To je jedna z hlavních věcí, který mě na těch šopech a řetězcích neskutečně serou - oni si ten náš krásný český jazyk zvykli ohýbat jak se jim zlíbí. A Tomáši, tvoje slova to jen potvrzují - jestliže mi někdo řekne "lepší ceny nenajdete", tak to pro mně automaticky znamená, že inrezuje (garantuje) nejnižší cenu. Né tak v řeči markeťáků - viz. tvoje reakce. Co prosím jiného může znamenat spojení "lepší cenu nenajdete"?Tomáš1002 píše:....
Tu reklamu, kde by zelený mužíček říkal "lepší ceny nenajdete", jsem nenašel. Ale i kdyby, neříká nejnižší, říká nejlepší, což jsou dva různé pojmy.
Ale važme si toho, že místo front a podplácení prodavačů řešíme takovéto "zásadní" věci a nekažme si život tím neustálým pocitem, jací jsme chudáci a někdo se nás snaží okrádat.
Nebo ty jejich slůvka "až", "od", "na veškerý dříve neslevněný sortiment", "likvidace", různé barvy tvary a velikosti písem.... atd. To je to čemu já říkám že dělají z lidí blbce. Proč bychom museli být, kurva, pořád ve střehu, jestli je daná reklama / leták opravdu dobrá nabídka, nebo pokus, jak ojebat co nejvíc lidí? Nemáme svých běžných starostí a problémů dost? Osobně si myslím, že by se měl mnohem více využívat institut "klamavé reklamy" a dávat za to opravdu citelné pokuty.