Moje auto po Subaru

Odpovědět

Zase Subaru?

Zase, zase - jsem nadšen! :-)
97
48%
Ještě nevím - nejsem vázán na značku.
9
4%
Asi ne, jsou i jiné značky.
6
3%
Rozhodně ne, Subaru mě zklamalo.
3
1%
Jen pokud budou k mání nějaké rozumné modely.
32
16%
Další auto je v nedohlednu, zatím neřeším.
48
24%
Jiná odpověď - upřesním v diskusi.
9
4%
 
Celkem hlasů: 204

vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od vojtasbus »

Jsi můj člověk U-gene :D (ne že bych za Vitary loboval) :D
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od petr »

no tak vitara do terénu to je to samé jako forester, ta stará hranatá ještě ujde ale ty novější jsou oničem. to už raději ten zvedlý forester, navíc reznou víc než nivy ::-DD:
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od SCOOTER »

Moje auto po :subaru: ...hmm v hlavě se mi honilo více variant,ale vyhrála jen jedna :subaru: ...třeba to přijde brzy :845:
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od u-geen »

petr: no Predposledni GV uz je skoro forester, to mas pravdu, mel jsem na mysli ty predchozi klasicke koncepce. Meli jsme doma 2.0 Long, pan co si ji od nas bral to mel do lesa - rikal ze ma dve kratky a potrebuje neco kam muze zavrit material atd., a ze mu lidi s klasickejma velkejma offroadama zavidej obratnost auta.
Přílohy
IMGP2426sml.JPG
Uživatelský avatar
cross
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 134
Registrován: čtv úno 25, 2010 9:32 pm
Bydliště: CH|VD
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od cross »

K tý dlouhý Nivě — nevim, co je to za novinku, to se dělá už 20 let, akorát to běžně nebylo na vývoz z Ruska. Mám za to, že tim Niva přichází o všechny výhody, tzn. malá, obratná, lehká (?), s krátkým rozvorem. Nikdy jsem teda tou dlouhou verzí nejel, krátkou jsem jezdil nějaký tři roky, byla to moje první čtyřkolka a měj jsem ji moc rád.(Kdyby se to tady jmenovalo „moje auto před Subaru“... :-]) Takže proti Nivám obecně nemám předsudky, nicméně v roce 2016 fakt ne.
Mitsu Outlander 2.0 Diamond, jako host :-]
ex Subaru Forester 2.0D XS Limited MY10
ex Subaru Forester 2.0 Comfort MY07
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od petr »

jo ty staré vitary jsou v terénu fakt dobré ale niva je v terénu přece jen o kousek dál, i když ta dlouhá už tak dobrá určitě nebude ale bez kufru se já neobejdu, uvažoval jsem o vitaře před forestrem a právě kufr rozhodl hlavně kvůli zástavbě bomby ta se u vitary nedá dát místo rezervy a pod auto bych ji opravdu nechtěl ::-DD:
a souhlas nivu na asfalt fakt néé
Uživatelský avatar
2.0XT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
Jméno a příjmení: Vít
Bydliště: Plzeň

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od 2.0XT »

12000€ nekup to :D
Obrázek

Odesláno z mého MX4 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Majer »

S touhle nivou jsem po dálnici uháněl i 140 je to funglovka kupovana loni.Od cca 90 je v tom kravál na dnešní dobu neznámý.Uvnitř se zastavil čas v 90 letech ....Motor 1.7i celkem stačí.překvapilo mě ze i na těch kolech to neplavalo ,brzdí to celkem dobře ,řazení v pohodě. Na nějaké denní ježdění to moc není ....Ale to co to dokáže v terénu to jsem fakt čuměl .Tím jak je to malé to je neskutečně pohyblivé.Takže to k čemu to bylo stvoreno to 100% funguje .
Přílohy
IMG_20151010_125246.jpg
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od newli »

NIVA je nepochybne schopne terenni auto. Ale jak tu uz nekdo podotknul, bezpecnost bude miziva. Bourat bych v tom nechtel a jezdit s ni pravidelne po silnici (nedej boze dalnici) si muze uzivat jen macochista :-)

Ted z jineho soudku. Pred nekolika mesici jsem tu zminoval, ze jeden z mych budoucich kandidatu je Seat Leon Cupra. Nize uvedena informace v zadnem jinem testu nebyla zminena !!!

V obou případech pomáhal s přenosem síly na vozovku elektronický samosvorný diferenciál VAQ. A je to jedna z věcí, která dělá Leon Cupra tak zábavným. To, jak tahle „elektronická věc“ mezi koly funguje, je neskutečné. Kola se i při plném plynu drží asfaltu neskutečně, nemusíte se bát zatáčku projíždět pod plynem, protože jakmile se „samosvor“ zakousne, auto oblouk ještě utáhne. Je potřeba si dát jen pozor na chvíle, kdy se „samosvor“ přehřeje a na chvíli se vypne. Pak se totiž rázem ze skvěle zatáčejícího auta stane klasická nedotáčivá předokolka s otevřeným diferenciálem. Stalo se nám to ale pouze dvakrát, při opravdu dlouhé nedělní jízdě s teplotami vysoko nad 30°C. Při běžných situacích podle zkušeností prakticky není možné diferenciál přehřát…

Zdroj: http://www.auto-mania.cz/srovnavaci-tes ... cupra-dsg/
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3600
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od bushman1 »

Ten elektronicky samosvor ma nova Oktavka RS 230 take.
Bude to podobne jako haldex - dlouho to funguje dobre a pak je najednou konec. Proste elektronicka vychytavka.

A k tem offroadum: Obcas jezdime do lesa s traktorem pro drevo. Teren byva hodne kopcovity a rozbahneny. Nas traktor neni zadna ctyrkolka, proste staricky Zetor.
Ale tam kde vsechny offroady konci, my stale jedeme. Parkrat uz se stalo, ze ruzne offy (Mitsubishi, Suzuki, aj.) tam zustaly viset a musel je vytahnout traktor.
Takze jezdit s offem pro drevo mi neprijde jako uplne stastne reseni. Lze to pouzit jen za dobreho pocasi a stejne se toho moc nenalozi.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
VeTeV
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 155
Registrován: pát led 15, 2016 7:51 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VeTeV »

Kamarád má UAZe Patriota a tam už je náznak 21 . století aspoň a v terénu je to taky hodně slušný

Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

To bych prosil specifikovat, v čem je ten náznak 21.století. :-) Když se na to podívám, tak tam vidím tak s bídou 90. léta století minulého. Asi jako na tý Nivě. :-) Co v tom Uazu má za motor ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
VeTeV
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 155
Registrován: pát led 15, 2016 7:51 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VeTeV »

Mě ten interiér na Uaz přišel prostě pokrokovej (vše v elektrice, vytápěný sesle, ovladače ve stravitelné podobě) , znal jsem ty dřívější dřevní časy. Jinak má pickupa v sérii limited s 2.3 naftou

Odesláno z mého NX503A pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2168
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od parabolD »

Takže Andoria?
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

VeTeV píše:Mě ten interiér na Uaz přišel prostě pokrokovej (vše v elektrice, vytápěný sesle, ovladače ve stravitelné podobě) , znal jsem ty dřívější dřevní časy. Jinak má pickupa v sérii limited s 2.3 naftou
Tak to jo :-) Ruský náznak 21. Století. :-) Standard japonských vozidel z počátku 90. let. Schopnosti v terénu tomu pochopitelně upírat nechci, ty byly vždycky dobré, stejně jako u tý Nivy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“