Moje auto po Subaru

Odpovědět

Zase Subaru?

Zase, zase - jsem nadšen! :-)
97
48%
Ještě nevím - nejsem vázán na značku.
9
4%
Asi ne, jsou i jiné značky.
6
3%
Rozhodně ne, Subaru mě zklamalo.
3
1%
Jen pokud budou k mání nějaké rozumné modely.
32
16%
Další auto je v nedohlednu, zatím neřeším.
48
24%
Jiná odpověď - upřesním v diskusi.
9
4%
 
Celkem hlasů: 204

romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od romull »

parabolD píše:No nikde pouze o benzinech nebyla řeč a dával jsem to jako příklad firemní "kultury" JLR, nestavím je do lajny ani neříkám, že jejich diesely stály za hovno. Jen ten jeden a vytirali si se zákazníky řiť. Deriváty toho 6valcoveho zázraku vesele montovali ještě určitě ve 2014. Subaru aspoň pár motorů vyměnilo na kulanci. Tvůj optimizmus je hezký, ale já bych prostě netvrdil, že si to nikdo nedovolí... Mimochodem dávali se i do s-type, ale v osobácích tolik neodchazely.
No jo :-| , diskuse započala s V8 v benzínu, tak jsem se toho jako držel a proto snad i kopal ...... on benzínový osmiválec v Jaguaru je hodně vymazlená a už letitá věc a šestiválce nebudou o nic horší. Neslyšel jsem že by někdy padaly, ale možné je všechno. Na ten šestiválec v novém Defenderu pěli rakušáci ódy a vlastně na to auto celé, je to fakt parádní mašina, neskutečný nářez, tady teprve platí to "na hory i do divadla" a přidal bych "v létě i v zimě", ale pro mě v této době neufinancovatelné a co je nejhorší, až to bude ufinancovatelné, tak už to bude zase nepotřebné, zbytečné, jen frajeřinka :-( ......... a to já nemám rád .......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2174
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od parabolD »

Souhlas, mám jeden ve Sportce s kompresorem Ale už nebudou... Něco se teda šušká, ale nevěřím tomu. Moc bych jim přál, aby jim to fungovalo a neskončili jako alfa. Paradoxně mi přijde že v indiánském vlastnictví se jim daří lépe než dříve. Defík se podle mě moc povedl, ale přesně jak píšeš...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

Protože Ratan Tata si to koupil jako zdroj prestiže a ne výdělku. Prachy mu vydělává Tata. Takže nemaj seškrcený rozpočty, aby přežili a ono jim to prospívá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1309
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od PeteBiggy »

Prosím, chtěl bych se zeptat, jak skončila Alfa? :-)
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

Petře ještě nijak. Ale potácí se na okraji zájmu. Tak to bylo asi myšleno.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od romull »

Alfa nikdy neměla velký obraty ani spoustu modelů, bojím se, že ji nakonec technologicky "vyrabují" a přemění z ní montovnu na nějaká elektrická hejblátka do města :-( , nebo dopadne jako SAAB.
Podobně se hovoří už i o Lancii, jen si ji vzalo pod křídla to spojení Stellantis a jaké to bývaly mašiny. https://www.novinky.cz/auto/clanek/udrz ... .seznam.cz
Jasně, je to 14 automobilek a ti co prodávají budou mít větší slovo a nebudou chtít aby je ti malý brzdily v rozletu :-( . Mají v portfoliu i Alfu, tak se nechme překvapit, ale už hlásí že musí šetřit každé Euro, takže čekám spíš prodeje někam do Číny, nebo Indie. Hovoří se tam už i o Chrysleru a myslím, že v druhé vlně půjdou další. Číňani to skoupí, vymění cedule a namísto Alfy a Lancie tam budou prodávat maso .......si dělám prdel :-D ....ale nebudou muset budovat zpočátku takovou síť, něco budou mít, i když Alfa a Lancia měly v Evropě asi prd.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1309
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od PeteBiggy »

