Vtipy, nejen o Subaru

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2463
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od JRJ »

vrgada: Ale jdi ty brebto. Ukaž mi atmosférický čtyřválec, který táhne od volnoběhu a se dvěma litry objemu rozpohybuje 1300 kg těžkou permanentní čtyřkolku, že jede jak z praku. I 2.0 V6 předokolku, která pod 2000 rpm necukala a jela hladce se sametovým zvukem, jsem musel točit na 4000 a výš, aby "jela". A u 1500 kg těžkého Lega s H6 AT je tomu stejně. Aby "jelo" musí se točit.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22753
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od spm »

Ja dal dneska v 2.0 85kW petku dokonce v 60 :-DDD a jelo to, normalne, bez cukani :-DDD v 80km/h to zrychluje i do kopce. Holt ty moderni motory... :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49205
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od VDC »

Srovnáváš řadový agregát s boxerem to srovnání naprosto kulhá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

srovnavam motory a jako uzivatele mne nezajima podctverec/nadctverec, rada/vecko/boxer, ale chovani motoru a s vyjimkou vrcholovych imprez auta od subaru zadne zavodnicky nejsou, aby to ospravednilo mizerny tah pri nizkych otackach a tah na hranici cerveneho pole otackomeru. Konec koncu to ze naftaky tahnou uz v nizkych otackach je jednou z pricin jejich obliby.

a subaru H6ka atmo od volnobehu tahne, nebo se taky musi tocit? Nejenom sestivalce, ale i opli 8 ventily slusne tahly od nizkych otacek. K tomu humpolacka spojka a tuhe razeni. Kdyz to porovnam s linearnim tahem, lehkym a presnym razenim se sametovym chodem spojkoveho pedalu volva. To ma zas jine a mnohem horsi chyby nez subaru, Zkuste se nekdy projet i v necem jinem. Proste se to dobre neovlada a po zkusenostech si priste opet koupim subaru automat i kdyz jsem 30 let kvedlal fofr klackem, proste subaru motoru AT sedi a nebo noveji to resi subaru hybrid.
..
A myslim, ze to zafny vtip neni, kdyz nekdo nema cit pro motor a dusi ho v nizkych otackach. Si jako decko pamatuji jizdu se svym strycem a tetou z nejake oslavy. Teta To nejak spatne tahne. Stryc se trochu probral a zabrblal, Tak povol rucni brzdu.
...
Auty jezdi kde kdo i naprosti technicti diletanti a bohuzel i spousta psychopatu, coz je mnohem horsi
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49205
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od VDC »

No nezlob se na mě, ale argumentuješ jako ženská. :-) Podle toho jak to píšeš je chyba konstrukce benzínovýho agregátu, protože netáhne vocpoda jako diesel. :-)
Samozřejmě, že ani H6 netáhne vocpoda jako řadový šestiválec. Charakteristika toho motoru je úplně jiná. Wankel taky netáhne jako řadový agregát. Agregát do V se chová trošku jinak než řadový agregát. Čtyřválec netáhne jako šestiválec a elektromotor táhne taky úplně jinak.

Netáhne Trabant jako Lamborghini ? Nebo Škodofka jako Tatra.... ?

A to jsme do toho naštěstí nezamíchali převody a jejich odstupňování. To by se z toho stal pěknej mrdník, při vnášení ženské logiky do tématu. :-)

Je to chyba jednotlivých konstrukcí, že se nechovají všechny stejně ? Ne. Je to chyba uživatele, že je debil a konzument a není schopnej pracovat s technikou a myslí si, že to bude fungovat všechno stejně.
Kvůli takovejmhle lidem se technika unifikuje, protože si přejou, aby to fungovalo všechno stejně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

argumentuji jako uzivatel a nikdy jsem vznetovy motor nemel, mam zkusenost s cca10 typy benzinovych motoru a proste je to na takove normalni rodinne hrkani spatne, protoze vetsina uzivatelu nereze zatacky na okrskach s vytocenou trojkou, ale presouva se z A do B nebo hrka po meste do prace a ta spojka, pro tu neni zadna omluva. V rodine mame 3 subaru a dcerka ma opravdu problem pedal zmacknout. U vsech nesubaru aut jsem se i do kopcu rozjizdel i bez rucni brzdy, tady si to netroufam (moje turba nemaji hillholder ani redukci) A umim s tim jezdit, opravdu to nepodtacim. Jsem presvedcen, ze problem neni v usporadani valcu, ale v jejich tvaru. Navic u mych motorj 206 kW ten problem nebude tak vyrazny jako u zdechlin 85 kW, protoze i v nizkych otackach toho zbude vic. Rozhodne mi nepripada chlapacke ovladat motor, ktery je dole uplne mrtvej.
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

a po letech to pochopili i konstrukteri subaru a az na vyjimky premotorovanych imprez do toho cpou jen automat, cimz je problem s tahem i nemoznou spojkou vyresen
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22753
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od spm »

To je zas diskuze tohleto, že mě to vytáhlo i z postele :-DDD V tý svý druhý jebce na otloukání do města mám sice řadovej motor, ale extrémně malej a extrémně nevýkonnej. Pod 2500rpm nejen že to netáhne, ale ani to nejede, vůbec a škube to. A světe div se, dá se s tim jezdit úplně normálně a v pohodě. Píšeš o oblíbenosti dieselů a že si žádný neměl... já doma jeden mám a tu oblíbenost teda nechápu. Ta charakteristika běžných dieselů, s čím většina lidí jezdí (1.9, 2.0 TDI, atd) je taková, že to z těch volnoběžných otáček vůbec ani trochu nejede, načež po nějaké době dusení, když se to konečně dostane do vyšších otáček, kde ten motor má konečně tah (v podstatě ten maximální) a ještě se nafoukne turbo, tak to za zlomení vazu všech cestujících na pár sekund vyletí vpřed. Z pohledu uživatele druhého auta jedoucí po hlavní to obvykle vypadá tak, že mi tam tenhle pekáč vjede z vedlejší 50m předemnou, já za nim musim prakticky až zastavit a když už zastavuju a řadím kvůli němu za jednu, tak mu to vystřelí a zmizí v dáli. A jestli tahle charakteristika přijde někomu dobrá, tak asi akorát puberťákům s kšiltovkama s rovným kšiltem, který si myslí kdo ví co to nemaj za supersport, když to takhle táhne do zadu. A ono světe div, i s těma dieselama se dá naučit jezdit nějak normálně. Jenom ani to většina lidí, takže se na silnicích běžně vyskytujou tyhle skokani. Prostě pokud tu šaltpáku někdo neumí použít, má si koupit automat, protože bude jezdit blbě i s tim úžasnym dieslem.

P.S. řídil jsem chvilku jednou v takový tý zážitkový akci Porsche 911 turbo. Mělo to automat. Tam taky když se při 50km/h sešlápnul plyn na podlahu, tak se chvíli vůbec nic nedělo, jen bylo slyšet, jak podřazuje převodovka. A pak to vyletělo tak, že se mi přemístily orgány v těle. Předpokládám podle těhlech názorů, že jsou konstruktéři Porsche taky úplný debilové, když neumí ten motor postavit tak, aby táhnul už od volnoběhu i s turbama a nemuselo to řadit.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2463
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od JRJ »

spm píše: Předpokládám podle těhlech názorů, že jsou konstruktéři Porsche taky úplný debilové, když neumí ten motor postavit tak, aby táhnul už od volnoběhu i s turbama a nemuselo to řadit.
:-DDD
VDC píše:Ne. Je to chyba uživatele, že je debil a konzument a není schopnej pracovat s technikou a myslí si, že to bude fungovat všechno stejně.
(*_^) |,,,,
vrgada píše:a subaru H6ka atmo od volnobehu tahne, nebo se taky musi tocit?
S H6 AT po městě v podstatě jezdím skoro bez plynu jen na výkon unikající z AT, ale když chci zrychlit, abych se zařadil při odbočování do kolony nebo mi padne těsně před semaforem oranžová musím šlápnout na plyn tak, aby AT podřadila a motor vytočila.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3018
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od yeti »

To je zase debata :-D Nevidíte že se vrgada baví rozdmýcháváním flame? :-/ >:( :-D
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10658
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od podvlada »

Hlavně už to pomalu přestává být sranda, ikdyž, kdo ví, třeba ten fór jenom nechápu :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49205
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od VDC »

No už končíme. Zacyklujeme se.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14863
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od Tapan »

Někdo prostě Subaru v podstatě nechce, nevyhovuje mu charakteristika motoru, vadí mu, že to rezne, automat taky nechce, ale vlastně ho chce, Volvo je lepší, ale taky je to sráč, Omega je taky lepší, ale je to taky sráč, chtěl by to na LPG, ale vlastně nechce LPG...hele hoši já se vlastně docela bavím :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

kdybych nechtel subaru, nemel bych uz treti a v rodine ctvrte, takze jsem asi ochoten projev motoru tolerovat a to vcetne traktorove spojky (3MT a 1AT). Vyhody jsou jinde. Zkusenost s naftaky mit nemusim, nikdo z mych kolegu nema benzin a krome spotreby si pochvaluji i ten tah vocpoda
....
A tento flame nema reseni,vubec nechapu, proc nekdo skodolibe dal do sekce vtipu, ze nekdo neumi vytocit motor, mne na tom nic vtipneho neprislo, podle mne je to chovani motoru ostuda motoraru firmy subaru
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22753
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od spm »

Pochvalujou si tah vocpoda, ale přesedli do TDIčka z 1.3ky felicie... při srovnání s normálnim autem na tom tahu vocpoda nic úžasnýho nevidim.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“