Moje auto po Subaru

Odpovědět

Zase Subaru?

Zase, zase - jsem nadšen! :-)
97
48%
Ještě nevím - nejsem vázán na značku.
9
4%
Asi ne, jsou i jiné značky.
6
3%
Rozhodně ne, Subaru mě zklamalo.
3
1%
Jen pokud budou k mání nějaké rozumné modely.
32
16%
Další auto je v nedohlednu, zatím neřeším.
48
24%
Jiná odpověď - upřesním v diskusi.
9
4%
 
Celkem hlasů: 204

Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od spm »

Tapan píše: Napadá někoho něco jiného než OTB BH 2.5?
Jo, OTB BH H6 :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3419
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od mari75 »

Ještě mě napadla Kokta II. s Mpi a najeto min. 10x kolem světa
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

Octavia není velké auto, Octavia je jen přifouklej Golf. Navíc si u nás nesmyslně drží cenu. Kdyby, tak bych koukal po jedničkové, ale přijde mi to malý (celkově, kufr ujde).
806 / Ulysse je zajímavý tip, ale v cenovém limitu a na benzín celkem 3 nabídky, z toho 2x AAA...
H6 jako stavební auto? Jeníku Jeníku...
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1515
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Vladimir_xh »

Jo, víc jsou v naftě. Ale občas se benzín taky ukáže.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od spm »

Tak i stavař může jezdit jako pán :-DDD A fakt je, že do toho limitu se dneska i ty obouchanější H6ky vejdou... (a nejsem si jistej, kolik na kouli měla 2.5ka)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

Jen aby pak stavař nedělal jenom na palivo a fouklá těsnění :-) No a kdyby pak ještě ztlumil rádio a začal vnímat pazvuky... :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
OndraH
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 612
Registrován: stř zář 09, 2009 4:39 pm
Bydliště: Střimelice

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od OndraH »

Tapane, nevím co tvůj mechanik ví i Volvu, ale pokud budu uvažovat pracovní auto v daném rozpočtu, což mi vychází na Volvo V70 I gen, tak tam je cena dílů plus mínus stejná jako u srovnatelných aut. Navíc první generace V70 je ještě poměrně jednoduché auto, takže jako dělníka bych to považoval za dobrého kandidáta. Moje zkušenost - v roce 2012 jsem koupil za 30kKč V70 roku 1999, a nad rámec běžné údržby jsem za čtyři roky řešil rozpadlý vlnovec výfuku (nový) , radiátor topení, ventilátor topení (oboje z vrakoviště) a jinak nic. Všechny Volva co jsem kdy měl mě na dílech neustály žádnou raketu.
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od mnov »

Štěpáne k čemu máš toho Forestera? Jezdíš Feldou a na stavbu sháníš další vozidlo. <:-<
Udržovat dnes auto v provozu něco stojí a to ani nemusí jezdit. Já bych pořídil pořádný vlek a tahal ho za Forejsem.
Na stavbu jsem měl S1203 valník, ale to byla jiná doba, dnes bych to řešil tím vozíkem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3419
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od mari75 »

OndraH- Právě proto jsem tu Štěpánovi dával odkaz na švédské tanky ;-D https://www.sauto.cz/osobni/detail/volv ... oFrom=list
mnov-Máš pravdu, Marku. Taky řešení (*_^) |,,,,
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Moje auto po Subaru

Příspěvek od yohn »

Stejne skoncis u Galaxy v nafte... nevymejslej vymysleny
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od sima »

Tapan píše: Laguna žádné generace spolehlivostí zrovna neoplývala, ale v první generaci bych ji koupil i za drobný, co bych sesypal po kapsách, to je fakt. Kdybych už se rozhodl, že vezmu na milost Renault, tak asi spíš Scénic. Ale na tom se taky sralo snad úplně všechno.
To není tak úplně pravda, horší pověst jí zůstala neoprávněně. Třetí generace je úplně jinde, můžeš si to najít, je o tom mnoho článků, já si je vyhledal po tvrzení pár mých známých. Jasně u ojetiny je to vždy stejné- větší riziko, čék musí hodně hledat a vybírat, přesto riziko je vždy větší, takže možná by jsi nadával i tak.
Jo a díky té špatné pověsti začínají cenu krutě nízko, od 70 000 km, co jsem jen namátkou na první dobrou vyhledal. Dál ti do výběru kecat nebudu, kluci radí dost, jen jsem chtěl upozornit na totok...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

Marku, SG XT se spotřebou přes 10 i bez vleku není nejvhodnější pracovní kára. Navíc SG je prostě malé (kufr), káru bych rád většinou netahal a většinu krámů kromě el. nářadí bych rád nechával v autě, což na káře na ulici nejde. Pracovní auto bych já neplatil a určitě by bylo v majetku firmy, aby se dalo odepisovat palivo. Jiné benzínové totiž firma nemá.

Jendo, nemysli si, že mě to nenapadlo, ale potřebuju benzín nebo LPG, viz výše.

Šímo, třetí generace je úplně jinde hlavně cenově, i když už možná taky ne. Nicméně první Lagunu předfacelift měl kamarád, asi od nového, ale to si nejsem jistý. Sralo se na tom všechno včetně takových věcí jako tekoucí nádrž, to mi hlava nebrala. Nadával na to kudy chodil a nastrkal do toho strašný prachy. Pofacelift měl soused a ten nadával hlavně na elektriku, auto chytrý jak rádio, ale občas se s ním prostě nerozjel a příčinu nikdo neodhalil. Pro mne Laguna etalon spolehlivosti prostě není.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od sima »

No ale vždyť ti to právě píšu, že je třetí gen. je jinde :-/ Copak jiné i dobré značky taky nevytvořili průserové auta?
Zmiňuješ první generaci, tj hodně vzdálená minulost.
Ani jsi negooglil, je o tom mrtě článků, vyjadřujíc se všichni stejně víc, než pochvalně, stejně jako o průserové první generaci, něco tedy na tom musí být, já navíc čerpám i ze zkušenosti známých a přímo jednoho kolegy v práci, tak pak už jen odhodit předsudky, mít tu odvahu.
Ty holt máš k laguně blok, dobrá =) tak už to neřešit.
Edit: je fakt, že je to ale sám diesel, benzínu je poskrovnu, aspoň co jsem kratičce hledal.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

Šímo, negooglil, protože 3. generace je hrubě přes rozpočet.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od mnov »

Tak to potom snad jedině staré dodávky Ford Transit 2.0i, nebo WV Transporter s pětiválcem 2.5. Oba jsem vyzkoušel a byla to pohoda svezení. Dnes už se to asi nesežene v rozumném stavu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“