Je automatický dojezd oken "normální" výbava ?
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Jenže Zdeny to s tou 1.9TDI byla pravda jen v první generaci. Pak to začali u VW vylepšovat a dnešní motory mají velké problémy.
Někde na fóru je tu odkaz na článek o 20 v Evropě prodávaných problémových motorech a VW jich tam má požehnaně. Řekl bych nejvíc ze všech.
Někde na fóru je tu odkaz na článek o 20 v Evropě prodávaných problémových motorech a VW jich tam má požehnaně. Řekl bych nejvíc ze všech.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Ano, to je pravda, ale 1,9TDI se prodávala do roku 2004, kdy Subaru začínalo s H4 2,0R pomaličku. Nicméně, FHI mělo své problémy, jako VW koncern. V šechno má něco.bushman1 píše:Jenže Zdeny to s tou 1.9TDI byla pravda jen v první generaci. Pak to začali u VW vylepšovat a dnešní motory mají velké problémy.
Někde na fóru je tu odkaz na článek o 20 v Evropě prodávaných problémových motorech a VW jich tam má požehnaně. Řekl bych nejvíc ze všech.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Zdeny> ono to s Octavkou taky neni tak cernobily. Namatkou sypajici se prevodovky u 1.6MPI, strasliva rez kolem vicka nadrze u liftbacku, hnijici pate dvere u kombiku, umrely stahovani okynek (idealne spadly okno do dveri kdyz nejvic prsi), tuhnouci sterace, zalepeny lopatky turba nebo mrtvy turbo, dokola odchazejici vahy vzduchu atd. A to jsem jen vyjmenoval to, co meli moji kamaradi na svych autech...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Co se tyce ty koroze a je to uz sakra offtopic,tak to vychazi z toho,ze Japonsko vse dovazi,nic nemaji a to vcetne oceli,kterou kupuji kdo vi kde a pak dosahnout nejaky protikorozni ochrany asi neni jednoduchy,kdyz zaklad stoji za prd.
Kdyz jsem se ptal pana Hiro Komatsu,ktery byl dlouha leta obchodnim reditelem Seico a mam to stesti,ze je muj pritel,proc pouzivaji hulky,tak mi rekl,ze nemeli ocel na pribory a bambus byl dostupny,tak to proto i ta koroze na nasich milaccich:-)
Kdyz jsem se ptal pana Hiro Komatsu,ktery byl dlouha leta obchodnim reditelem Seico a mam to stesti,ze je muj pritel,proc pouzivaji hulky,tak mi rekl,ze nemeli ocel na pribory a bambus byl dostupny,tak to proto i ta koroze na nasich milaccich:-)
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Ono s tou korozí je to trochu zapříčeněno i tím jak se kdo o "plechy" stará a poctivě čistí a ošetřuje :850: .
Škodovka či VW na tom nejsou taky o moc líp...každé má své bolesti.
Škodovka či VW na tom nejsou taky o moc líp...každé má své bolesti.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49156
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
A co se technických chyb týče, Subaru je malá automobilka, která složitě vyvíjí svá vlastní řešení. Díky za ně. VW ,když chce technické řešení,musí si koupit nějakýho konkurenta. Aby ho měla, ale s dojezdem okýnek...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Slavek_xxx píše:Zdeny> ono to s Octavkou taky neni tak cernobily. Namatkou sypajici se prevodovky u 1.6MPI, strasliva rez kolem vicka nadrze u liftbacku- na 3 firemních liftbekách, co má možnost s nimi jezdit (240, 420 a 450tkm) není ani pupínek kolem víka nádrže - , hnijici pate dvere u kombiku - na dvou,m co jsem měl (1999 + 2001, 216 a 180tkm - ani pupínek -, umrely stahovani okynek (idealne spadly okno do dveri kdyz nejvic prsi), tuhnouci sterace - BOSHC (nikoliv Škoda - , zalepeny lopatky turba nebo mrtvy turbo - nevím, kdo jim dodává, Bosch, Garrett, KKN???, takže ŠKoda je v totmo nevinně - , dokola odchazejici vahy vzduchu atd - no comment, u Subaru odchází Valeo dvouhmota:-) Což u Škodovky ani omylem -. A to jsem jen vyjmenoval to, co meli moji kamaradi na svych autech...
Všechno má své +/-. Já jen, že u té škodovky jde o prkotiny, zato u 2,0D Subaru je to průser, 2hmota Valeo je to samé jako turba u Sˇkodovky, ale to, že jim mlátí motory na klice, to Subaru odpustit nejde!!! A tady by se měli hoši dost zlepšit (ruku na srdce, stačí si pročíst naše forum, komu co kde na čem klepe). Trochu objektivity...
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Pánové, Legacy GT-B r.v. 2000 (originál dovoz z Japonska) to otevírání/dovírání okének alá VW pomocí klíčku na dálku má :850: . Prý jsou v řídící jednotce auta dva módy. Jeden chytrý japonský a jeden hloupý pro svět. Nebo tak nějak. Takže u Subaru to všechno už dlouhá léta umí, jenom si myslí, že to v Evropě nechceme :713: . Tak to nemáme ::-DDD:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Zdeny...pokud si takhle nespokojen se zn.SUBARU tak proč v něm jezdíš :655: !!!...nechápu :811: .
Možná kdyby si věděl víc o zn. BMW tak by si se asi taky divil...jejich diesly 2.0d a 3.0d. je taky pěkný a hlavně drahý průser :850: ,pokud vrčí tak super ale...motory padají i kolem 130tis. na klikách,průsery s palivovými čerpadly a to nemluvě o vstřikách ...sada stojí kolem 80tis.i více a to je málo??...pokud se to posere na rozvodech tak to němci ani nedělají pač je to takový opruz a nákladný že se toho raději zbaví a koupí jiný BMW.Oprava motoru který je konkrétně ve 120d. stála známého 150tis :655: ...a ted má na dílně to samé s podobným problémem,no a odkud to auto je dovezené?? z Německa...příjmací technik v BMW mu říkal že opravy těchto motorů nedělají,ale mění se za polomotory.
Tak asi krátce ke zn. :subaru: ...
Možná kdyby si věděl víc o zn. BMW tak by si se asi taky divil...jejich diesly 2.0d a 3.0d. je taky pěkný a hlavně drahý průser :850: ,pokud vrčí tak super ale...motory padají i kolem 130tis. na klikách,průsery s palivovými čerpadly a to nemluvě o vstřikách ...sada stojí kolem 80tis.i více a to je málo??...pokud se to posere na rozvodech tak to němci ani nedělají pač je to takový opruz a nákladný že se toho raději zbaví a koupí jiný BMW.Oprava motoru který je konkrétně ve 120d. stála známého 150tis :655: ...a ted má na dílně to samé s podobným problémem,no a odkud to auto je dovezené?? z Německa...příjmací technik v BMW mu říkal že opravy těchto motorů nedělají,ale mění se za polomotory.
Tak asi krátce ke zn. :subaru: ...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Nehadejte se ono nic není dokonalý a u všeho se najde nějaký problém. Na XT mne sere spojka to taky nedomyslely na ten točivý moment. Takže kdo chce tak vždycky najde chybu.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Zrovna s 530d mám celkem dost zkušeností, maje jednu jako firemní.-)))
Motor nepdanul ani při 240tkm (r.v. 06), v roce 10 byla koupena dalším a v roce 2013 zase další,ale to už jen 520d (holt se šetří). Podotýkám, že všechny byly servisované v Kolíně n.R. a ceny za opravy mám v živé paměti. Tak, jako hodinové sazby tamtéž. Tyto 3 vozy ničím nevynikají co do počtu oprav, čímž mám na mysli, že mimo olejů a filtrů se dělal běžný spotřebák, jako tyčky, brzdy, kotouče a pod. Žádný z nich neměl při prodeji najeto pod 200.000km (to je dáno vnitřním předpisem firmy), ale nesměl mít více, než 4 roky. Při 4 letech jde prostě pryč za účetní zůstatkovou hodnotu. A budeš se divit, na jediném z ich se nešáhlo na motor, nebyl měně ani jeden jediný vstřik, ani turbo, ani EGR.
Auta jezdí převážně naněmeckou naftu, ale často se kupuje tady v ČR, když to nevyjde (jezdíme do Štětí, takže kolem Roudnice, Litoměřic nebo Mělníka či v Praze). Všechno to přežilo bez následků. Jedna porucha elektrická byl nefunkční IR vidění.
Takže tak to je má zkušenost s BMW dýzl.
Se Subaru jezdím proto, protože mi je sympatické, ale jisté chyby mu nelze upřít. Osobně jsem vlastnil dva vozy, jeden ještě mám, ale ani mně se nevyhly typické poruchy . Vše začalo dvouhmotou Valeo, přes shnilý výfuk (na 2,0R a 190tkm), odcházející H7 po měsíci. Vše ale beru jako normální věc, která se vyskytuje i jinde. Celkově jsem spokojen, ale dost věcí musím tolerovat. V součtu pozitiva převažují nad negativy, takže Subaru mám a dokonce zvažuji návrat ke značce i po té, co jsem prodal předchozí SpecB a odskočil si k Infiniti.
Jen nemám rád černobílé vidění a zrovna to, co jsi napsal, silně zavání bagateliźováním. K výměně motoru bych ti mohl vykládat story o XC60 ve Volvu s najetými ca 20.000km...
Motor nepdanul ani při 240tkm (r.v. 06), v roce 10 byla koupena dalším a v roce 2013 zase další,ale to už jen 520d (holt se šetří). Podotýkám, že všechny byly servisované v Kolíně n.R. a ceny za opravy mám v živé paměti. Tak, jako hodinové sazby tamtéž. Tyto 3 vozy ničím nevynikají co do počtu oprav, čímž mám na mysli, že mimo olejů a filtrů se dělal běžný spotřebák, jako tyčky, brzdy, kotouče a pod. Žádný z nich neměl při prodeji najeto pod 200.000km (to je dáno vnitřním předpisem firmy), ale nesměl mít více, než 4 roky. Při 4 letech jde prostě pryč za účetní zůstatkovou hodnotu. A budeš se divit, na jediném z ich se nešáhlo na motor, nebyl měně ani jeden jediný vstřik, ani turbo, ani EGR.
Auta jezdí převážně naněmeckou naftu, ale často se kupuje tady v ČR, když to nevyjde (jezdíme do Štětí, takže kolem Roudnice, Litoměřic nebo Mělníka či v Praze). Všechno to přežilo bez následků. Jedna porucha elektrická byl nefunkční IR vidění.
Takže tak to je má zkušenost s BMW dýzl.
Se Subaru jezdím proto, protože mi je sympatické, ale jisté chyby mu nelze upřít. Osobně jsem vlastnil dva vozy, jeden ještě mám, ale ani mně se nevyhly typické poruchy . Vše začalo dvouhmotou Valeo, přes shnilý výfuk (na 2,0R a 190tkm), odcházející H7 po měsíci. Vše ale beru jako normální věc, která se vyskytuje i jinde. Celkově jsem spokojen, ale dost věcí musím tolerovat. V součtu pozitiva převažují nad negativy, takže Subaru mám a dokonce zvažuji návrat ke značce i po té, co jsem prodal předchozí SpecB a odskočil si k Infiniti.
Jen nemám rád černobílé vidění a zrovna to, co jsi napsal, silně zavání bagateliźováním. K výměně motoru bych ti mohl vykládat story o XC60 ve Volvu s najetými ca 20.000km...
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Každý auto se může rozbít a to po libovolnych km...bez ohledu na značku nebo nájezd,ale co je jistý je to že je to tu offtopic jak prase:)
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16140
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je automatický dojezd oken "normální" výbava ?
cerv: separoval jsem :811:
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Kdyz jsem tim tvym pribehem chtel omracit zenu, tak se na me otocila a zeptala se: "A proc si tedy nevyrobili z bambusu vidlicky a noze? Nemuseli zacinat s hulkama."cerv píše:Kdyz jsem se ptal pana Hiro Komatsu,ktery byl dlouha leta obchodnim reditelem Seico a mam to stesti,ze je muj pritel,proc pouzivaji hulky,tak mi rekl,ze nemeli ocel na pribory a bambus byl dostupny
Takovou brisknou logikou me prekvapila. Docela jsem se nasmal.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Je automatický dojezd oken "normální" výbava ?
To by mě taky překvapilo,ale myslím že to vychází ze způsobu výroby,asi ty hůlky jsou pořád jednodušší na výrobu:)