STK 2016 - informace, zkušenosti
- Ladis
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
samosvor reaguje pouze když se kola točí stejným směrem ale s rozdílem otáček ... pokud jedno točí dopředu a druhé dozadu tak se samosvor ani nehne
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
To má subaru nějakou volnoběžku nebo jak to má řešené u LSD? Když jsem měl bmw tak tak jsem musel hodně zabrat abych je protočil proti sobě.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Tak jsem dnes absolvoval STK s níže uvedenými závadami. Ty prachovky moc nevěřim, páč se včera při výměně klaksonu narychlo musela měnit i levá přední tyčka stabiku, páč byla po smrti a sám sem na to koukal a mě se zdály v pohodě. To ostatní jsou pouze trošku osleplý světla, navíc svítící zbytečně moc dolů, takže se přeleští, seřídi a bude pokoj. Dělal to úplně mladej technik a po upozornění, že to je trvalá 4x4 se zadním samosvorem řekl hmmm a šel se zeptat. Pak tvrdil, že na to mají v mašině speciální program, takže žádný problém, nicméně to vzal normálka na válce. Takže v čem tkví ta výhoda toho programu jsem nějak nepobral. Pak nemohl najít VIN na předním okně (bodejť) a po dvojím ujištění, že je fakt jen na tlumiči se tvářil smutně. Ovšem na úplným závěru zaregistroval nefunkční levou přední parkovačku (přisaham, že včera svítila). Povídal ať ji vyměnim, já na to, že to bych potřeboval hromadu nářadí a min. hoďku času, páč musim rozdělat půl auta. Tak jsme se shodli, že jim právě dovezli obědy, tudíž to nebudem hrotit, on rychle spáchá papíry ať mu to nevystydne. Pak s tim vyjížděl ven a teprve tehdy vyzkoušel jen kvůli tomu měněný klakson. Hurá, bylo to k něčemu. Jinak na maličkosti jako je povinná výbava a náhradní serepetičky nebral žádný ohled a naprosto s klidem je přehlížel. Takže zkušenost? Na STK v Černovicích naprostá pohoda, žádnej stres, domluva v pohodě, fotil to jen na mobil. A rychlost, museli jsme čekat v cíli až uběhl potřebný time.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- SquirrelLV
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv úno 04, 2016 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Lenka V.
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Dnes STK Kralupy. . Emise za 10 minut..STK hodina včetně mj i kontroly pedalu, koukani do vyfuku, kontrola kufru!, povinne vybavy..20 minut trvalo dobracke poucovani ohledne prošlého obvazu a chybejici jedne casti sady na dojeti - pan to myslel dobře, Impreza udajne top stav na to co jim tam jezdi prumerne...Tak za mne STK ok, ale jsem veru rada ze mam 2 roky klid...Foceni bylo rychle mj..
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Co Ti kontrolovali na pedálech?
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
kde v Kralupech?
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Jí sem koukal na ten můj letní příspěvek, kde mám v závadách z STK ty prachovky. Dnes jsem byl na rampě a všechny jsou naprosto v cajku. Takže opět tvrdím, že do těch protokolů něco napsat musej. Auta bez vad na STK nejsou, jinak by se mohlo tvrdit, že technici jsou slepý.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- SquirrelLV
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv úno 04, 2016 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Lenka V.
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
STK Kralupy - Premyslova 431. Do dvou let by dle technika mela byt STK v Libeznici...Pedaly - normalne se presvedcovali ze standart. V protokolu , v lehkych zavadach mam ten prosly obvaz mj. Na muj vkus byli detailni ale kdyz 10 minut technik mj. hackem lovil vpadle povoleni vjezdu , ktere krylo VIN - budiz...
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
STK Sezimovo Ústí.
Na emisích s GT r.v. 99 mi řekli, že jsou hodnoty na hraně a že příště určitě neprojdu a budu muset vyměnit katalyzator. Doma jsem hodil voko na protokol a byl jsem s hodnotami uprostřed. Tak netuším proč mě strašili. Na technické všechno v poho. Na válcích technik věděl a říkal, že když je to permanentní čtyřkolka, že to nebude mučit a šlapat na brzdový pedál naplno. Takže by se na to asi vážně dupat nemělo, když je jedna náprava na válcích a druhá se nehne.
Na emisích s GT r.v. 99 mi řekli, že jsou hodnoty na hraně a že příště určitě neprojdu a budu muset vyměnit katalyzator. Doma jsem hodil voko na protokol a byl jsem s hodnotami uprostřed. Tak netuším proč mě strašili. Na technické všechno v poho. Na válcích technik věděl a říkal, že když je to permanentní čtyřkolka, že to nebude mučit a šlapat na brzdový pedál naplno. Takže by se na to asi vážně dupat nemělo, když je jedna náprava na válcích a druhá se nehne.
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Já ty emise stejně nějak nechápu... Žena byla teď nedávno s ropákem a jediné naměřené číslo, co tam taknějak bylo, byla akorát nějaká kouřivost, jinak nic. Jsem línej hledat svoje protokoly, ale mám pocit, že na těch mých benzinech byly měřeny nějaké koncentrace CO a podobně. Stejně tak u toho ropáka mi přišlo z těch tabulek, co u toho bylo, že to na diagnostiku nepřipojovali, ač tam bylo, že to auto umí.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
To je naprosto jednoduché. U vznětových motorů se sleduje jen kouřivost a u zážehových jen obsah CO. Ale neboj, oni to vylepší a budou se sledovat i další hodnoty.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Mně by to asi zas tolik nevadilo, protože z těch mých historických zážeháků asi nic jinýho ven nelítá, narozdíl od dieselů a moderních benziňáků s DPF
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Myslím, že technik moc nevěděl, protože já jezdím na STK kousek vedle do Soběslavi a tam tu stolici umí přepnout pro trvalý pohon. Vůbec nejde o to jakou silou se šlape na brzdu, to je úplně jedno. Jde o to, že pokud se točí obě kola na nápravě jedním směrem, tak začne spínat visko spojka na mezinápravovém diferenciálu. Psal jsem to už o něco výše.mata píše:STK Sezimovo Ústí.
Na válcích technik věděl a říkal, že když je to permanentní čtyřkolka, že to nebude mučit a šlapat na brzdový pedál naplno.
Naposledy upravil(a) mnov dne sob led 21, 2017 7:38 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Otázka jestli to jejich stolice umí... selská logika říká, že buď to musí mít 4 válce nebo ty dva válce umět pustit tak, aby se točily proti sobě... Nicméně IMHO největší nebezpečí při umístění AWD auto na obyčejné brzdné válce jsou v tom, že to auto z té rampy samo nechtěně odjedemnov píše: Myslím, že technik moc nevěděl, protože já jezdím na STK kousek vedle do Soběslavi a tam tu stolici umí přepnout pro trvalý pohon. Psal jsem to už o něco výše.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Technik na STK by dle mého názoru měl být znalý a nedopustit, aby mu auto odjelo z válců. To znamená nezkoušet to testovat s otáčením kol ve stejném směru bez zvednutí druhé nápravy. Já když se mě ptají zda je to trvalý pohon, tak je zároveň upozorním, že v návodu k obsluze je výslovně uvedeno, testovat brzdy jen při zvednuté druhé nápravě. Oni pak válce jen projedou a nic neměří a pokud tomu rozumí tak tu stolici přepnou a otestují.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT