Moje auto po Subaru
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
To bylo docela rychlý . Kolik jsi řádově platil?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Moje auto po Subaru
Radove kurva hodne, ale to neni dulezity. Turbo a diferak v BMW proste nejsou levny. Ale to asi ani jinde. Kazdopadne z toho mam 2 dojmy. Prekvapilo me, ze prace nebyla tak draha (za to dily ano). No ale je pravda, ze vymenit ty dily ais neni az tak technicky narocne (motor ani nic jineho moc nemusi ven, co jsem pochopil). A druhy poznatek je, ze takto kompetentni servis jsem dlouho nezazil. Priznavam,z e to je takovy prvni az druhy dojem, ale fakt na me zapusobili jako nikdo pred tim.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49136
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
No tak hurá ! Ať to pokud možno už jenom jezdí !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
To je skvela zprava. Zda se ze jsi nasel servis kam ma smysl jezdit.newli píše: A druhy poznatek je, ze takto kompetentni servis jsem dlouho nezazil. Priznavam,z e to je takovy prvni az druhy dojem, ale fakt na me zapusobili jako nikdo pred tim.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Moje auto po Subaru
Dnes jsem si převzal novou Mazdu CX-30 Skyactiv-X opět na krátkodobý operák. Vzdal jsem se ventilovaných sedaček a lepší výbavy z předchozí Mazdy 6 a CX-5, abych vyzkoušel nový motor. Zatím musím říct, že super. Opět je znát, že je auto o 2 roky novější, než poslední CX-5. Mazda se opět posunula. Design interiéru, kvalita kamer, hezčí infotainment... Tohle auto je společně s novou trojkou za mě fakt krásné. Interiér taky super a zatím nejlepší sedačky (byť ne v kůži s ventilací). Super je opět i podvozek, v zatáčkách působí hodně jistě a spoustu nerovností krásně žehlí, jen větší kanály a retardéry by mohl dávat lépe.
Nejvíc jsem byl zvědavý na motor. Mám z něj dobrý dojem po pár desítkách km, ale asi proto, že jsem měl celkem nevelké očekávání, novináři ho úplně do nebes nevychválili (že moc nejede a spotřebou taky žádný zázrak). Je tichý, při klidné jízdě se hodně převaluje jen mezi 1000-2000 ot., při klidné jízdě pocitově docela jede (možná jen ostré mapování plynu) a spotřeba je taky velmi dobrá. Zatím jsem jen cvičně dal test z domova do kanceláře a jel jsem za 5,5l, v CX-5 to bylo 7-8l a to je 2.5ka Skyactiv-G taky velmi úsporná. Takže jsem hodně zvědav na další dojmy.
Nejvíc jsem byl zvědavý na motor. Mám z něj dobrý dojem po pár desítkách km, ale asi proto, že jsem měl celkem nevelké očekávání, novináři ho úplně do nebes nevychválili (že moc nejede a spotřebou taky žádný zázrak). Je tichý, při klidné jízdě se hodně převaluje jen mezi 1000-2000 ot., při klidné jízdě pocitově docela jede (možná jen ostré mapování plynu) a spotřeba je taky velmi dobrá. Zatím jsem jen cvičně dal test z domova do kanceláře a jel jsem za 5,5l, v CX-5 to bylo 7-8l a to je 2.5ka Skyactiv-G taky velmi úsporná. Takže jsem hodně zvědav na další dojmy.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Ta CX-30 je docela male auto. Pokud jezdis sam, tak je to jedno, ale z 6tky to musi byt docela znatelny skok do mensiho.
BTW co ta R8? Zrovna o vikendu jsem videl V10 s manualem, coz me prekvapilo, pac jsem mel za to ze byla jen s automaty.
BTW co ta R8? Zrovna o vikendu jsem videl V10 s manualem, coz me prekvapilo, pac jsem mel za to ze byla jen s automaty.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Moje auto po Subaru
Auto to není velké, ale nějak stísněně to na mě nepůsobí. Řidič má určitě místa dost a jinde nesedím. Je to takové hodně útulné, palubka a napojení na dveře obepíná řidiče i spolujezdce. Spíš jsem si všiml méně prostoru při přesednutí z šestky do CX-5, zejména na šířku v interiéru. Teď z CX-5 do CX-30 už jsem si to všiml méně a převládají pozitivní dojmy.
R8 je v plánu na příští rok. Zatím jsem přikoupil STI. Druhá generace R8 určitě s manuálem není.
