Vtipy, nejen o Subaru

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jackylle
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2070
Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Jméno a příjmení: Lucka
Bydliště: Ostrava

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od Jackylle »

"při srovnání s normálnim autem na tom tahu vocpoda nic úžasnýho nevidim."

Jak nic úžasného... furt to hrabe :-DDD
Mě strašně bavil služební Peugeot 301 v dechtu, v kombinaci s fajn gumama se s tím skoro nedalo rozjet, aby to nehrabalo.
Jak jsem ho trochu probudila poté, co byl týrán každodenním režimem "přískokem plazením vpřed" po městě, tak s tím autem byla fakt sranda. No zas to má řadu jiných nepovedených (rozuměj totálně dokurvených) fíčur.
Zlatý boxer.
Zlatá tuhá spojka a traktorové řazení. Člověk je aspoň donucen se učit, vnímat motor a řadit dokonale správně, protože pak to najednou jde snadno =)

BTW. taky se bavím, v sekci Ftipy jsme správně :-D
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22756
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od spm »

Jo, to jo, ale to mi taky přijde jako zábava pro kšiltovkáře :-DDD :-DDD :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1678
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od CoZmo »

fakt vám nerozumim, moje žena si chování boxera oblíbila na prvni dobrou ještě v dobách, kdy skoro neuměla řídit...vždycky sem jí prudil spíš já, že to honí do otáček zbytečně moc (odpověď byla, že to aspoň jede) a stejně dosahovala lepší spotřeby jak já...

italský káry chcou taky jezdit v rudejch, takže tady to fňukání vidím spíš na problém mezi volantem a sedačkou...někdo cit má a divný mu to nepřijde a někdo je prostě necita. Vono proti elektromobilu z těch benálů a naft stejně nejede nic, tak co s tim. Ostatní parametry neřešim, na rozjezdu ti prdel natrhne klidně 30 let starej trolejbus, když na to přijde.
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
vodi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 122
Registrován: čtv úno 08, 2018 3:35 pm
Bydliště: Plzeň, Vimperk

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vodi »

Tomuhle se pořád směju co slyšim z okolí. Např. kamarád co měl samý 1.9 Tdi atd... si půjčil Accorda asi 2.4 a stěžoval si, že to vůbec nejelo. Když jsem se ho zeptal jak řadil, tak odpověď byla: Normálně. Jako ve fabii...
Dál jeden co řídí jenom služební novou A4 taky s nějakou silnější naftou je zvyklej na to na silnici dupat jako magor, ale když sjel na jedný louce pod chalupu, tak nebyl schopnej vyjet zpátky nahoru jak pořád hrabal. Napůl to svádim na něj, protože je to neuměl, ale napůl jsem se smál tomu náhrnu krouťáku alá vše hned...
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49206
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od VDC »

Je to správně ve ftipech. Obhajovat lidskou neschopnost chybou konstruktérů je velmi vtipný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

Ale no tak, furt hrabal, pokud ma auto nahon na ctyri a slusny pneu, tak snad nehrabe? Me volvo hrabalo jen kdyz se rozpadla uhlova prevodovka (dalsi z mnoha volvo kurvitek)
https://www.bilder-upload.eu/bild-70ca6 ... 8.jpg.html
takhle ma vypadat charakteristika motoru, ocekavam, ze prihodite charakteristiky subaru motoru :-).
...
odkaz je zapotrebi otevrit pomoci praveho tlacitka mysi v novem okne.
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

a tohle udoli smrti ma starsi subaru twinturbo, neuveritelna zhuverilost, tohle preci obhajit nejde, jak rika Vaculik v jednom videu, ja bych si pro ty konstruktery dosel :-) Vykon pri rozjezdu v nejpouzivanejsich otackach spadne na polovinu nez zabere vetsi turbo. A urcite je to chlapacke ten kopanec do zad...
http://www.xtremeracingtuning.com/forum ... hp?id=1367
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21974
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od HonzaCZ »

vrgada píše:Ale no tak, furt hrabal, pokud ma auto nahon na ctyri a slusny pneu, tak snad nehrabe? Me volvo hrabalo jen kdyz se rozpadla uhlova prevodovka (dalsi z mnoha volvo kurvitek)
https://www.bilder-upload.eu/bild-70ca6 ... 8.jpg.html
takhle ma vypadat charakteristika motoru, ocekavam, ze prihodite charakteristiky subaru motoru .
...
odkaz je zapotrebi otevrit pomoci praveho tlacitka mysi v novem okne.
To je fakt skvělý. Uměle oříznutej krouťák... To není žádný výkon konstruktéra, ale spíš výkon programátora ECU. To je dneska zcela běžný. Hustý by bylo, kdyby měl motor takovou křivku bez umělých korekcí.

Tady jsou křivky "běžných" subaru motorů. Nemyslím si, že by měly nějaký zásadní nedostatky. Ano i H6 180 kW má horší nástup krouťáku v nižších otáčkách (dokonce subjektivně horší než 154 kW verze), ale je to prostě atmosferický motor. Velký kouzla jdou jenom u přeplňovaných motorů.

Upozorňuji, že na grafech jsou různé jednotky.
Přílohy
2003-conversion-subaru-h6-torque-curve.jpg
e006628_img.jpg
e009172_img.gif
e007698_img.jpg
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

dekuji za obrazky, ale momentova krivka ma byt vodorovna a tady jsou to kopecky, jeste jsem nekde vygooglil STIcko, ktere ma charakteristiky pekne, zubatice ma ale i BRZko. Samozrejme zalezi nejen na prubehu, ale i na absolutnich hodnotach. Sice nemam zadek jako Lauda (film Rivalove), ale ten propad tahu citim i ja. Treba to mohl byt i umysl, protoze se to kryje s otackami na dalnici-uspornejsi chod.
...
A samozrejme plati, ze automat obzvlaste v rezimu Power tim netrpi. Proste se motor vytoci a tu blbou cast charakteristiky preskoci, pravda v michadlu menice se cast energii ztrati, takze ve vysledku je to letargictejsi nez MT, ale jizda s AT je mnohem prijemnejsi. Kdybych to byl byval vedel, tak jsem ani manual neshanel
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22756
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od spm »

HonzaCZ píše:To je fakt skvělý. Uměle oříznutej krouťák... To není žádný výkon konstruktéra, ale spíš výkon programátora ECU. To je dneska zcela běžný. Hustý by bylo, kdyby měl motor takovou křivku bez umělých korekcí.
Ale marketing funguje skvěle :-DDD Pamatuju si doby, kdy s tímhle přišel koncern, škodovka to třeba měla v 1.6 TDI a tuším že i v soudobých 1.2 TSI... a i přímo na normálních stránkách mezi těma žvástama, jak jsou jejich auta skvělý, bylo přesně tohle zmíněný jako hrozná výhoda :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22756
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od spm »

vrgada píše:dekuji za obrazky, ale momentova krivka ma byt vodorovna a tady jsou to kopecky, jeste jsem nekde vygooglil STIcko, ktere ma charakteristiky pekne, zubatice ma ale i BRZko. Samozrejme zalezi nejen na prubehu, ale i na absolutnich hodnotach. Sice nemam zadek jako Lauda (film Rivalove), ale ten propad tahu citim i ja. Treba to mohl byt i umysl, protoze se to kryje s otackami na dalnici-uspornejsi chod.
Jenže ta tebou ukázaná křivka je plochá jenom proto, že softwarově je tam ten krouťák ztlumenej. Kdyby nebyl, tak ten krouťák v tom mezipásmu bude větší, byť se bude měnit s otáčkami a nebude konstantní... To je jak když ti v hospodě nalejou pivo jenom do 3/4 a budeš ještě tvrdit, jaká je to výhoda, že se aspoň moc nevožereš :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21974
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od HonzaCZ »

Přesně! U toho Volva by tam ten kopeček byl taky, kdyby to nebylo uměle zkorigovaný. Zcela plochou křivku krouťáku v celém pracovním rozsahu otáček nemá ani elektromotor.

A teda zajímala by mě objektivnost tvrzení, že křivka krouťáku má být plochá...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10659
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od podvlada »

Hlavně si myslim, že to neni z reálnýho měření, ale jakási "marketingová dramatizace". I kdyby to bylo softwarově pořešený, tak tam přece nebudou úsečky tvl :-DDD vypadá to až neuměle. Do propagačního letáčku dobrý.
Neřikam tady že je něco lepšího nebo horšího, jen reaguju konkrétně na ten zpackanej graf Volva. Pro blonďatou husičku která autí dostala od manži za ten novej jóga trik kdy si dá nohu za krk dobrý, ale prezentovat tohle trochu znalýmu obecenstvu, asi bych se styděl. Čistě graficky a prezentačně.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
masha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1583
Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
Jméno a příjmení: Václav Mašek

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od masha »

Zajímavá diskuze :-) Mohu se přidat se svou zkušeností. Mám doma o1 1.9tdi manuál, o2 1.9 tdi automat a teď subaru 2.5 benzín f plynu a manuálu. No upřímně jsem si tak zvykl za tři měsíce na subaru, že pokaždý když jedu s o1 mám problém s tím turbo foukátkem kdy mě to pokaždý vystřelí a pak to nic nedělá ObrázekObrázek v o2 to neni tak znatelné protože tam to utlumí automat samozřejmě. Za mě charakteristika a plynulost a tím pádem i dávkování výkonu je u subaru nejlepší, jen se s tím musí umět řadit :-) Měl jsem i italku AR 156 1.9 jtd a to je zase ulplně jiná nafta... ta chce taky otácky, jinak to nejede...
Takže mě vychází, že je to prostě o řidiči a o tom jak zná a umí používat své auto :-)

Ale je to jen skromný názor kluka co občas nosí rovný kšilt ObrázekObrázekObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Vtipy, nejen o Subaru

Příspěvek od vrgada »

chci li linearni tah a vykon primo umerny otackam ala elektromotor, musi byt momentova vodorovne a vykonova stoupajici primka, samozrejme v pdfku pro kolousky chystajici se vyhodit 2 mice za nepovedenej kram, se to mohlo upravit, ale je to turbomotor a opravdu neni poznat, kdy to turbo sepne. A jinak na odkazu engine spec na techto strankach ma jedno STIcko uplne stejnou idealni charakteristiku, takze, kdyz jdou japonsti kluci do sebe umi to realizovat i s vykonym turboboxerem, anebo podvadeji jako u volva :-)
..
http://www.subaru-global.com/ebrochure/ ... index.html
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“