Moje auto po Subaru
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
To je slušný číslo, takhle jsem to ale nikdy nepočítal, protože při představě, že je to nějakých 450 kkč je mi zle ......tolik to auto ani zdaleka nestálo
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Ac to patri spis do kategorie "Co vam nadzvedlo mandle", tak to dam sem. Chapu, ze nejake autocasopisy pisou recenze tak ze to jsou spis jine formy inzerce. Ale mam dojem, ze inzertni vydaje automobilek jsou natolik silne, ze ty nejodvaznejsi pisou negativa tak maximalne mezi radky a i to je sporne.
Pac jinak nechapu, jak je mozne ze nektera auta kdyz se s nimi clovek sveze jsou od prvniho okamziku naprosty odpad navzdory pomerne vysoke cene a veskrze kladnym recenzim.
Z meho listu tak definitivne vypadlo GLA a tak se asi znacnu smirovat s CX-5 2.5 turbo, ktera kdyz se prenesu pres vzhled a to ze je to SUV tak je asi nejbliz tomu co hledam. Ma zvlastni charakter motoru, ktery pripomina spis diesel. Nicmene ma rizeni se zpetnou vazbou, velice dobre reagujici automat (manual se nenabizi) a celkove pusobi velice prijemne. Tech 170 kW/420 Nm velice rychle reaguje na povely a nema turbo-lag. Seriozne povedeny navrh motoru pro tento typ auta. Velka skoda ze ho nemate v Evrope !
Pac jinak nechapu, jak je mozne ze nektera auta kdyz se s nimi clovek sveze jsou od prvniho okamziku naprosty odpad navzdory pomerne vysoke cene a veskrze kladnym recenzim.
Z meho listu tak definitivne vypadlo GLA a tak se asi znacnu smirovat s CX-5 2.5 turbo, ktera kdyz se prenesu pres vzhled a to ze je to SUV tak je asi nejbliz tomu co hledam. Ma zvlastni charakter motoru, ktery pripomina spis diesel. Nicmene ma rizeni se zpetnou vazbou, velice dobre reagujici automat (manual se nenabizi) a celkove pusobi velice prijemne. Tech 170 kW/420 Nm velice rychle reaguje na povely a nema turbo-lag. Seriozne povedeny navrh motoru pro tento typ auta. Velka skoda ze ho nemate v Evrope !
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Petře rozveď co ti vadilo na tom GLA ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Tomasi, ono to auto se chova zvlastne a udajne ta 2018 verze je nejvic dotazena co to kdy bylo. Nechci ani domyslet, jak auto z prvnich roku vyroby funguje. Muzu mluvit o dvou autech.
GLA250 2015?
- priserna ergonomie. Tresnickou na dortu je radicka automatu co je v pozici "blinkru" na volantu. Pochopil jsem proc kamaradka (majitelka vozu) s tim pri vyjizdeni z mista nabourala, kdyz se rozjela vpred misto vzad. Dokud nezkusis, neveris. Staci se jednou zcela nesoustredit. Jestli se na to da zvyknout, nevim.
- vyhled z auta - me jako dlouhemu vadi nejenom vsechny sloupky (vpredu i vzadu) ve vyhledu, ale i vrsek skla. Mas z toho vyhled jak z tanku.
- rizeni jak z poutoveho auticka. Nulova zpetna vazba a pocitove nelinearni zataceni. Neustale korigujes nebot nevis jak moc to auto zatoci.
GLA45 AMG 2018
+ vyrazne vylepsene rizeni proti normalni verzi. Prijemna sedadla a zmizela ta pitoma radici paka u volantu
1) Neda se s tim jezdit normalne. Pokud tomu neslapes na krk, tak to auto nefunguje. Prevodovka nechce radit a moc neposloucha ani v manualnim modu, nechce se to rozjet z klidoveho stani, dost velky turbo lag. Vlastne nevis jak dlouho prevodovka bude premyslet nez preradi (nekdy bleskurychle, nekdy jak v mym Outbacku) a ani odezva na plyn mi neprijde konzistentni. Jako kdyz v nekterych chvilich mas pulku vykonu v obdobne situaci.
