Označení škodovek
Označení škodovek
Tak jsem nedávno jel po dálnici, a dostal jsem na zadek od takové běžné, nové Octavie. RS to nebylo,to bych chápal, ale tohle bylo běžné vozidlo, označení na zadku nemělo nic, takže ani nevím jestli to byl nafťák, nebo benziňák. Takže ,viděl jsem v zrcátku, že se něco na mě zezadu řítí. Přidal jsem, to nepomohlo. Pak tam vlít náklaďák, musel jsem brzdit. Pak jsem začal svižně akcelerovat a zařadil se před náklaďák. Načež Octavia se kolem mě prořítila, jak torpédo. Takže z pohledu akcelerace a výkonu SUBARU neobstálo. (stále tvrdím, že tomu nějak chybí tak 40 kW)
:-DD ;-DD
:-DD ;-DD
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..jestli byl rozjetej tak neuděláš nic ikdyby tam měl 1,2 nebo 1,6...! Oktávka jezdí slušně když jí rozjedeš i v 1,6D, máme je v práci jako služebáky, na druhou stranu si určitě nemůžeš pořizovat Imprezu v naftě na nějaký extra závodění , ikdyž proti atmo to jede o hodně líp. Zkus se pak s nějakou honit na okreskách...a uvidíš ten rozdíl :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Tak ona to klidne mohla bejt benzinova verze 1.8ka 132kw. Tej bys opravdu neujel. A naftak 110kw jede taky o krapet lip, preci jen sebou netahnet pohon vsech 4 kol.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..přesně tak. Výhody tvojí stejně jako mojí motorizace (dehet) jsou uplně někde jinde než vyhrávat na dálnici :supeer: To nech STIhačkám... :811:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Oktavka RS má jinak postavený převody atd. Hodně lidí to loupe dolu, protože pak to láká corkare.
Určitě kdyby Subo dělalo aspoň 130kw ,bylo by to o něčem jiným nó a 170 by bylo ještě lepší
Určitě kdyby Subo dělalo aspoň 130kw ,bylo by to o něčem jiným nó a 170 by bylo ještě lepší
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Tango: A co ty koncovky vyfuku u RS? Ty prece zadna jina Oktavka nema a podle toho ji lehce poznas.
Jestli to bylo neoznacene, tak bych to videl na 110kw 2.0 tdi. Ta nema na zadku nic.
1.8t tam ma, myslim, napis TSI.
Aby jel boxer diesel srovnatelne, musel by mit tak 125kw.
Jestli to bylo neoznacene, tak bych to videl na 110kw 2.0 tdi. Ta nema na zadku nic.
1.8t tam ma, myslim, napis TSI.
Aby jel boxer diesel srovnatelne, musel by mit tak 125kw.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Covece kámoš má RS a vypadá jako normální Oktavka. Teda má dvojkovou. Jenom podle sedaček to poznáš, ale i to se předělává.
Trojkova má ty atrapi to jo. Tam by to asi nikdo nedělal ještě, ale myslím si že začnou. Kamarád zase z práce má jednickovy RS a má to cipnuty na 150kw.
Jeden zase RS na 160. Pak jeden má klasickou na 140. Nevím těžko říct. Je pravda že když jsem jel s Aurisem ten má 93kw a 300 kroutak, takže žádný lenoch a Oktavka mi taky zatapela. Zrychlení máme stejný,ale má to jinak poskládaný. Je to je nějak jinak. Teď jsem někde čet o Astre ta má taky výkon jako kráva,ale je to pomalí. Kvality má poskládaný na dálnici.
Nový Auris to má zase taky jinak ještě menší výkon, ale větší kroužky a první tři kvality jsou do rychlá a pak ty další jsou poskládaný na dálnici. Je to prostě loterie.
Trojkova má ty atrapi to jo. Tam by to asi nikdo nedělal ještě, ale myslím si že začnou. Kamarád zase z práce má jednickovy RS a má to cipnuty na 150kw.
Jeden zase RS na 160. Pak jeden má klasickou na 140. Nevím těžko říct. Je pravda že když jsem jel s Aurisem ten má 93kw a 300 kroutak, takže žádný lenoch a Oktavka mi taky zatapela. Zrychlení máme stejný,ale má to jinak poskládaný. Je to je nějak jinak. Teď jsem někde čet o Astre ta má taky výkon jako kráva,ale je to pomalí. Kvality má poskládaný na dálnici.
Nový Auris to má zase taky jinak ještě menší výkon, ale větší kroužky a první tři kvality jsou do rychlá a pak ty další jsou poskládaný na dálnici. Je to prostě loterie.
