Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
...222 koní na tuhle krabici prostě stačí nebo tedy aspoň mě ano a srovnávat to s osobákem asi nemá uplně cenu, pokud tvůj kamarád měl tedy onu stejnou verzi a ne tu slabší se 155 koňmi..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Zapomínáš na to, že těch 10,3 je měřený při 180km/h na plno brzda/plyn v největší špičce na D1, to pak žere úplně všechno kromě R Golfuclay píše:Sorry jako malej SUV hybrid a 10,3 l/100km?
3,6 ka průměr 9,2 počítaný... Clay
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
To tam nebylo, ostatně proč po D1?
Jinak ten můj průměr je na Otíkovi i s německou dálnicí a pak i s courackami. Řekl bych dost reprezentativní.
Clay
Odesláno z mého Nokia 7 plus pomocí Tapatalk
Jinak ten můj průměr je na Otíkovi i s německou dálnicí a pak i s courackami. Řekl bych dost reprezentativní.
Clay
Odesláno z mého Nokia 7 plus pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Ja s ni tez jel a myslim, ze jsem tu o tom v tomto vlakne psal. Po strance pohonu to neni zle, ten elektromotor docela umne balancuje nedostatek vykonu motoru a umi se to celkem rozjizdet. Ac splasene bych to nenazval. Ale s tim autem mam 3 zasadni problemy:Subaru70 píše:..dostali jsme v práci na testování Toyotu RAV hybrid a ač nejsem uplný zastánce této varianty, tak musím říci, že svezení je opravdu zajímavé.
- nepusobi zpracovanim jako auto za skoro milion. Treba ovladace klimy s tou lacinou "gumou" co se smyka jsou jak z Dacie.
- priserne jizdni vlastnosti. I pri relativne poklidne jizde to nazvedava zadni kola. Ma to zrejme rozlozeni vahy jako kladivo s vahou na predku.
- nepredikovatelne brzdy - podle toho jak se auto rozhodne regenerovat, tak se ti meni brzdny ucinek. Jsem nikdy nevedel kde a za jak dlouho zastavim. Kdyz je baterka plna, brzdi jen brzdama, kdyz min nez plna, tak brzdy a jeste regenerace. V brzdovem pedalu zadny cit.
Celkove to pusobi jak auto za 300 tisic. Ac ma sve kouzlo po strance velikosti, reakce na plyn ve meste a manevrovatelnosti, je to pouzitelne tak leda do mesta. Prave kvuli tem prisernym jizdnim vlastnostem, hluku a nekonzistentnim brzdam to neni auto na cestovani.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Tak presne takhle to bylo posledne, kdyz emve vysvetloval, ze 2.5ka v outbacku je krap, co jezdi za 13l / 100km. Tedy jemu by 3.6ka urcite pod 10 nejela...clay píše:To tam nebylo, ostatně proč po D1?
Jinak ten můj průměr je na Otíkovi i s německou dálnicí a pak i s courackami. Řekl bych dost reprezentativní.
Clay
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1048
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Moje auto po Subaru
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: Moje auto po Subaru
..jo to ano..sice 3 roky staré a s jinou RAVkou rsp. modelem a výkonem..Subaru je Subaru..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Moje auto po Subaru
Tak moje auto po subaru (tedy po bmw) to urcite nebude, ale je to po dlouhe dobe auto, ktere me vazne nadchlo. V sobotu odpoledne jsem se povozil na krivoklatsku s mazdou mx5 rf. Mam sice i nejakou vytku, ale v principu je to dokonale auto na volny cas. Tak sdobre rizeni jsem nemel ani v type R (a to jsem tam mel strme rizeni) - je strme, presne a krasne komunikuje. Prevodovka mi prisla taky dobra, i kdyz pravda se mi asi dvakrat stalo ze jsem netrefil kvalt - ze bych uz tak kratce zblbnul z toho automatu? Motor krasne tocivy, vykonu na tu vahu az az (a to je auto jeste pred faceliftem, kde se vykon lehce navysoval). Ridit ho je cista radost. Skoro by se mi chtelo napsat, ze vetsi nez BRZ. Jenze BRZ jsem ridil kdyz prislo na trh (takze uz je to davno) asi 15 minut s prodejcem vedle na sedacce. Takze to neni fer srovnani. A ty nevyhody? Sedadla recaro maji velmi dobre bocni vedeni (se svymi 70kg si umim predstavit, ze by byli i kapanek uzsi, nicmene sirka mne nevadila), nemaji vsak vubec zadnou bederni podperu - v tom bych asi dlouhodobe trpel. A pak - pristrojovy stit s budiky uplne priserne rachtal i na vicemene rovne ceste. Auto ma najeto 21.000km ?! Nicmene rachtal jen ten stit a verim, ze kdyby to majitele stvalo, tak to jednodusse vyresi a ma tam uplny klid (coz v BMW nejde, neb tam rachoti uplne vsechno).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Poslední MX5 je super, taky pro ni mám slabost, super víkendovka a taky bych ji dal přednost před BRZ/GT86.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Moje auto po Subaru
