Moje auto po Subaru
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Moje auto po Subaru
Jsi můj člověk U-gene :D (ne že bych za Vitary loboval) :D
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Moje auto po Subaru
no tak vitara do terénu to je to samé jako forester, ta stará hranatá ještě ujde ale ty novější jsou oničem. to už raději ten zvedlý forester, navíc reznou víc než nivy ::-DD:
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Moje auto po :subaru: ...hmm v hlavě se mi honilo více variant,ale vyhrála jen jedna :subaru: ...třeba to přijde brzy :845:
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Moje auto po Subaru
petr: no Predposledni GV uz je skoro forester, to mas pravdu, mel jsem na mysli ty predchozi klasicke koncepce. Meli jsme doma 2.0 Long, pan co si ji od nas bral to mel do lesa - rikal ze ma dve kratky a potrebuje neco kam muze zavrit material atd., a ze mu lidi s klasickejma velkejma offroadama zavidej obratnost auta.
- cross
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv úno 25, 2010 9:32 pm
- Bydliště: CH|VD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
K tý dlouhý Nivě — nevim, co je to za novinku, to se dělá už 20 let, akorát to běžně nebylo na vývoz z Ruska. Mám za to, že tim Niva přichází o všechny výhody, tzn. malá, obratná, lehká (?), s krátkým rozvorem. Nikdy jsem teda tou dlouhou verzí nejel, krátkou jsem jezdil nějaký tři roky, byla to moje první čtyřkolka a měj jsem ji moc rád.(Kdyby se to tady jmenovalo „moje auto před Subaru“... :-]) Takže proti Nivám obecně nemám předsudky, nicméně v roce 2016 fakt ne.
Mitsu Outlander 2.0 Diamond, jako host :-]
ex Subaru Forester 2.0D XS Limited MY10
ex Subaru Forester 2.0 Comfort MY07
ex Subaru Forester 2.0D XS Limited MY10
ex Subaru Forester 2.0 Comfort MY07
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Moje auto po Subaru
jo ty staré vitary jsou v terénu fakt dobré ale niva je v terénu přece jen o kousek dál, i když ta dlouhá už tak dobrá určitě nebude ale bez kufru se já neobejdu, uvažoval jsem o vitaře před forestrem a právě kufr rozhodl hlavně kvůli zástavbě bomby ta se u vitary nedá dát místo rezervy a pod auto bych ji opravdu nechtěl ::-DD:
a souhlas nivu na asfalt fakt néé
a souhlas nivu na asfalt fakt néé
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: Moje auto po Subaru
12000€ nekup to :D
Odesláno z mého MX4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého MX4 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1052
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Moje auto po Subaru
S touhle nivou jsem po dálnici uháněl i 140 je to funglovka kupovana loni.Od cca 90 je v tom kravál na dnešní dobu neznámý.Uvnitř se zastavil čas v 90 letech ....Motor 1.7i celkem stačí.překvapilo mě ze i na těch kolech to neplavalo ,brzdí to celkem dobře ,řazení v pohodě. Na nějaké denní ježdění to moc není ....Ale to co to dokáže v terénu to jsem fakt čuměl .Tím jak je to malé to je neskutečně pohyblivé.Takže to k čemu to bylo stvoreno to 100% funguje .
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: Moje auto po Subaru
NIVA je nepochybne schopne terenni auto. Ale jak tu uz nekdo podotknul, bezpecnost bude miziva. Bourat bych v tom nechtel a jezdit s ni pravidelne po silnici (nedej boze dalnici) si muze uzivat jen macochista
Ted z jineho soudku. Pred nekolika mesici jsem tu zminoval, ze jeden z mych budoucich kandidatu je Seat Leon Cupra. Nize uvedena informace v zadnem jinem testu nebyla zminena !!!
