Vtipy, nejen o Subaru
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Vtipy, nejen o Subaru
"při srovnání s normálnim autem na tom tahu vocpoda nic úžasnýho nevidim."
Jak nic úžasného... furt to hrabe
Mě strašně bavil služební Peugeot 301 v dechtu, v kombinaci s fajn gumama se s tím skoro nedalo rozjet, aby to nehrabalo.
Jak jsem ho trochu probudila poté, co byl týrán každodenním režimem "přískokem plazením vpřed" po městě, tak s tím autem byla fakt sranda. No zas to má řadu jiných nepovedených (rozuměj totálně dokurvených) fíčur.
Zlatý boxer.
Zlatá tuhá spojka a traktorové řazení. Člověk je aspoň donucen se učit, vnímat motor a řadit dokonale správně, protože pak to najednou jde snadno
BTW. taky se bavím, v sekci Ftipy jsme správně
Jak nic úžasného... furt to hrabe
Mě strašně bavil služební Peugeot 301 v dechtu, v kombinaci s fajn gumama se s tím skoro nedalo rozjet, aby to nehrabalo.
Jak jsem ho trochu probudila poté, co byl týrán každodenním režimem "přískokem plazením vpřed" po městě, tak s tím autem byla fakt sranda. No zas to má řadu jiných nepovedených (rozuměj totálně dokurvených) fíčur.
Zlatý boxer.
Zlatá tuhá spojka a traktorové řazení. Člověk je aspoň donucen se učit, vnímat motor a řadit dokonale správně, protože pak to najednou jde snadno
BTW. taky se bavím, v sekci Ftipy jsme správně
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Jo, to jo, ale to mi taky přijde jako zábava pro kšiltovkáře
Re: Vtipy, nejen o Subaru
fakt vám nerozumim, moje žena si chování boxera oblíbila na prvni dobrou ještě v dobách, kdy skoro neuměla řídit...vždycky sem jí prudil spíš já, že to honí do otáček zbytečně moc (odpověď byla, že to aspoň jede) a stejně dosahovala lepší spotřeby jak já...
italský káry chcou taky jezdit v rudejch, takže tady to fňukání vidím spíš na problém mezi volantem a sedačkou...někdo cit má a divný mu to nepřijde a někdo je prostě necita. Vono proti elektromobilu z těch benálů a naft stejně nejede nic, tak co s tim. Ostatní parametry neřešim, na rozjezdu ti prdel natrhne klidně 30 let starej trolejbus, když na to přijde.
italský káry chcou taky jezdit v rudejch, takže tady to fňukání vidím spíš na problém mezi volantem a sedačkou...někdo cit má a divný mu to nepřijde a někdo je prostě necita. Vono proti elektromobilu z těch benálů a naft stejně nejede nic, tak co s tim. Ostatní parametry neřešim, na rozjezdu ti prdel natrhne klidně 30 let starej trolejbus, když na to přijde.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Tomuhle se pořád směju co slyšim z okolí. Např. kamarád co měl samý 1.9 Tdi atd... si půjčil Accorda asi 2.4 a stěžoval si, že to vůbec nejelo. Když jsem se ho zeptal jak řadil, tak odpověď byla: Normálně. Jako ve fabii...
Dál jeden co řídí jenom služební novou A4 taky s nějakou silnější naftou je zvyklej na to na silnici dupat jako magor, ale když sjel na jedný louce pod chalupu, tak nebyl schopnej vyjet zpátky nahoru jak pořád hrabal. Napůl to svádim na něj, protože je to neuměl, ale napůl jsem se smál tomu náhrnu krouťáku alá vše hned...
Dál jeden co řídí jenom služební novou A4 taky s nějakou silnější naftou je zvyklej na to na silnici dupat jako magor, ale když sjel na jedný louce pod chalupu, tak nebyl schopnej vyjet zpátky nahoru jak pořád hrabal. Napůl to svádim na něj, protože je to neuměl, ale napůl jsem se smál tomu náhrnu krouťáku alá vše hned...
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Je to správně ve ftipech. Obhajovat lidskou neschopnost chybou konstruktérů je velmi vtipný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Ale no tak, furt hrabal, pokud ma auto nahon na ctyri a slusny pneu, tak snad nehrabe? Me volvo hrabalo jen kdyz se rozpadla uhlova prevodovka (dalsi z mnoha volvo kurvitek)
https://www.bilder-upload.eu/bild-70ca6 ... 8.jpg.html
takhle ma vypadat charakteristika motoru, ocekavam, ze prihodite charakteristiky subaru motoru .
...
odkaz je zapotrebi otevrit pomoci praveho tlacitka mysi v novem okne.
https://www.bilder-upload.eu/bild-70ca6 ... 8.jpg.html
takhle ma vypadat charakteristika motoru, ocekavam, ze prihodite charakteristiky subaru motoru .
...
odkaz je zapotrebi otevrit pomoci praveho tlacitka mysi v novem okne.
Re: Vtipy, nejen o Subaru
a tohle udoli smrti ma starsi subaru twinturbo, neuveritelna zhuverilost, tohle preci obhajit nejde, jak rika Vaculik v jednom videu, ja bych si pro ty konstruktery dosel Vykon pri rozjezdu v nejpouzivanejsich otackach spadne na polovinu nez zabere vetsi turbo. A urcite je to chlapacke ten kopanec do zad...
http://www.xtremeracingtuning.com/forum ... hp?id=1367
http://www.xtremeracingtuning.com/forum ... hp?id=1367
Re: Vtipy, nejen o Subaru
To je fakt skvělý. Uměle oříznutej krouťák... To není žádný výkon konstruktéra, ale spíš výkon programátora ECU. To je dneska zcela běžný. Hustý by bylo, kdyby měl motor takovou křivku bez umělých korekcí.vrgada píše:Ale no tak, furt hrabal, pokud ma auto nahon na ctyri a slusny pneu, tak snad nehrabe? Me volvo hrabalo jen kdyz se rozpadla uhlova prevodovka (dalsi z mnoha volvo kurvitek)
https://www.bilder-upload.eu/bild-70ca6 ... 8.jpg.html
takhle ma vypadat charakteristika motoru, ocekavam, ze prihodite charakteristiky subaru motoru .
...
odkaz je zapotrebi otevrit pomoci praveho tlacitka mysi v novem okne.
Tady jsou křivky "běžných" subaru motorů. Nemyslím si, že by měly nějaký zásadní nedostatky. Ano i H6 180 kW má horší nástup krouťáku v nižších otáčkách (dokonce subjektivně horší než 154 kW verze), ale je to prostě atmosferický motor. Velký kouzla jdou jenom u přeplňovaných motorů.
Upozorňuji, že na grafech jsou různé jednotky.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Vtipy, nejen o Subaru
dekuji za obrazky, ale momentova krivka ma byt vodorovna a tady jsou to kopecky, jeste jsem nekde vygooglil STIcko, ktere ma charakteristiky pekne, zubatice ma ale i BRZko. Samozrejme zalezi nejen na prubehu, ale i na absolutnich hodnotach. Sice nemam zadek jako Lauda (film Rivalove), ale ten propad tahu citim i ja. Treba to mohl byt i umysl, protoze se to kryje s otackami na dalnici-uspornejsi chod.
...
A samozrejme plati, ze automat obzvlaste v rezimu Power tim netrpi. Proste se motor vytoci a tu blbou cast charakteristiky preskoci, pravda v michadlu menice se cast energii ztrati, takze ve vysledku je to letargictejsi nez MT, ale jizda s AT je mnohem prijemnejsi. Kdybych to byl byval vedel, tak jsem ani manual neshanel
...