Hmm, takže ještě nijak. Ale potácí se na okraji zájmu? A kdy teda nebyla na pokraji zájmu, kdy dělala závratná čísla prodejů [?]
Mno, zajímavý názor, ale díky tomu co se píše v různých „odborných“ článcích se asi tomu ovšem nelze divit a ono koneckonců asi to je i obecně většinový názor. Já ale nevím no, já to vidím trochu jinak…. A rozhodně si nemyslím, že by právě nyní Alfa skončila, resp. že by k tomu měla blíž než třeba v minulé dekádě.....
Stačí se podívat do tabulky, která se tady nedávno objevila. A když už se tady posledně psalo o tom Jaguaru, tak těch se třeba loni zaregistrovalo 143, přičemž o rok dřív 299. Alfa Romeo oproti Britovi loni zaregistrovalo o 30 aut víc, tedy v 173 případech a o rok dřív ve 188. Čili tady Jago spadlo o více než polovinu, Alfons jen o několik procent. A to prosím pěkně má Jaguar oproti AR v portfóliu dvojnásobný počet modelů! Samozřejmě, loňský rok byl jiný. Koneckonců i Alfa měla výpadky a byli i zákazníci, kteří si objednávali auto do výroby v zimě a za normálních okolností by s příchodem jara, někdy v dubnu, si šli pro auto do salónu, přičemž si ale auto přebírali až někdy v listopadu. Nicméně si lze s jednotlivými roky v dané tabulce hrát a lze z ní vyčíst, že Alfa je na tom plus mínus autobus v posledních pěti letech podobně. Jasně, tady jde o registrace jen u nás, ale ono ani globálně nejde říci, že by dlouhodobě nějak dramaticky značka padala dolů. Třeba mezi 2017-2018 byl globálně 11% posun nahoru, jindy zase to bylo dolů. Tady spíš jde o to, že se pořád mluví o tom, jak by měla značka růst, kolik k jakému roku prodat vozů apod. A ano, to koneckonců podněcovalo samo i vedení FCA, jelikož pořád chtěli z Alfy co do prodejů udělat něco, co prostě nelze. A já si právě myslím, že tu je ten onen zakopaný pes [!] Alfa Romeo holt není mainstream, tahle ta značka by se nikdy neměla snažit prodat co nejvíc vozů. O to by se v rámci koncernu měly zajímat jiné značky. V mých očích 173 registrací Alfa Romeo rozhodně není takové fiasko, jakožto 1547 registrovaných Fiatů, to by právě mělo FCA vyhodnotit jako propadák. Toto je značka v jejich portfóliu, která by se měla snažit o co největší prodeje. To je značka, která by se měla srovnávat např., s nyní již bratříčky, Citroenem a Pažoutem (jejich loňská čísla jsou 4523 či 8467 ks, teda co se osobáků týče, tak si to srovnejte). Ale tradiční značka s historií jako Alfa Romeo by se podle mě měla snažit o jiné věci než jen o co největší prodeje. Tahle značka by se měla snažit dělat prémiová auta (tím nemyslím luxusní), která je radost řídit. Tohle jí totiž vždycky šlo a stále jde! A samozřejmě, měla by se snažit o nápravu reputace v oblasti spolehlivosti. Ona už teda ve skutečnosti ta spolehlivost je v současné době zcela jinde a oproti jiným značkám je na tom naopak už mnohem lépe. Jenomže široká veřejnost to takhle stále nevnímá. Když bychom se zeptali průměrného občana, co je spolehlivější, Alfa Romeo nebo BMW? Odpověď by byla myslím jasná, i když je v současnosti realita zcela opačná. A o nápravu téhle reputace by se třeba AR podle mě měla snažit. A přidat v odstranění i těch detailů, jak já říkám těch tzv. „italských věcí“, které kolikrát odradí, i když nejde o spolehlivost jako takovou. Pak by najednou i ty prodeje šly nahoru, samozřejmě jen do potenciálu značky jako takové, zaměřující se na požitek z řízení, který drtivá většina lidí stejně nehledá….
Zeptám se Tome, potažmo i ostatních, myslíte si, že by Alfa měla začít dělat auta pro široké masy, tak aby co nejvíc prodala? Já si to nemyslím, já si myslím, že by nadále měla dělat řidičská auta i za tu cenu, že vyloženě nepůjde s prodeji za každou cenu nahoru. Což ani moc výrazně nejde, když drtivá většina majitelů auta dnes bere úplně jinak než fanda AR, když drtivá většina lidí v současné době upřednostňuje zcela jiné věci oproti tomu, co Alfa Romeo dělá Alfa Romeem…. Čímž jsme u toho pokraji zájmu. Ale pokraji zájmu mas, nikoli fandů do řízení!!!!! A promiňte, přijde mi trošku srandovní a nemístné, že tohle to zazní v současné době na Subaru fóru jedné ze země EU 8()

Takže za mě, doufám, že Alfa Romeo bude nadále dělat auta pro řidiče, fandy do řízení, i když díky Bruselu to bude mít velmi těžké. Nová fúze Stellantis Alfu nadále plánuje řadit do prémiového segmentu, ale je nutné, aby značku koncern podržel a vedení pochopilo, kde AR opravdu patří a jakou úlohu v koncernu má značka hrát. Nezbývá jen doufat, že snad to ví i Carlos Tavares. V uskupení má dost značek, která by měla dělat právě ta velká čísla prodejů a Alfa Romeo by……. Již bych se jen opakoval.

Edit:
Ale abych šel k jádru pudla, proč jsem se vlastně ptal, jak že to teda s tou Alfou skončilo? Ono teda jde o to, jak to bylo vlastně myšleno, zda tak, že je s Alfou konec a nebo, jak to s ní dopadlo, kde to dopracovala???
-Pokud to první, tak já se teda musím opakovat, ale podle mě v současné době Alfa žije rozhodně víc než žila cca před těmi desíti lety!
-A pokud to druhé, tak já si myslím, že AR v současné době dělá dva velmi dobré modely, ve svých kategoriích z mého pohledu top vozy a to je pro mě jako zákazníka, ta důležitá věc. No a nyní nastává nová éra koncernu, takže co bude, to se teprve uvidí. A znovu se musím opakovat, myslím, že byla velká chyba od FCA chtít po Alfě nesmyslná čísla, ty měli chtít naopak od Fiatu. A novinářští pisálci to jen přiživovali. No a je samozřejmě otázkou, co po Alfě bude chtít Stellantis. Nezbyde než doufat, že po nich budou chtít nadále prémiová řidičská auta s technicky hodnotným řešením a (třeba až časem) budou po nich "jen" logicky chtít, ať si na sebe vydělají. Ale ať po nich proboha nechtějí nesmyslné cifry, co do počtu prodaných aut. To by totiž Alfu dostali někam, kam bych rozhodně nechtěl a neměl snad ani chtít žádný automobilový fanoušek!
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

Petře já budu samozřejmě moc rád, když Stellantis Alfu udrží a bude rozvíjet. Přál bych jí to. Nezbývá, než doufat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1309
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od PeteBiggy »

VDC píše:Petře já budu samozřejmě moc rád, když Stellantis Alfu udrží a bude rozvíjet. Přál bych jí to. Nezbývá, než doufat.
Tome, tohle já vím, nikdy bych si ani náznakem nemyslel, že zrovna ty, značce jako Alfa, nepřeješ ;)
Ale mě tady zaráží právě onen fakt, přiživovaný automobilovým bulvárem.....a sice, "..... jen aby neskončil/neskončila jako Alfa .....". Samozřejmě by to mohlo být mnohem mnohem lepší, ale pro pánajána, buďme rádi, že se Alfa Romeo zachránila, aspoň zatím určitě. Dyk těch již zmiňovaných x let nazpět, v době kdy se stále oddaloval příchod platformy Giorgio, tehdy měla právě na kahánku. Ideální to ani nyní není, ale oproti té době to je u AR sakra růžovější....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od romull »

ADAC zveřejnil seznam nejméně spolehlivých aut za uplynulý rok.
.....je to spousta konfekce od Fordu po Renault a bla bla bla ......ale Alfy nikde, ani ve vyšších třídách. Proč asi, protože na 1000 bavoráků nebo Mercedesů je v provozu 15 AR ma z toho se nedá dělat statistika.

