Tak do plastu bych určitě kovovou plastelínu necpal.Omega23 píše:Já bych zkusil díru zalepit(celou) dvousložkovým lepidlem ve válečku,taková plastelína - říká se tomu Belzona,nebo také "tekutý kov" a potom co to ztvrdne bych do toho tu díru vyvrtal a vyřízl závit.
Myslím že by to mělo pro tenhle účel stačit.
Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
No jo, už to z něj leze... Kdybys tam před tím něco napatlal, tak se ti to teď neukroutilo.spm píše:Jinak to teda takhle zarostlo za půl roku, když jsem to měnil předtím, tak to povolit šlo v pohodě...
Tak ono ten střední zase tolik taky nedrží. Já ho dávám normálně na šroubky třeba do těch notebooků.spm píše:Tu mojí provizorku jsem prostříkal bílym mazivem od wurtha, na zajišťovač závitů jsem neměl koule, pač jsem se bál, že to už vůbec neodtrhnu navíc tu mám jenom ten střední. Ale zase to jsou obyčejný pozinkovaný šrouby, nic lepšího jsem v M6 neměl, takže mi to stejně nejspíš shnije na padrť
Fotku nedal, tak těžko radit. Jinak se dají pořídit destičky z různých materiálů a pak to tím můžeš zavařit, nebo tam z toho i něco vytvarovat. Taky záleží, co to je za plast.spm píše:S tou opravou nevim, protože jsem to zkurvil dost Já tu ty M6 vložky do plastu mám. Případně i ta nýtovací M6ka by byla (mají je v hornbachu a kleště už mám). Ale ta díra v tý příčce je taková, že ty vložky tam nandám 3 vedle sebe, takže mě moc nenapadá z čeho to vylepit, aby to drželo... na swiftovi jsem teda olámaný okraje zadních světel, za který to drželo do kastle, modeloval z nějakýho dvousložkovýho lepidla. Ale dělalo se to fakt úplně na houby a stejně jsem z toho nebyl úplně přesvědčenej , že by to drželo To …
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
No jo, fotku díry jsem zapomněl udělat a teď už se mi to rozebírat nechce, jsem rád, že to teď drží pohromadě Materiál se zkusim podívat, jestli tam náhodou někde nebude napsanej (ale trochu se bojim, že jestli jo, tak v místě, kde to stejně neuvidím )
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Pokud díra není moc velká, tak bych to buď zkusil zalepit tavením/svařením plastem. Na materiál bych se vyprdnul a prostě to zkusil, zatim, co jsem zkoušel slepovat kusem PP ze zbytku podběhu to drželo. Nebo si vem kus ABS filamentu a takovym alternativnim "TIG" procesem (bez kovu s plastem) to prostě zalátej
Druhá varianta by byla použít tu dvousložkovou modelínu, co vytvrdne. rovnou bych do toho vložil buď tu nýtovací nebo termoinsert matici. Nevrtal bych do toho, bál bych se, že to bude praskat.
Nebo tejpka/bindry
Druhá varianta by byla použít tu dvousložkovou modelínu, co vytvrdne. rovnou bych do toho vložil buď tu nýtovací nebo termoinsert matici. Nevrtal bych do toho, bál bych se, že to bude praskat.
Nebo tejpka/bindry
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- alky
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
- Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Dnes na odpo jsem si naplánoval zdravotní procházku na Ješted, prozkoumat tamní staré lomy,zda tam nebudou ledy. Paráda, tak vyjedu z garaže, ozve se menší lup, a Forejs nebrzdí..doprčic. Když jsem u nás četl, jaká pakárna je odvzdušnit brzdy, tak mám 2x po náladě..
Forester 2003 XT..starouš.. & Mazda CX 7 černej chrocht - alias Marabu and here comes: 2015 XT
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Celej rok čekáš, až napadne sníh...pak ten den přijde a máš narozeniny, nastartuješ subaru kepl a po pár km nakládáš na podval.
Můj příběh s brzdama by už vydal na oscarové dílo...v létě před dovolenou přibržďuje zadek...nekonečné laborování, až se ukázalo neuvěřitelně divné skoro neznatelné prohnutí jednoho kotouče...opraveno, dovolená proběhla, jezdí se dál...přichází podzim a zadek opět přibržďuje, až se z něj kouří...a od té doby se jen a jen laboruje, protože brzdy jsou zdravé, nic jim není, všechno x-krát rozebrané a všechno v pořádku, dokonce vždycky i pár dní po "opravě". Avšak jen do té doby, co se rozmazlenej parchant (rozuměj OTB H6) rozkydne na parkovišti na týden a po týdnu se po něm něco chce. Odpovědí je opět žhavá zadní brzda, jednou levá, pak pravá, podle nálady.
Takže od vánoc je auto defacto nepojízdné, jen se hledá problém...za mě FUCK OFF SUBARU. Legendy o tom, že motor vydrží milion a podvozek dva sou krásný, jen zapomínaj na to, že suba generujou totální pasti v podobě hovadin za pár korun, který za hrozný tisíce hledají desítky detektivů. Diagnostika uplně k hovnu, odolnost vůči mechanickým problémům taky žádná. Reálná životnost subaru pánové končí na 200tis km a 10ti letech. Pak už jen pasti a překvápka. Kokotiny. Nic zásadního, jen neustálý otravování s drobnostma, co znemožňujou normální používání. Sebelepší péče to nespraví (tohle je fakt rozmazlovaná plečka).
Když mě starý lego kvůli nějakými stupidnímu čidlu o kterým tvrdilo, že je OK, nechalo někde u Innsbrucku, taxem byl ještě tolerantní, říkal jsem si holt důchodce no. Ale že mě OTB takhle vysere s podělanýma zadníma brzdama, který sou stejně jen pro parádu...kdyby aspoň nebrzdili, tak je mi to jedno, ale voni se prostě přilepí na kotouč, jezdim za 20/100 a čekám na ohnivou šou...
Potkal jsem v životě spoustu lidí, co viděj plejády a říkají - jé, subaru, to je boží, taky sem ho měl. Vždycky sem si říkal, proč už ho teda nemaj. No, už to chápu, asi se brzo přidám. 3 použitelný servisy v celý ČR tuhle značku fakt nespasí, pokud je to auto určený k ježdění a ne jen pro zábavu.
Můj příběh s brzdama by už vydal na oscarové dílo...v létě před dovolenou přibržďuje zadek...nekonečné laborování, až se ukázalo neuvěřitelně divné skoro neznatelné prohnutí jednoho kotouče...opraveno, dovolená proběhla, jezdí se dál...přichází podzim a zadek opět přibržďuje, až se z něj kouří...a od té doby se jen a jen laboruje, protože brzdy jsou zdravé, nic jim není, všechno x-krát rozebrané a všechno v pořádku, dokonce vždycky i pár dní po "opravě". Avšak jen do té doby, co se rozmazlenej parchant (rozuměj OTB H6) rozkydne na parkovišti na týden a po týdnu se po něm něco chce. Odpovědí je opět žhavá zadní brzda, jednou levá, pak pravá, podle nálady.
Takže od vánoc je auto defacto nepojízdné, jen se hledá problém...za mě FUCK OFF SUBARU. Legendy o tom, že motor vydrží milion a podvozek dva sou krásný, jen zapomínaj na to, že suba generujou totální pasti v podobě hovadin za pár korun, který za hrozný tisíce hledají desítky detektivů. Diagnostika uplně k hovnu, odolnost vůči mechanickým problémům taky žádná. Reálná životnost subaru pánové končí na 200tis km a 10ti letech. Pak už jen pasti a překvápka. Kokotiny. Nic zásadního, jen neustálý otravování s drobnostma, co znemožňujou normální používání. Sebelepší péče to nespraví (tohle je fakt rozmazlovaná plečka).
Když mě starý lego kvůli nějakými stupidnímu čidlu o kterým tvrdilo, že je OK, nechalo někde u Innsbrucku, taxem byl ještě tolerantní, říkal jsem si holt důchodce no. Ale že mě OTB takhle vysere s podělanýma zadníma brzdama, který sou stejně jen pro parádu...kdyby aspoň nebrzdili, tak je mi to jedno, ale voni se prostě přilepí na kotouč, jezdim za 20/100 a čekám na ohnivou šou...
