Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Když jsem se před 4 lety rozhodl pro Subaru, jasná volba byl Outback. Nakonec se objevilo v inzerci Lego od Alse a já od své představy upustil. S autem velká spokojenost, ale stejně sem tam červík zahlodá a říkám si zda to nevyměnit za novější model OTB (nebo stejně starý?)
Nějaké rozdíly jsou mi jasné, v případě stejné generace bych asi vyměnil pouze tvar a výšku kastle (+ riziko koupě neznámého vozu).
U novějšího bych přišel o bezrámy (to bych asi i přežil), 4EAT by nahradil variátor (tady popravdě nevím co je lepší/horší a manuál už asi nechci.. nebo? ), pravděpodobně bych místo občasné výměny H7 řešil xenony (netuším zda se OTB po faceliftu k mání už jen s xenonama nebo je možnost volby?) a včra jsem tu narazil na dost zásadní info - jiný typ motoru (i když stále 2.5) který je nutno pro vymezení ventilů vyndat z auta - což mě malinko nevyhovuje, už jsem si celkem zvykl na provozní náklady které s sebou nese LPG..
Dále se tu objevují názory typu že poctivé Subaru bylo do roku 2006 (?) a od té doby to jde z kopce.. ?
Co si budeme povídat, novější typ se mi líbí vzhledově víc, ať interiér, přístrojovka a i zvenku je to takovej "kus" auta. Jediné co je dle mého hnus jsou ty mlhovky v rozích nárazníku, ale s tím bych se také smířil.
Je tu spousta chytrých hlav a rád si poslechnu vaše názory pro i proti - zda nechat Legouše, r.v. 2005, nějaká koroze se najde, mouchy taky, ale celkově to auto funguje na svých 240tis.km parádně a snažím se o něj starat po tech. stránce co mi finance stačí.
Nebo pro klid v duši zariskovat a pořídit stejně starého OTB - asi bych nejraději nějakého odsud, s historií apod.
nebo si teda udělat jooo velkou radost, koupit OTB novější generace, ale zároveň čekat kolik (pokud budu mít smolíka) zahučím do CVT, xenonů a nevím jakých jiných moderních vyfikundací které tyto starší ročníky postrádají.
Platově jsem na tom tak nějak že uživím motorku, zvládnu jednou ročně letní a občas i zimní dovolenou a Legouše se snažím udržovat v kondici s tím že neřeším až tolik kosmetiku, raději vrazím prachy do brzd, pneu, náplní a ostatních důležitých věcí..
Když občas kouknu na Bushmanovy náklady, tak si říkám, že jsem vlastně šťastný člověk a nevím zda se mi chce riskovat výměnu vozu který (zatím slouží) za něco, co bude z poloviny pokladnička..
Navíc nabídka OTB na trhu také není kdovíjaká, buď je to cenově mimo mé možnosti nebo bych vpodstatě zůstal u stejného roku výroby, ne-li hůř.
Tak až se budete někdo nudit, přelouskáte tuhle slohovku až do konce a budete mít ještě chuť ťukat do klávesnice, díky za postřehy
Nějaké rozdíly jsou mi jasné, v případě stejné generace bych asi vyměnil pouze tvar a výšku kastle (+ riziko koupě neznámého vozu).
U novějšího bych přišel o bezrámy (to bych asi i přežil), 4EAT by nahradil variátor (tady popravdě nevím co je lepší/horší a manuál už asi nechci.. nebo? ), pravděpodobně bych místo občasné výměny H7 řešil xenony (netuším zda se OTB po faceliftu k mání už jen s xenonama nebo je možnost volby?) a včra jsem tu narazil na dost zásadní info - jiný typ motoru (i když stále 2.5) který je nutno pro vymezení ventilů vyndat z auta - což mě malinko nevyhovuje, už jsem si celkem zvykl na provozní náklady které s sebou nese LPG..
Dále se tu objevují názory typu že poctivé Subaru bylo do roku 2006 (?) a od té doby to jde z kopce.. ?
Co si budeme povídat, novější typ se mi líbí vzhledově víc, ať interiér, přístrojovka a i zvenku je to takovej "kus" auta. Jediné co je dle mého hnus jsou ty mlhovky v rozích nárazníku, ale s tím bych se také smířil.
Je tu spousta chytrých hlav a rád si poslechnu vaše názory pro i proti - zda nechat Legouše, r.v. 2005, nějaká koroze se najde, mouchy taky, ale celkově to auto funguje na svých 240tis.km parádně a snažím se o něj starat po tech. stránce co mi finance stačí.
