Moje auto po Subaru
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Já na tu Alfu koukal taky a ve stejný motorizaci i Stelvio . Nevim, jak je na tom pověstná Alfí spolehlivost, ale ty auta maj něco do sebe . Koupil bych hned, mít na to .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Moje auto po Subaru
Sice me emve odhadnul dobre; tj. ze inklinuji k necemu atypictejsimu, ale ve finale mi jde primarne o auto jako takove. Takze bych si klide koupil to volvo (ci cokoli, co ma dav), kdyby to bylo to prave orechove. Ve volvu jsem nel, ale z internetu tipuji, ze to pro me nebude to prave. Navic bych nesnesl, kdybych si koupil volvo za 1M+ a za 2 roky mi cinani elektronicky omezili rychlost na 180 km/h
A ano, rad bych kombika (kvuli kolu) a ctyrkolku (kvuli bezkam). Jenze on neni kombik jako kombik. Po dnesku si rikam, ze 340i xdrive touring je vlastne docela dobra volba (krome te ceny 1.3M), jenze ja mam dojem, ze na vysku nema 340i (jak v kufru, tak nad sklopenymi zadnimi sedackami) ani 70cm a ja nutne potrebuji prave minimalne 72 (to ma myslim legacy a vejde se mi tam jen-tak-tak). Jestli si mam davat tazne na 340i touring nebo alfu QV je pak uz jedno. I kdyz QV je jen zadokolka, takze vlastne neni.
No nic, pujdu se svezt nejakym tim hothatchem (cupru by meli mit) a uvidime. SUV nehchci, takze Stelvio tim padem pada. A me osobne prijde i docela osklive, ale to bych v nouzi prekousl
Takova kacirska myslenka: BMW E91 335i xdrive touring v manualu - to uz bude asi dost vylitane, co? Kufr ma prekvapive vyssi. Pro me prekvapive si dost drzi cenu! Sice se mi nelibi, ale ridicsky by me asi (nejel jsem v nem jeste) oslovilo. Nicmene se bojim toho, ze vsechna auta budou vylitana a ja nechci byt vic v servisu nez za volantem.
A ano, rad bych kombika (kvuli kolu) a ctyrkolku (kvuli bezkam). Jenze on neni kombik jako kombik. Po dnesku si rikam, ze 340i xdrive touring je vlastne docela dobra volba (krome te ceny 1.3M), jenze ja mam dojem, ze na vysku nema 340i (jak v kufru, tak nad sklopenymi zadnimi sedackami) ani 70cm a ja nutne potrebuji prave minimalne 72 (to ma myslim legacy a vejde se mi tam jen-tak-tak). Jestli si mam davat tazne na 340i touring nebo alfu QV je pak uz jedno. I kdyz QV je jen zadokolka, takze vlastne neni.
No nic, pujdu se svezt nejakym tim hothatchem (cupru by meli mit) a uvidime. SUV nehchci, takze Stelvio tim padem pada. A me osobne prijde i docela osklive, ale to bych v nouzi prekousl
Takova kacirska myslenka: BMW E91 335i xdrive touring v manualu - to uz bude asi dost vylitane, co? Kufr ma prekvapive vyssi. Pro me prekvapive si dost drzi cenu! Sice se mi nelibi, ale ridicsky by me asi (nejel jsem v nem jeste) oslovilo. Nicmene se bojim toho, ze vsechna auta budou vylitana a ja nechci byt vic v servisu nez za volantem.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Alfa je na tom podobně jako Subaru. Proto mám oboje.námořník píše:Já na tu Alfu koukal taky a ve stejný motorizaci i Stelvio . Nevim, jak je na tom pověstná Alfí spolehlivost, ale ty auta maj něco do sebe . Koupil bych hned, mít na to .
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
E91 335xi je řidičsky fajn, ale je na trhu už dlouho a tak každá z nich už bude mít něco za sebou. Venku se ale ještě vybrat dá, třeba https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 90714.html, nebo i novější https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 91962.html, ten by měl být prostornější. U nás to ale nejspíš neklapne, tady se stále preferuje nafta
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
Ta E91, coz poslal, je v automatu! Ta F31 se dela jen v automatu a mozna je prostornejsi (na cislech), ale kufr je nizsi
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Podle toho jak to popisuješ si myslím, že jedno auto prostě těžko uspokojí všechny potřeby. Já jsem o tuto iluzi dávno přišel a proto jich mám víc.