A samozrejme plati, ze automat obzvlaste v rezimu Power tim netrpi. Proste se motor vytoci a tu blbou cast charakteristiky preskoci, pravda v michadlu menice se cast energii ztrati, takze ve vysledku je to letargictejsi nez MT, ale jizda s AT je mnohem prijemnejsi. Kdybych to byl byval vedel, tak jsem ani manual neshanel
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Ale marketing funguje skvěle Pamatuju si doby, kdy s tímhle přišel koncern, škodovka to třeba měla v 1.6 TDI a tuším že i v soudobých 1.2 TSI... a i přímo na normálních stránkách mezi těma žvástama, jak jsou jejich auta skvělý, bylo přesně tohle zmíněný jako hrozná výhodaHonzaCZ píše:To je fakt skvělý. Uměle oříznutej krouťák... To není žádný výkon konstruktéra, ale spíš výkon programátora ECU. To je dneska zcela běžný. Hustý by bylo, kdyby měl motor takovou křivku bez umělých korekcí.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Jenže ta tebou ukázaná křivka je plochá jenom proto, že softwarově je tam ten krouťák ztlumenej. Kdyby nebyl, tak ten krouťák v tom mezipásmu bude větší, byť se bude měnit s otáčkami a nebude konstantní... To je jak když ti v hospodě nalejou pivo jenom do 3/4 a budeš ještě tvrdit, jaká je to výhoda, že se aspoň moc nevožerešvrgada píše:dekuji za obrazky, ale momentova krivka ma byt vodorovna a tady jsou to kopecky, jeste jsem nekde vygooglil STIcko, ktere ma charakteristiky pekne, zubatice ma ale i BRZko. Samozrejme zalezi nejen na prubehu, ale i na absolutnich hodnotach. Sice nemam zadek jako Lauda (film Rivalove), ale ten propad tahu citim i ja. Treba to mohl byt i umysl, protoze se to kryje s otackami na dalnici-uspornejsi chod.
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Přesně! U toho Volva by tam ten kopeček byl taky, kdyby to nebylo uměle zkorigovaný. Zcela plochou křivku krouťáku v celém pracovním rozsahu otáček nemá ani elektromotor.
A teda zajímala by mě objektivnost tvrzení, že křivka krouťáku má být plochá...
A teda zajímala by mě objektivnost tvrzení, že křivka krouťáku má být plochá...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Hlavně si myslim, že to neni z reálnýho měření, ale jakási "marketingová dramatizace". I kdyby to bylo softwarově pořešený, tak tam přece nebudou úsečky tvl vypadá to až neuměle. Do propagačního letáčku dobrý.
Neřikam tady že je něco lepšího nebo horšího, jen reaguju konkrétně na ten zpackanej graf Volva. Pro blonďatou husičku která autí dostala od manži za ten novej jóga trik kdy si dá nohu za krk dobrý, ale prezentovat tohle trochu znalýmu obecenstvu, asi bych se styděl. Čistě graficky a prezentačně.
Neřikam tady že je něco lepšího nebo horšího, jen reaguju konkrétně na ten zpackanej graf Volva. Pro blonďatou husičku která autí dostala od manži za ten novej jóga trik kdy si dá nohu za krk dobrý, ale prezentovat tohle trochu znalýmu obecenstvu, asi bych se styděl. Čistě graficky a prezentačně.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Vtipy, nejen o Subaru
Zajímavá diskuze Mohu se přidat se svou zkušeností. Mám doma o1 1.9tdi manuál, o2 1.9 tdi automat a teď subaru 2.5 benzín f plynu a manuálu. No upřímně jsem si tak zvykl za tři měsíce na subaru, že pokaždý když jedu s o1 mám problém s tím turbo foukátkem kdy mě to pokaždý vystřelí a pak to nic nedělá v o2 to neni tak znatelné protože tam to utlumí automat samozřejmě. Za mě charakteristika a plynulost a tím pádem i dávkování výkonu je u subaru nejlepší, jen se s tím musí umět řadit Měl jsem i italku AR 156 1.9 jtd a to je zase ulplně jiná nafta... ta chce taky otácky, jinak to nejede...
Takže mě vychází, že je to prostě o řidiči a o tom jak zná a umí používat své auto
Ale je to jen skromný názor kluka co občas nosí rovný kšilt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takže mě vychází, že je to prostě o řidiči a o tom jak zná a umí používat své auto
Ale je to jen skromný názor kluka co občas nosí rovný kšilt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Vtipy, nejen o Subaru
chci li linearni tah a vykon primo umerny otackam ala elektromotor, musi byt momentova vodorovne a vykonova stoupajici primka, samozrejme v pdfku pro kolousky chystajici se vyhodit 2 mice za nepovedenej kram, se to mohlo upravit, ale je to turbomotor a opravdu neni poznat, kdy to turbo sepne. A jinak na odkazu engine spec na techto strankach ma jedno STIcko uplne stejnou idealni charakteristiku, takze, kdyz jdou japonsti kluci do sebe umi to realizovat i s vykonym turboboxerem, anebo podvadeji jako u volva
..
http://www.subaru-global.com/ebrochure/ ... index.html
..
http://www.subaru-global.com/ebrochure/ ... index.html