Já to měl na té Nubiře stejně. Manžeta byla vždy čistě proseklá. Nechápu od čeho. Dával jsem tam různé manžety.petr píše: občas to urve asi i nějká větev sem tam , nevím ...
Naše malé prohry
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše malé prohry
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše malé prohry
nahodou je to fajn ja jsem automechanik amatér z donucení , každá rada dobrá , kdysi mě to i bavilo , ale ted mi přijde co mám subara , že pod něma ležím furt abych je udržel při životě pravda moc je zas nešetřím ...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše malé prohry
Jj radí, je to někdy boj, je to přesně jak popisuješ, na střed hlavně a přidávat na průměru vrtáku. Mimochodem nikdy jsem ještě nepoužil vytahovák ztrhlého šroubu, to když se zadaří musí být fajn pocit z práce
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Naše malé prohry
Já vám nechci hanět vaše postupy rozebírání, ale když se svěšuje rameno, aby jste vyndali z náboje poloosu, tak se čep povoluje na kuželu a lisuje se ven z ramene (kdo nemá lis jde to i přes dřevo kladivem odrazit přes rameno) tam, kde se vám ty šrouby trhají se povoluje jen při výměně čepu. Všechny tyhle místa který zahnivaji musíte prostrikavat konkorem (když je čep ok a třeba by se měl za rok nebo za dva měnit tak díky pravidelnýmu prostrikavani, alespoň jednou za měsíc po celou tu dobu jednoho roku, tak to prostě povolíte když to bude třeba měnit. Auto se musí mastným neustále zespoda ošetřovat a jednou za rok to nestačí) a ty šrouby bláto nejsou jsou nitridovány, krásně to poznáš když to zacnes vrtat malým vrtákem cca 4mm a postupně zvětšováním průměru vrtáku, to jde hůř a hůř, protože kousek od konečného průměru je ten povrch tvrdej jak svině....
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše malé prohry
Já když potřeboval oddělit rameno od těhlice jsem zkoušel jak čep z ramene, tak čep z těhlice, urval jsem ty šrouby na obou stranách, mlátil do toho jak debil, a stejně to nakonec šlo na jedný straně jen z těhlice a na druhý jen z ramene a naopak ani ťuk. Netěším se až bude potřeba to měnit
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše malé prohry
Nevím co myslíš tím lisem? Mám na to stahovák, který se musí narvarvat pod prachovku kloubu a tím ji zničí.mišus píše:Já vám nechci hanět vaše postupy rozebírání, ale když se svěšuje rameno, aby jste vyndali z náboje poloosu, tak se čep povoluje na kuželu a lisuje se ven z ramene
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Naše malé prohry
Ano Marku, je to jak stahovák, tak lis, obojí je správně. Pokud si kurvis prachovky, tak to není stahovakem/lisem, ale rukama, nebo nekvalitním nářadím. Vyndat kužel z ramene a zároveň vrátit pak kužel do díry je asi 150x snazší než ten váleček (domeček s pouzdrem čepu) do tehlice, ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :D
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Naše malé prohry
A podle toho co píšete máte prostě ty káry dohnily a neopecovanavy :( jinak by se tohle nedělo
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Naše malé prohry
Přitom stačí to vše pořádně scákat a pak je radost ty auta rozebírat, ale proč si do budoucna usnadňovat práci..
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše malé prohry
To máš pravdu. Už deset let se to snažím udržet v provozu, ale shnilé to bylo už při koupi a to jsem věděl.mišus píše:A podle toho co píšete máte prostě ty káry dohnily a neopecovanavy :( jinak by se tohle nedělo
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše malé prohry
nevím no, taky už jsem to koupil orezlé, ale co jsem měl v minulosti auta, nebo co mám občas možnost vidět tak většina jich takhle prostě nerezne, at je to peugeot, fiat , škoda , bmw nebo nevím co a taky se tam nic pořád neošetřuje ...ale asi jsem zaujatý už
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Naše malé prohry
To jsou jen řeči, praxe je jiná, hnije to vše téměř stejně v mizernych podmínkách a s mizernou údržbou.....a možná by teda bylo.lepsi koupit jiný auto než Subaru když to tak hnije ne?:D
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše malé prohry
Jak už bylo řečeno, nemůžu za to, jak se to auto mělo prvních 360 000 km, protože jsem ho koupil až pakmišus píše:A podle toho co píšete máte prostě ty káry dohnily a neopecovanavy :( jinak by se tohle nedělo
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše malé prohry
Petře doporučuju si koupit kadmiový vrtáky. Jak píše mnov, trojkou to předvrtat a pak zvětšovat průměr vrtáku.
Jinak má ale pravdu Mišus, že stazit rameno z kužele čepu je jednodušší, než vyndavat domeček z těhlice.
Já stahovák čepů nemám a odjakživa to řeším jednou dobře mířenou.
Jinak má ale pravdu Mišus, že stazit rameno z kužele čepu je jednodušší, než vyndavat domeček z těhlice.
Já stahovák čepů nemám a odjakživa to řeším jednou dobře mířenou.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše malé prohry
jojo díky , zkusím to odvrtání , mi to právě přišlo celkem jedno , na forynovi to šlo celkem dobře jak vyrazit čep z kuželu tak ho vytahnout z těhlice , ani jedno nebyl problém , časově mi to přišlo stejné, je to rychlovka , to je tím , že tam to dělám dost často a mám to promazané rozhýbané, na outbackovi jsem to na straně řidiče asi ještě nedělal jestli si dobře pamatuju , druhou stranu jo , na otasovi ty manžety asi tolik netrpí, mám tam 3cm podložky na forestrovi 5 cm
je pravda že tu udržbu někdo zanedbal už přede mnou, hlavně co se týká antikorozní ochrany jak kastle tak podvozku , tak je to znát , mi se zas nechce ležet furt pod autem a rozhybávat a mazat preventivně všechny šrouby na podvozku to se přiznám no a taky to chodilo do značkového servisu , tak ti nepotřebujou aby ty auta vydržely dlouho ...
je pravda že tu udržbu někdo zanedbal už přede mnou, hlavně co se týká antikorozní ochrany jak kastle tak podvozku , tak je to znát , mi se zas nechce ležet furt pod autem a rozhybávat a mazat preventivně všechny šrouby na podvozku to se přiznám no a taky to chodilo do značkového servisu , tak ti nepotřebujou aby ty auta vydržely dlouho ...