V obou případech pomáhal s přenosem síly na vozovku elektronický samosvorný diferenciál VAQ. A je to jedna z věcí, která dělá Leon Cupra tak zábavným. To, jak tahle „elektronická věc“ mezi koly funguje, je neskutečné. Kola se i při plném plynu drží asfaltu neskutečně, nemusíte se bát zatáčku projíždět pod plynem, protože jakmile se „samosvor“ zakousne, auto oblouk ještě utáhne. Je potřeba si dát jen pozor na chvíle, kdy se „samosvor“ přehřeje a na chvíli se vypne. Pak se totiž rázem ze skvěle zatáčejícího auta stane klasická nedotáčivá předokolka s otevřeným diferenciálem. Stalo se nám to ale pouze dvakrát, při opravdu dlouhé nedělní jízdě s teplotami vysoko nad 30°C. Při běžných situacích podle zkušeností prakticky není možné diferenciál přehřát…
Zdroj: http://www.auto-mania.cz/srovnavaci-tes ... cupra-dsg/
Ted z jineho soudku. Pred nekolika mesici jsem tu zminoval, ze jeden z mych budoucich kandidatu je Seat Leon Cupra. Nize uvedena informace v zadnem jinem testu nebyla zminena !!!
V obou případech pomáhal s přenosem síly na vozovku elektronický samosvorný diferenciál VAQ. A je to jedna z věcí, která dělá Leon Cupra tak zábavným. To, jak tahle „elektronická věc“ mezi koly funguje, je neskutečné. Kola se i při plném plynu drží asfaltu neskutečně, nemusíte se bát zatáčku projíždět pod plynem, protože jakmile se „samosvor“ zakousne, auto oblouk ještě utáhne. Je potřeba si dát jen pozor na chvíle, kdy se „samosvor“ přehřeje a na chvíli se vypne. Pak se totiž rázem ze skvěle zatáčejícího auta stane klasická nedotáčivá předokolka s otevřeným diferenciálem. Stalo se nám to ale pouze dvakrát, při opravdu dlouhé nedělní jízdě s teplotami vysoko nad 30°C. Při běžných situacích podle zkušeností prakticky není možné diferenciál přehřát…
Zdroj: http://www.auto-mania.cz/srovnavaci-tes ... cupra-dsg/
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Ten elektronicky samosvor ma nova Oktavka RS 230 take.
Bude to podobne jako haldex - dlouho to funguje dobre a pak je najednou konec. Proste elektronicka vychytavka.
A k tem offroadum: Obcas jezdime do lesa s traktorem pro drevo. Teren byva hodne kopcovity a rozbahneny. Nas traktor neni zadna ctyrkolka, proste staricky Zetor.
Ale tam kde vsechny offroady konci, my stale jedeme. Parkrat uz se stalo, ze ruzne offy (Mitsubishi, Suzuki, aj.) tam zustaly viset a musel je vytahnout traktor.
Takze jezdit s offem pro drevo mi neprijde jako uplne stastne reseni. Lze to pouzit jen za dobreho pocasi a stejne se toho moc nenalozi.
Bude to podobne jako haldex - dlouho to funguje dobre a pak je najednou konec. Proste elektronicka vychytavka.
A k tem offroadum: Obcas jezdime do lesa s traktorem pro drevo. Teren byva hodne kopcovity a rozbahneny. Nas traktor neni zadna ctyrkolka, proste staricky Zetor.
Ale tam kde vsechny offroady konci, my stale jedeme. Parkrat uz se stalo, ze ruzne offy (Mitsubishi, Suzuki, aj.) tam zustaly viset a musel je vytahnout traktor.
Takze jezdit s offem pro drevo mi neprijde jako uplne stastne reseni. Lze to pouzit jen za dobreho pocasi a stejne se toho moc nenalozi.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Moje auto po Subaru
Kamarád má UAZe Patriota a tam už je náznak 21 . století aspoň a v terénu je to taky hodně slušný
Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
To bych prosil specifikovat, v čem je ten náznak 21.století. Když se na to podívám, tak tam vidím tak s bídou 90. léta století minulého. Asi jako na tý Nivě. Co v tom Uazu má za motor ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje auto po Subaru
Mě ten interiér na Uaz přišel prostě pokrokovej (vše v elektrice, vytápěný sesle, ovladače ve stravitelné podobě) , znal jsem ty dřívější dřevní časy. Jinak má pickupa v sérii limited s 2.3 naftou
Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Moje auto po Subaru
Takže Andoria?
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Tak to jo Ruský náznak 21. Století. Standard japonských vozidel z počátku 90. let. Schopnosti v terénu tomu pochopitelně upírat nechci, ty byly vždycky dobré, stejně jako u tý Nivy.VeTeV píše:Mě ten interiér na Uaz přišel prostě pokrokovej (vše v elektrice, vytápěný sesle, ovladače ve stravitelné podobě) , znal jsem ty dřívější dřevní časy. Jinak má pickupa v sérii limited s 2.3 naftou
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97