Kdo nebo co vám udělalo radost?
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
taky blahoželám teda prajem
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3652
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Ja se taky musim pochlubit. Asi pul roku mi blblo tlacitkove ovladani volume u autoradia. Nejmene 8X jsem to vymontoval, rozebral, vse co jsem videl, nebo me napadlo (jako trepka, neznaleho veci) ocistil tech. benzinem a radio fungovalo.... max. do druheho dne Nejaka rada, nebo napad v internetu, krome"Kup si nove radio" zadna. No a minuly tyden, kdyz tak premyslim, co s tim mohu udelat a kouri se mi z hlavy, kouknu na dalkove ovladani od televize. Hergot... to vypada podobne!!! Tak jsem kliknul co udelat kdyz blbne dalkac od TV. Hned na me vyskocilo asi 5 navodu co a jak. Hura k autu, radio po devate ven, rozebrat, a hele... ten samy system. Vse vycistil podle navodu,(predtim jsem delal vsechno blbe) a ono to funguje....Uz NEKOLIK DNI!!!! Chlapi jsem na sebe ukrutne hrdej
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19067
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Stando .. no tak to gratuluji !!!! uzasny uspech
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3652
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Petre dik.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10643
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Paráda!
Ale s návodem se nepochlubí
Připomnělo mi to podobný problém - ve Foresteru zlobilo tlačítko na nulování kilometrů. Nešlo skoro ani přepínat, natož nulovat. Vyžadovalo to enormní sílu, že jsem myslel, že budíky protlačím do motorového prostoru, a ještě ve správném "úhlu" - rovně to nefungovalo vůbec. Měl jsem to už jednou venku, když jsem měnil žárovičky, ale do toho tlačítka se nedalo nijak rozumně dostat... tak jsem se na to vybodnul.
Ale pak jsem si při přehrabování se mým bastlícím bordelem všiml, že jsem kdysi objednal malý kolíbkový vypínače, co ale omylem nebyly vypínače, ale spínače. Takový co se vrací do původní polohy. Tak jsem budíky znovu vyndal, k původnímu tlačítku na desce připájel kablíky s konektorem, vyřízl pod volantem obdélníček na tlačítko a konečně zase můžu pohodlně mazat kilometry Blbost, ale potěšila.
A když jsem u Forestera, tohle taky ani neni potřeba psát přímo do vlákna... mam hotovou STK. Byl jsem u "známýho", tak zbytečně neprudil, navíc jsem ani nečekal problémy - auto je bez úprav, jen na emisích vlastně nevim, jestli dobrý nebo špatný. Prošlo to, to jo Nemuseli jsme ani dělat kouzla se sondou, ale vim, že přepisoval nějaký hodnoty v tom programu. Jestli protože to nenašlo správný auto, nebo proto, aby to prošlo líp, nevim. CO z 0,3 na 0,5, třeba, ale stejně mam dojem, že jsme byli v 0,3. A ještě oboje dvoje měření na plyn, žádný přepínání se nekonalo... Prd tomu rozumim.
Co mě ale překvapilo, když jsme v tunelu zajeli do válců - pro jistotu říkám "je to 4kolka". A on na to "jojo, já vím, proto to vypínám". Vypnul motor a jal se testovat brzdy. Nechtěl jsem ho poučovat, že to je jedno, jestli běží motor nebo ne, že to neni připínanej pohon, ale stálej, nicméně drama se nekonalo a auto nikam neuteklo Ono se to teda točilo pomalu, což bude asi hlavní důvod, proč to nebylo ani neklidný. Stejně ale doufam, že ta nová viskóza co jsem nedávno dával funguje správně
No hlavně že je dva roky zas klid.
Ale s návodem se nepochlubí
Připomnělo mi to podobný problém - ve Foresteru zlobilo tlačítko na nulování kilometrů. Nešlo skoro ani přepínat, natož nulovat. Vyžadovalo to enormní sílu, že jsem myslel, že budíky protlačím do motorového prostoru, a ještě ve správném "úhlu" - rovně to nefungovalo vůbec. Měl jsem to už jednou venku, když jsem měnil žárovičky, ale do toho tlačítka se nedalo nijak rozumně dostat... tak jsem se na to vybodnul.
Ale pak jsem si při přehrabování se mým bastlícím bordelem všiml, že jsem kdysi objednal malý kolíbkový vypínače, co ale omylem nebyly vypínače, ale spínače. Takový co se vrací do původní polohy. Tak jsem budíky znovu vyndal, k původnímu tlačítku na desce připájel kablíky s konektorem, vyřízl pod volantem obdélníček na tlačítko a konečně zase můžu pohodlně mazat kilometry Blbost, ale potěšila.
A když jsem u Forestera, tohle taky ani neni potřeba psát přímo do vlákna... mam hotovou STK. Byl jsem u "známýho", tak zbytečně neprudil, navíc jsem ani nečekal problémy - auto je bez úprav, jen na emisích vlastně nevim, jestli dobrý nebo špatný. Prošlo to, to jo Nemuseli jsme ani dělat kouzla se sondou, ale vim, že přepisoval nějaký hodnoty v tom programu. Jestli protože to nenašlo správný auto, nebo proto, aby to prošlo líp, nevim. CO z 0,3 na 0,5, třeba, ale stejně mam dojem, že jsme byli v 0,3. A ještě oboje dvoje měření na plyn, žádný přepínání se nekonalo... Prd tomu rozumim.
Co mě ale překvapilo, když jsme v tunelu zajeli do válců - pro jistotu říkám "je to 4kolka". A on na to "jojo, já vím, proto to vypínám". Vypnul motor a jal se testovat brzdy. Nechtěl jsem ho poučovat, že to je jedno, jestli běží motor nebo ne, že to neni připínanej pohon, ale stálej, nicméně drama se nekonalo a auto nikam neuteklo Ono se to teda točilo pomalu, což bude asi hlavní důvod, proč to nebylo ani neklidný. Stejně ale doufam, že ta nová viskóza co jsem nedávno dával funguje správně
No hlavně že je dva roky zas klid.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6341
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Uspěšně absolvovaná technická vždy potěší, garatulace .
Standovi taky, ale ten návod by tu měl být .
Standovi taky, ale ten návod by tu měl být .
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19067
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
podvlada: taky gratuluju super ..
ja nevim, proc kazdeho prekvapujou ty brzdy u 4kolky na stk funguje to porad stejne uz dlouho .. zadny problem .. nikdy ...
ja nevim, proc kazdeho prekvapujou ty brzdy u 4kolky na stk funguje to porad stejne uz dlouho .. zadny problem .. nikdy ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Kluci gratuluji ke všem úspěchům !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10643
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Tak já už i četl, že někomu Subaru z válců vyběhlo. Ale možná mělo zapečenou viskózu
Ještě doplním, že bylo třeba udělat revizi LPG. Protože to tam je od Vaňka, chtěl jsem to udělat u Vaňka, abych nemusel poslouchat cizí kecy o tom, že když to oni neinstalovali tak to budou muset proklepnout pořádně a "my to děláme jinak" a podobně... Tak jsem vyslal Alču do Prahy. Měla tam být asi ve 4. Ve 4 mi volá, tak se děsím, co zapomněla, že to nenašla, nebo je potřeba něco řešit... a ozve se "Hele, fakt bylo nutný kvůli tomu jezdit do Prahy?" Bylo to totiž hotový prej asi za 2 minuty včetně "dobrý den" a "nashledanou" Na druhou stranu, napak i díky tomu klidně příště pojedu zas za ním do Prahy
Ještě doplním, že bylo třeba udělat revizi LPG. Protože to tam je od Vaňka, chtěl jsem to udělat u Vaňka, abych nemusel poslouchat cizí kecy o tom, že když to oni neinstalovali tak to budou muset proklepnout pořádně a "my to děláme jinak" a podobně... Tak jsem vyslal Alču do Prahy. Měla tam být asi ve 4. Ve 4 mi volá, tak se děsím, co zapomněla, že to nenašla, nebo je potřeba něco řešit... a ozve se "Hele, fakt bylo nutný kvůli tomu jezdit do Prahy?" Bylo to totiž hotový prej asi za 2 minuty včetně "dobrý den" a "nashledanou" Na druhou stranu, napak i díky tomu klidně příště pojedu zas za ním do Prahy
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
STK vs AWD se tu řešilo už milionkrát. Pokud je hlava technika a technickej stav auta v pořádku, tak nemá šanci to vyběhnout, ať je to C-AWD, MPT nebo VTD.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Já u tý příležitosti nechám vždycky vyměnit filtry,tak to trvá trochou dýl . Jednou jsem byl v Litvínově a nejdřív ten plyn ani nemohl najít
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3652
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Ja jsem nic nefotil, nebot jsem si vubec nebyl jistej, jestli to bude fungovat. Jestli to zas nekdy klekne, tak poslu par fotek. (Ted se mi to nechce po desate zas vyndavat kdyz to funguje) Ale neni radio jako radio.cleo píše:Uspěšně absolvovaná technická vždy potěší, garatulace .
Standovi taky, ale ten návod by tu měl být .
Jinak Subaru muze z tech brzdovych valcu vyskocit asi jenom kdyz je viskoza fakt na konci. Cetl jsem ze u nekterych aut jako napr. Kia Sorento, kdyz se tam nejaka ta mezinapravova spojka prehreje, tak vypne a necha te na holickach. U Subaru, jak rikal Ales z Dobran, se slepi na tvrdo, a necha te z tech sracek vyjet. Sice te zachrani, ale pak potrebujes asi novou.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Vláďo pravdu díš. Vyplatí se zajet k Matyášovi. Jednak kvůli čekacím dobám, cenám a rychlosti. Já se tam taky chystám na výměnu vstřikovacích lišt.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10643
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
To je asi jedna z hodně mála věcí, kvůli kterejm je lepší si zajet do velkoměsta
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!