Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
V Praze to trva 3 tydny a muze se stat, ze cekas, i kdyz jsi objednan na konkrtni cas. Pry nefunguje IT system a delaji to rucne - nepochopis!
Nicmene i ta treti RZ ma sva uskali. Pred dvema lety prijel kamarad, tak mu koukam na nosic a auto a povidam: "hele, vis o tom, ze mas na aute jinou RZ nez na nosici?" Ma dve auta (obe s kouli) a nejak pozapomnel, ze ma na nosici znacku z toho druheho
Nicmene i ta treti RZ ma sva uskali. Pred dvema lety prijel kamarad, tak mu koukam na nosic a auto a povidam: "hele, vis o tom, ze mas na aute jinou RZ nez na nosici?" Ma dve auta (obe s kouli) a nejak pozapomnel, ze ma na nosici znacku z toho druheho
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Všiml jsem si tvých zkušeností až teď . Budeme mít asi dost odlišné nastavení, protože já když pustím plyn, tak se nestane vůbec nic a jedu tak, jak to jelo před rozhozením, takže do škarpy. Takže já na plyn musím a musím s ním pracovat pokud chci jet trošku rychlejc. Preference zadku je hodně znát, o dost víc než u H6 a pod plynem se tak auto do zatáčky krásně stáčí. Možná do toho ale víc kecá i ten samosvor na zadku.newli píše:Vypada to na neco vyssiho.
EDIT: Jinak kdyz tu hodnotime ta auta po subaru. Minuly tyden jsem byl konecne s bmw poradne na snehu a ... dost jsem se divil. Aby to jelo, musel jsem potlacit ESP (to jsem ostatne delal i v legacy, tam se tedy plne vypinalo). V zatackach to jde velmi lehce do pretaciveho smyku a pro me prekvapive se to samo rovna po ubrani plynu (ze by proto, ze to jen potlacene ESP zafunguje?). No nicmene sranda s tim neni velka, protoze ... kdyz jsem na rovnem zasnezenem useku (mirne do kopce) proslapl plyn, sel jsem okamzite …
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
Spis jina elektronika, tipnul bych. Samosvor by na pripadne zpetne korekce nemel mit vliv ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Asi jo, protože ESP zasahuje až hodně pozdě, jednou už jsem si málem krupl že se přetočím, ale potom se to naštěstí ještě srovnalo
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
No ja uz taky vybiral strom, kam to asi tak pujde ... tedy nevybiral, spis uvazoval o variantach, co mohou nastat
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Na tema servisnich nakladu, ja bych se toho SUVcka od AMG az tak nebal. Tedy pokud najdes servis kde je umi servisovat. Me docela zarazilo, ze maly, stredni a velky servis na Macan me bude stat zhruba stejne co me stoji servis na Outbacka 3.6, navic v zemi, kde Subaru je tuctovka a Porsche premiovka. Ano, dily jsou mnohem drazsi, ale dokud se nezacnou menit veci co se sypou a panely karoserie, bezny servis je stejny
A to porovnani autorizovany servis Porsche - autorizovany servis Subaru, vs specializovane servisy obou znacek.
Duvod? Subaru se tady servisuje po 6 mesicich (novy Forester je na tom lepe). Takze za Porsche sice zaplatis jednorazove vic, ale Subaru to dozene hned o pul roku pozdeji A jak se jednou za 5 let musi menit svicky, tak to je hnedka na Outbacku servis za $1700 a o pulrok pozdeji za $1200 pac meni vsechny kapaliny
A to porovnani autorizovany servis Porsche - autorizovany servis Subaru, vs specializovane servisy obou znacek.
