Označení škodovek

Odpovědět
Fitipaldi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 190
Registrován: stř kvě 05, 2010 12:02 pm

Označení škodovek

Příspěvek od Fitipaldi »

Tak jsem nedávno jel po dálnici, a dostal jsem na zadek od takové běžné, nové Octavie. RS to nebylo,to bych chápal, ale tohle bylo běžné vozidlo, označení na zadku nemělo nic, takže ani nevím jestli to byl nafťák, nebo benziňák. Takže ,viděl jsem v zrcátku, že se něco na mě zezadu řítí. Přidal jsem, to nepomohlo. Pak tam vlít náklaďák, musel jsem brzdit. Pak jsem začal svižně akcelerovat a zařadil se před náklaďák. Načež Octavia se kolem mě prořítila, jak torpédo. Takže z pohledu akcelerace a výkonu SUBARU neobstálo. (stále tvrdím, že tomu nějak chybí tak 40 kW)

:-DD :-DDD >B-) ;-DD 8-? >:(
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

..jestli byl rozjetej tak neuděláš nic ikdyby tam měl 1,2 nebo 1,6...! Oktávka jezdí slušně když jí rozjedeš i v 1,6D, máme je v práci jako služebáky, na druhou stranu si určitě nemůžeš pořizovat Imprezu v naftě na nějaký extra závodění , ikdyž proti atmo to jede o hodně líp. Zkus se pak s nějakou honit na okreskách...a uvidíš ten rozdíl :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Kolben »

Tak ona to klidne mohla bejt benzinova verze 1.8ka 132kw. Tej bys opravdu neujel. A naftak 110kw jede taky o krapet lip, preci jen sebou netahnet pohon vsech 4 kol.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

..přesně tak. Výhody tvojí stejně jako mojí motorizace (dehet) jsou uplně někde jinde než vyhrávat na dálnici :supeer: To nech STIhačkám... :811:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od tango »

Oktavka RS má jinak postavený převody atd. Hodně lidí to loupe dolu, protože pak to láká corkare.
Určitě kdyby Subo dělalo aspoň 130kw ,bylo by to o něčem jiným nó a 170 by bylo ještě lepší :-)
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3600
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od bushman1 »

Tango: A co ty koncovky vyfuku u RS? Ty prece zadna jina Oktavka nema a podle toho ji lehce poznas.
Jestli to bylo neoznacene, tak bych to videl na 110kw 2.0 tdi. Ta nema na zadku nic.
1.8t tam ma, myslim, napis TSI.
Aby jel boxer diesel srovnatelne, musel by mit tak 125kw.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od tango »

Covece kámoš má RS a vypadá jako normální Oktavka. Teda má dvojkovou. Jenom podle sedaček to poznáš, ale i to se předělává.
Trojkova má ty atrapi to jo. Tam by to asi nikdo nedělal ještě, ale myslím si že začnou. Kamarád zase z práce má jednickovy RS a má to cipnuty na 150kw.
Jeden zase RS na 160. Pak jeden má klasickou na 140. Nevím těžko říct. Je pravda že když jsem jel s Aurisem ten má 93kw a 300 kroutak, takže žádný lenoch a Oktavka mi taky zatapela. Zrychlení máme stejný,ale má to jinak poskládaný. Je to je nějak jinak. Teď jsem někde čet o Astre ta má taky výkon jako kráva,ale je to pomalí. Kvality má poskládaný na dálnici.
Nový Auris to má zase taky jinak ještě menší výkon, ale větší kroužky a první tři kvality jsou do rychlá a pak ty další jsou poskládaný na dálnici. Je to prostě loterie.
Naposledy upravil(a) tango dne čtv srp 21, 2014 8:42 pm, celkem upraveno 1 x.
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Kolben »

TDi tam označení rozhodně má. Kamarádovi ji nabourali a prazskej Klokocka mu tam nalepil po opravě označení tfsi. Takže to museli prelepit a proto vím, že tam označení je i pro TDi. Sundat lze samosebou vždy.

Odesláno z mého HTC One_M8 dual sim pomocí Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Mareka »

Nevim zda dobre rozumim diskusi ale: Octavia III 110kW 2.0 (tedy presne 1968 ccm) v turbodieselu ma na kufru napis pouze Skoda Octavia (a totez i nafta 1.6) bez dalsich detailu - ted jsem se byl schvalne podivat ven.
Ohledne jizdnich vlastnosti: sice ten 2.0 celkem jede (i kdyz o zatahu odspoda jsem mel jine predstavy), ale kombinace jednoduche zadni napravy a tvrdsiho (ze pry "sportovniho") podvozku je TRAGEDIE. Poslednich par dni jezdim po okreskach v Ceskem raji a jakmile je trochu rozbity asfalt, tak bych to drncani fakt pral tvurcum v automobilce i vsem zarytym skodovkarum!
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Slavek_xxx »

Chlapci, abych to rozsekl, tak jedna polozka "vybavy" Skodovky je "bez oznaceni motorizace".
jinak 1.8TSI jede opravdu hezky.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3600
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od bushman1 »

Abych to rozsekl, tak pokud se neresi to, co pise Slavek_xxx, tak dieselove Oktavky III jsou automaticky bez oznaceni. Pokud mate jinou zkusenost, tak bud pisete o starsich generacich nebo jde o nejaky tuzing.