Nebo pro klid v duši zariskovat a pořídit stejně starého OTB - asi bych nejraději nějakého odsud, s historií apod.
nebo si teda udělat jooo velkou radost, koupit OTB novější generace, ale zároveň čekat kolik (pokud budu mít smolíka) zahučím do CVT, xenonů a nevím jakých jiných moderních vyfikundací které tyto starší ročníky postrádají.
Platově jsem na tom tak nějak že uživím motorku, zvládnu jednou ročně letní a občas i zimní dovolenou a Legouše se snažím udržovat v kondici s tím že neřeším až tolik kosmetiku, raději vrazím prachy do brzd, pneu, náplní a ostatních důležitých věcí..
Když občas kouknu na Bushmanovy náklady, tak si říkám, že jsem vlastně šťastný člověk a nevím zda se mi chce riskovat výměnu vozu který (zatím slouží) za něco, co bude z poloviny pokladnička..
Navíc nabídka OTB na trhu také není kdovíjaká, buď je to cenově mimo mé možnosti nebo bych vpodstatě zůstal u stejného roku výroby, ne-li hůř.
Tak až se budete někdo nudit, přelouskáte tuhle slohovku až do konce a budete mít ještě chuť ťukat do klávesnice, díky za postřehy
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ?
Měnit svoje mazlený auto za stejnou ojetinu, jenom na chůdách a s neznámým stavem a servisem? Tomu říkám rozmařilost.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Vyměnit za novější OTB 3.6 a změnit nick na sesthrncu
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Když mě štve, jak je to nízké.. Občas potřebuju mimo silnici a fakt stačí málo a dřu spodkem.
V létě jsem nechával měnit tlumiče + pružiny, předek se zvedl dost znatelně, zadek je ještě níž než byl - člověk co to dělal vyhodil zezadu tlumiče, pružiny + jakési podložky které tam byly (aniž by to se mnou konzultoval) a teď nepřejedu ani zpomalovací hrb aniž bych nejebnul koulí o silnici. Ten normální teda jo, ale jakmile je někde takovej ten dlážděnej, dlouhej a vysokej, tak ho jedu krokem a ještě šikmo, jinak rána zaručena :(
Příští týden mám spicha s Kofilkou, pokud se to podaří nějak pořešit a rozumně nazvedat tak aby s tím šlo normálně jezdit a občas odbočit z asfaltu na houby, tak asi v létě zainvestuju do klempíře a nechám si ho.
Na druhou stranu, něco takového by se mi fakt líbilo a asi bych si ten "rozmar" i dopřál, spíš nevím zda je to krok dopředu nebo zpět - z hlediska kvality, nákladů atd..
Ilustrační inzerát : https://www.tipcar.cz/inzerat/subaru-ou ... 20043.html ať je jasno co se mi honí hlavou.
Jinak u OTB r.v. 2005 / 2006 koukám že se daj v pohodě pod 100tis. kč, ale to si fakt asi nechám raději Legouše a pořeším ty podložky než měnit za něco na chůdách o čem nic nevím - to je asi fakt
To spm: čeče ta 3,0 nebo 3,6 netvrdím že mě neláká a vím že u toho stejně spousta lidí končí, takže to určitě něco do sebe má Ale nejsem si úplně jistej jestli chci jezdit za 10+ v benzínu Zas tak dobře mě neplatěj a momentálních 11 v plynu mi vyhovuje přeci jen o něco víc než původních 9.3 benálu..
V létě jsem nechával měnit tlumiče + pružiny, předek se zvedl dost znatelně, zadek je ještě níž než byl - člověk co to dělal vyhodil zezadu tlumiče, pružiny + jakési podložky které tam byly (aniž by to se mnou konzultoval) a teď nepřejedu ani zpomalovací hrb aniž bych nejebnul koulí o silnici. Ten normální teda jo, ale jakmile je někde takovej ten dlážděnej, dlouhej a vysokej, tak ho jedu krokem a ještě šikmo, jinak rána zaručena :(
Příští týden mám spicha s Kofilkou, pokud se to podaří nějak pořešit a rozumně nazvedat tak aby s tím šlo normálně jezdit a občas odbočit z asfaltu na houby, tak asi v létě zainvestuju do klempíře a nechám si ho.
Na druhou stranu, něco takového by se mi fakt líbilo a asi bych si ten "rozmar" i dopřál, spíš nevím zda je to krok dopředu nebo zpět - z hlediska kvality, nákladů atd..