Duvod? Subaru se tady servisuje po 6 mesicich (novy Forester je na tom lepe). Takze za Porsche sice zaplatis jednorazove vic, ale Subaru to dozene hned o pul roku pozdeji A jak se jednou za 5 let musi menit svicky, tak to je hnedka na Outbacku servis za $1700 a o pulrok pozdeji za $1200 pac meni vsechny kapaliny
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Chytrá krabička se do škodofku dávala už před 10 lety. To určitě není problém. Určitě ji k tomu modelu koupíš i jinde než u subaru . Jinak na E boxera se to tu ještě neřešilo .spm píše:Ono to neplatí už ani s eyesightem, tam se taky přidává už nějaká chytrá krabička Sice to teda v součtu furt není 3k euro, ale stojí to víc než to samotný železo
SPZ je jinak dost jednoduchá, člověk přijde na úřad, řekne dobrý den, vyplázne 650 a za dva týdny si to vyzvedne. Teda aspoň na venkově, ve městě je možná předtím potřeba vystát půldenní frontu
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
To nebyly výkřiky, jen obyč postoje. Hlavně jsem srovnávali kolo dvonitř versus na tažné.newli píše:Tu informaci s taznym zarizenim jsem vcera nejak nezaznamenal. No te cene se nedivim, jak uz tu psali jini, meni se toho casto mnohem vic, nez by jeden cekal. Navic mercedes. A jake jine reseni se naslo?
Size je to tema o "moje auto", ale zaujaly me mistni vykriky, ze kolo do auta nikdy atp. Proc presne? Ja ho do legacy naskladal za 5 minut. Ulozeno podel (sundano predni kolo a prikurtovano), se sklopenou casti sedacky, zabralo minimalne mista, bylo chranene a nikal me neomezovalo v jizde (poradne prikurtovano). Montaz pricniku na legacy bylo na skoro hodinu a montaz pricniku …
Kola na tažné jsou největší pohoda, jinak příčníky jsem měl teda na forestu nahozené jedna dvě, nebo max tři, rychle. Samozřejmě jsem z nich nesundával nosič na kola, jen jsem už nechtěl vozit kola na střeše a taky pravda jen je posadit na tažné oproti nandávání na střechu je podstatně lepší.
3 SPZ jsem si vyřídil, byla snad za týden a na úřadu jsem byl sám.
Ty ceny tažného jsou hodnota mého lesníka byť jen teoreticky, neprodám
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
Zajikave, ze nikoho nezajima to kolo venku. V aute je mu blaze a venku schytava (zejmena na taznem) jen vodu a blato (kdyz je hnusne). Ja mam rad jak svoje auto, tak svoje kolo!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Tak jestli kola vozíš často a jsi takhle cimprlich( což vůbec nijak nemyslím posměšně) tak ti to pak může vadit.
Jen u toho auta tomu nerozumím, když tam čék rve kolo, tak to taky není skrz auto košer.
Já když vezl kola, tak max scalo a to jen teda vyjímečně, no a voda nevím proč by vadila, kolo projíždí horšími věci a je na to stavěné. Jestli to takhle poctivě bereš, tak pak určo po každé jízdě kolo myješ a impregnuješ, mažeš, čistíš, já to mám jinak.
Přitom mám svoje kolo taky rád, auto taky, jen to nehrotím a mám ho věčně v bláto nástřiku, či špíně, zároveň ale autu dávám ochranný nástřik, pravidelně.
Jinak kolo i dvě jsem vrazil do forejse do kufru i bez sundání předního kola, minimálně u toho jednoho se to tam vlezlo. Ale nikdy víc, když už nemusím.
Jen u toho auta tomu nerozumím, když tam čék rve kolo, tak to taky není skrz auto košer.
Já když vezl kola, tak max scalo a to jen teda vyjímečně, no a voda nevím proč by vadila, kolo projíždí horšími věci a je na to stavěné. Jestli to takhle poctivě bereš, tak pak určo po každé jízdě kolo myješ a impregnuješ, mažeš, čistíš, já to mám jinak.
Přitom mám svoje kolo taky rád, auto taky, jen to nehrotím a mám ho věčně v bláto nástřiku, či špíně, zároveň ale autu dávám ochranný nástřik, pravidelně.
Jinak kolo i dvě jsem vrazil do forejse do kufru i bez sundání předního kola, minimálně u toho jednoho se to tam vlezlo. Ale nikdy víc, když už nemusím.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
Ne, cim min kolo vidi vodu, tim lepe mu je. Blato oschne a opada (nebo tomu pomuzu suchym hadrem). Pravidelne cistim jen kotouce, retez a pastorek/presmykac. Ale ani to neprehanim. Ze bych ale chtel, aby mi do kola na dalnici 100 a vice km prala voda, to teda ne. I kdyz ted tomua si tak bude
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Já tohle fakt neřeším, ale dobrá tedy. Ono dnes mít štěstí na déšť v sezoně je taky věc...záleží jak moc kola převážíš.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Moje auto po Subaru
Jeste jeden faktor, ktery je treba uvest - popojizdeni treba v kolone nebo nepozornost ridice za mnou a odnesou to kola. Cim vic by to kolo stalo, tim min bych ho chtel vozit vzadu venku.
