marzi: To je dobře, že Ti to všechno klaplo a jsi spokojený - to je správné. U Lišků asi mají ponětí o tom, jak by se mělo jednat s klientem. Ačkoliv k Tobě přistupovali asi jinak, moje auto má třetinovou až čtvrtinovou cenu Tvých, tak možná jsi trošku VIP - a to je pro Tebe jenom dobře. Aspoň se servis umí chovat.
U renoltů, zvlášť když asi koupíš levnější model, nejsi tak atraktivní klient.
Pro ilustraci - když jsme to kupovali, věnoval se nám i samotný šéf - vodil nás po saloonu i na dílnu, paty mu rozprávěly, všechno za vás vyřešíme. No a přišel den D a borec na příjmu si utřel ústa od vlašáku a že si musíme zavolat, získat číslo škodní události a toto a tamto, třeba volat na hotline pojišťovny je zážitek a online vyplňovat dokumentaci je taky vyšší level poznání
. Takže jsem to posháněl, pozjišťoval - složku s dokumenty dostali pod nos a stejně si to člověk musí vyběhat skoro sám. Asi je to tím, že nemám oblek od Armaniho, zuby od Dr.Albana, brýle RayBan, hodinky TAG Heuer nebo Rolex, prsteny od Tiffanyho či Cartiera a botky Guči
Zkušenost ale k nezaplacení, jsem za to docela rád.
A už bych měl sklapnout a ukončit to tapetování. Sorry