Potkal jsem v životě spoustu lidí, co viděj plejády a říkají - jé, subaru, to je boží, taky sem ho měl. Vždycky sem si říkal, proč už ho teda nemaj. No, už to chápu, asi se brzo přidám. 3 použitelný servisy v celý ČR tuhle značku fakt nespasí, pokud je to auto určený k ježdění a ne jen pro zábavu.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
A není to problém v ruční brzdě?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
je asi zbytečný koumat. Nový desky, kotouče, vedení, všechno rozebraný tam a zpět. Půjde zas do lázní v dobřanech. Už se na tom natrápila hromada detektivů. Ručka jak kdyby vyjela z výroby. Na válcích to bylo a dostalo to nejlepší známku. Kapalina vyměněná asi 2x, odvzdušněné a vše co si umíš představit. Bude to kokotina za 500, kterou budou hledat za 5000...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
tobě klekl motor nebo co to ?
taky dost často něco opravuju naštěstí se to jakš takš daří a auta jezdí , ale nechci to zakřiknout a je fakt, že tak častý servis jako vyžadujou mé subara jsem nikdy u jiného auta nezažil, zas je pravda že mají náročný provoz hlavně forest
taky dost často něco opravuju naštěstí se to jakš takš daří a auta jezdí , ale nechci to zakřiknout a je fakt, že tak častý servis jako vyžadujou mé subara jsem nikdy u jiného auta nezažil, zas je pravda že mají náročný provoz hlavně forest
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Tak ja mam ty kotouce uz ted ctvrty, tak mozna furt vedu ale kdyz jsme u toho plivani, tak s koncernovym zazrakem je ted skore znicenejch brzd srovnany. Proste je to mechanickej kram a sere se to
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Pavle to jsou kecy, jak vedle o těch cestách do práce. Jestli znáš nějakou značku, která najede půl míče bez servisu, tak si jí kup. Budeš spokojenej.
Ale chápu, že když tě zlobí něco tak jednoduchýho, jako jsou brzdy, že jsi naštvanej. Už někdo zkoušel, zda je jednoduše průchozí potrubí ? Už jsme to řešili u SPM, kterýmu zase furt nefungujou přední brzdy. Kontroloval někdo stav trubek a hadic ? To, že chodí čepy i pístky neznamená, že to nemůže dělat to, co ti to dělá. Může tě to zlobit, ale rozhodně to není obecná vlastnost modelu.
Ale chápu, že když tě zlobí něco tak jednoduchýho, jako jsou brzdy, že jsi naštvanej. Už někdo zkoušel, zda je jednoduše průchozí potrubí ? Už jsme to řešili u SPM, kterýmu zase furt nefungujou přední brzdy. Kontroloval někdo stav trubek a hadic ? To, že chodí čepy i pístky neznamená, že to nemůže dělat to, co ti to dělá. Může tě to zlobit, ale rozhodně to není obecná vlastnost modelu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Nebo i blbě seštelovanej pedál, pokud to tady jde teda? Taky už jsem četl o lehce namáčklym pedálu, co nedovolil uvolnit tlak... Ale prej pak brzdilo hlavně nejbližší kolo (nejkratší vedení), ne zadek... Ale zase z vlastní zkušenosti (na Alfě) znám zabržděnej zadek, za což mohla nabobtnalá hadice ke třmenu, co nepustila kapalinu zpět, jen tam (protože větší tlak).
Jak říkáš, bude to nějaká blbost za pár korun, jen ji najít.
Jak říkáš, bude to nějaká blbost za pár korun, jen ji najít.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Brzdy na Subaru vyzadujou fakt nadstandardni peci. Resil jsem je na VSECH co jsem mel a hlavne u H6. A skoro vzdy byla na vine mazaci pasta na pistkach a cepech. Zvlast ta bila od ATE dokazala za par mesicu udelat z puvodne pohyblivy casti beton. Od doby co pri kazdym prezuti kol odrbu z trmenu rez, ocistim vodici nerezovy plechy a mazu jak pistky pod prachovkama silikonovym olejem a brzdovkou tak cepy jen silikonovym olejem, tak jsem bez problemu. Ale neudelat to nebo nechat auto mesic stat, tak jsou brzdy tuhy, nebrzdi nebo prebrzdujou, prehrivaj se, kopou a tak furt dokola.
Na obranu Subaru musim napsat, ze se mi totez stalo u 4 roky stary Ovce 3 - a to po vymene kotoucu v servisu...
Na obranu Subaru musim napsat, ze se mi totez stalo u 4 roky stary Ovce 3 - a to po vymene kotoucu v servisu...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Tak že zejména vodicí čepy nemají rády ATE Plastilube už je celkem známá věc. Bohužel mám pocit, že právě tu používají servisy nejvíc.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle?
Já vám nevím, co proti brzdám u Subaru pořád máte... Když je nepoužíváš, tak jsou moc dobrý... Kotouče vydržely 230, s kotouči jsem dával 3. desky. (aby to bylo celý pěkný, nový ) A čepy jsem za 12 let nemazal a plovou jak delfín
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D