Stránka 135 z 207

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: sob zář 12, 2020 10:19 pm
od PeteBiggy
romull píše:
Pokud to bude třeba rok staré a s 8 kkm, tak je i 30% znát, vždyť ceníková cena slušně vybaveného auta je přes 2 mega. Teď ale ceny celkem padají, protože se neprodává, tak kdoví, jak by k tomu přistoupili, ale co bude za ty dva roky netuším. Jen je nesmí přestat dělat, protože by moc stouply na ceně
A zeptal ses vůbec na cenu funglovky v BMW? Mně dávali prakticky hnedka ve dveřích 24%, a to na auto do výroby! A u některých konkrétních kousků to šlo až přes 30. Podotýkám, že to bylo někdy v lednu, únoru, tzn. ještě před Covidem, až jsem se svezl v Alfě, tak jsem se vrtulí už vůbec nezabýval.... Když nad tím tak uvažuju, tak u BMW v rámci naší zasmolené kotliny (bez nutnosti vytáhnout paty ven) asi nej slevy z ceníku. A že jsem si ten trh docela proklepnul....

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: ned zář 13, 2020 7:06 am
od vena
sima píše:.
Veno C5 máš už nejspíš na pérech co?
Hydractive 3+.....jako plavný to je, ale nechám to časem zkouknout jestli to funguje správně nebo měkčeji nastavit jesli to pude.pres třeba zpomalovací pruhy to je cítit, čekal jsem že se přenesu jak na obláčku :-D

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: ned zář 13, 2020 9:25 am
od newli
newli píše:Byl jsem dnes na zakladni diagnostice v bmw (a neco si vyzvednout), tak jsem si pri te prilezitosti pujcil asi na pul hodiny G31 ve verzi 330d. ....
Bylo to 330d, takze logicky G21

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: ned zář 13, 2020 12:52 pm
od romull
PeteBiggy píše:
A zeptal ses vůbec na cenu funglovky v BMW? Mně dávali prakticky hnedka ve dveřích 24%, a to na auto do výroby! A u některých konkrétních kousků to šlo až přes 30. Podotýkám, že to bylo někdy v lednu, únoru, tzn. ještě před Covidem, až jsem se svezl v Alfě, tak jsem se vrtulí už vůbec nezabýval.... Když nad tím tak uvažuju, tak u BMW v rámci naší zasmolené kotliny (bez nutnosti vytáhnout paty ven) asi nej slevy z ceníku. A že jsem si ten trh docela proklepnul....
Jasně, ceníková cena toho co by mě zajímalo je 2 178 tis., což je samosebou kravina =) , ale sundat u nového dolů 700 tis. se nikomu chtít nebude, to by tě musel dotovat. Mám kámoše co prodává sice jen Škodofky a VW, ale na prodeji je prý celkem houby, když dá malou slevu. Ale jak říkám, podzim je prodejně mizerný, tak třeba budou slevovat. Na druhou stranu je pro mě ještě brzy ....... a s jakým bavorákem jsi se svezl, že se ti zdála Alfa o moc lepší?
Jinak je teď k mání i mírně jeté a nádherné M 340d xDrive se 4 kkm na hrbu a v solidní výbavě za 1,75 mega. Kdoví kolik by třeba slevili, ale nevěřím že 20%, zkusím to oťuknout.

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: ned zář 13, 2020 2:10 pm
od sima
vena píše: Hydractive 3+.....jako plavný to je, ale nechám to časem zkouknout jestli to funguje správně nebo měkčeji nastavit jesli to pude.pres třeba zpomalovací pruhy to je cítit, čekal jsem že se přenesu jak na obláčku
C5 by obecně měla být nastavena zase více do tvrda, nicméně když jsem jel v ní na dálnici, tak tlumila krásně, co bylo horší byly takové ty ostré příčné nerovnosti. Já si dával na xantii dopředu koule comfort-měkčí a vzadu byly z BX, to byla opravdu peřina.
Musí to být krásné svezení veno =) mimochodem máš tam nějakého znalce citroen hydry, který tomu fakt rozumí? Jen tak k někomu nemá cenu vůbec jezdit. Koule- auto má nahrkáno kolik, víš?
Edit: mám kámoše, je to guru na hydru, je i na fejsu...