Naposledy upravil(a) tango dne čtv srp 21, 2014 8:42 pm, celkem upraveno 1 x.
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
TDi tam označení rozhodně má. Kamarádovi ji nabourali a prazskej Klokocka mu tam nalepil po opravě označení tfsi. Takže to museli prelepit a proto vím, že tam označení je i pro TDi. Sundat lze samosebou vždy.
Odesláno z mého HTC One_M8 dual sim pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One_M8 dual sim pomocí Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Nevim zda dobre rozumim diskusi ale: Octavia III 110kW 2.0 (tedy presne 1968 ccm) v turbodieselu ma na kufru napis pouze Skoda Octavia (a totez i nafta 1.6) bez dalsich detailu - ted jsem se byl schvalne podivat ven.
Ohledne jizdnich vlastnosti: sice ten 2.0 celkem jede (i kdyz o zatahu odspoda jsem mel jine predstavy), ale kombinace jednoduche zadni napravy a tvrdsiho (ze pry "sportovniho") podvozku je TRAGEDIE. Poslednich par dni jezdim po okreskach v Ceskem raji a jakmile je trochu rozbity asfalt, tak bych to drncani fakt pral tvurcum v automobilce i vsem zarytym skodovkarum!
Ohledne jizdnich vlastnosti: sice ten 2.0 celkem jede (i kdyz o zatahu odspoda jsem mel jine predstavy), ale kombinace jednoduche zadni napravy a tvrdsiho (ze pry "sportovniho") podvozku je TRAGEDIE. Poslednich par dni jezdim po okreskach v Ceskem raji a jakmile je trochu rozbity asfalt, tak bych to drncani fakt pral tvurcum v automobilce i vsem zarytym skodovkarum!
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Chlapci, abych to rozsekl, tak jedna polozka "vybavy" Skodovky je "bez oznaceni motorizace".
jinak 1.8TSI jede opravdu hezky.
jinak 1.8TSI jede opravdu hezky.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Abych to rozsekl, tak pokud se neresi to, co pise Slavek_xxx, tak dieselove Oktavky III jsou automaticky bez oznaceni. Pokud mate jinou zkusenost, tak bud pisete o starsich generacich nebo jde o nejaky tuzing.
Mareka: U kombiku ta jednoducha zadni naprava není tak znat. Mlati hlavne liftback, ktery nema tak tuhou karoserii a je lehci.
tango: psal jsem o nove RS, protoze fitipaldi psal o tom, ze ho dojela NOVA Oktavka.
Mareka: U kombiku ta jednoducha zadni naprava není tak znat. Mlati hlavne liftback, ktery nema tak tuhou karoserii a je lehci.
tango: psal jsem o nove RS, protoze fitipaldi psal o tom, ze ho dojela NOVA Oktavka.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
bushman1> mas pravdu tak napul. Koukal jsem do konfiguratoru a polozka "bez oznaceni motorizace" uz by default neni u zadne Skodovky. To jest, nekdo si dal zlepsovaci navrh a toto oznaceni TDI/TSI se dava pouze na prani. Opet usetrenych par haliru na kusu...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
to je blázinec, lidi s Oktávkou RS ji předělávaj na normální vzhled aby jim to nikdo neukrad a lidi s normální koktou tam lepí všechno možný aby to vypadlo jako RStango píše:Covece kámoš má RS a vypadá jako normální Oktavka. Teda má dvojkovou. Jenom podle sedaček to poznáš, ale i to se předělává.
Trojkova má ty atrapi to jo. Tam by to asi nikdo nedělal ještě, ale myslím si že začnou. Kamarád zase z práce má jednickovy RS a má to cipnuty na 150kw.
Jeden zase RS na 160. Pak jeden má klasickou na 140. Nevím těžko říct. Je pravda že když jsem jel s Aurisem ten má 93kw a 300 kroutak, takže žádný lenoch a Oktavka mi taky zatapela. Zrychlení máme stejný,ale má to jinak poskládaný. Je to je nějak jinak. Teď jsem někde čet o Astre ta má taky výkon jako kráva,ale je to pomalí. Kvality má poskládaný na dálnici.
Nový Auris to má zase taky jinak ještě menší výkon, ale větší kroužky a první tři kvality jsou do rychlá a pak ty další jsou poskládaný na dálnici. Je to prostě loterie.
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Označení škodovek
Nevím, jak je to u Škodovek teď, ale u mojí 1.8T (110kW) je taky na přání pouze štítek s nápisem Octavia bez ničeho dalšího. Jinak standartně se pod to ještě dával malý štítek "20V turbo" u předohrabu a tuším "1.8T 4x4" u té mojí. Nicméně bylo možné si jednoduše v autosalonu říct, jestli tam štítek chcete nebo ne.
