Moje auto po Subaru
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Mně teda na poslední generaci Superbu mnohem víc než motor (ale dostal jsem nějaký TSI, nevím, jak ta nafta) vadí, že to nezatáčí a jízda s tím je příjemná asi jako sedět v čekárně u zubaře. Sice to bylo našláplý výbavou, tichý, mělo to výkon, ale všechno marný, fun factor snad až zápornej, lautr to samý jako Fabia v holobytu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje auto po Subaru
Mně nevadí sedět u zubaře v čekárně. Mám si teda koupit novýho bejka?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Jako Lamborghini?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Moje auto po Subaru
Bejk se říká Superbu, ne? Teda aspoň už jsem to kolikrát slyšel.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Moje auto po Subaru
Ta vase kodova oznaceni (kokodak, bejk, atp.) me fakt bavi. Vzdyt to nedava zadny smysl
tapan: S tim zcela souhlasim. Kdyz jsem "nafasoval" VW Passat, tak jsem si rikal, to ma nulovy ridicsky faktor. Ale Superb tomu dodal novou dimenzi! Takze bud Passat nejaky faktor mel, nebo ho ma Superb zaporny
tapan: S tim zcela souhlasim. Kdyz jsem "nafasoval" VW Passat, tak jsem si rikal, to ma nulovy ridicsky faktor. Ale Superb tomu dodal novou dimenzi! Takze bud Passat nejaky faktor mel, nebo ho ma Superb zaporny
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Newli: no a nebylo teda to Subárko v naftě nakonec lepší?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje auto po Subaru
tapan: viz podpis
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Takisto aj smrad nafta vs benzín je niekde inde. Čím skôr nafta skončí, tym lepšie.bushman1 píše: Ale spotřeba nafta vs benzín je opravdu někde jinde.
Subaru Levorg 2.0i ES CVT Style Crystal White Pearl
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Newli: no já si i pamatuju, jak jsi tu anabázi popisoval. Ale on prej ten Boxer Diesel když zrovna jezdí, tak jezdí hezky
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje auto po Subaru
Tak on kdyby socialismus fungoval, tak jak ho nekdo vymyslel, taky by to mozna nebylo spatny
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Na naftu to asi jezdí hezky, ale furt je to prostě... nafta (fakt moc nerozumím tomu, že spousta lidí nemá problém kupovat auto za mega každý 3 roky, ale když to žere o litr víc, tak to je moc, to stojí strašný peníze )
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
spm: Tak spousta lidí si může dát naftu do nákladů a benzín ne. A to už není jen o litr víc. Si vem, že teď máš benzín za 32, naftu za 30 a to je bez daně necelých 25 kaček. Když najedeš blbejch 25 tisíc ročně, což najede kde kdo, a zohledníš tu o litr menší spotřebu (reálně spíš víc), dělá ti to rozdíl dvacku ročně. Spousta lidí je ochotna celý rok poslouchat chrochtání dieslu i za mnohem méně peněz
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Ušetříš dvacku ročně, ale abys byl cool, tak furt měníš auta, na kterym za ten rok ztratíš víc jak kilo.
Do nákladů si dáš ten typ PHM na kterej jezdí to firemní/podnikatelský auto. Takže pokud do nákladů jde dát nafta a ne benzin, tak je to podobná situace, jako že nafta je lepší, protože jí ukradneš z práce ze služebáku
Do nákladů si dáš ten typ PHM na kterej jezdí to firemní/podnikatelský auto. Takže pokud do nákladů jde dát nafta a ne benzin, tak je to podobná situace, jako že nafta je lepší, protože jí ukradneš z práce ze služebáku
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Ale já nepíšu, že nafta je lepší. I když zrovna třeba na tahání aut na platě obecně lepší je
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje auto po Subaru
Taky nerozumim tomu, proc by slo dat do nakladu naftu a benzin ne. To platilo u zamestnancu JZD (a pod.) za socialismu a nebylo to o nakladech, ale o kradezi, ne?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98