Tak jsem se po dlouhe dobe dockal svezeni v Audi A6 allroad (biTurbo diesel) predchozi generace. Podle mnoha referenci jsem si rikal, ze by to mohl byt pripadny nastupce, az doslouzi bmw. No byl jsem prekvapenej, jak moc gumove bylo rizeni a jak moc mekky/houpavy byl podvozek. Jinak auto na delsi presuny asi fajn. Jede to pekne, sviti taky (LED matrix) a odhlucneni je jina liga nez ma f31 (ve 160-180 clovek slysi uz relativne vyrazne aerodynamicky hluk, ale nic moc dalsiho). Tak ted premyslim, jak moc jine je rizeni a podvozek v klasicke A6 avant.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Nejspíš žádný, je to dobrý a pohodlný kočár na dlouhé cesty, ale ani náznak nějaké zpětné vazby od řízení o sportovnosti nemluvě, to by jsi musel asi zkusit modely označené S. Pořád přemýšlím jak je možné, že se ti v tom furt něco klepe a drnčí . Divné, stejně jako ten aerodynamický hluk, zkus 200, to je v tom mém ticho jako v hrobě, vážně ......... Nebo přezbrojit na novější model, ten je podle Honzy Koubka etalonem, podle kterého by se měla posuzovat všechna ostatní auta třídy..... jenže nová 340i xDrive 275 kW/ 500 Nm s adaptivním podvozkem a všemi ostatními fičůrami, a to tam nebudou zdaleka všechny, půjde přes 2 mega, což je už jenom krásná blbost, ale i tak se svezu .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1364
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Moje auto po Subaru
nemate nekdo zkusenost s C43 AMG soucasny generace, nejradeji pred FL a kombi?
Meziplyn Honzy Koubka jsem videl
Meziplyn Honzy Koubka jsem videl
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Re: Moje auto po Subaru
Uz jsem to tu psal. Mel jsem na vikend pujceny po-faceliftovy model C43 AMG kupe. Za me jednoznacne ne (ale ex-kolega si to koupil a je spokojeny a druhy o tom slinta, ale ten slinta po kde cem a zatim jezdi v toledu + na kotorce). Prislo mi to neskutecne tvrde, na okruh asi OK, ale ve meste bych s tim jezdit nechtel. Mne nevyhovuje ergonomie interieru a celkem nepekne tomu vrzala palubka (ale vrzani je asi uz v dnesni dobe standard). A mercedesacka prevodovka mi prijde horsi nez ZF u BMW. Sedacky super (asi nejake nejvic priplatkove) a zbytek tak nejak normal.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Moje auto po Subaru
Včera jsem měl možnost se svézt ve 2 roky starém Leonu ST Cupra (combi). Těch 300 koní má něco do sebe, parádní svezení. Oproti Levorgovým 170 koním je to teda brutální rozdíl. V čem rozdíl není je spotřeba... On jezdí kolem devíti litrů, já taky jezdím kolem devíti litrů... On lítá po dálnici 150, já 130...
No, tak se uvidí, jaké bude další auto... Ten výkon se mi hodně líbil, na tom asi příště budu trvat.
No, tak se uvidí, jaké bude další auto... Ten výkon se mi hodně líbil, na tom asi příště budu trvat.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18905
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Moje auto po Subaru
nedavno tu nekdo psal o rizeni audi ..
je u RIZENI opravdu rozdil mezi radou S a A ... ? (jedna se mi treba o S4 vs A4 (a zde napr 50TDi) ... ) .. mate nekdo zkusenosti?
prosim .. at se to tu nezvrhne
zede - jojo .. jak se jednou cuchne na ceste k vykonu ...
Odesláno pomocí Tapatalk
je u RIZENI opravdu rozdil mezi radou S a A ... ? (jedna se mi treba o S4 vs A4 (a zde napr 50TDi) ... ) .. mate nekdo zkusenosti?
prosim .. at se to tu nezvrhne
zede - jojo .. jak se jednou cuchne na ceste k vykonu ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008