Prodej Legacy 2,5CVT
Napsal: stř pro 27, 2017 7:08 pm
Zdravím všechny.
Po novém roce nadejde ten správný okamžik na změnu v mém vozovém parku, takže jsem se rozhodl prodat svoje Subaru.
Jedná se o Subaru Legacy 2,5 CVT ve výbavě Active barva bílá perleť. Podrobný popis výbavy v příloze pdf. Auto jsem zakoupil jako nové 9/2013 v Praze u Freye. Do 9/2018 je tedy stále platná záruka, kterou je možné prodloužit o dva roky do 250tis km. Aktuálně má auto najeto 95 tis km. Přestože je zakoupeno v září 2013 jedná se o modelový rok MY2012 takže má ještě starý motor EJ25, který je vhodný i na přestavbu na LPG.
Co se týká stavu, tak nejlepší přehled mají asi chlapi v AWD Praha, kteří na autě dělali poctivě všechny servisní prohlídky. Prohlídky byly dělány vždy se vším všudy, tedy geometrie, čištění brzd a klimy, pokaždé výměny všech filtrů, oleje v CVT , přestože to servisní plán nepožaduje atd. Stručně řečeno, na autě je vše v naprostém pořádku a v současné chvíli není nic, do čeho by bylo nutné investovat. I spotřební věci typu brzdové destičku mají 5mm, dvě sady pneu letní 5-6mm, zimní 6-7mm. Auto jezdí naprosto bezvadně. Přes častou ostřejší a delší jízdu nebere ani deci oleje, nebo čehokoliv jiného. Do auta leju jen vodu do ostřikovače a benzín dle stylu jízdy. Možná se to nezdá, ale dlouhé trasy lze jet za 7-8l a to opravdu svižně. Přes 10l na 100Km na nádrž se nedostávám ani na DE dálnicích. Povedlo se mi vyjet nádrž i za 6,2, takže téměř 1000km na jedno natankování. Není to tedy žádný rozežraný velkoobjemový benzín, jak se na první pohled může zdát i když chlapi s H6 se usmívají. Dlouhodobě za 95tis km jsem se udržel na 8,5l/100km a to s převahou rychlých dálnic a plně obsazen, ktré poslední dobou převažují.
Auto je soukromé, rodinné a jak se říká po dvou dětech. Nebylo v něm nikdy kouřeno a i děti jsem se snažil hlídat tak, aby auto zůstalo co nejdéle pěkné. Není to sice žádný naleštěný mazel, drobné šrámy občas má, ale na první pohled neznatelné a nic vážného. Na autě nebylo nikdy nic stříkáno nebo měněno, takže neprošlo ani drobnou parkovištní nehodou. Vše do posledního ovládání čehokoliv je naprosto funkční.
K autu jsou kromě standartní výbavy z přílohy dvě sady kol (léto/zima – originál Subaru)), střešní příčníku Subaru, dojezdová rezerva (lepící sadě nějak nevěřím, naštěstí ani jedno nebylo nutné nikdy použít), boční lišty. Od nova je vybaveno neoriginálním denním svícením, takže xenony svítily jen ve tmě, stále tedy svítí jako nové. V kufru gumová podložka. Vyleptané VIN na oknech.
Původ, km, servis, minulost atd. je snadno doložitelné a se všemi garancemi.
A to nejdůležitější cena. Přiznám se, že fakt netuším za kolik bude ve finále prodejné, protože je jich tak málo, že se není kde odrazit. I na autoscout je jen pár kusů a téměř nic srovnatelného. Pro začátek tedy nastřelím 320tis Kč a uvidím, kam budu muset spadnout, abych si prodej rozmyslel
Prozaím inzeruji jen zde, abych nebyl zaplaven milioný telefonátu nedočkavých kupců, kteří mi budou vnucovat peníze, aby tento libový kousek získaly do svých sbírek
Záměrně jsem všechny důležité věci zahrnul do dlouhého textu, abych vás donutil si vše pročíst. Takže se do mně můžete pustit
Pár obrázků v příloze.
Po novém roce nadejde ten správný okamžik na změnu v mém vozovém parku, takže jsem se rozhodl prodat svoje Subaru.
Jedná se o Subaru Legacy 2,5 CVT ve výbavě Active barva bílá perleť. Podrobný popis výbavy v příloze pdf. Auto jsem zakoupil jako nové 9/2013 v Praze u Freye. Do 9/2018 je tedy stále platná záruka, kterou je možné prodloužit o dva roky do 250tis km. Aktuálně má auto najeto 95 tis km. Přestože je zakoupeno v září 2013 jedná se o modelový rok MY2012 takže má ještě starý motor EJ25, který je vhodný i na přestavbu na LPG.
Co se týká stavu, tak nejlepší přehled mají asi chlapi v AWD Praha, kteří na autě dělali poctivě všechny servisní prohlídky. Prohlídky byly dělány vždy se vším všudy, tedy geometrie, čištění brzd a klimy, pokaždé výměny všech filtrů, oleje v CVT , přestože to servisní plán nepožaduje atd. Stručně řečeno, na autě je vše v naprostém pořádku a v současné chvíli není nic, do čeho by bylo nutné investovat. I spotřební věci typu brzdové destičku mají 5mm, dvě sady pneu letní 5-6mm, zimní 6-7mm. Auto jezdí naprosto bezvadně. Přes častou ostřejší a delší jízdu nebere ani deci oleje, nebo čehokoliv jiného. Do auta leju jen vodu do ostřikovače a benzín dle stylu jízdy. Možná se to nezdá, ale dlouhé trasy lze jet za 7-8l a to opravdu svižně. Přes 10l na 100Km na nádrž se nedostávám ani na DE dálnicích. Povedlo se mi vyjet nádrž i za 6,2, takže téměř 1000km na jedno natankování. Není to tedy žádný rozežraný velkoobjemový benzín, jak se na první pohled může zdát i když chlapi s H6 se usmívají. Dlouhodobě za 95tis km jsem se udržel na 8,5l/100km a to s převahou rychlých dálnic a plně obsazen, ktré poslední dobou převažují.
Auto je soukromé, rodinné a jak se říká po dvou dětech. Nebylo v něm nikdy kouřeno a i děti jsem se snažil hlídat tak, aby auto zůstalo co nejdéle pěkné. Není to sice žádný naleštěný mazel, drobné šrámy občas má, ale na první pohled neznatelné a nic vážného. Na autě nebylo nikdy nic stříkáno nebo měněno, takže neprošlo ani drobnou parkovištní nehodou. Vše do posledního ovládání čehokoliv je naprosto funkční.
K autu jsou kromě standartní výbavy z přílohy dvě sady kol (léto/zima – originál Subaru)), střešní příčníku Subaru, dojezdová rezerva (lepící sadě nějak nevěřím, naštěstí ani jedno nebylo nutné nikdy použít), boční lišty. Od nova je vybaveno neoriginálním denním svícením, takže xenony svítily jen ve tmě, stále tedy svítí jako nové. V kufru gumová podložka. Vyleptané VIN na oknech.
Původ, km, servis, minulost atd. je snadno doložitelné a se všemi garancemi.
A to nejdůležitější cena. Přiznám se, že fakt netuším za kolik bude ve finále prodejné, protože je jich tak málo, že se není kde odrazit. I na autoscout je jen pár kusů a téměř nic srovnatelného. Pro začátek tedy nastřelím 320tis Kč a uvidím, kam budu muset spadnout, abych si prodej rozmyslel
Prozaím inzeruji jen zde, abych nebyl zaplaven milioný telefonátu nedočkavých kupců, kteří mi budou vnucovat peníze, aby tento libový kousek získaly do svých sbírek
Záměrně jsem všechny důležité věci zahrnul do dlouhého textu, abych vás donutil si vše pročíst. Takže se do mně můžete pustit
Pár obrázků v příloze.