Vysoké hodnocení si naopak ze segmentu střední třídy odnesly modely Audi A4, A5 a Q5; BMW řady 3, 4 a X3 nebo Mercedes GLC a třídy GLK.
Chválu si pak v segmentu vyšší střední třídy vysloužily jako obvykle vozy Audi A6, BMW řady 5 a Mercedes GLE.

Problémy Alfy mě vůbec netěší, i když to tak možná nevypadá, je to kus automobilové historie a beru ji tak, jak jsem bral třeba SAAB, nikdy bych si ta auta nekoupil, ale líbí se mi jejich automobilový design. Uvidíš, jak to s AR půjde dál, jistě, když půjde do kopru, tak to bude škoda, ale Fiat bych z toho nevinil, ten má starostí sám se sebou až nad hlavu. Jak ale padne, tak bude potíž se servisem a vůbec vším, tak jako u SAABu.

Nicméně si myslím, že pokud není kupec, tak proč? Trh je otevřený, ale ta auta asi netáhnou a začnou brzy kulhat na obě nohy, ty značky čekají tak jako ostatní velké změny, ale na vývoj není. Jistě, mohou koupit již vyvinuté vyvinuté věci třeba od koncernového PSA, ale za co, když neprodávají? Je to kruh a vůbec se mi to nelíbí, ale tak už skončilo značek, a nejenom automobilových. Prodá se možná i Maserati, a jaké to je ikona. Dnešní doba už jenom na hezký kukuč nedá......

A průměrného občana na to co je spolehlivější se Petře neptej, ten ví houby. Ptej se lidí co ta auta měli, já mám svoje současné E91 už přes 4 roky, najel jsem na něm přes 80 kkm a celkem má už 220 kkm. Za těch 80 kkm jsem měnil jen přední brzdy a za rok udělám ještě zadní a přeji ti, aby ta tvoje alfa byla ještě o moc spolehlivější. :-|
Je to už moje třetí BMW, ale první naftové. Všechna ale zatím chtěla jen oleje, brzdy a pneumatiky, ty ale obzvlášť ;-D , nic jiného se nekazilo, proto jsem do něho šel znovu. Šel bych i do MB, tam to bylo stejné. To samé platí pro LR a RR, mám jich okolo sebe několik, někteří z těch kluků už za ta léta mají třetí i čtvrtý model, ale nic jiného nechtějí a nikdy jsem ani jednoho z nich na laně neviděl, ani je nadávat na spolehlivost nebo drahotu servisu neslyšel, tak jakápak poruchovost?
Lesákům,. když jsem měl Outbaka, jsem doporučoval Forestra, smáli se mi jako pitomí, prý by to nevydržel, to prý už mají za sebou........ Co na to říct, asi jsou hloupí?
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
ŠikmýOk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 23, 2018 7:24 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od ŠikmýOk »

Statistiky sa robia aj z nizsich predajov .. je uplne jedno kolko sa ich preda chyby sa pocitaju na kusy aut
A v Taliansku kazde stvrte nove auto je Fiat .. jasne ze v Nemecku sa budu predavat Nemecka auta , v Cesku Ceske ..v Anglicku Anglicke , v Rusku ...

Neviem ako v Nemecku ale vo Svajciarsku je Alfa Romeo Stelvio na kazdom rohu a je v top 3 najpredavanejsimi suv vo vyssej triede


Odoslané z ASUS_Z01RD pomocou Tapatalku
eX Mazda 626 GE'93 1.8i eX Mazda 626 GF'98 2,0i eX Mazda 6 GY'04 2,0D eX Mazda 6 GH'08 2.5i
eX Mazda 6 GJ'15 2.5i eX Subaru Outback BS'15 2,5i eX Opel Astra K'17 1,4i
Subaru Outback BR'11 2,5i
Mazda 2 DJ'15 1,5i
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1309
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od PeteBiggy »

