Moje auto po Subaru
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6343
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Moje auto po Subaru
No odbornik nejsem, ale slepice kompletne zdrazila.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1056
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Moje auto po Subaru
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1301
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Vím vím. Slepice ať si ale klidně zdražuje, koneckonců, dyk vajec je prý nedostatek
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Do kurzu se asi dostanou zánovní ojetiny do dvou let stáří, bo taková auta se už povětšinou nedělají a lidi je chvála bohu pořád ještě chtějí
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
Nová auta půjdou určitě nahoru s cenou, podle toho jak u které značky vymysleli dělné o CO2. Subaru půjde nahoru určitě a hodně, u toyoty si udělají ceny podle kupní síly. Pak je tu ještě ztráta hodnoty pěněz atd. Taky se můžou změnit různé daně a clo...
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Nesleduji "slepice" a jako koncern obecně, ale co jsem se ptal u BMW, tak nová "trojka" je levnější, i když jen o fous než předchozí model a se zvyšováním cen se nepočítá. Počítá se ale se zvyšováním cen, a to i skokovým, u mladých ojetin a hlavně prý šestiválců, moc lidí se prý na ně ptá .........suubaru píše:Nová auta půjdou určitě nahoru s cenou, podle toho jak u které značky vymysleli dělné o CO2. Subaru půjde nahoru určitě a hodně, u toyoty si udělají ceny podle kupní síly. Pak je tu ještě ztráta hodnoty pěněz atd. Taky se můžou změnit různé daně a clo...
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
romull: tak to je duvod k urychleni nakupu, ne? A ptaji se na benzin nebo jen diesel?
Mimochodem, ja si myslim, ze ty vrtulnikove penize povedou ke slusne inflaci a ve finale se zdrazi uplne vsechno.
Mimochodem, ja si myslim, ze ty vrtulnikove penize povedou ke slusne inflaci a ve finale se zdrazi uplne vsechno.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Tak jestli diesel nebo benál to nevím, na to jsem se neptal. Dokud jsem ale ekonomicky činný, tak pro mě určitě nafta, jezdím už přes 30 kkm ročně, ale kdoví, jak to teď bude. Jen jsem si myslel, že další auto už bude na furt a že to bude univerzál, něco jako OTB 3,6. Teď bych tak musel koupit ještě něco na 4 roky. Jenže co bude dál? Věřím, že se to vrátí zase do normálu a pojede se dál. Jenže mnozí straší že takové jaké to bylo už to nikdy nebude. Takže co, počkat? Třeba G21 v naftě bych na důchod určitě nechtěl, to raději benál a třeba ten zmiňovaný OTB 3,6 a klidně i ameriku, nebo ten RR Evoque 250, ale ani jedno z nich teď, protože bych je zatraceně za 4 roky olítal a jak už jsem říkal, do důchodu chci auto už na furt se kterým, dožiju, takže málo jeté . No jo, dilema, uvidíme co bude a přinejhorším vrazím pár desítek tisíc do současné E91, pokud si o ně řekne a která mi jinak úplně vyhovuje a důchodcovský povoz začnu řešit až situace nastane.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
Nevím, asi jsem na VŠE nedával pozor, ale když se podíváte, co se děje na trzích (akcie, komodity, měny) tak se rýsuje krize jako v roce 2009, možná horší. V tomto spojení bych se bavil spíš o dramatickém poklesu prodejů, poptávky obecně a následně i cen.
Krok Škodovky mě dost překvapil, spíš už to měli naplánováno dlouhodobě a nechtěli to na poslední chvíli měnit. V konečném důsledku si ale myslím, že auto půjde pořídit stejně, nebo ještě levněji po odečtení slev ze strany dealera.
Jednak některé odvětví dostanou těžkou ránu přímo a neodezní to hned po uvolnění karantény a bude to trvat déle s omezením pohybu osob přes hranice a jiné odvětví dostanou tu ránu zprostředkovaně. Několikrát už jsem byl překvapen, že to zasáhlo někoho, u koho bych to vůbec nečekal.
Jisté je, že stejně jako před 10 lety, lidi i firmy budou víc šetřit a zbytné nákupy omezí (auta jsou často zbytné), protože na trzích bude převládat pesimismus. Nicméně vytvořit si rezervu bude zcela racionální, protože epidemie se všemi důsledky se může za chvíli vrátit. Spíš moc nechápu, jak nějaká firma a zejména spotřebitel může fungovat bez jakékoliv finanční rezervy, že když vypadne měsíční příjem, hned má existenční problém..
Ohledně emisních pokut si myslím, že na 99% je EU v několika následujících letech nebude řešit. Hlavní bude udržet zaměstnanost.
Krok Škodovky mě dost překvapil, spíš už to měli naplánováno dlouhodobě a nechtěli to na poslední chvíli měnit. V konečném důsledku si ale myslím, že auto půjde pořídit stejně, nebo ještě levněji po odečtení slev ze strany dealera.
Jednak některé odvětví dostanou těžkou ránu přímo a neodezní to hned po uvolnění karantény a bude to trvat déle s omezením pohybu osob přes hranice a jiné odvětví dostanou tu ránu zprostředkovaně. Několikrát už jsem byl překvapen, že to zasáhlo někoho, u koho bych to vůbec nečekal.
Jisté je, že stejně jako před 10 lety, lidi i firmy budou víc šetřit a zbytné nákupy omezí (auta jsou často zbytné), protože na trzích bude převládat pesimismus. Nicméně vytvořit si rezervu bude zcela racionální, protože epidemie se všemi důsledky se může za chvíli vrátit. Spíš moc nechápu, jak nějaká firma a zejména spotřebitel může fungovat bez jakékoliv finanční rezervy, že když vypadne měsíční příjem, hned má existenční problém..
Ohledně emisních pokut si myslím, že na 99% je EU v několika následujících letech nebude řešit. Hlavní bude udržet zaměstnanost.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1883
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
A učili vás na té VŠE i o důsledcích poklesu nabídky? Dodavatelské řetězce se díky karanténě hroutí a přílišná regulace ekonomiky v Evropě rychlé obnově nepomůže. Rozhodně ne ve srovnání s mnohem méně regulovanými US a Čínou.
Plus v US bude propad hluboký kvůli absenci sociální sítě a hlavně zpožděný protože tam čínská chřipka dorazila pozdě.
A EU navíc prohlašuje, že boj s epidemií nesmí mít dopad na ekologické cíle a cíle sifonové neutrality. Takže restrikce na CO2 emise se budou utahovat podle původního plánu, i když půjde ekonomika dokopru.
A co se týče rezerv - stát takto funguje posledních 20 let, posledních 5 let obzvlášť (eliminace veškerých rozpočtových rezerv babišovou vládou, plány na rozpordej strategických zásob...), tak proč by nemohli i občané? Vždyť půjčit si je tak snadné...
Plus v US bude propad hluboký kvůli absenci sociální sítě a hlavně zpožděný protože tam čínská chřipka dorazila pozdě.
A EU navíc prohlašuje, že boj s epidemií nesmí mít dopad na ekologické cíle a cíle sifonové neutrality. Takže restrikce na CO2 emise se budou utahovat podle původního plánu, i když půjde ekonomika dokopru.
A co se týče rezerv - stát takto funguje posledních 20 let, posledních 5 let obzvlášť (eliminace veškerých rozpočtových rezerv babišovou vládou, plány na rozpordej strategických zásob...), tak proč by nemohli i občané? Vždyť půjčit si je tak snadné...
Re: Moje auto po Subaru
Podle mě bude mít výpadek nabídky daleko krátkodobější charakter, než výpadek poptávky.
Ale o tom můžeme vést nekonečnou debatu, prakticky nikdo neví, co přesně bude a ani vědět nemůže, když se podmínky mění ze dne na den.
Občané se tak můžou chovat, ale musí si uvědomovat důsledky takového chování. Tahle krize je určitě poučí.
Ale o tom můžeme vést nekonečnou debatu, prakticky nikdo neví, co přesně bude a ani vědět nemůže, když se podmínky mění ze dne na den.
Občané se tak můžou chovat, ale musí si uvědomovat důsledky takového chování. Tahle krize je určitě poučí.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1054
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Moje auto po Subaru
Pánové tohle už je na samostatné ekonomické téma. Samozřejmě sto lidi sto názorů a sto přístupu ke své finanční stránce.
Člověk si šetří na nějaké své sny a pak musí na rezervu sáhnout - pac jdou některé věci do kelu.
Osobně taktéž nechápu ze někdo jede na krev z jednoho měsíce k druhému, ale každému je dáno z hůry jinak a každý řeší věci po svém :/
Ovšem obavám se taktéž, ze dobře už bylo a budeme muset utahovat opasky.
Člověk si šetří na nějaké své sny a pak musí na rezervu sáhnout - pac jdou některé věci do kelu.
Osobně taktéž nechápu ze někdo jede na krev z jednoho měsíce k druhému, ale každému je dáno z hůry jinak a každý řeší věci po svém :/
Ovšem obavám se taktéž, ze dobře už bylo a budeme muset utahovat opasky.
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Re: Moje auto po Subaru
Já jsem spíš mikroekonom, než makroekonom, takže si nebudu hrát na odborníka, ale když si jen zběžně prolítnu ekonomické zprávy (predikovaný pokles HDP o až o 15%, trojnásobná nezaměstnanost, různé vize o kolik komu klesne zisk a které firmy padnou úplně), tak mi přijde opravdu absurdní bavit se o růstu cen.
Nájmy v Praze už klesají (odliv airbnb), v jiných sektorech je to imho otázka času.
Spíš mi přijde, že spoustě lidí ještě úplně nedochází, co se děje a co se bude dít.
K tématu: mám v merku 981 Boxster GTS, má na to někdo nějaký názor ? Kolega se mi vysmál, že je to pro buzny v krizi středního věku bez nápadu.... Je to divné, protože nesplňuju kritéria, ale líbí se mi to. Ty fotky od 2:35 a zvuk od 1:55...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7MOU2iBkdA8[/youtube]
Nájmy v Praze už klesají (odliv airbnb), v jiných sektorech je to imho otázka času.
Spíš mi přijde, že spoustě lidí ještě úplně nedochází, co se děje a co se bude dít.
K tématu: mám v merku 981 Boxster GTS, má na to někdo nějaký názor ? Kolega se mi vysmál, že je to pro buzny v krizi středního věku bez nápadu.... Je to divné, protože nesplňuju kritéria, ale líbí se mi to. Ty fotky od 2:35 a zvuk od 1:55...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7MOU2iBkdA8[/youtube]
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Moje auto po Subaru
Tak propad HDP urcite povede k poklesu poptavky, coz by melo vest spise k poklesu cen. Ale kdyz vidim co predvadi nase vlada a nejen ta (namatkou zajisteny prijem pro kazdeho spanela, emise dluhopisu EU se vzajemnym rucenim vsech statu ... a to ani netusim, co se chysta italie), tak se bojim inflace (a propadu menoveho kurzu) a tedy nominalniho narustu cen. A muj prijem nebude na inflaci reagovat dostatecne pruzne (pokud vubec) a realna hodnota financniho polstare padne rapidne dolu. No, uvidime ...
Porsche nekomentuji, stejne jako Ty muj dotaz na Tvuj zdroj obzivy
Porsche nekomentuji, stejne jako Ty muj dotaz na Tvuj zdroj obzivy
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2274
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Klidně budu popisovat jak se korona projevuje na naší malé firmě. 60 lidí kolem 120mio obrat, ziskovost byla k 5,%. Výrobní firma, které jde lépe vyrábět než prodávat. Jestli je to pro někoho zajímavé, tak prosím o přehození do nového vlákna..nestane-li se tak, tak budu mít více volného času. Clay
Odesláno z mého Nokia 7.2 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nokia 7.2 pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010