Je automatický dojezd oken "normální" výbava ?
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Je automatický dojezd oken "normální" výbava ?
Nádherný auto je to funkční Japonec bez těch sraček co se stejně většinou pokazí.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Standard to není, ale lze to tam dodělat. Potřebný věci na to dodává i Jablotron.
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Ale co by se mělo pokazit? Nechápu, jak u novýho auta za mega (např. poslední Forester XT) si dovolí nemít dojezdy na všech oknech a možnost automatiky v závislosti na zamknutí. Automatické dovření oken a sklopení zrcátek má kdejaká prdlavka za pár set tisíc. Nemluvě o tom, že stále (rok 2014, kde to jsme?) nefunguje stahování oken bez zapnutého zapalování - jako by bylo problém tam dát časovač a/nebo vazbu na zamknutí...kiti píše:Nádherný auto je to funkční Japonec bez těch sraček co se stejně většinou pokazí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Myslel jsem to obecně. Čim jednodušší tim spolehlivější. Podívej na stará subárka pokud byla řádně udržována tak fungovala roky a koncern se posral
Naposledy upravil(a) kiti dne čtv zář 18, 2014 10:45 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
No obecně souhlasím, že jednoduché = menší šance, že se něco pokazí, ale koukni, co do nových (cca 2007+) Subaru dávají za "ptákoviny", displeje, ukazatele, elektricky otevíraný 5. dveře, elektricky sklápěcí zadní sedačky a já nevím, co všechno...kiti píše:Myslel jsem to obecní. Čim jednodušší tim spolehlivější. Podívej na stará subárka pokud byla řádně udržována tak fungovala roky a koncern se posral
Mě by prostě zajímalo, proč tam je dojezd jen na okně ve dveřích řidiče (mají 20 let hotový modul jen s jedním dojezdem a ten stále používají?) a proč to nemůžou trochu ulehčit nějakou automatizací? S elektronikou očividně problém nemají... Tak nevím.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Honza CZ souhlasím v těch drobnostech to mohlo byt vychytanější. Na foryskovi mi to taky vadi.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Mně to u mého veterána (Forester SG) zas tolik nevadí i když koncern, kterým jsem jezdil předtím, všechno měl. Ale u nového auta by mi to docela asi vadilo - minimálně dojezd všech oken, právě i zmiňovaná vazba na zamknutí. Fakt, že motůrky okének jezdí tak nějak jako když melou z posledního (snad je to u novějších Subárek lepší) ani nezmiňuji... Ale třeba kraviny jako např. el. otevírání kufru, sklápění sedaček atd. nechci ani vidět. Můj 12 let starý koncern měl dokonce elektronické otevírání nádrže (kua na co???).
Jsem nakonec rád, že mám nyní tak jednoduché auto, protože se tam nemám moc co pokazit a případně se to dá celkem snadno opravit Ale opakuji, u nového auta - navíc v ceně Subaru - bych nad tím asi docela přemýšlel...
Jsem nakonec rád, že mám nyní tak jednoduché auto, protože se tam nemám moc co pokazit a případně se to dá celkem snadno opravit Ale opakuji, u nového auta - navíc v ceně Subaru - bych nad tím asi docela přemýšlel...
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Koukám, že se tady najde nejeden, co by mohl okamžitě do vývojového centra Fuji Heavy nastoupit prakticky okamžitě ::-DDD:
Já myslím, že to tam nedávají proto, že prostě vědí, že se jim ty auta prodávají i tak, případně si umím představit, že to třeba auta pro jiný trhy - Japan, USA vole, můžou mít, ale Evropa s tím počtem aut, co se tady prodá pro ně není zajímavá, aby se o zákazníky, potažmo produkty natolik starali. :811:
Sorry za offtopic
Já myslím, že to tam nedávají proto, že prostě vědí, že se jim ty auta prodávají i tak, případně si umím představit, že to třeba auta pro jiný trhy - Japan, USA vole, můžou mít, ale Evropa s tím počtem aut, co se tady prodá pro ně není zajímavá, aby se o zákazníky, potažmo produkty natolik starali. :811:
Sorry za offtopic
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
no ono otazka proc, kdyz treba ten auto dojezd vsech oken muze mit kia za 350, proc ho nema subo za mega. jasny, preziju to, ale sou to takovy veci na ktery si clovek rad zvykne a pak mu chybej.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Chybí ti KIA za 350? ::-DD:
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Jsou to kraviny, které někdy zamrzí, že tam nejsou, ale já osobně radši budu míst spolehliv fungující mechaniku, než svým vlastním životem žijící elektroniku. Těžiště Subaru leží jinde, než v elektrických vymoženostech.
Nicméně, dodělat se to dá, otázka zní, zdali to má cenu a není lepší se s mířit s vlastností jako takovou, že to Tribeca nemá.
PS: který model Subaru má elektricky zvedané víko a elektricky sklopná zadní sedadla??? Možná USA či JAP model?
Nicméně, dodělat se to dá, otázka zní, zdali to má cenu a není lepší se s mířit s vlastností jako takovou, že to Tribeca nemá.
PS: který model Subaru má elektricky zvedané víko a elektricky sklopná zadní sedadla??? Možná USA či JAP model?
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Zdeny presně tak jsem to myslel jen jsem to tak dobře jako Ty nevystihl.
