To je dobrej matrošmnov píše: Tady to můžeš nastudovat.
Naše malé prohry
Re: Naše malé prohry
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše malé prohry
Jo jo, ten převod tam je, ale to už je čistě mechanická věc. Nejde mi do hlavy, proč by se to nemělo točit. Ale dík za odkaz, vypadá to na hezké čtení na dobrou noc. Ukládám a jdu studovat.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše malé prohry
To oko s připojenou červenou svorkou namontuj kam patří. Svorku připoj na originál plus pól a na spuštění startéru použij ovládací kontakt na cívce.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše malé prohry
Marku, to jsem zkoušel jako první a nefungoval. Nechápu, čím to, ale udělal jsem ještě jednou jak píšeš a teď to točí. V rámci hledání závady jsem pořádně očistil kontakty od rzi a bordelu, možná byla chyba právě v tom.
Na ozubení na konci hřídele to za chodu trochu jiskří, ale je tam nové ložisko, lehce mázlé vazelínou (jsou samomazná, ale pro sestavení atd...), netuším, co by mohlo být špatně, snad si to sedne. Kolem volnoběžky jsem nic nerozebíral a osazení je tam jasně daný, nic by se tam o sebe brousit nemělo.
Nicméně moc mi hlava nebere, proč když to připojím přímo na přívod na uhlíky, tak se ani nehne. Když jsem bádal, co je blbě, narazil jsem na tohle celkem pěkné video, kde startér mj. zkouší právě přímo na přívod k uhlíkům a i bez vystavení mu to točí. Ale je to samozřejmě jiný startér, byť taky koncern.
https://m.youtube.com/watch?v=VGNU5ZUWGTw
Edit: tak už zase nejede. Solenoid někdy vystaví, někdy ne, ale i když vystaví, tak netočí. Podle mne je nějaká nahodilá chyba v té stykačové části. Což je blbý, protože to je nerozebíratenej black box v jednom pouzdře se solenoidem. Ach jo.
Na ozubení na konci hřídele to za chodu trochu jiskří, ale je tam nové ložisko, lehce mázlé vazelínou (jsou samomazná, ale pro sestavení atd...), netuším, co by mohlo být špatně, snad si to sedne. Kolem volnoběžky jsem nic nerozebíral a osazení je tam jasně daný, nic by se tam o sebe brousit nemělo.
Nicméně moc mi hlava nebere, proč když to připojím přímo na přívod na uhlíky, tak se ani nehne. Když jsem bádal, co je blbě, narazil jsem na tohle celkem pěkné video, kde startér mj. zkouší právě přímo na přívod k uhlíkům a i bez vystavení mu to točí. Ale je to samozřejmě jiný startér, byť taky koncern.
https://m.youtube.com/watch?v=VGNU5ZUWGTw
Edit: tak už zase nejede. Solenoid někdy vystaví, někdy ne, ale i když vystaví, tak netočí. Podle mne je nějaká nahodilá chyba v té stykačové části. Což je blbý, protože to je nerozebíratenej black box v jednom pouzdře se solenoidem. Ach jo.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Naše malé prohry
Kup novou cívku a máš po problému, bude to v ní. Když jsme spolu mluvili po telefonu, říkal jsem ti to co Marek ať to zapojis jako na aute a sepnes přes šroubovák nebo drát, nic to nedělalo, pak zas občas dělalo... cívka bude v loji.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše malé prohry
Na Běle po mém výletu na offorad trať se na moje auto seběhla kupa mechaniků a rádců, aby mi zjistili co jsem tomu udělal, a David to hnedka nacenil. Nicméně kromě pár škrábanců na narázníku, disku, a vyolměného podběhu se tam nic nového neobjevilo.
Nicméně všímaví mechanici si všimli, že LP kolo je o dva centimetry více vepředu než pravé. Divného chování od LP kola jsem si všímal už delší dobu, ale nějak zásadní vliv na jízdu auta to nemělo, a vinu jsem dával unaveným předním silentblokům ramen (dával jsem kvůli odklonům STi ramena, a přední silentblok zůstával ten co byl v ramenech, protože je širší než u ocelových ramen, zadní siláč je stejný a použil se žlutý strongflex ze starých ramen). A dneska jsem se konečně dostal ke kontrole, proč je kolo posunuté, a zjistil jsem, že LP rameno je ohnuté, a ta přední strana ramena je jakoby do tavru S, zatímco na druhé straně je rameno rovné.
Tímto bych chtěl poděkovat mechanikům (namátkou co si vzpomenu tak ferenc, Marcel, Týnka, Rendolf a další) za všímavost a diagnostiku.
Nicméně všímaví mechanici si všimli, že LP kolo je o dva centimetry více vepředu než pravé. Divného chování od LP kola jsem si všímal už delší dobu, ale nějak zásadní vliv na jízdu auta to nemělo, a vinu jsem dával unaveným předním silentblokům ramen (dával jsem kvůli odklonům STi ramena, a přední silentblok zůstával ten co byl v ramenech, protože je širší než u ocelových ramen, zadní siláč je stejný a použil se žlutý strongflex ze starých ramen). A dneska jsem se konečně dostal ke kontrole, proč je kolo posunuté, a zjistil jsem, že LP rameno je ohnuté, a ta přední strana ramena je jakoby do tavru S, zatímco na druhé straně je rameno rovné.
Tímto bych chtěl poděkovat mechanikům (namátkou co si vzpomenu tak ferenc, Marcel, Týnka, Rendolf a další) za všímavost a diagnostiku.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše malé prohry
Hezky pěkně. A to rameno jsi teda ohnul tím výletem mimo trať, nebo už to teda bylo déle ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše malé prohry
Ne, to už muselo být delší dobu, kdybych to rameno ohnul teďka, tak by se rozhodila geometrie. A auto jede normálně rovně. To už muselo být delší dobu, možná už bylo aji tak koupený a jenom si toho nikdo nevšimnul a zubem času se to asi pohnulo víc. Fakt nevím. Já jezdím pomalu, tak to nepoznám, mám jenom uchcaný WRX v kombíku.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše malé prohry
Jsem nasel tuhle fotku, jak jsem to rameno cistil pred tim nez slo na auto, a vypada ze by je lehce zkrouceny a nebo je to optikou mobilu, fakt nevim.
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše malé prohry
Tak jsem věnoval ješte chvilku googlení, protože mi vrtalo hlavou, že geometrie je v pořádku, kolo vypadá na svém místě vůči karosérii, při zatáčení nikde nic nedrhne a je jenom posunuté dopředu.A zjistil jsem, že se dělaly dva typy ramen. Klasické a potom s takovým vykřivením, pro zvětšení záklonu rejdového čepu (prostě je posunuté víc dopředu, a neznalému to může přijít jako ohnuté rameno). A já mám každý rameno jiný (kupoval jsem použitá ramena), a proto je tam ten rozdíl v posunutí kola.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše malé prohry
Hezky, tak to je teda dobrý zjištění. Takže jsi vlastně dočasně měl geometrii podvozku jako starý Renault 5 zvaný mimochodník, který měl taky na jedný straně delší rozvor než na druhý.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Naše malé prohry
Já jsem minulý týden při náhodné obchůzce naší octávije zjistil, že má skoro rok prošlou technickou Na to, že je v provozu každý den a občas jí protáhnu do německa docela zajímavý zjištění
Beru to jako svojí velkou prohru
Sent from my iPhone using Tapatalk
Beru to jako svojí velkou prohru
Sent from my iPhone using Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše malé prohry
Velka prohra by byla, kdyby to zjistili driv nemecti cetnici
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk