Moje auto po Subaru

Odpovědět

Zase Subaru?

Zase, zase - jsem nadšen! :-)
97
48%
Ještě nevím - nejsem vázán na značku.
9
4%
Asi ne, jsou i jiné značky.
6
3%
Rozhodně ne, Subaru mě zklamalo.
3
1%
Jen pokud budou k mání nějaké rozumné modely.
32
16%
Další auto je v nedohlednu, zatím neřeším.
48
24%
Jiná odpověď - upřesním v diskusi.
9
4%
 
Celkem hlasů: 204

Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od spm »

No píšeš že manuál, ale tipuješ samý auta, co mají jenom automat. Staré XV teda v MT bývalo, ale 3.6ka je jenom automat, levorg jenom automat... OTB si nejsem jist, ten novější MT míval už taky jenom v chrochtu, ne?

Superb teda nevím jak ty starší, ale u té poslední generace mám fakt podezření na to, že mu dávají jenom nálepku 4x4 a ten kardan tam ani není. Za takovou čtyřkolku co to předvádí bych fakt připlácet nechtěl...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od bushman1 »

Určitě to musí být manuál. S automatem jezdila týden a nebylo to žádné ořezávátko (X5M), ale nevyhovuje jí to.
A výkon určitě chceme, protože na to že je to ženská, tak jezdí docela svižně.
To XV jsem myslel právě v manuálu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od newli »

Aha, taky me matlo, ze tam mas radu aut, co se delaji jen v automatu.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od emve »

sima píše:emve mě opět rozesmál.
Čekal jsem, jestli se ozve nějaký majitel ideálně Foresteru 92 kW, ačkoliv můj hate neměl být úplně adresně zaměřený na tohle auto. :-D

Zkrátka mě spíš rozčilujou ty věčné plačky a naříkání čecháčků, kteří jsou samozřejmě věčně nespokojení a pořád si musí na něco stěžovat. Nejlepší auta byly do roku 2003, jasně. :-DDD

Ano, nejlíp bylo za komančů a nejlepší telefon je Nokia 3310. Ideálně se vraťme na stromy a zahoďme veškerou techniku... Neříkám, že některé auta nešly kvalitou dolů, některé značky, některé motorizace (náhrady čtyřválcových atmosfér malými třívalci turbo), ano je to tak, snad i u Subaru tomu tak skutečně je. Ale pořád se dá koupit kvalitní, spolehlivé auto, které je prakticky ve všem lepší, než 15 let staré pekáče vyrobené před rokem 2003. Je to o tom dobře si vybrat, stejně jako to bylo i před rokem 2003, kdy taky nebyly všechny auta kvalitní. Takže opakuju, za mě to byl blábol.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od emve »

bushman1 píše:
Podmínky:

- manuální převodovka - chce řadit
- čtyřkolka
- výkonově alespoň 150 koní
- cena do 300 tisíc
- ročník 2010+
- velikost není důležitá
- ne dehet
Velmi podobné parametry, jako když jsem vybíral auto pro mámu, kromě cenového limitu. Byl z toho Golf 7 R. Další alternativa byl Levorg a ten si koupil táta. :-)

Jinak byl fakt problém vybrat menší čtyřkolku, benzín, manuál a aby to mělo koně. Prakticky opravdu nic není. Každý autař, který se nad tím zamyslel, mi volbu Golfu R potvrdil.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od sima »

A já zas čekal kdy se se opět opřeš a neodpustíš si svůj evergreen,že forejs nejede,jako už po ixté :-D Mimochodem já to neberu jako žádné stěžování,ale auto životní postoj,názor na věc,svobodné rozhodnutí.
Já bych třeba tu tvou řeč nenazval blábolem,jako ty nazýváš řeč od jiného,ale postojem,názorem,ale to ty nechceš,neumíš,nedokážeš,nevím,je mě to ze srdce jedno,každý máme svou hlavu a zaplaťpámbů svou svobodnou volbu a vůbec nejde o to kdo má pravdu,žádná není.Hlavně klid ;)
No a zaplést do toho komanče a 3310,do toho nás-teda mě-určitě netahej,tohle blábolení už teda je.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od emve »

Dobře, jestli tě to potěší, citově zabarvené slovo blábol beru zpět a označím to diplomaticky jako názor se kterým nesouhlasím.

A co se týče Forejse, ano, ten nejede, stejně jako nejede kterékoliv atmosférické čtyřválcové Subaru, včetně Imprezy 2,0R, kterou máme v rodině a se kterou jsem něco najezdil. Ale jsem rád, že tento fakt spousta lidí už i tady dokáže uznat.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od sima »

Máš posunutý úhel pohledu úplně jinde,tj v pořádku,já to chápu,jen jsem si všiml,jak nejsi nad věcí,jak to furt zmiňuješ i jinde a dosti posměšně-zbytečně,tohleto už nechápu.Přeci u forejse 92kw nejde vůbec o sprinty :-) i když on umí jet,jen se toho člověk nesmí bát,ne že ne,hlavně to taky nemůžeš srovnávat se svým nadupaným vozovým parkem,což řekneš že to je totální kravina nejspíš,že to neděláš,to je jasné,že ne,ale v hlavě to dle mě je furt,chápu,že je to dle tebe totální plečka.Jo a že by žral forejs sg 13 lt?Mám nazuté vraníky a i když bych jezdil vyloženě imr city cukačky včil v mrazu,tak jsem hluboko,hluboko pod,to bych musel kravit dobře a furt teda a hodně se točit na fleku...nebo užívat lesníka jak petr,jak traktor :-D
Na běžné okresce a na dálnici,při dodržování maxima a i přes něj i lesník jede za docela běžnou spotřebu,to si nedám vymluvit,protože to vím,byl jsem sám překvapen po koupi.
V práci jezdím kia ceed 1,6 a spotřeba včil k desítce,i nad ní!taky cukačky,najeto 90 000km.Hm předohrab,nic navíc neroztáčí,nízké auto.Prostě některé tvé argumenty mě přijdou hodně expresivní a přehnané.Měl bych i jiné srovnání,ale netřeba spotřebu řešit.
A jinak mě to netěší,nic si přeci nevynucuji ;) jen jsem reagoval.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od vrgada »