R8 je v plánu na příští rok. Zatím jsem přikoupil STI. Druhá generace R8 určitě s manuálem není.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
tak jsem s úžasem zjistil, že MB C63 příští generace bude místo uřvané tradiční V8 eko ČTYŘVÁLEC (samozřejmě hybrid, to jinak nejde) - netuší někdo co budou dávat do 43 řady (teď V6, takže pokud taky děleno 2 mi to vychází na quadturbo 3válec?)... já se fakt děsím co za rok půjde koupit :(
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Dnes jsem se svezl v čistě elektrickém Hnojdej IONIQ, Je to krásná hračka. Pokud by to nové stálo 300K, tak o koupi uvažuji. Meloun bych za to nedal.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Moje auto po Subaru
Tak za 300 tisíc si dneska koupíš novou tak maximálně Dacii. I základní Golf s tříválcem stojí 480. A ta Dacie to podle mě taky dlouho neutáhne za tyto ceny, skrz emisní pokuty.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 637
- Registrován: pát dub 02, 2010 2:35 pm
- Jméno a příjmení: marek smrček
- Bydliště: praha
Re: Moje auto po Subaru
Možná se EU teď s výhledem krize probere a u emisí trochu poleví.
Re: Moje auto po Subaru
Řádově určitě kurevsky hodně. Navíc BMW už nejsou kvalitou co bývaly, potvrdil mi kolega a věrný fanda komunity.námořník píše:To bylo docela rychlý . Kolik jsi řádově platil?
Měl jsem tu čest zařizovat opravu rozvodovky na 535xd touring. Každý by čekal, že u auta za 1,8mio je rozvodovka neviditelný lifetime komponent. Ale tady ne. Tím jak to auto je přemotorované, je schopné s trochou nadsázky roztrhnout i rozvodovku. Měl jsem dohady s Renocarem, že to odmítám zaplatit, že toto by měli vzít na kulanci, ale bylo mi odpovězeno v podstatě, že když jsem si koupil opici, tak mám mít i na banány.
Nacenění opravy bylo ca 75tis za materiál a práci. To v mezi řádky s tím, že rozvodovka je origo repas v ZF Pakra (Jihlava).
Takže tolik za mě ochutnávka BMW cen
Re: Moje auto po Subaru
Kolik to mělo najeto ?
Obecně xDrivy nejsou vzor spolehlivosti a je normální, že okolo 250 tis. km padají. Totéž jsme řešili na firemní 535xD, přímo v Jihlavě okolo 50.
Obecně xDrivy nejsou vzor spolehlivosti a je normální, že okolo 250 tis. km padají. Totéž jsme řešili na firemní 535xD, přímo v Jihlavě okolo 50.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
To STI jsem zaznamenal. Tak snad ti to pristiho roku vydrzi Pravda, ta R8 byla minula generace, ale tu jsem si myslel ze mas na radaru. Audi uz manualy nema snad ani v tech nejmensich modelech.emve píše:Auto to není velké, ale nějak stísněně to na mě nepůsobí. Řidič má určitě místa dost a jinde nesedím. Je to takové hodně útulné, palubka a napojení na dveře obepíná řidiče i spolujezdce. Spíš jsem si všiml méně prostoru při přesednutí z šestky do CX-5, zejména na šířku v interiéru. Teď z CX-5 do CX-30 už jsem si to všiml méně a převládají pozitivní dojmy.
R8 je v plánu na příští rok. Zatím jsem přikoupil STI. Druhá generace R8 určitě s manuálem není.
Tak to mi nastesti uniklo. Chapu ze kvuli emisnim pokutam je 6ti litr tezko ospravedlnitelny, ale ten zvuk co ta jejich V8 ma... to ani quadturbo 3 valec s baterkou a slapacim kolem nenahradiimagiag píše:tak jsem s úžasem zjistil, že MB C63 příští generace bude místo uřvané tradiční V8 eko ČTYŘVÁLEC (samozřejmě hybrid, to jinak nejde) - netuší někdo co budou dávat do 43 řady (teď V6, takže pokud taky děleno 2 mi to vychází na quadturbo 3válec?)... já se fakt děsím co za rok půjde koupit :(
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Moje auto po Subaru
Auto mělo 5,5 roku, kousek po prodloužené záruce a ca 100tkm, už je to dva roky, co jsem to řešil, ale mohl bych to zjistit, pokud by to bylo důležité pro statistiku..emve píše:Kolik to mělo najeto ?
Obecně xDrivy nejsou vzor spolehlivosti a je normální, že okolo 250 tis. km padají. Totéž jsme řešili na firemní 535xD, přímo v Jihlavě okolo 50.