nepatříš do té váhové kategorie +100, jako mnoho nás ostatních, kteří když si plivneme do dlaní, tak ten volant urveme, i když je třeba náhodou zrovna zamčený :-DDD

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 8:13 am
od Traveller
Plukovníku, koukám, že už se tu pomalu rozkoukáváš. Možná časem objevíš i tlachací srazové šumavské vlákno. :-DDD :-DDD :-DDD
A k tomu posilovači bych jen řekl..., abys nebyl překvapenej. :-DDD :-DDD :-DDD

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 8:54 am
od spm
Juras píše:Tam se nemá jak co hromadit, je to otevřený tou hadičkou do sání. Akorát turbo verze mají v té hadičce ještě zpětnej ventil, ale ten jen brání aby při boostu nevletěl tlak do posilovače.
https://www.youtube.com/watch?v=0sj5d48mcss
Podle mě tam nějakej ventil nebo něco musí být vždycky. Prakticky každý auto má ten posilovač konstruovaný tak, že pokud se vypne motor, tak ten podtlak v posilovači zůstane. Mimo jiné právě proto, když ten motor za jízdy chcípne nebo něco, tak aby s tím člověk mohl zastavit (to i vysvětluje, proč na zaparkovaném autě ten pedál asi 3x jde sešlápnout normálně). Pokud by to bylo hadicí rovnou do sání, tak by hned po chcípnutí motoru ten podtlak musel zmizet...

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: pát led 27, 2017 11:21 am
od Juras
Jo to je fakt, takže ten zpětnej ventil je tam vždy.

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: čtv kvě 18, 2017 8:31 pm
od emve
Pro mě dnes zajímavá zkušenost s STK/emisema na WRX. Emise reálně v pohodě, ale z paměti načetli nějaké starší chyby, které vznikly díky check-engine, které se rozsvítilo, ale následně zhaslo (u mě např. při vytočení do červeného pole, takže závada již netrvá) a od ledna 2018 už by mě s tím prý museli poslat do servisu. <:-<

Přesto si myslím, že smrduté dieselové vraky, které zamoří průjezdem půlku města budeme potkávat pořád, oni si cestu najdou, ale normálního člověka u standardní STK budou buzerovat, že se mu před půl rokem jednou rozsvítil check-engine. <:-<

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Napsal: čtv kvě 18, 2017 8:49 pm
od hamoun
mas to mit tyden před technickou smazane ... :)
(ono je pak třeba něco (to si nekde najdi - kolik) najezdit ... aby to uznali ... )