V tvém případě bych si koupil jedno hrkadlo, pracanta, kombík, 4x4, automat na hrkání po Praze a výlety na běžky/kolo, napadá mě v rámci stáje Outback 3,0R facelift, auto které bude stát venku a nebudeš se o něj bát, případně nějaký novější Forester a k tomu něco zajímavého - STI, Evo, M3, Mustang... V rozpočtu by ti na to zbylo dost peněz... A to mít někde v garáži, klidně dál, kam si pro něj v případě potřeby dojedeš.
Nebo si koupit jen něco zajímavého (třeba tu Giulii QV) a k tomu v případě potřeby využívat na výlety zde nedávno diskutovaný car sharing a vyprdnout se na praktičnost.
V tvém případě bych si koupil jedno hrkadlo, pracanta, kombík, 4x4, automat na hrkání po Praze a výlety na běžky/kolo, napadá mě v rámci stáje Outback 3,0R facelift, auto které bude stát venku a nebudeš se o něj bát, případně nějaký novější Forester a k tomu něco zajímavého - STI, Evo, M3, Mustang... V rozpočtu by ti na to zbylo dost peněz... A to mít někde v garáži, klidně dál, kam si pro něj v případě potřeby dojedeš.
Nebo si koupit jen něco zajímavého (třeba tu Giulii QV) a k tomu v případě potřeby využívat na výlety zde nedávno diskutovaný car sharing a vyprdnout se na praktičnost.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Moje auto po Subaru
No uvidime, ono to nejak dopadne. Ale stve me to. Kdyz byla zajimava auta k dispozici, nemel jsem penize. Ted uz nejake mam, tak nic neni - a to dokonce ani v premii !
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Moje auto po Subaru
Přesně takhle jsem to vyřešil já a jsem spokojenej. Na zábavu mám STI a jako pracanta se chystám pořídit nejlevnějšího Levorga, co najdu.emve píše:V tvém případě bych si koupil jedno hrkadlo, pracanta, kombík, 4x4, automat na hrkání po Praze a výlety na běžky/kolo, napadá mě v rámci stáje Outback 3,0R facelift, auto které bude stát venku a nebudeš se o něj bát, případně nějaký novější Forester a k tomu něco zajímavého - STI, Evo, M3, Mustang... V rozpočtu by ti na to zbylo dost peněz... A to mít někde v garáži, klidně dál, kam si pro něj v případě potřeby dojedeš.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Auta co mají "koule", jak se říká se už se neprodávají, každý si je nechává, alespoň ta v dobrém stavu. Třeba slušně vypadající a málo jeté BMW 330i v manuálu a zadokolce je nedostatkové už dlouho, ale ani xdrive a automat jsem nemohl pořádný sehnat, všechno bylo jen v naftě ..... Podle testů je ale třeba soudobá M3, i když 4x4 a v automatu o moc lepší než ta předchozí , a ta co teď přijde má být ještě o poznání jinde, jen ty peníze jsou trošku mimo ......ale já to mám jednodušší v tom, že fofr klacek už ani náhodounewli píše:No uvidime, ono to nejak dopadne. Ale stve me to. Kdyz byla zajimava auta k dispozici, nemel jsem penize. Ted uz nejake mam, tak nic neni - a to dokonce ani v premii !
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Za Modelem X tu tahaji karavan. Videl jsem ho nekolikrat. Nicmene netusim jaky to pak ma dojezd.Harous píše:2. Lze vozidlo Tesla vybavit závěsným zařízením?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Sam koukam po podobne specifikaci auta co ty newli. Kvuli rodine kombik/velky kufr, ctyri dvere. Rozhodne nechci sedan a rad bych rad nahon na zadek a manualni prevodovku.