Mareka: U kombiku ta jednoducha zadni naprava není tak znat. Mlati hlavne liftback, ktery nema tak tuhou karoserii a je lehci.

tango: psal jsem o nove RS, protoze fitipaldi psal o tom, ze ho dojela NOVA Oktavka.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Slavek_xxx »

bushman1> mas pravdu tak napul. Koukal jsem do konfiguratoru a polozka "bez oznaceni motorizace" uz by default neni u zadne Skodovky. To jest, nekdo si dal zlepsovaci navrh a toto oznaceni TDI/TSI se dava pouze na prani. Opet usetrenych par haliru na kusu...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
lukygoofy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 361
Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
Bydliště: Plzeň

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od lukygoofy »

tango píše:Covece kámoš má RS a vypadá jako normální Oktavka. Teda má dvojkovou. Jenom podle sedaček to poznáš, ale i to se předělává.
Trojkova má ty atrapi to jo. Tam by to asi nikdo nedělal ještě, ale myslím si že začnou. Kamarád zase z práce má jednickovy RS a má to cipnuty na 150kw.
Jeden zase RS na 160. Pak jeden má klasickou na 140. Nevím těžko říct. Je pravda že když jsem jel s Aurisem ten má 93kw a 300 kroutak, takže žádný lenoch a Oktavka mi taky zatapela. Zrychlení máme stejný,ale má to jinak poskládaný. Je to je nějak jinak. Teď jsem někde čet o Astre ta má taky výkon jako kráva,ale je to pomalí. Kvality má poskládaný na dálnici.
Nový Auris to má zase taky jinak ještě menší výkon, ale větší kroužky a první tři kvality jsou do rychlá a pak ty další jsou poskládaný na dálnici. Je to prostě loterie.
to je blázinec, lidi s Oktávkou RS ji předělávaj na normální vzhled aby jim to nikdo neukrad a lidi s normální koktou tam lepí všechno možný aby to vypadlo jako RS :-)
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Označení škodovek

Příspěvek od draconis »

Nevím, jak je to u Škodovek teď, ale u mojí 1.8T (110kW) je taky na přání pouze štítek s nápisem Octavia bez ničeho dalšího. Jinak standartně se pod to ještě dával malý štítek "20V turbo" u předohrabu a tuším "1.8T 4x4" u té mojí. Nicméně bylo možné si jednoduše v autosalonu říct, jestli tam štítek chcete nebo ne.

Jinak poznat se to dá jednoduše - RS lze odlišit při troše snahy opticky (mřížka chladiče, koncovky výfuku, třmeny brzd, když se v té rychlosti stihnete podívat atd.). Naftu pak podle toho, že když tě předjede, tak tě zahalí do mraku černého kouře :-)

1.8 TSI si na rovince lehce poradí s běžnými auty na našich silnicích (obzvlášť od doby, co je v módě downsizing) a přitom to na ní nejde poznat... :-)
lukygoofy píše:to je blázinec, lidi s Oktávkou RS ji předělávaj na normální vzhled aby jim to nikdo neukrad a lidi s normální koktou tam lepí všechno možný aby to vypadlo jako RS :-)
Aby to nikdo neukrad je jedna věc. Já to mám třeba spíš proto, že spousta pitomců jakmile vidí motorizaci (nebo nedejbože "ikonický" nápis RS), má najednou hroznou potřebu závodit a ukázat, že jejich TDI jede víc, táhne pěkně vodspoda a jede za pět, voe... Bohužel obzvlášť ve městě se taková individua někdy chovají celkem nebezpečně a taky už se mi pár takových borců málem podívalo do kufru na psy, když se na mě za každou cenu lepili aniž by si všimnuli kolony před náma... :gunhim:

A naopak mě zase pobaví, když mám občas náladu a dám takovému blbečkovi za vyučenou hned za cedulí konec obce... A on přesně jako tazatel pak dumá, co že ho to vlastně předjelo a jak je to možný :-) Mám rád zůstat nenápadný s možností ukázat jedinečnost jenom když sami chcete...

BTW už jsme to řešili někde ve vlákně, kde jsem vybíral vhodné Subo pro mě - a je to fakt, ono je to rychlé na rovince, ale před každou zatáčkou se s tím musí brzdit a tam je zase Subo jako doma. A ve zhoršených podmínkách typu déšť, sníh je to asi jasné... :845:

Prostě neřeš a buď rád, že máš :subaru:
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Označení škodovek

Příspěvek od Mareka »

To Bushman1:
Jezdil jsem (a bohuzel stale jezdim) s OIII a jednoduchou zadni napravou ve verzi sedan i kombi. A ano, kombi je na tom trochu lepe = tragedie. U sedanu je to TRAGEDIE.
Tvrdim, ze adorovany koncernovy vuz v cenikove cene 600 tis., urceny pro rozbite ceske cesty, by mel mit jine jizdni vlastnosti (komfort). Toto je podle mne ta nejhorsi ukazky snizovani nakladu. Problemem je, ze spousta ridicu nema srovnani/skusenosti a nebo odvahu to priznat.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“