2) V plnem nasazeni je to zajimave auto. Jenze takhle se v provozu jezdit neda, nemluve o tom, ze te zavrou
Treba od mista kde bydlim pri napojovani na hlavni stojim v kopci a cekam kdy je mezera do niz se da zaradit. Pokud stojis na brzde a kdyz vidis mezeru das plyn, i u 280 kw auta potrebuju mezeru jak kdyz bych se rozjizdel s autobusem. Trva "sekundu" nez prevodovka udela co potrebuje, pak dalsi cas nez se nafoukne turbo. Chova se to vlastne stejne blbe jak Levorg 2.0 turbo.
Alternativni a asi jedina pouzitelna alternativa teze situace je, ze kdyz v dalce vidis ze bude mezera v provozu, tak levou nohou drzis brzdu, pravou nastavis plyn na 2000+otacek a kdyz je mezera, tak pustis brzdu. Pak mas aktivovanou jak prevodovku tak prekonany turbo lag a pro zmenu to vystreli tak rychle, ze zas musis davat pozor abys nekoho nenapalil zezadu.
Podle meho se takhle auto v teto cenove a vykonove kategorii chovat nema. A o takovem chovani jsem se nedocetl. A neni to tim ze je to "sportovni auto". Treba M3 se chova uplne predvidatelne i s automatem.
GLA250 2015?
- priserna ergonomie. Tresnickou na dortu je radicka automatu co je v pozici "blinkru" na volantu. Pochopil jsem proc kamaradka (majitelka vozu) s tim pri vyjizdeni z mista nabourala, kdyz se rozjela vpred misto vzad. Dokud nezkusis, neveris. Staci se jednou zcela nesoustredit. Jestli se na to da zvyknout, nevim.
- vyhled z auta - me jako dlouhemu vadi nejenom vsechny sloupky (vpredu i vzadu) ve vyhledu, ale i vrsek skla. Mas z toho vyhled jak z tanku.
- rizeni jak z poutoveho auticka. Nulova zpetna vazba a pocitove nelinearni zataceni. Neustale korigujes nebot nevis jak moc to auto zatoci.
GLA45 AMG 2018
+ vyrazne vylepsene rizeni proti normalni verzi. Prijemna sedadla a zmizela ta pitoma radici paka u volantu
1) Neda se s tim jezdit normalne. Pokud tomu neslapes na krk, tak to auto nefunguje. Prevodovka nechce radit a moc neposloucha ani v manualnim modu, nechce se to rozjet z klidoveho stani, dost velky turbo lag. Vlastne nevis jak dlouho prevodovka bude premyslet nez preradi (nekdy bleskurychle, nekdy jak v mym Outbacku) a ani odezva na plyn mi neprijde konzistentni. Jako kdyz v nekterych chvilich mas pulku vykonu v obdobne situaci.
2) V plnem nasazeni je to zajimave auto. Jenze takhle se v provozu jezdit neda, nemluve o tom, ze te zavrou
Treba od mista kde bydlim pri napojovani na hlavni stojim v kopci a cekam kdy je mezera do niz se da zaradit. Pokud stojis na brzde a kdyz vidis mezeru das plyn, i u 280 kw auta potrebuju mezeru jak kdyz bych se rozjizdel s autobusem. Trva "sekundu" nez prevodovka udela co potrebuje, pak dalsi cas nez se nafoukne turbo. Chova se to vlastne stejne blbe jak Levorg 2.0 turbo.
Alternativni a asi jedina pouzitelna alternativa teze situace je, ze kdyz v dalce vidis ze bude mezera v provozu, tak levou nohou drzis brzdu, pravou nastavis plyn na 2000+otacek a kdyz je mezera, tak pustis brzdu. Pak mas aktivovanou jak prevodovku tak prekonany turbo lag a pro zmenu to vystreli tak rychle, ze zas musis davat pozor abys nekoho nenapalil zezadu.
Podle meho se takhle auto v teto cenove a vykonove kategorii chovat nema. A o takovem chovani jsem se nedocetl. A neni to tim ze je to "sportovni auto". Treba M3 se chova uplne predvidatelne i s automatem.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Tak to je blbý, když je to takhle na prd, přestože na papíře to vypadá zajímavě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje auto po Subaru
Na řazení automatu pod volantem se dá zvyknout, vlastně je to pak fajn, že nemusíš někde šmátrat a máš to u volantu. Já jsem si v Éčku zvykl celkem rychle.
Mercedes je prostě slabší na převodovky, které si vyrábí sami, narozdíl od BMW/Audi, kteří používají zejména ověřené ZF, u BMW je nejlíp naladěno a funguje fakt skvěle.
Jinak tady je krásně vidět, jak nemá vůbec smysl špekulovat nad autem podle testů a videí, chce si to vždycky zkusit.
Mercedes je prostě slabší na převodovky, které si vyrábí sami, narozdíl od BMW/Audi, kteří používají zejména ověřené ZF, u BMW je nejlíp naladěno a funguje fakt skvěle.
Jinak tady je krásně vidět, jak nemá vůbec smysl špekulovat nad autem podle testů a videí, chce si to vždycky zkusit.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Moje auto po Subaru
A co BMW X2 M35i? Nemáte někdo zkušenost?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
S X2 jo, ale ne s M35i, jen s dechtem. I když je to SUV, tak se mi líbí, působí robusně a je i překvapivě prostorné a ve verzi M35i to bude i sakra rychlý, hezký, ale přijde mi to jako auto pro mladé co mají bohaté rodiče, nebo pro lidi co jim už mladí vyletěli z hnízda a jsou už sami. Pro ty je to na cestování paráda a řidič si to určitě i užije. Místa tam je celkem dost, ale ten kufr je strašný a svého papírového objemu dosáhne jen díky svojí výšce, moc využitelný to není. Ono to ale ani jako sen "českého chalupáře" nevzniklo .
Co je ale blbý je cena, 1,5 mega za základM35i, i když už vcelku dobře vybavený je celkem dost, ale dohodit tam nějakou výbavu co by člověk chtěl pořád jde a jsi najednou na 1,75 a to je už kravina. Leda počkat na nějaké dvouleté za půlku. Navíc dvoulitr nabroušený na 225 kW mě taky moc nebere i když nebude asi špatný, ale šestiválec je šestiválec, ten se tam ale nedává.
Co je ale blbý je cena, 1,5 mega za základM35i, i když už vcelku dobře vybavený je celkem dost, ale dohodit tam nějakou výbavu co by člověk chtěl pořád jde a jsi najednou na 1,75 a to je už kravina. Leda počkat na nějaké dvouleté za půlku. Navíc dvoulitr nabroušený na 225 kW mě taky moc nebere i když nebude asi špatný, ale šestiválec je šestiválec, ten se tam ale nedává.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
To je nehezká cena no. Já jen čekám jak se budou pohybovat reálný ceny 330iX. Na pohodlí bych bral pětku, ale tam jsou ty ceny mazec.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Moje auto po Subaru
Všechny malé suv včetně gla, není vidět kam jedeš. A můžeš mít motor jaký chceš. Hrozný výhled. Zlaté XV.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Moje auto po Subaru
Mam ho v planu tez jeste zkusit, ale 20i a ne M35i. Jednak neverim ze to preturbeny 2litr bude prijemny a druhak cena, ktera je u M35 silena. Neodvazim se ani nastavit ocekavani. Co jsem videl, chova se to hodne jako predokolka, podle me to nebude jezdit jako klasicke BMW. Cekal bych jizdni vlastnosti jako u ostatnich aut stejne platformy, coz neni zadna slava.
Me se velikosti X2 jako auto pro rodinu libi. Kufr to ma snad jeste vetsi nez CX-5 a je to celkem prostorne pri zachovani malych vnejsich rozmeru, pac motor nezabira skoro zadne misto.
Me se velikosti X2 jako auto pro rodinu libi. Kufr to ma snad jeste vetsi nez CX-5 a je to celkem prostorne pri zachovani malych vnejsich rozmeru, pac motor nezabira skoro zadne misto.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20629
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Máte někdo vyzkoušenou MB A45 AMG? Myslím tu novou
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Moje auto po Subaru
Jasně, tady už to mají projeté určitě všichni, auto které se minulý týden objevilo na prvních fotkách od automobilky.
Kamarád měl na test A35 AMG a chválil to, alternativa ke Golfu R, dobrý univerzál, prý lepší/rychlejší převodovka, ale tvrdší podvozek.
Kamarád měl na test A35 AMG a chválil to, alternativa ke Golfu R, dobrý univerzál, prý lepší/rychlejší převodovka, ale tvrdší podvozek.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20629
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Já myslel samozřejmě ten model co je v současné době v prodeji. Asi jsem to blbě napsal. To že dá v rovině Rku na prdel vím, zajímal mě ten zbytek. Aby to taky zatáčelo.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat