P: Subaru Outback 2.5 MT MY2005

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

P: Subaru Outback 2.5 MT MY2005

Příspěvek od Subaru4ever »

Prodám Subaru Outback 2.5 MT MY2005. Auto mám 8,5 roku, ale je po otci, takže je téměř po prvním majiteli. Kompletní servisní historie za 13 let v papírové podobě do posledního stěrače a těsnění výpustního šroubu + samozřejmě i vzorně vyplňovaná servisní knížka. Kompletní historie tankování za 13 let do posledního litru a data. Takže ujetým 194.000 km se skutečně dá věřit. Nikdy nebourané. Vzorně opečovávané auto, o které jsem se po technické a uživatelské stránce staral jak o vlastní dítě. Interiér by šlo prohlásit za interiér pěkné tříleté ojetiny. Vzorný technický stav „sednu a jezdím, ... a jezdím, a jezdím“. Polovina auta už je vyměněná, zrepasovaná nebo opravená. Prvních 7 let servisováno u Emil Frey, poté chvilku Subaru Hostivař, chvilku AWD a posledních cca 5 let Boxer Auto.

Zásadnější opravy a výměny:
- čerstvě vyměněný motorový olej Millers Oils a pilový filtr (194.000 km)
- svíčky (190.000 km)
- nový mechanismus předních stěračů (186.000 km)
- kompletní spojka (182.000 km)
- autobaterie (182.000 km)
- kompletní nový nerezový výfuk (181.000 km)
- všechny nové brzdové kotouče (Brembo s protikorozní úpravou) a všechny nové destičky (EBC Red Stuff) (175.000 km)
- nové přední tlumiče Kayaba + geometrie (175.000 km)
- všechna ložiska v kolech (poslední z nich při 172.000 km)
- zadní kosti stabilizátoru (166.000 km)
- nové zadní pružiny (delší a silnější) a nové zadní tlumiče Kayaba (162.000 km)
- výměna předních brzdových třmenů (150.000 km)
- přetěsnění svíčkových vík (150.000 km)
- montáž LPG (147.000 km)
- repase převodovky - 11 ložisek (142.000 km)
- rozvody, spojka a dvouhmotový setrvačník (104.000 km)
- podstoupeny všechny předepsané svolávací akce (naposledy airbag spolujezdce)

Úpravy:
- LPG Magic 2 od Matyáše Vaňka s nádrží na 70 litrů LPG (600 km na plyn!)
- vyndány mrtvé zadní samonivelační tlumiče -> náhrada tužšími a delšími pružinami s normálními tlumiči – vyšší nosnost, agilnější jízdní vlastnosti, vyšší světlá výška, důstojnější postoj auta
- doděláno přední vyhřívané sklo (+originální tlačítko a aktivace v řídící jednotce)
- doplněn originální tempomat z vyšší výbavy (páčka, tlačítko spojky, aktivace v řídící jednotce)
- dodělány dvě 12V zásuvky před zadními sedačkami – přes vypínač a pojistku napojené přímo na baterii
- silné LED žárovky ve všech interiérových lampičkách + LED pásek z vnitřku víka kufru
- 6mm duralový krycí plech motoru

Věnuji k autu:
- druhá sada disků (identická jako zimní na fotkách) s letními pneu 225/60 R16 – cca 6 mm (zimní mají asi 7 mm)
- originální příčné nosníky na střechu
- originální plastový dekl motoru
- roletka zavazadelníku
- originální samonivelační tlumiče a pružiny – daly by se zrepasovat

Slabiny:
a) Že ho musím prodat, přestože je to fantastické auto. Přijelo mi totiž z Japonska fungl nové auto, a Outbacka už neužiji. Zažil jsem s ním nádherných cca 9 let plných cestování, sportu a radosti za volantem. Ale bylo by škoda, aby smutně stálo na dešti a nejezdilo se s ním.
b) Začalo lehce šumět rádio, jako by zlobil nějaký zesilovač.
c) Při krátkých jízdách převážně po městě zvýšená spotřeba oleje (cca 3 litry na 10.000 km). Mimo město a na dálnici nebere žádný.
d) Přední nárazník už si toho hodně zažil, stejně jako boční ochranné lišty. Holt pražské auto. Ale plechy jsou zcela v pořádku. A nějaký hračička si tuto drobnou optiku dá snadno do pořádku.
e) Jednou za cca 1000 km vyskočí chyba P0420 (nízká účinnost katalyzátoru). Děje se to už asi 6 let a nic to neznamená. Věnuji bluetooth diagnostiku na mazání.

Výhledové investice:
- Vstřikovače LPG za cca 10.000 km (mají se dělat po 50.000 km na LPG)
- Seřízení ventilů za cca 10.000 km (mají se dělat po 50.000 km na LPG)
- STK a emise 20.10.2018
- malý servis při 195.000 km (kontrola všeho, výměna ničeho)
- velký servis při 210.000 km (rozvody, převodový olej, brzdovka, chladící kapalina)

Auto stojí na Praze 4. Rád s vámi absolvuji předváděcí jízdu nebo dojedu na kontrolu do Vámi vybraného servisu. Budu moc rád, pokud se Outback dostane k nadšenci :-)

Cena pevná 165.000 Kč. Prodávám krásné skvělé auto ve výjimečném stavu, a odmítám se proto dohadovat o korunky. Dostanete vypulírované auto s oběma plnými nádržemi, plnou nádržkou ostřikovačů, 2,5 litry motorového oleje na dolévání a zkontrolovaným tlakem v pneu. Sednete a budete jezdit - nebude třeba nic řešit.

VELKÁ FOTOGALERIE

Kontakt: Adam, ad. janca @@ seznam..cz, 60_643>825=1
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: P: Subaru Outback 2.5 MT MY2005

Příspěvek od cerv »

Pěkne auto,které osobně znam,peclive udržované a po mnoha investicich...kdo kouká po tomto modelu at se jistě dojede podivat k Adamovi a věřím,že auto odveze hned první vážný zajemce!Přeji rychlý prodej!
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: P: Subaru Outback 2.5 MT MY2005

Příspěvek od Subaru4ever »

Od minulé středy už nejsem Subaru4ever :-/
Outbacka jsem si těch 8 let náramně užil a budu na něj vzpomínat téměř jenom v dobrém ,,,,| (*_^) |,,,, [DRIVE]
Nezbývá než popřát jeho novým majitelům spoustu šťastných kilometrů a spoustu zdolaného terénu při dojíždění do nitra přírody ^_~|^_^

Poslední pohled za autem:
WP_20180314_09_32_55_Pro[1].jpg
Stávám se Suzuki4ever :-DDD [IRONIE]
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“