Ilustrační inzerát : https://www.tipcar.cz/inzerat/subaru-ou ... 20043.html ať je jasno co se mi honí hlavou.
Jinak u OTB r.v. 2005 / 2006 koukám že se daj v pohodě pod 100tis. kč, ale to si fakt asi nechám raději Legouše a pořeším ty podložky než měnit za něco na chůdách o čem nic nevím - to je asi fakt
To spm: čeče ta 3,0 nebo 3,6 netvrdím že mě neláká a vím že u toho stejně spousta lidí končí, takže to určitě něco do sebe má Ale nejsem si úplně jistej jestli chci jezdit za 10+ v benzínu Zas tak dobře mě neplatěj a momentálních 11 v plynu mi vyhovuje přeci jen o něco víc než původních 9.3 benálu..
Naposledy upravil(a) dvahrnce dne sob pro 09, 2017 1:31 am, celkem upraveno 1 x.
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Asi tie zadné tlmiče budú nejakú šunty, ked nie je problém že ti pre prejazde retardérom buchne tažné o retatdér či zem.
Na trhu sa objavila "lacná" značka KAMOKA, ale tomu zodpovedá aj kvalita. Tiež ma niekedy štve svetlá výška, ale problém mám hlavne s predným nárazníkom.
Niečo si písal aj o LPG, ak máš vzadu nádrž tak to tiež prispeje k problému
Na trhu sa objavila "lacná" značka KAMOKA, ale tomu zodpovedá aj kvalita. Tiež ma niekedy štve svetlá výška, ale problém mám hlavne s predným nárazníkom.
Niečo si písal aj o LPG, ak máš vzadu nádrž tak to tiež prispeje k problému
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Člověče tlumiče jsou KYB a pružiny jsem dával LESJÖFORS, protože KYB nebyly tou dobou k mání..
Nicméně přikládám foto jak to vypadlo před výměnou (zadní tlumiče k.o., ale vypodložkované). Tenkrát jsem našel v Bushmanově vlákně i hodnoty od středu kola k lemu a bylo to v toleranci.
Teď je předek krásně vysoko ( a konečně to svítí tak jak má a ne metr před auto), ale vzadu je to prostě keclý dost. Schválně to změřím, ale určitě je to níž než předtím a LPG tam bylo a je, takže možná vliv má, ale stejně si myslím že je někde něco špatně.. Ono na tom hrbu se to ani nijak moc nezhoupne, ale jak je to auto dlouhý a nízký, tak zadní kola sjedou nájezd a koule je v tu dobu ještě pořád nad vrcholem retardéru..
Bushman tenkrát koupil dozadu omylem tlumiče na OTB a měl to krásně vysoko Já zvažoval, že bych je koupil záměrně, ale nakonec zvítězila má blbá vlastnost a potřeba dát tam to, co tam patří
Nicméně přikládám foto jak to vypadlo před výměnou (zadní tlumiče k.o., ale vypodložkované). Tenkrát jsem našel v Bushmanově vlákně i hodnoty od středu kola k lemu a bylo to v toleranci.
Teď je předek krásně vysoko ( a konečně to svítí tak jak má a ne metr před auto), ale vzadu je to prostě keclý dost. Schválně to změřím, ale určitě je to níž než předtím a LPG tam bylo a je, takže možná vliv má, ale stejně si myslím že je někde něco špatně.. Ono na tom hrbu se to ani nijak moc nezhoupne, ale jak je to auto dlouhý a nízký, tak zadní kola sjedou nájezd a koule je v tu dobu ještě pořád nad vrcholem retardéru..
Bushman tenkrát koupil dozadu omylem tlumiče na OTB a měl to krásně vysoko Já zvažoval, že bych je koupil záměrně, ale nakonec zvítězila má blbá vlastnost a potřeba dát tam to, co tam patří
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
jako ten první mě netrápí, ale ten druhej dlážděnej, tam musím jet fakt krokem
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Noo, když už výměna, tak jedině za mladší ročník, jinak to fakt asi nemá smysl..
Koukám teď na tohodlec: http://awd.cz/autobazar/autobazar/subar ... 008-detail
Asi bych si na ten 3,0 motor zvykl, to ne že ne..
A vzhledem k tomu, že jsem teď pročetl Blekotovo vlákno jak vybíral Subaru, vím že je tu spousta lidí proti LPG, na druhou stranu předseda se zas kombinace LPG a H6 celkem pěkně zastává...
Jak je na tom H6 z roku 2008 proti tomu co má předseda? Je to stejné včetně neduhu s těsněním pod hlavou nebo je tam nějaký rozdíl?
Kontrola ventilů lze s motorem v autě a ven musí až v případě, že je potřeba vymezovat?
Sice má tenhle konkrétní kus o 20tis.km víc než můj Legouš a je asi tak o kilo dražší, ale uměl bych si ho v garáži představit.
Protože novějších 2.5 v automatu, benzínu a za podobné prachy na trhu moc není a navíc DOHC je pro plyn stejně nešťastná volba protože se vymezení vůlí bez vyndání motoru udělat nedá, tak už je to asi fuk jestli to bude 2.5 123kW nebo H6. Uvažuju správně?
Koukám teď na tohodlec: http://awd.cz/autobazar/autobazar/subar ... 008-detail
Asi bych si na ten 3,0 motor zvykl, to ne že ne..
A vzhledem k tomu, že jsem teď pročetl Blekotovo vlákno jak vybíral Subaru, vím že je tu spousta lidí proti LPG, na druhou stranu předseda se zas kombinace LPG a H6 celkem pěkně zastává...
Jak je na tom H6 z roku 2008 proti tomu co má předseda? Je to stejné včetně neduhu s těsněním pod hlavou nebo je tam nějaký rozdíl?
Kontrola ventilů lze s motorem v autě a ven musí až v případě, že je potřeba vymezovat?
Sice má tenhle konkrétní kus o 20tis.km víc než můj Legouš a je asi tak o kilo dražší, ale uměl bych si ho v garáži představit.
Protože novějších 2.5 v automatu, benzínu a za podobné prachy na trhu moc není a navíc DOHC je pro plyn stejně nešťastná volba protože se vymezení vůlí bez vyndání motoru udělat nedá, tak už je to asi fuk jestli to bude 2.5 123kW nebo H6. Uvažuju správně?
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- adavid555
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 237
- Registrován: sob zář 26, 2009 8:11 pm
- Jméno a příjmení: David
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Odpovím na první text Já bych si nechal co máš. Auto znáš a můžeš si z něj udělat topku. Pomalu ho vyšperkovat. Je to ještě klasika ...
odesláno z číňana
odesláno z číňana
passat b5.5 V6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Petře pozor, já jsem sice zastáncem LPG u H6, ale pouze u 154 kW. Do H6 180 kW už bych ho nedal. Sice vím, že jezdí novější H6 na plyn, ale ten motor už je po všech stránkách choulostivější. Je víc nahoněnej.
A stejně tak bych nešel do novějšího OTB BR s plynem, protože všechny motory po roce 2008 prostě plyn nesnesou. A je to fuk, že to někde přestavěl dealer a dal na to ceduli bifuel.
Takže za mě, jestli chceš řešit auto na plyn, tak si nech to co máš a dej dozadu podložky, ať se to trochu zvedne.
A nebo řeš nový auto, ale bez plynu. On ten novější Ota bude schopen jezdit třeba kolem 9 benzínu, možná trochu míň a to je na tak velký auto slušný.
Já jsem smířenej s tím, že až jednou můj Ota doslouží a doufám, že to bude ještě za hodně, hodně dlouho, že už žádný další Subaru na plyn mít nebudu, protože ty motory to prostě nedávají.
A stejně tak bych nešel do novějšího OTB BR s plynem, protože všechny motory po roce 2008 prostě plyn nesnesou. A je to fuk, že to někde přestavěl dealer a dal na to ceduli bifuel.
Takže za mě, jestli chceš řešit auto na plyn, tak si nech to co máš a dej dozadu podložky, ať se to trochu zvedne.
A nebo řeš nový auto, ale bez plynu. On ten novější Ota bude schopen jezdit třeba kolem 9 benzínu, možná trochu míň a to je na tak velký auto slušný.
Já jsem smířenej s tím, že až jednou můj Ota doslouží a doufám, že to bude ještě za hodně, hodně dlouho, že už žádný další Subaru na plyn mít nebudu, protože ty motory to prostě nedávají.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Ahoj, že odíráš zadkem o pangejt, tam bude něco špatně. Čím výše máš předek nahoře, tím níže bude zadek, to je logické.
Legacy BL je co se týče clearance dle mého nadprůměrné, čistých 15 cm. Je však citlivé na zadní zatížení. Lpg vzadu sníží zadek stopro. Je třeba to vykompenzovat jinou pružinou.
A jestli je outback BL lepší, tak záleží v čem. Clearance je o hodně lepší, navíc jsou vzadu samoniveláky. Ale jinak máš těžiště o ty cenťáky výše, což je mínus pro ovladatelnost a brzdící schopnosti, a to o dost. Své udělají taky pneumatiky, sérii 45 nemůžeš na outbacku mít.
Co se týče BR generace, lego jezdí dobře a spousta věcí je vyřešena lépe, oproti BL. Nevím, za kolik se prodává, máme doma kombi s 240tkm a je to držák. Nikdo jej nechce koupit kolem 200tkč a už jej nedáme. Cvt je jedna z nejspolehlivějších věcí na subaru. Klepyklep. Doporučuji.
V outbacku BR jsem nikdy nejel.
Myslím, že EJ25 v le/ob BR je lpg friendly. Problémy maji FB motory, nevím proč.
Tedy doporučuji lego 2010-12 2.5i cvt nebo MT. Za 5 let to bude pořád relativně moderní kára.
Legacy BL je co se týče clearance dle mého nadprůměrné, čistých 15 cm. Je však citlivé na zadní zatížení. Lpg vzadu sníží zadek stopro. Je třeba to vykompenzovat jinou pružinou.
A jestli je outback BL lepší, tak záleží v čem. Clearance je o hodně lepší, navíc jsou vzadu samoniveláky. Ale jinak máš těžiště o ty cenťáky výše, což je mínus pro ovladatelnost a brzdící schopnosti, a to o dost. Své udělají taky pneumatiky, sérii 45 nemůžeš na outbacku mít.
Co se týče BR generace, lego jezdí dobře a spousta věcí je vyřešena lépe, oproti BL. Nevím, za kolik se prodává, máme doma kombi s 240tkm a je to držák. Nikdo jej nechce koupit kolem 200tkč a už jej nedáme. Cvt je jedna z nejspolehlivějších věcí na subaru. Klepyklep. Doporučuji.
V outbacku BR jsem nikdy nejel.
Myslím, že EJ25 v le/ob BR je lpg friendly. Problémy maji FB motory, nevím proč.
Tedy doporučuji lego 2010-12 2.5i cvt nebo MT. Za 5 let to bude pořád relativně moderní kára.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Dle mého názoru zůstat u lega
Outbacky vlastně už od první gen.jsou zbytečně nacvakaný lakovaným předisajnovaným plastem, kterej tam ve finále překáží
A když se třeba dívám na Premusu na nazvedaný legacy tak se mi to líbí moc
Takže za mě poslat lego pořádně nahoru, taky bych to tak udělal.
Outbacky vlastně už od první gen.jsou zbytečně nacvakaný lakovaným předisajnovaným plastem, kterej tam ve finále překáží
A když se třeba dívám na Premusu na nazvedaný legacy tak se mi to líbí moc
Takže za mě poslat lego pořádně nahoru, taky bych to tak udělal.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Ta koule je strašně dlouhá to by škrtalo u všeho. Máš krásný auto, škoda se toho zbavovat. Nadzvedat a hotovo.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Mno, navštívil jsem Kofilku skrz zvednutí a zjistil jsem, že jsem pako..
Nepoznal jsem totiž, že to vzadu sedí víceméně na dorazech, asi jsem koupil nějaký shit pružiny nebo nevim kde je chyba.
Až bude volnej peníz, tak ten zadek musím koupit znovu - jen zatím nevím zda budou stačit pružiny nebo to bude chtít i tlumiče :(
A dneska jsem nakoukl do sekce inzerce a to jsem neměl dělat - zase mám brouka v hlavě po tom co jsem shlédl inzerát od Ivooose. Sice to zase není OTB, ale i to Lego 2,5CVT MY2012 je prostě kus pěknýho auta, kor v té bílé barvě
Jen mě zaujalo, že tam píše ohledně motoru, že i v tomto ročníku je stále EJ25.
Jsem z toho volaký zmetený, když se tu objevují názory že po roce 2008 ty motory LPG nepobíraj. Ale pokud je tady EJ25 SOHC, tak je to stále stejný motor jako na mém r.v. 2005 nebo jak to teda je?
A ještě - mohl by tu někdo porovnat chování AT a CVT?
Já se naučil jezdit pouze a jen na režim "sport", líbí se mi, že jedu v obci 50km/h, je tam zařazená 4 a vím že budu zastavovat = stačí ťuknout víc do plynového pedálu, převodovka okamžitě podřadí na 2 a brzdím motorem.