S vodou je to taky pravda. Kdyby na to strikala aspon jen voda, tak budiz, ale je to voda s prachem ze silnice, takova skoro neviditelna brusna pasta. Asi se ty kola daji necim zabalit a ochranit, snad jo.
Cena kola by v mem pripade byla rozhodujici. Hodne drahy dovnitr, bezne kolo ven.
S vodou je to taky pravda. Kdyby na to strikala aspon jen voda, tak budiz, ale je to voda s prachem ze silnice, takova skoro neviditelna brusna pasta. Asi se ty kola daji necim zabalit a ochranit, snad jo.
Cena kola by v mem pripade byla rozhodujici. Hodne drahy dovnitr, bezne kolo ven.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14875
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Tak jedna taková perlička k tématu:
Jeden vyšší vedoucí u nás v rachotě je hodně vášnivej cyklista. Důchod má už na dohled, ale jezdí ultramaratony a tak, zkoušel i ten šílenej závod v USA, necelých 5000 km. Za kolik má kolo nevím, ale dvě kila určitě. Jednou si jel takhle závodit někam do Itálie, jeli jich 2 osobní auta, kola vezl na střeše na Superbu. Byli už jen pár km od cíle, když podjížděli jeden mostek...a nevešli se. Tak posbírali ze silnice úlomky uhlíkového rámu a jeli zase domů.
No ale pointa - když tenhle psychouš neřeší, že mu zmokne kolo, tak bych to zas tolik neprožíval
Jeden vyšší vedoucí u nás v rachotě je hodně vášnivej cyklista. Důchod má už na dohled, ale jezdí ultramaratony a tak, zkoušel i ten šílenej závod v USA, necelých 5000 km. Za kolik má kolo nevím, ale dvě kila určitě. Jednou si jel takhle závodit někam do Itálie, jeli jich 2 osobní auta, kola vezl na střeše na Superbu. Byli už jen pár km od cíle, když podjížděli jeden mostek...a nevešli se. Tak posbírali ze silnice úlomky uhlíkového rámu a jeli zase domů.
No ale pointa - když tenhle psychouš neřeší, že mu zmokne kolo, tak bych to zas tolik neprožíval
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Bahna tam zas tolik nebude, tolik dobrodruhů co si s tím kolem na nosiči ještě střihnou offroad zas není Vody se tam, když prší, nacpe dost. Ale na druhou stranu taky na tom kole jezdíš jenom když je venku hezky a posledních x dní sucho? Když to vezmu u sebe a to jsem hodně rekreační jezdec, tak v dešti jsem ty kola vezl jednou... a na to připadalo x jinejch jízd v bahně, terénu a podobně. Takže ty kola povahou svého provozu zažila o dost horší věci, než na tom nosiči venku... Jako ano, když máš kolo za kilo a vozíš ho v jedničkový octavii, tak je určitě výhodnější radši zmrvit to auto než kolo. Ale zmrvit interiér AMG se nevyplatí asi ani s tím kolem za kilonewli píše:Zajikave, ze nikoho nezajima to kolo venku. V aute je mu blaze a venku schytava (zejmena na taznem) jen vodu a blato (kdyz je hnusne). Ja mam rad jak svoje auto, tak svoje kolo!
A když máš to kolo hozené uvnitř a ten nepozorný řidič to vezme trochu větší rychlostí, tak ti rám toho kola proletí ledvinama... v tu chvíli bych řekl, že je úplně irelevantní, jak drahé to kolo bylo...bonboniera píše:Jeste jeden faktor, ktery je treba uvest - popojizdeni treba v kolone nebo nepozornost ridice za mnou a odnesou to kola. Cim vic by to kolo stalo, tim min bych ho chtel vozit vzadu venku.
S vodou je to taky pravda. Kdyby na to strikala aspon jen voda, tak budiz, ale je to voda s prachem ze silnice, takova skoro neviditelna brusna pasta. Asi se ty kola daji necim zabalit a ochranit, snad jo.
Cena kola by v mem pripade byla rozhodujici. Hodne drahy dovnitr, bezne kolo ven.