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: ned zář 13, 2020 2:23 pm
od newli
Kolegyne v praci si nakonfigurovala auto presne podle svych predstav (X4? Ja se v tech krabicich ztracim) a pak poslala vsem prodejcum v CR dotaz na cenu. Nevim kdo, ale nekdo ji to nacenil na asi 30% slevu (nevim presne, mozna 26 nebo 28, ale urcite to bylo nad 25). Pak zasla do prazskeho reconaru, zda ji to "dorovnaji" nebo si to ma koupit jinde. Nakonec ji to dali i v tom renocaru. BMW na rozdil od skodovky ten prostor ma. Jeste aby ne, kdyz to vrze hur nez skodovka :-DDD

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: ned zář 13, 2020 2:46 pm
od vena
To sima-Najeto to má 114000,byly měněný přední pístnice,i levá koule.
Podělíš se o kontakt? :-) Zjistil jsem že prý šikovný chlapík je kousek tady u Strakonic (má tam ceduli specialist france :-D, vyzkouším někdy) u Brna je taky někdo.

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: ned zář 13, 2020 2:54 pm
od sima
Tj divné, tak brzy měněná koule :-/ natož pístnice, nemá to spíš o sto či dvěstě víc? Nicméně všechno je možné, už se v těch nových nevyznám, neznám servisní intervaly,jen vím, že koule se mění nejdřív po 200 000 km a najeli na ně kluci většinou i víc. Pístnice vydrželi taky hafo km, to byly spíš vyjímky, nějaký problém s nima, tak si to pamatuji.
Jo Brno je guru- Pat a Mat- kontakt ti pošlu, u něj v garážičce,dílně jsem párkrát byl, neskutečný servis, borec. Nevím co vše se dá ještě udělat takhle na koleně na tvé C5.
Od Strakonic byl taky někdo, už mě to vypadlo z hlavy, možná je to ten sám, ale na Brno nemá dle mě nikdo, co on dokázal opravit a levně oproti "výměňářům", vyladit podvozek...
Kontakt: https://www.facebook.com/groups/1665001 ... 143702552/
Nebo ti pošlu na něj telefooouna, snad by se nezlobil.

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon zář 14, 2020 8:12 am
od PeteBiggy
romull píše:a s jakým bavorákem jsi se svezl, že se ti zdála Alfa o moc lepší?
Já neříkám, že je Alfa o moc lepší či BMW o moc horší. Dyk to jsou všechno zase trochu jiná auta.... Můj důvod, proč jsem se prostě v rámci mého kolečka po salonech i u Baworů zastavil, byl ten, abych si vyzkoušel X1 s tím nejsilnějším benzínem. Ale ten samozřejmě neměli, oni drží skladem nové vozy a předváděčky hlavně auta s palivem satanovým. Takže mě posadili do nafty, ale i to mi stačilo k tomu, abych se přesvědčil o tom, že bych si z XTčka pohoršil a nedávalo by to absolutně vůbec smysl. Když už jsem tam byl, nasoukali mě i do trojky a pětky. Tak proč se nesvézt, když už jsem tam byl že. Já jsem teda o tak nízkém autě neuvažoval, ale je fakt, že k doprodávajícímu trojkovému eFku mě neskutečně táhnul ten třílitrový přeplňovaný šestiválcový motor, co má Radek. Tohle mi nějaký ten týden leželo v hlavě, to musím uznat. Nicméně jsem si to rozmluvil, cena pro mě byla i tak nesmysl a navíc by to bylo jen o tom motoru. Zbytek už by byly samé negativa a kompromisy. Aktuální Géčková trojka vůbec nepřipadala v úvahu, ale svezl jsem se, jak jsem psal, když už nabízeli a já tam stejně byl. Zase měli jen naftu, já bych diesela rozhodně nechtěl. Podvozkově byla ale ta aktuální generace velmi příjemná, nicméně jsem se v tom svezl jen ze zajímavosti. O tomhle autě jsem vůbec neuvažoval. Takže když jsem si tu eFkovou Touringovou 340i vytřískal z hlavy s tím, že to je nesmysl, tak pro mě BMW prostě už neexistovalo. A co slyším kolem sebe od lidí co mají BMW, tak všichni pořád něco řeší, samé reklamace, neplánované servisy. Prakticky nemám jediný pozitivní ohlas z mého okolí na Baworáky skrz spolehlivost...

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon zář 14, 2020 10:09 am
od newli
Jo, je to v principu jen o motoru a spolehlivosti BMW uplne netrpi, no. Jak na tom bude alfa je otazkou. Ale vcera jsme se (velmi pomalu a decentne) svezl s alfou giulii 280, co si dovezla kolegyne (3 roky stare auto a jen 17.000 km). Pripomnelo mi to zazitek pul roku stary z predvadecky. Kdyz to srovnam s mym f31 a pridam k tomu patecni zkusenost s G21, tak mi vychazi u alfy toto:

