.dundee. píše:Fialove jsou opravdu kombinované. Rezidenti (co mají zaplacené výpalné) uz zdarma, ostatní za hodinovou sazbu. Fialová zóna ma vždy platební automat. Modré jsou v podstatě taky kombinované, ale nemají platební automat, je nutné platit aplikaci, je omezena doba stání a je to hodinově dražší nez fialová. Píšu o novych zónách na P5 (P=Praha) a P6. Navíc tyto zóny (více jak v 90%) platí jen Po-Pa od 08:00-19:00. To je rozdíl proti modrým na P1-P3.
Ano, to vím, že fialové jsou kombinované, myslel jsem, že fialové jsou právě význačné tím, že jsou kombinované, ale jestli jsou někde modré, kde se dá taky platit, tak to je potom asi trochu na hlavu to barevné dělení. Je to i nově na Jarově (P3).
spm píše:Fotí se ty nový zóny. Ty se daj platit buď přes web, kam píšeš SPZ svýho auta nebo tím automatem. Automat jsem nezkoumal, byly nějaké narážky na to, že neni moc intuitivní, takže předpokládám, že na něm zapisuješ svojí SPZ taky...
Právě, že nezadáváš RZ. Nejsem blbej, kdyby se zadávala RZ, tak nepíšu, že to monitorování Eltodem je k ničemu.
Pak by to dávalo teprve smysl.
spm píše:Ty poplatky jsou taky totálně na hlavu... 700Kč na rok celkem by ještě šlo, ale dát 7000,- za druhý auto je prostě totální zlodějina (člověk co to auto potřebuje, tak když ho bude obměňovat, tak asi nejdřív koupí nové a pak prodá stávající. Takže tahle sranda ho přijde na sedmičku navíc...) A že se to u firem, kde víc aut je celkem logické, bere podobně, to je taky hnus...
700 na rok mi přijde směšně málo a 7000 za další auto zase stupidně moc.