To E91 335xi neni uplne jednoznacna vyhra. Predfacelift (-2009) ma super rizeni, ale zas dvouturbovy motor N54, coz muze byt stejna kasicka jak diesel od Subaru. Pofacelift uz ma N55, ale za to prvni generaci elektronickyho posilovace, ktera ma stejnou odezvu rizeni jak poutove auticko.
Alfa Giulia Veloce me hodne zklamala, vubec nepusobila ridicsky. Nejvic me rozcilovalo davkovani brzd a minimalni odezvu v rizeni.
Golf R kombik pusobi velmi podobne jako (ted uz minula) trojka kombik. Je to rychle, az hodne rychle, ale na rozdil od kratkeho Golfu GTI to nejak zvlast zabavne neni.
Jestli by to nekoho zajimalo, muzu napsat par slov na tema TypeR. Ac ho tu jinak chvalim, ma nekolik veci ktere cloveka dlouhodobe muzou rozcilovat.
To E91 335xi neni uplne jednoznacna vyhra. Predfacelift (-2009) ma super rizeni, ale zas dvouturbovy motor N54, coz muze byt stejna kasicka jak diesel od Subaru. Pofacelift uz ma N55, ale za to prvni generaci elektronickyho posilovace, ktera ma stejnou odezvu rizeni jak poutove auticko.
Alfa Giulia Veloce me hodne zklamala, vubec nepusobila ridicsky. Nejvic me rozcilovalo davkovani brzd a minimalni odezvu v rizeni.
Golf R kombik pusobi velmi podobne jako (ted uz minula) trojka kombik. Je to rychle, az hodne rychle, ale na rozdil od kratkeho Golfu GTI to nejak zvlast zabavne neni.
Jestli by to nekoho zajimalo, muzu napsat par slov na tema TypeR. Ac ho tu jinak chvalim, ma nekolik veci ktere cloveka dlouhodobe muzou rozcilovat.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19143
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Moje auto po Subaru
no jasne, ze nas to zajima zatim tu všichni TypeR chvali ale nikdo ho nakonec nekoupi ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Ten kdo si ho koupí, není většinou na Subaru fóru
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Tak tedy par postrehu co plati na Civic TypeR 2018. No, nakonec jsem se rozepsal vic nez jsem planoval
Mluvi se o nem jako nejlepsim hot hatch a recenze co jsem cetl si jsou v jadru dost podobne - vypada jako by ho konstruovali pro nactilete, je to jen predokolka a je zabavna. Vyhral nekolik cen "auto roku" a nazory na nej jsou dost polarizovane. Necht si kazdy udela nazor svuj.
Zakladni Civic je auto co cenou zacina nekde na 330 tis (po prepoctu), v Cesku kolem 400 tis. Vzhledem k segmentu je to konstruovane jako levne auto. A Type R pres vsechny sve kvality je jen velky tuning tohoto levneho zakladu. To neni prekvapive, totez se da rict i o BMW M3, tam je jen jiny zakladni material. Tim to, co neni v TypeR vymenene pusobi levne. Zkusim to vzit postupne.
Co se moc nepovedlo:
- odhlucneni: hluk od kol, podvozku i aerodynamicky hluk jsou otravne. Jakmile je cesta s horsim povrchem, je to minimalne na urovni BRZ/86.
- zadni lavice je nepohodlna a lacina, ac auto je jen 4 mistne, tak treba loketni operka neexistuje.
- ovladani klimatizace a radia: dotykove ovladani je zpomalene a nepresne. Tim ze dotykem musite ovladat nejenom hlasitost, ale i foukani vzduchu, apod. je to vetsi problem nez si clovek myslel. Od modelu 2019 ma hlasitost mit samostatne kolecko co to trochu zlepsuje.
- kovova hlavice radici paky - bud je ledova nebo horka. V kazdem pripade je to spis na rukavice.
- audio: ac necekam koncertni sin, tohle se poslouchat neda. Rekl bych, ze to souvisi ani ne tak s pouzitymi komponenty jako s odhlucnenim a umistenim reproduktoru.