Zdraví Kiti
Zdraví Kiti
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Byl jsem v Japonsku a i v ČR jsem strávil s japonci hodně času. A něco jsem se z toho naučil o jejich mentalitě.
Například to, že strašně neradi něco mění. Vychází to mimo jiné z jejich historické tradice, kde změnou přiznávají, že se předtím mýlili. A to pro japonského muže znamená nesnesitelnou ztrátu tváře v očích veřejnosti.
Proto lpí na zažitých postupech, i když je přesvědčíš o tom, že je to evidentně krávovina.
To elektrické stahování oken může pramenit právě z takové neochoty ke změně.
Pro mě je to to krasné na Subaru, že se stále snaží dělat věci postaru a jednoduše a ne přetechnizovaně, jako v Evropě.
Co asi bude jako stará ojetina spolehlivější?
Samozřejmě auto, které bude co nejjednodušší.
Jen kdyby japonské automobilky obecně víc zapracovaly na antikorozní ochraně.
Já to mám se Subaru tak, že když ji miluješ, tak jí leccos odpustiš.
Škodovku beru jen jako služku.
Například to, že strašně neradi něco mění. Vychází to mimo jiné z jejich historické tradice, kde změnou přiznávají, že se předtím mýlili. A to pro japonského muže znamená nesnesitelnou ztrátu tváře v očích veřejnosti.
Proto lpí na zažitých postupech, i když je přesvědčíš o tom, že je to evidentně krávovina.
To elektrické stahování oken může pramenit právě z takové neochoty ke změně.
Pro mě je to to krasné na Subaru, že se stále snaží dělat věci postaru a jednoduše a ne přetechnizovaně, jako v Evropě.
Co asi bude jako stará ojetina spolehlivější?
Samozřejmě auto, které bude co nejjednodušší.
Jen kdyby japonské automobilky obecně víc zapracovaly na antikorozní ochraně.
Já to mám se Subaru tak, že když ji miluješ, tak jí leccos odpustiš.
Škodovku beru jen jako služku.
Naposledy upravil(a) bushman1 dne pát zář 19, 2014 2:05 pm, celkem upraveno 3 x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Poslední Forester má víko a min. předposlední Forester mohl mít za příplatek sedačky. Oboje evropské verze.Zdeny píše:PS: který model Subaru má elektricky zvedané víko a elektricky sklopná zadní sedadla??? Možná USA či JAP model?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Tribeca B9 3.0L 2006
Aha, poslední modely - lezou Evropským rozpaclíkům do rektus fekális.
Ohledně Subaru - jak někdo napsla, Bushman tuším, že ledacos odpustí, ano, já taky. Ale v poslední době si kladu otázku, zdali všechno u Subaru bylo vždy správně vyřešeno po technické a zejména materiálové stránce.
Jsem se Suabru velice spokojen, dokonce tak, žeuvažuji o výměně Lega 2,0R za novější model s manuálem, ale nedovedu pochopit, proč například napříč fóry řešíme klepání na klice, proč se roztékají rzvody při splaování LPG, zatímco u jiných motorů to není problém, proč odcházejí synchrony v převodovce i v případech, kdy se jezdí tak, že převodovka není prakticky vůbec namáhána.... To mě mrzí, žen v těhcto ohledech je na tom řada automobilek lépe, podstatně lépe, jen třeba zde opovrhovaná oktávka s pravěkou 1,9TDI najíždí bez nutnosti zásahu do motoru či převodovky běžně 500-700tkm a pohon je to poslední, co by se zde mělo kazit. Ano, nelze upřít jídzní vlastosti asi u žádného modelu, ale k dokonalosti tomu něco prostě chybí a to zrovna v těch citlivých místech.
A´t se vrátíme k tématu, ano Tribeca B9 je dobrá volba, pokud člověk překusně americké návyky, ale v dané końfiguraci H6 a 5° HDM jde o asi jedno ze nejlepších řešení.
Ohledně Subaru - jak někdo napsla, Bushman tuším, že ledacos odpustí, ano, já taky. Ale v poslední době si kladu otázku, zdali všechno u Subaru bylo vždy správně vyřešeno po technické a zejména materiálové stránce.
Jsem se Suabru velice spokojen, dokonce tak, žeuvažuji o výměně Lega 2,0R za novější model s manuálem, ale nedovedu pochopit, proč například napříč fóry řešíme klepání na klice, proč se roztékají rzvody při splaování LPG, zatímco u jiných motorů to není problém, proč odcházejí synchrony v převodovce i v případech, kdy se jezdí tak, že převodovka není prakticky vůbec namáhána.... To mě mrzí, žen v těhcto ohledech je na tom řada automobilek lépe, podstatně lépe, jen třeba zde opovrhovaná oktávka s pravěkou 1,9TDI najíždí bez nutnosti zásahu do motoru či převodovky běžně 500-700tkm a pohon je to poslední, co by se zde mělo kazit. Ano, nelze upřít jídzní vlastosti asi u žádného modelu, ale k dokonalosti tomu něco prostě chybí a to zrovna v těch citlivých místech.
A´t se vrátíme k tématu, ano Tribeca B9 je dobrá volba, pokud člověk překusně americké návyky, ale v dané końfiguraci H6 a 5° HDM jde o asi jedno ze nejlepších řešení.