Jinak poznat se to dá jednoduše - RS lze odlišit při troše snahy opticky (mřížka chladiče, koncovky výfuku, třmeny brzd, když se v té rychlosti stihnete podívat atd.). Naftu pak podle toho, že když tě předjede, tak tě zahalí do mraku černého kouře
1.8 TSI si na rovince lehce poradí s běžnými auty na našich silnicích (obzvlášť od doby, co je v módě downsizing) a přitom to na ní nejde poznat...
A naopak mě zase pobaví, když mám občas náladu a dám takovému blbečkovi za vyučenou hned za cedulí konec obce... A on přesně jako tazatel pak dumá, co že ho to vlastně předjelo a jak je to možný Mám rád zůstat nenápadný s možností ukázat jedinečnost jenom když sami chcete...
BTW už jsme to řešili někde ve vlákně, kde jsem vybíral vhodné Subo pro mě - a je to fakt, ono je to rychlé na rovince, ale před každou zatáčkou se s tím musí brzdit a tam je zase Subo jako doma. A ve zhoršených podmínkách typu déšť, sníh je to asi jasné... :845:
Prostě neřeš a buď rád, že máš :subaru:
Jinak poznat se to dá jednoduše - RS lze odlišit při troše snahy opticky (mřížka chladiče, koncovky výfuku, třmeny brzd, když se v té rychlosti stihnete podívat atd.). Naftu pak podle toho, že když tě předjede, tak tě zahalí do mraku černého kouře
1.8 TSI si na rovince lehce poradí s běžnými auty na našich silnicích (obzvlášť od doby, co je v módě downsizing) a přitom to na ní nejde poznat...
Aby to nikdo neukrad je jedna věc. Já to mám třeba spíš proto, že spousta pitomců jakmile vidí motorizaci (nebo nedejbože "ikonický" nápis RS), má najednou hroznou potřebu závodit a ukázat, že jejich TDI jede víc, táhne pěkně vodspoda a jede za pět, voe... Bohužel obzvlášť ve městě se taková individua někdy chovají celkem nebezpečně a taky už se mi pár takových borců málem podívalo do kufru na psy, když se na mě za každou cenu lepili aniž by si všimnuli kolony před náma... :gunhim:lukygoofy píše:to je blázinec, lidi s Oktávkou RS ji předělávaj na normální vzhled aby jim to nikdo neukrad a lidi s normální koktou tam lepí všechno možný aby to vypadlo jako RS
A naopak mě zase pobaví, když mám občas náladu a dám takovému blbečkovi za vyučenou hned za cedulí konec obce... A on přesně jako tazatel pak dumá, co že ho to vlastně předjelo a jak je to možný Mám rád zůstat nenápadný s možností ukázat jedinečnost jenom když sami chcete...
BTW už jsme to řešili někde ve vlákně, kde jsem vybíral vhodné Subo pro mě - a je to fakt, ono je to rychlé na rovince, ale před každou zatáčkou se s tím musí brzdit a tam je zase Subo jako doma. A ve zhoršených podmínkách typu déšť, sníh je to asi jasné... :845:
Prostě neřeš a buď rád, že máš :subaru:
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Označení škodovek
To Bushman1:
Jezdil jsem (a bohuzel stale jezdim) s OIII a jednoduchou zadni napravou ve verzi sedan i kombi. A ano, kombi je na tom trochu lepe = tragedie. U sedanu je to TRAGEDIE.
Tvrdim, ze adorovany koncernovy vuz v cenikove cene 600 tis., urceny pro rozbite ceske cesty, by mel mit jine jizdni vlastnosti (komfort). Toto je podle mne ta nejhorsi ukazky snizovani nakladu. Problemem je, ze spousta ridicu nema srovnani/skusenosti a nebo odvahu to priznat.
Jezdil jsem (a bohuzel stale jezdim) s OIII a jednoduchou zadni napravou ve verzi sedan i kombi. A ano, kombi je na tom trochu lepe = tragedie. U sedanu je to TRAGEDIE.
Tvrdim, ze adorovany koncernovy vuz v cenikove cene 600 tis., urceny pro rozbite ceske cesty, by mel mit jine jizdni vlastnosti (komfort). Toto je podle mne ta nejhorsi ukazky snizovani nakladu. Problemem je, ze spousta ridicu nema srovnani/skusenosti a nebo odvahu to priznat.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)