emve: nejak nechapu smysl tohodle prispevku. Prumerna rychlost 63km/h a ujeta vzdalenost 30km - to povazujes za typickou jizdu po praze?emve píše:newli : Nevím jak ty po té Praze jezdíš, já jezdím s Mazdou za 8 a dnes s Panamerou GTS za 10,5. (tohle byl Červený Újezd - Hloubětín včetně kousku dálnice).
Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Ano, byla to jízda napříč celou Prahou, rychlostní průměr zvedl kousek dálnice, jinak by byl nižší. Pokud považuješ za typickou jízdu po Praze poskakování na Praze 1 do jednoho kilometru a většinu času stání v kolonách, pak máme skutečně jiné představy. V tomto režimu bych ale vůbec neřešil spotřebu.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Moje auto po Subaru
Psal jsem, ze poposkakuji cca 6-8km (dle cesty), tj. se studenym motorem. A shodou okolnosti jsem jel i tohle utery a ted v dobe "zakazu vychazeni" je to jina liga. Takze tak.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Primárně to bylo takové rejpnutí ve vtipu, co s tím jako děláš, ale pozoruji že probíhající krize se dost projevuje i na mentální pohodě obyvatel.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Moje auto po Subaru
Aha, kazdopadne ty hodnoty po praze nedosahnes ani za normalni situace, takze bych rekl, ze to je spis srovnatelne s jizdou po okresce. A ja s BMW po okresce jeste nejel. Bud praha nebo dalnice
Dlouhodoba spotreba po asi 2.000km asi 12.5 ... to uz jsem tu nekde psal
Dlouhodoba spotreba po asi 2.000km asi 12.5 ... to uz jsem tu nekde psal
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22762
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Já na mém poskakovadle do práce, se kterým obvykle nejezdím nic jiného, než cesty do práce a zpátky (tj cca 20km dálnice od domova na začátek Prahy) a případně nějaká pojížďka po Praze) mám obvykle při tankování na palubáku nějakých 12 - 13 hodin jízdy při najetých 600km. Takže nějakých 40-50km/h průměr a to zhruba půlku té cesty jedu tu dálnici, která jede plynule a nestojí. Bydle přímo v Praze, tak je ten průměr ještě o hodně níž. Takže jestli je tahle spotřeba na BMW ve městě málo nebo moc nevim, ale cesta s průměrem 63km/h má k ježdění po Praze sakra hodně daleko
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: Moje auto po Subaru
Tchyne bydlici v nejmenovanym velkomeste mela prumer na nekolik tisic kilometru 15 km/h, jezdi (nebo spis stoji v zacpach) jen ve meste... Jsem ji rek, at plechovou rakev proda a jezdi na kole, ze by to bylo rychlejsi a levnejsi...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Tak asi fakt počkám na novou G21, ten vnitřek je šílenej https://www.renocar.cz/vuz/bmw-530d-xdr ... t-V-065596. Jinak jízdně paráda, pohodlí i jistota i v rychlostech okolo 200 .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
Romull: vrze?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Ani náhodou ........a je o poznání pohodlnější než trojka, je to ale o dost víc auta a to už já nepotřebuju, jezdím sám, maxiámálně ve dvou. Na cesty napříčn republikou je to ideál, dobrý a rychlý požírač kilometrů za spotřebu do 7/100 u delších cest.newli píše:Romull: vrze?
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
Tak ted jsem zmaten. V cem je vnitrek a proc silenej?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Jezdil jsem jen v 520d xDrive (náhradní auto od dealera za 7ku v servise), to nejede, ale cestovalo se v tom příjemně.romull píše:Tak asi fakt počkám na novou G21, ten vnitřek je šílenej https://www.renocar.cz/vuz/bmw-530d-xdr ... t-V-065596. Jinak jízdně paráda, pohodlí i jistota i v rychlostech okolo 200 .
Masakr je ten propad cen, a to do toho ještě nepromluvila současná krize, roční auto, najeto 20 za 55% ceny.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Moje auto po Subaru
Take me ta cena zaujala.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Moje auto po Subaru
Ten pád REÁLNÝ ceny nebude myslím takovej - nebo je u BMW zvykem, že se nový auta prodávají za katalogovou cenu? (nevím, ptám se)
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Moje auto po Subaru
realna zkusenost z rodiny s X3, zadnej trik s autem na firmu nebo doktor/pravnik:Augi píše:Ten pád REÁLNÝ ceny nebude myslím takovej - nebo je u BMW zvykem, že se nový auta prodávají za katalogovou cenu? (nevím, ptám se)
2016 - 25% ceny z katalogu dolu hned, dalsich 10% po tydnu. Takze nakonec o vic nez tretinu. U bmw se hrozne resi nakonfigurovani z paketu, ktery jsou v tovarne zvyhodneny, a ne pridavat individualni vybavu, ktera neni zahrnuta v paketech, jinak cena desive roste a nechteji zlevnovat.
2019 - pokus o vymenu, to same auto jen nova generace. Sundani z ceniku pouze 10% ze vic proste nedaj, ze maji ted po tech homologacnich orgiich z jednoho auta zisk cca 50-60 tisic. Vylezlo z nich, ze tech 25% pred lety davala dealerum tovarna podle vytizeni vyroby a podle toho, kam sel marketingovej budget firmy do kteryho modelu, cili to skoncilo.
Veril bych tomu tak 50:50, ale pointa zustava ze 1) cim vetsi a 'individualnejsi' vybava v tom aute je, tim vic je nastreleny a ceka ho pad v cene, ale zaroven 2) postupne se vzrustajicima nakladama na vyrobu, ta cena lehce ojetych aut bude padat min a min, protoze novy budou jeste drazsi.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17