Romull: :-/ Ty kokso, to je někdy fakt diskuze .... jeden o koze, druhý o voze 8()

Sím tě, tvá E91 s palivem satanovým je prosím dědeček či chceš-li babička z doby, kdy vrtule byla ještě trochu jiná značka než je teď a především z doby, kdy Alfa Romeo se vskutku nemělo čím chlubit.... Tvou zkušenost ti rozhodně neberu, ale teď už je doba trochu zase jiná a aspoň teda v mém okolí je současné BMW posledních let snad nejvíc proklínaná značka, co do spolehlivosti. Píšeš, že Alfa má v Evropě prd síť. V globálu asi jo, samozřejmě záleží s čím srovnáváš. No ale, zajeď se podívat do Polska, já byl třeba v šoku, Alfa je tam snad skoro v každém druhém okresním městě. Tam je AR velmi oblíbená tradiční značka a řekl bych, že to pro značku bude po Itálii snad hned nejzaslíbenější země.
Upřímně, já nemám potřebu Alfu tady nijak zvlášť velebit. V srdci mám stále pořád Subaru, leč padla-li řeč o jakémsi KONCI, tak já osobně tohle slovo mám v EU spojené právě s mými milovanými Plejádami. Bohužel >:-& A asi i proto mi přijde prostě zvláštní, že na Subaru fóru se píše o "konci" Alfy. Jakože, Subaristi (které vnímám jako většinou fanoušky automobilismu) v členské zemi EU píšou o konci Alfy <:-< Od toho bulváru to beru, ale v současné době, kdy má Alfa dva tak skvělé modely a Subaru to co má, tak mi to tady na těchto stránkách přijde snad jako [IRONIE] Prodeje jsou jaké jsou, já to tak černě nevidím, ale každý na to asi máme jiný pohled. Dokážu však pochopit nářky těch zasvěcenějších, protože ti třeba od tak dobrých aut čekali vyšší prodeje. Ale dneska se hold "podstata věci" nenosí. No a mně osobně je sympatické, že to není tuctovka, já v ní našel to, co jsem hledal a obávám se, že bych možná jinde už ani nenašel. Nic víc, nic míň, nějaký vřelý vztah jsem k AR v minulosti nikdy neměl. Ale teď když vím, jaké auta umí značka dělat, tak ruku v ruce s tím jsem si k ní našel jakési pouto, i když to asi stále není na úrovni Plejád. Nicméně to mocně sílí :-D A fakt bych nechtěl, aby se Alfa Romeo dostala tam, kam je dnes BMW. Tím ani nemyslím jen současnou "spolehlivost", ale především to, jaký to je mainstream (byť v prémiovém segmentu) a jací lidé si to z velké části dneska kupují. Ostatně, to jde ruku v ruce s těmi prodeji, že ano =) A ostatně, nejsem si jist, zda dlouholetý opravdu skalní fanoušek modrobílé vrtule skáče radostí nad rekordními prodeji BMW z posledních let ;) Víc už nejspíš nemám, co bych dodal.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od romull »

To je fakt, jeden o voze a druhý o koze. Mě ale nejde jen o toho mého dědečka, ale píšu i o nových autech, koukni třeba na ten ADAC nebo TUV hledně spolehlivosti dvouletých a tříletých aut a uvidíš tam chválit BMW. Můj šéf ho kupuje holce každých x roků, snad dva, nevím přesně :-/ , ale kdyby se to sralo, tak by jí to nekupoval. Kluk si koupil taky novou pětku a náš externí spolupracovník vyměnil předchozí pětku za tuhle a nemůže si ji vynachválit. https://www.autojournal.cz/test-bmw-540 ... -internetu ....... Já vím, povíš podjatí pisálci, ale ta auta jsou fakt dobrá. Dnes už špatná auta nejsou, jsou jenom dobrá auta a auta ještě lepší, a tam je BMW, skoč se s některou novou řadou trojky nebo pětky svézt. Stejně jako ti nevoněl LR, tak ten nový Defender je bomba a neber jen prodeje v ČR, ale koukni na prodeje v Evropě, nebo ve světě, kolik aut prodal LR nebo BMW a kolik AR ........a to mají být všichni ti kupci BMW a LR potažmo RR blbci? Kdepak, jsou až moc chytří. Já osobně proti AR nic nemám a kdysi jsem ji i chtěl, jak jsem už psal, ale tenkrát to nedopadlo a možná že dobře, jezdil jsem rok v 335i s rohlíkem na hubě a bobkem na krajíčku :-D . Moje zkušenosti s AR jsou už letité a končí u řady 159 a to mi to auto ani nepatřilo, měl ho kolega a já chtěl tenkrát tu Breru. Slušná ale tenkrát nebyla a volba padla na BMW 335i a nelituji.

Takže ano, Stevio je hezký, ale jinak mi nic neříká a už vůbec ne za tu cenu, ale klidně bych ty prachy dal za toho Defendera, mírně jetého, protože nový je o kus jinde. Ani to, že je v Polsku nebo Švýcarsku autosalon Alfy na každém roku mi nic neříká. Ten přiklepnou kdejakému garážistovi který postaví trošku stodolu, s prominutím :-| . A´T ale zkusí udělat salon BMW :-D .Je to už hodně let, co jsme chtěli se společníky vlastní autosalon a zrovna VW a Škoda ......bože to byly podmínky a nároky, mohli jsme mít z otočky Mazdu, Opel, Toyotu, Fiata a kdo ví co ještě a jistě i tu AR, ale proč budu brát úvěr, mít za krkem 20 mega a autosalon značky, která se neprodává? To stejné v Německu, dostat autosalon BMW, VW, Audi nebo MB je nedostižný sen, jak se přesvědčil náš německý spolupracovník :-( .

Takže závěrem, ať se to tu netáhne jako pachuť špatného piva .........je mi líto těch značek, dobrých a tradičních značek co mají tyto potíže, hrozně mě mrzí třeba ten SAAB, ale to není vina pisálků, alespoň nejenom těch pisálků. Je to vina celého toho řetězce od vývojářů, po ty co prodávají finální výrobek, že nejsou schopni lidem nabídnout něco co je zaujme a za co jsou ochotni zaplatit svými penězi. Koukni na to takhle .......no dobře, BMW se mi za 5 let nejmíň desetkrát posere, pojedu autobusem domů a ještě dám hromadu zlaťáků za odtah a opravy, ale stejně si ho koupím raději než AR ........... jen se podívej kolik se jich v Evropě prodá, to by byla AR za vodou, nestačili by vyrábět a stavěli nové fabriky ....... =) ....jenom pisálci? Kdepak, ten zakopaný pes je jinde .........¨
Možná by jsi byl rád kdyby se AR dostalo tam, kde je dnes BMW, ale to se nestane, na to technicky ani jinak nemá ......... a taky se vrátím do SUBARU, protože na Defendera mi nezbyde a už ani nebude mít smysl ho kupovat a namísto Forestra se nyní na první místo dostalo XV 2,0 ,,,,| (*_^) |,,,, .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

Petře já se ani tak nebojím konce Alfy jako značky, ale spíš unifikace v rámci koncernu. Aby z toho neudělali přeznačkovanej Pežot. Že s Fiatem to tak dopadne je celkem jasný. A budeme jen doufat, že Alfa dopadne líp.
Bohužel Tavares není Marchionne. Ten auta miloval. Tavares podle mě miluje hlavně čísla. Ale budu se rád mýlit !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od newli »

romull píše:Já vím, povíš podjatí pisálci, ale ta auta jsou fakt dobrá. Dnes už špatná auta nejsou, jsou jenom dobrá auta a auta ještě lepší, a tam je BMW, skoč se s některou novou řadou trojky nebo pětky svézt.
Jezismarja, ja tu vasi diskusi necetl (a nemam to v planu), ale tahle veta vytrzena z kontextu .. na cem jedete? Dnes je plno aut, co stoji za hovno a takrka zadne, co za to stoji. A ja v nove trojce jel a je to smejd .. nicmene auto podle vkusu kazdeho soudruha, ze :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“