STK 2016 - informace, zkušenosti

Odpovědět
Uživatelský avatar
mata
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 814
Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
Jméno a příjmení: Martin Štenc
Bydliště: Sezimovo Ústí

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od mata »

mnov: to co pises mi dava nejvetsi smysl.
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od goha »

Když jsem byl na STK v listopadu 15, tak se mě technik ptal, jestli to je pernamentní čtyřkolka, tak jsem mu řekl, že ano. On odpověděl "tak to musíme přepnout" a potom provedl kontrolu na válcích.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
Ladis
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od Ladis »

ty válce se točí pomalu takže viscóza to pobere
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od hamoun »

Ladis: jo ... to se ale muze psat 3x do roka ... a pak se ozve někdo, komu se na STK auto "pokazi" po kontrole na valcich a tema je tu znova ...
škoda superb
ex WRX 2008
Fitipaldi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 190
Registrován: stř kvě 05, 2010 12:02 pm

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od Fitipaldi »

mnov píše:To je naprosto jednoduché. U vznětových motorů se sleduje jen kouřivost a u zážehových jen obsah CO. Ale neboj, oni to vylepší a budou se sledovat i další hodnoty.
Metan je taky škodlivej, hlavně uvnitř kabiny. >B-)
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od Slavek_xxx »

Fitipaldi píše: Metan je taky škodlivej, hlavně uvnitř kabiny.
Nesmis si k veceri davat hrachovou kasi nebo fazole ;-D
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1619
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od Harous »

Ono se to na těch válcích pokazit nemusí. Ale byl rozdíl když jsem technika (s Legacy) upozornil, že ten diff to nemá rád a on mi řekl, že to je dobrý a na ty válce hupsnul. Proti tomu na jiný STK sám ačkoliv bych mu něco říkal válce objel. Že to nebude týrat aby tomu něco neudělal. Že u stálých 4x4 to dělá vždy. To si pak příště vyberete vcelku jednoduše kam zajet...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od Subaru70 »

SquirrelLV píše:STK Kralupy - Premyslova 431. Do dvou let by dle technika mela byt STK v Libeznici......
..sakra to by bylo fajn kdyby to bylo v Líbeznici, měl bych to hned za rohem (*_^) |,,,,
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
plukovník

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od plukovník »

Subaru70 píše: ..sakra to by bylo fajn kdyby to bylo v Líbeznici, měl bych to hned za rohem
Když na STK řekneš, že to má permanentní 4x4 a že je nebezpečí že to při měření mohou zkurvit, tak se třeba leknou a měřit brzdy vůbec nebudou, nebo se technik pouze projede po dvoře a zkusmo zabrzdí...
To je zkušenost známého se Swiftem, co má primitivní viskózní mezinápravovou spojku u modelu 4x4.
fajfka
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 166
Registrován: pát črc 13, 2012 7:07 pm
Bydliště: Praha

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od fajfka »

Mě na STK v Radotíně po upozornění na permanentní čtyřkolku řekl technik,že na to měli školení a že když poběží motor a bude to tam jen chvíli,nic se nemůže stát. Auto šlo na normální válce. Jen bych se nechtěl dožít toho,že by něco udělalo rup a potom velké divení.
fajfka

Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
plukovník

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od plukovník »

fajfka píše:Mě na STK v Radotíně po upozornění na permanentní čtyřkolku řekl technik,že na to měli školení a že když poběží motor a bude to tam jen chvíli,nic se nemůže stát. Auto šlo na normální válce. Jen bych se nechtěl dožít toho,že by něco udělalo rup a potom velké divení.
Možná, že technik na školení nedával pozor.
Běžící motor je důležitý u automatu kvůli mazání, u MT o tom dost pochybuji !
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od mnov »

U MT lze testovat brzdy s vypnutým motorem, ale technik musí pravidelně posilovat nohy. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22544
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od spm »

No, mě by upřímně zajímalo jak... Protože jsem to párkrát na nějakých autech zkoušel a podle mě prostě zabrzdit bez motoru nejde. Teda jako když se vypne motor, tak asi 3 sešlápnutí jsou v pohodě. Pak se to ale v tom posilovači natlakuje a přetlačit to nejde. Ani když jsem se zapřel o sedačku a silou do pedálu, tak jsem s ním ani nehl.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od sima »

Bacha na to zapření o sedák,aby jsi to nepolámal :-) Já zlomil sedáky dva,při své váze jsem je jednoduše udolal létama nasedaním,ale ty zas nemáš ty třebné kila k tomuto úkonu,teda psal jsi myslím,že jsi provedení ultralight,nebo light :-) ;)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22544
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: STK 2016 - informace, zkušenosti

Příspěvek od spm »

Sedák přežil :-D Zkoušel jsem to jenom jednou, právě ze cvičných důvodů, jestli ten pedál bez motoru sešlápnout jde. Nešel a řekl bych, že by ta sedačka povolila asi dřív, než ten pedál :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“