ze bych se zapojil? 92kW je solidni posouvadlo z mista A do mista B, ocekavat nejakou ridicskou nirvanu muze jen naivni snilek. Mne se zda, ze nejedou ani ma auta s 220 a 206kW, ale chapu, ze vykonejsi auta uz asi nebudou rodinne kombiky a budou za jine penize a v radarove dobe bodovych systemu na co...
A pak si reknu, zacinal jsi s pionyrem 3 kone a trabantem 25 koni a k Baltu te taky dovezl osmdesatkou po dalnici a pomaly mi to tenkrat rozhodne neprislo
...
Novejsi auta jsou vesmes lepsi, jen jsou nakladove optimalizovana-nevydrzi tolik a slozitejsi-vetsi riziko poruch. Za to nabizeji vic, ten trabant stal 36000 a za ekvivalent 400 000 se da dnes poridit lepsi auto. A fabriky musi vyrabet, nebo se to tady cele sesype, kolik tech aut u nas lni vyrobily, 1 400 000? Auta se presouvaji z kategorie majetek do kategorie spotebka
...
A ta Nokia 3310 byla super a firma zkrachovala
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od vrgada »

jo a brachovi se v nove oktavce s najezdem 12 000 km rozlomila spojka-odtah na plataku, coz se mi na veteranech kategorie vrak jeste nestalo, maximalne zacala klouzat, takze obcas se to s vypoctem planovane zivotnosti a usporou nakladu prezene
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

emve mícháš hrušky s jablkama. Rozhodně nejsem vzývač minulosti, za bolševika bylo všechno na hovno a Nokia 3110 byla mrdka a nešlo to ovládat. :-)
Nicméně i já sdílím názor, že pořádná auta se přestala dělat tak nějak na přelomu tisíciletí.
Ta hranice není definovaná jedním rokem.
U jedné automobilky je to rok 2003 u druhé 2010 u třetí 2015.
Nedá mi to, abych se nezeptal, proč sis nekoupil současné Evo ? Jo vono se žádný nevyrábí ? Aha... :-)

A takhle je to napříč trhem. Mizí zajímavé modely, mizí zajímavé motory, mizí zajímavá a funkční technická řešení.
A přichází elektrifikace a elektronizace.
Nesmyslná elektronika v autech. Nesmyslné palubní počítače, nesmyslné propojování aut s internetem, nesmyslná čidla na tohle a tamto.
A ve finále žádný motor, jen elektromotor...

To bude super...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od bushman1 »

Když se vrátím ke svému dotazu, tak mě z toho zatím nejlíp vychází XV s 2.0 a MT. Má nižší hmotnost než Forester, takže při stejném pohonu to bude o chloupek svižnější.

Ale i ten Golf R mě docela mile překvapil, když jsem se díval na inzeráty.
Rok 2012 se dá sehnat za lehce přes 400 tisíc, což není tak hrozné. Čekal jsem to mnohem výše.

No tak máme výhledově o čem uvažovat.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od newli »

Ten golf R se delal ve ctyrkolce s manualem? Ja koukal vzdy na kombika (variant) a ten byl vzdy v haldexu a vzdy s DSG. Prekvapilo by me, kdyby kratka verze byla v manulau spolu s haldexem. Ale nevylucuji to. Diky za info :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
GordiK
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Bydliště: Novohradský hory

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od GordiK »

Erko s manualem je, ale v CR es od minulyho roku neprodava:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... f37810e951

Jinak kdyz se taky vratim k dotazu - nejak nechapu zadani. Todle ma koni skoro 170, ale pojedete to jako dvoulitr XV... Dynamiku auta neurcuje vykon, ale pomer hmotnost/vykon resp. zrychleni...

https://www.tipcars.com/subaru-outback/ ... 90236.html

A po par desitkach let bydleni v Novohradskych horach tvrdim, ze pohon vsech kol je prijemna zbytecnost - i s predohrabem clovek v CR vzdy vsude dojede (vzhledem k tomu, ze v zadani neni min. svetla vyska predokladam, ze je ctyrkolka jen kvuli snehu, kterej se posledni leta v CR nevyskytuje...). Takze je otazka, zda je nutny na ctyrkolce bazirovat. Pokud to ma jezdit po dalnici a prvnich tridach (jinde vykon netreba), tak bych pred pohonem vsech kol uprednostnil jizdni vlastnosti, odhlucneni a vykon. Ale zalezi na vkusu kazdeho soudruha.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od newli »

To neni R-ko, ne? A ze se delalo kratke R-ko s manualem vim, ale delalo se i ve ctyrkolce? Ja jezdim na hory, takze bych ctyrkolku rad mel. Rozhodne bych lidi nepremlouval k necemu jinemu, pokud maji pocit, ze to potrebuji :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“