P: WRX RS
Napsal: úte bře 13, 2018 10:02 pm
Z důvodu uvažovaného upgradu nabízím k prodeji případným zájemcům z klubu své první Subaru.
Co prodávám
Impreza WRX RS MY2001, limitovaná edice 60 kusů při uvedení druhé generace Imprezy na německý trh, originální stav pouze s homologovanými světly Morette (ve stylu WRC tehdejší doby) a koncovým tlumičem Prodrive, aktuálně najeto 177 000 km, byl to nejhezčí kus, který jsem našel během půlročního hledání GT/WRX před dvěma lety a následně bylo během 10 000 km proinvestováno bezmála 100 tis. Kč (servis AWD, Sportgarage), více v mém vlákně WRX RS
Počet majitelů
Celkem jsem čtvrtý majitel, historie je jako od pana Čížka z Monte Karla, první majitel německý doktor, druhý majitel český právník, dovoz do ČR v roce 2006, první 3 majitelé měli auto vždy cca 5 let, já zatím 2 roky, nejedná se tedy o putovní kus, který za poslední 2 roky vystřídal 5 majitelů, což je v české inzerci u tohoto modelu celkem tradiční
Havárie
Strukturálně nebouráno, největším poškozením byl prasklý přední nárazník a vloupání (krádež rádia) u předchozího majitele
Koroze
Minimální, na karoserii jsem řešil PZ lem, kde byly asi 3 bublinky ve velikosti špendlíkové hlavičky, v tomto rozsahu stačilo zbrousit a přelakovat (řešeno v AWD), LZ lem zcela čistý stejně jako zbytek karoserie, na podvozku opět minimum (podlaha zcela čistá, zavěšení povrchová koroze), silná koroze byla pouze na pomocném rámu přední nápravy, který jsem vyměnil za zcela nový (opět AWD)
Motor
Série, nikdy nebyl otevřen, spotřeba oleje dle poslední výměny asi 0,2l na 10 000 km, při šetrném zahřívání a dochlazování je dle mého GO v nedohlednu
Důvod prodeje
Obměna vozového parku, vyzkoušel jsem, užil jsem si a jsem ochoten posunout dál, v případě realizace prodeje bych začal hledat STI MY04/05
Cena
260.000,- Kč považuji za adekvátní cenu s ohledem na stav a specifikaci, dvoulitrové WRX sedany s inzerovanou cenou pod 200 jsou obvykle ve velmi špatném stavu, ceny průměrných kusů se pohybují okolo 220-230, v Německu se levostranné modré sedany WRX pohybují v rozmezí 250-350
Proč koupit
Mechanické auto se spoustou charakteru bez přebytku moderní elektroniky a falešných zvuků, které již neztrácí hodnotu a má vše podstatné i nepodstatné vyřešené
Co prodávám
Impreza WRX RS MY2001, limitovaná edice 60 kusů při uvedení druhé generace Imprezy na německý trh, originální stav pouze s homologovanými světly Morette (ve stylu WRC tehdejší doby) a koncovým tlumičem Prodrive, aktuálně najeto 177 000 km, byl to nejhezčí kus, který jsem našel během půlročního hledání GT/WRX před dvěma lety a následně bylo během 10 000 km proinvestováno bezmála 100 tis. Kč (servis AWD, Sportgarage), více v mém vlákně WRX RS
Počet majitelů
Celkem jsem čtvrtý majitel, historie je jako od pana Čížka z Monte Karla, první majitel německý doktor, druhý majitel český právník, dovoz do ČR v roce 2006, první 3 majitelé měli auto vždy cca 5 let, já zatím 2 roky, nejedná se tedy o putovní kus, který za poslední 2 roky vystřídal 5 majitelů, což je v české inzerci u tohoto modelu celkem tradiční
Havárie
Strukturálně nebouráno, největším poškozením byl prasklý přední nárazník a vloupání (krádež rádia) u předchozího majitele
Koroze
Minimální, na karoserii jsem řešil PZ lem, kde byly asi 3 bublinky ve velikosti špendlíkové hlavičky, v tomto rozsahu stačilo zbrousit a přelakovat (řešeno v AWD), LZ lem zcela čistý stejně jako zbytek karoserie, na podvozku opět minimum (podlaha zcela čistá, zavěšení povrchová koroze), silná koroze byla pouze na pomocném rámu přední nápravy, který jsem vyměnil za zcela nový (opět AWD)
Motor
Série, nikdy nebyl otevřen, spotřeba oleje dle poslední výměny asi 0,2l na 10 000 km, při šetrném zahřívání a dochlazování je dle mého GO v nedohlednu
Důvod prodeje
Obměna vozového parku, vyzkoušel jsem, užil jsem si a jsem ochoten posunout dál, v případě realizace prodeje bych začal hledat STI MY04/05
Cena
260.000,- Kč považuji za adekvátní cenu s ohledem na stav a specifikaci, dvoulitrové WRX sedany s inzerovanou cenou pod 200 jsou obvykle ve velmi špatném stavu, ceny průměrných kusů se pohybují okolo 220-230, v Německu se levostranné modré sedany WRX pohybují v rozmezí 250-350
Proč koupit
Mechanické auto se spoustou charakteru bez přebytku moderní elektroniky a falešných zvuků, které již neztrácí hodnotu a má vše podstatné i nepodstatné vyřešené