Nad cim se zamracit:
- Pneumatiky 245/30R20. Tzn. kola prakticky nemaji gumu. Adaptivni podvozek si s tim velmi dobre poradi po strance komfortu, ale nic neudela s defekty. Staci vymest diru a pneumatika to ma za sebou. Vetsi diru a muze prdnout rafek.
- Spotreba pneumatik. Najet 10 000 km na jedne sade se ukazuje nedosazitelna meta.
- Manualni prevodovka jednou za cas "jde pres zuby". Je to znamy problem, da se k tomu najit dost na internetovych forech, nicmene Honda se tvari ze neexistuje. Nekomu pomuze vymena oleje v prevodovce, ale konsens k tomu neni. Jak moc to ovlivnuje zivotnost nevim.
- Zvuk: Nevadi mi, ale mohl by znit lepe. Neurazi, nepotesi.
- Chovani na mokru: Je to silna predokolka a mokro/kluzko dost potlaci moznosti tech chytrych reseni co to auto ma. Kdyz osliznou silnice, tak duvera v auto klesa a musi se znatelne zpomalit a zachazet se vsim citlive. Vic nez bych cekal.
- Pevne nastavene mody auta - Comfort, Sport, +R. Neni tedy mozne mit mapu motoru nastavenou na R, rizeni na R, stabilizaci na Sport a podvozek na komfort. Individualni mod by autu hodne prospel.
- Kratka jednicka: Zprevodovani jednicky je jak na atmosfericky motor. Jenze tohle je nabusene turbo, takze pri ostrejsim startu se musite dost soustredit aby clovek neskoncil v omezovaci.
Co dela radost:
Staci prvnich par metru a vite ze to auto je postavene pro ridice. Motor reagujici na povely, dobre rozmistene pedaly, zapojujici rizeni a vetsinou dobre fungujici manualni prevodovka. Predni sedadla jsou spickova, prijemna, dobre podporujici telo. Na vykon co to auto nabizi je i prekvapive prakticke. Adaptivni podvozek se povedl a velmi dobre filtruje nerovnosti. Nejtvrdsi mod Type R je porad datelny a auto pusobi pevne a jako jeden celek.
Je to uplne jina zkusenost nez treba Megane RS nebo Golf R. Auto pusobi ze se pevne drzi silnice a nachazi az nepochopitelne urovne trakce. Pri vhodne praci s plynem netaha do rizeni, zaklekne a drzi stopu. Zadek je klidny a nasleduje predni napravu. Honda s trochou nadsazky celkove pusobi jako zavodni auto nastavene na dosazeni nejlepsich casu. Motor tahne. Nema smysl ho tocit az k omezovaci, ale ten pozustatek VTEC znamena, ze funguje jak v nizkych tak i ve vyssich otackach a radit v 6 tisicich je radostne.
Jakmile stravite nejakou dobu v TypeR, tak porad nechapete co ten podvozek zvladne a jak ten ctyrvalec funguje. Auto dokaze vykouzlit nepochopitelnou trakci. A diky lehkosti je hodne obratne. Muzete brzdit pozdeji a pridavat drive. Cim vic mu nalozite tim ochotneji to splni. A soucasne je hodne a bezproblemu zvladne prepravu po meste z mista A do mista B.
Mluvi se o nem jako nejlepsim hot hatch a recenze co jsem cetl si jsou v jadru dost podobne - vypada jako by ho konstruovali pro nactilete, je to jen predokolka a je zabavna. Vyhral nekolik cen "auto roku" a nazory na nej jsou dost polarizovane. Necht si kazdy udela nazor svuj.
Zakladni Civic je auto co cenou zacina nekde na 330 tis (po prepoctu), v Cesku kolem 400 tis. Vzhledem k segmentu je to konstruovane jako levne auto. A Type R pres vsechny sve kvality je jen velky tuning tohoto levneho zakladu. To neni prekvapive, totez se da rict i o BMW M3, tam je jen jiny zakladni material. Tim to, co neni v TypeR vymenene pusobi levne. Zkusim to vzit postupne.
Co se moc nepovedlo:
- odhlucneni: hluk od kol, podvozku i aerodynamicky hluk jsou otravne. Jakmile je cesta s horsim povrchem, je to minimalne na urovni BRZ/86.
- zadni lavice je nepohodlna a lacina, ac auto je jen 4 mistne, tak treba loketni operka neexistuje.
- ovladani klimatizace a radia: dotykove ovladani je zpomalene a nepresne. Tim ze dotykem musite ovladat nejenom hlasitost, ale i foukani vzduchu, apod. je to vetsi problem nez si clovek myslel. Od modelu 2019 ma hlasitost mit samostatne kolecko co to trochu zlepsuje.
- kovova hlavice radici paky - bud je ledova nebo horka. V kazdem pripade je to spis na rukavice.
- audio: ac necekam koncertni sin, tohle se poslouchat neda. Rekl bych, ze to souvisi ani ne tak s pouzitymi komponenty jako s odhlucnenim a umistenim reproduktoru.
Nad cim se zamracit:
- Pneumatiky 245/30R20. Tzn. kola prakticky nemaji gumu. Adaptivni podvozek si s tim velmi dobre poradi po strance komfortu, ale nic neudela s defekty. Staci vymest diru a pneumatika to ma za sebou. Vetsi diru a muze prdnout rafek.
- Spotreba pneumatik. Najet 10 000 km na jedne sade se ukazuje nedosazitelna meta.
- Manualni prevodovka jednou za cas "jde pres zuby". Je to znamy problem, da se k tomu najit dost na internetovych forech, nicmene Honda se tvari ze neexistuje. Nekomu pomuze vymena oleje v prevodovce, ale konsens k tomu neni. Jak moc to ovlivnuje zivotnost nevim.
- Zvuk: Nevadi mi, ale mohl by znit lepe. Neurazi, nepotesi.
- Chovani na mokru: Je to silna predokolka a mokro/kluzko dost potlaci moznosti tech chytrych reseni co to auto ma. Kdyz osliznou silnice, tak duvera v auto klesa a musi se znatelne zpomalit a zachazet se vsim citlive. Vic nez bych cekal.
- Pevne nastavene mody auta - Comfort, Sport, +R. Neni tedy mozne mit mapu motoru nastavenou na R, rizeni na R, stabilizaci na Sport a podvozek na komfort. Individualni mod by autu hodne prospel.
- Kratka jednicka: Zprevodovani jednicky je jak na atmosfericky motor. Jenze tohle je nabusene turbo, takze pri ostrejsim startu se musite dost soustredit aby clovek neskoncil v omezovaci.
Co dela radost:
Staci prvnich par metru a vite ze to auto je postavene pro ridice. Motor reagujici na povely, dobre rozmistene pedaly, zapojujici rizeni a vetsinou dobre fungujici manualni prevodovka. Predni sedadla jsou spickova, prijemna, dobre podporujici telo. Na vykon co to auto nabizi je i prekvapive prakticke. Adaptivni podvozek se povedl a velmi dobre filtruje nerovnosti. Nejtvrdsi mod Type R je porad datelny a auto pusobi pevne a jako jeden celek.
Je to uplne jina zkusenost nez treba Megane RS nebo Golf R. Auto pusobi ze se pevne drzi silnice a nachazi az nepochopitelne urovne trakce. Pri vhodne praci s plynem netaha do rizeni, zaklekne a drzi stopu. Zadek je klidny a nasleduje predni napravu. Honda s trochou nadsazky celkove pusobi jako zavodni auto nastavene na dosazeni nejlepsich casu. Motor tahne. Nema smysl ho tocit az k omezovaci, ale ten pozustatek VTEC znamena, ze funguje jak v nizkych tak i ve vyssich otackach a radit v 6 tisicich je radostne.
Jakmile stravite nejakou dobu v TypeR, tak porad nechapete co ten podvozek zvladne a jak ten ctyrvalec funguje. Auto dokaze vykouzlit nepochopitelnou trakci. A diky lehkosti je hodne obratne. Muzete brzdit pozdeji a pridavat drive. Cim vic mu nalozite tim ochotneji to splni. A soucasne je hodne a bezproblemu zvladne prepravu po meste z mista A do mista B.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011