+ srovnani interieru s BMW je co do kvality neporovatelne. G21 vrze jak nejhorsi dacie (ta asi nevrze, nevim), proste hruza. Giulia temer vubec (na jednom hupu jsem neco slysel), plasty se nehnou a nezavrzou, ani kdyz na ne zatlacim (coz treba novy renault espace dela, co dela za jizdy nevim, nesvezl jsem se jeste).
+ ten volant v Giulii a rizeni samotne je uplne bozi! Kam se hrabe BMW
+ sedacka je taky mnohem lepsi nez sportovni sedacka v f31 (s G21 jsem jel kratce, ale i tady je asi alfa lepsi)
+ podvozek ma klasicky (nikoliv adaptivni) a to auto jede jak na kolejich, rozumne pobira nerovnosti (presto, ze je tvrdsi). Kam se hrabe muj M adaptivni podvozek (to je asi nejvetsi prekvapeni a bmw zklamani)

no a pak teda minusy

- infotainment (ma tam ten zakladni) je jedna velka hruza
- neda se vypnout ani potlacit ESP
- neda se vypnout (u novych to snad uz jde) odjizdeni sedacky pri vystupovani (a zajisteni pri nastoupeni a zavreni dveri) - no to by me z toho brzy asi jeblo
- saltrpaka i samotne ovladaci kolecko infotainmentu neni zadna slava (asi detail, ale zamrzi)
- no a motor. Jako jel jsem s tim jen chvili a pomalu, ale jednak zni strasne, ale hlavne to proste nejede (280 koni tam necitim ani nahodou).

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon zář 14, 2020 10:41 am
od PeteBiggy
Jojo, toho ESP je prostě škoda, je to vskutku trochu zvláštní, postavit takové auto a nedat možnost jej vypnout. Ale prý to není velký problém to neofico pořešit. Já to zatím neřešil, není to na pořadu dne. Co se týče té sedačky řidiče, tak co jsem měl já půjčenou tu Giulii, tak tam se to nehýbalo. Tak asi to bylo vyplé bo to už možná bylo rozbitý :-D Infotaiment asi jak kdo, já si na píčo.inky nepotrpím. Pomalé to nijak zvlášť nemám a to je pro mě zásadní. Ale pro ty, kteří si potrpí na víc blbovin a třeba i dotyk, tak by mohlo být MY 2020 pravda už lepší. S ovládacím kolečkem ani šaltpákou nemám sebemenší problém, ale tam jde stejně o pádla. No a motor je za mě teda super, tady se rozhodně neshodnu. Na druhou stranu je fakt že u XTčka, které mělo o 40 koní míň ten zátah nebyl menší, možná i malinko hutnější, no, asi úplně nevím jak to popsat. Prostě u XT tu rychlost člověk víc vnímal, Alfa strašně klame. Je to asi odhlučněním, převodovkou a asi nejvíc tím, že ten podvozek by toho snesl mnohem víc. Dle tacho to letí strmě vzhůru, pocitově se to tak úplně nezdá. Zvuk je za mě ovšem teda rozhodně jadrnější a lepší než u XT.... Ono to ale samozřejmě nemůžeš srovnávat s přeplňovaným třílitrovým šestihrnkem. Dyk to máš o 50% větší jak litráž, tak počet válců. Takže musíš srovnávat srovnatelné....

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: stř led 06, 2021 7:51 pm
od newli
Tak litraz uz nemam, auto slo do sveta a ja budu resit co a jak dal :-/

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: stř led 06, 2021 10:59 pm
od romull
Tak teď jsi newli pěšák, já nevím, ale to G21 se mi zdálo oproti F31 OK, a to ve všem. Nevím jestli zůstaneš u kombi, nebo půjdeš do SUV, ta jsou v módě.
Teď tu měl kamarád předváděčku LR Defender 3,0 MHEV 400PS. To auto se asi sakra povedlo, alespoň v testu to tak vypadá. Budoucnost ale ukáže. =)

https://www.televizeseznam.cz/video/tes ... .seznam.cz

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: čtv led 07, 2021 8:59 am
od PeteBiggy
newli píše:Tak litraz uz nemam, auto slo do sveta a ja budu resit co a jak dal
Tož Radku gratulieren über, pokud jsi s tím autem opravdu nebyl tak spokojen, teda především co se týče toho vrzání. Ale jestli nemáš jasný plán následujících kroků, tak to ti teda nezávidím. Doba je pořád horší a horší. Nicméně ty máš oproti mně jednu velkou výhodu, a sice nevadí ti ojetina. Takže určo něco brzo vybereš. Přeji dobrou volbu a šťastnou ruku ;)

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: čtv led 07, 2021 12:07 pm
od Harous
Úplně se stydím přiznat, že mě zaujalo auto z koncernu VW :-D , ale nezkoušel jste někdo Cupru Formentor v tý nejvyšší specifikaci? Vypadá to docela zajímavě, i když v podobný cenový relaci bych šel radši do Stelvia nebo XC60.