Je toto možné i s CVT (nebo je tam rozdíl jestli má/nemá ve výbavě SI drive) nebo se tam musí pádlit pádlama pod volantem? Fakt vůbec netuším jak v praxi CVT funguje
Jako jsem se svým Legoušem spokojen, ale zas si říkám proč nemít o cca 7 let mladší auto Kor když bych to teď tak nějak finančně zvládnul, až přijde prcek nebo tak něco, tak už se bude z výplaty dávat na jiný potřebnosti..
Nepoznal jsem totiž, že to vzadu sedí víceméně na dorazech, asi jsem koupil nějaký shit pružiny nebo nevim kde je chyba.
Až bude volnej peníz, tak ten zadek musím koupit znovu - jen zatím nevím zda budou stačit pružiny nebo to bude chtít i tlumiče :(
A dneska jsem nakoukl do sekce inzerce a to jsem neměl dělat - zase mám brouka v hlavě po tom co jsem shlédl inzerát od Ivooose. Sice to zase není OTB, ale i to Lego 2,5CVT MY2012 je prostě kus pěknýho auta, kor v té bílé barvě
Jen mě zaujalo, že tam píše ohledně motoru, že i v tomto ročníku je stále EJ25.
Jsem z toho volaký zmetený, když se tu objevují názory že po roce 2008 ty motory LPG nepobíraj. Ale pokud je tady EJ25 SOHC, tak je to stále stejný motor jako na mém r.v. 2005 nebo jak to teda je?
A ještě - mohl by tu někdo porovnat chování AT a CVT?
Já se naučil jezdit pouze a jen na režim "sport", líbí se mi, že jedu v obci 50km/h, je tam zařazená 4 a vím že budu zastavovat = stačí ťuknout víc do plynového pedálu, převodovka okamžitě podřadí na 2 a brzdím motorem.
Je toto možné i s CVT (nebo je tam rozdíl jestli má/nemá ve výbavě SI drive) nebo se tam musí pádlit pádlama pod volantem? Fakt vůbec netuším jak v praxi CVT funguje
Jako jsem se svým Legoušem spokojen, ale zas si říkám proč nemít o cca 7 let mladší auto Kor když bych to teď tak nějak finančně zvládnul, až přijde prcek nebo tak něco, tak už se bude z výplaty dávat na jiný potřebnosti..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Re: Vyměnit Lego za OTB nebo.. ? Aneb nevím co chci..
Jak jsi zminoval, ze jsme dali omylem tlumice z Outbacka na Lego, tak uz to tak provozujeme dlouho a spokojenost.
Auto je zvedle nekde mezi standardnim Outbackem a Legem a nam to vyhovuje na prejezdy hrbu.
Pri jizde vnimam urcitou houpavost podvozku a pocitove je znat, ze je to vyssi. Nicmene srovnavam to se sportovnejsimi plackami. Beznemu ridici to asi ani neprijde.
Takze zvednout o neco Lego neni urcite spatny napad.
Navic LPG nadrz vzdy snizuje zadek. V podstate stale vozis pytel pisku v kufru a tak ti zadek dlouhodobe klesa.
A jestli jsi menil na zadku jen pruziny a tlumice jsi nechal puvodni, tak to samozrejme nestaci. Nove pruziny samotne to auto neudrzi a musi jim pomoci nove tlumice.
Pokud to neni dlouho od vymeny pruzin, tak ty pruziny jeste nemusi byt poskozene (stlacene) a muzes ted doplnit nove tlumice.
Auto je zvedle nekde mezi standardnim Outbackem a Legem a nam to vyhovuje na prejezdy hrbu.
Pri jizde vnimam urcitou houpavost podvozku a pocitove je znat, ze je to vyssi. Nicmene srovnavam to se sportovnejsimi plackami. Beznemu ridici to asi ani neprijde.
Takze zvednout o neco Lego neni urcite spatny napad.
Navic LPG nadrz vzdy snizuje zadek. V podstate stale vozis pytel pisku v kufru a tak ti zadek dlouhodobe klesa.
A jestli jsi menil na zadku jen pruziny a tlumice jsi nechal puvodni, tak to samozrejme nestaci. Nove pruziny samotne to auto neudrzi a musi jim pomoci nove tlumice.
Pokud to neni dlouho od vymeny pruzin, tak ty pruziny jeste nemusi byt poskozene (stlacene) a muzes ted doplnit nove tlumice.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/