Stránka 2 z 2

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 2:57 pm
od npeter
Nakonec jsem si mohl vybrat z několika vážných zájemců :-)
Kdybych byl šmejd nebo to prodal do bazaru, na tacho by na nového majitele svítilo 80.000 km a podle stavu auta by se tomu číslu nikdo nedivil.

Překupníky a bazary jsem ale vyloučil předem, přesto se docela snažili, někteří slušně, někteří dost vlezle.

A byli i experti s nabídkou výměny, no přišel jsem o možnost jezdit třeba v Suzuki Grand Vitaře 2008 nebo Alfě Romeo 159 Ti 3.2 V6 [3GEARS]

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 5:39 pm
od emve
Tak nutno uznat, že auto vypadalo fakt hezky a bylo i za dobrou cenu, nedivím se, že se prodalo celkem hladce.

Ad 3,0R vs 2,0d na dálnici... Na pružnost určitě bude 2,0d lepší (manuál v 2,0d vs manuální režim automatu v 3,0R)... teoreticky. Reálně 3,0R s kickdownem dieselu odletí. Akcelerace 90-160/180 (rychlost kamionu až cestovní rychlost) 3,0R zvládá velmi dobře. Na druhou stranu 3,0R s ohledem na 245 koní nejede nijak extra díky váze/koncepci pohonu. FoFo ST s 225k nebo WRX 218k jede citelně víc.

Taky bych viděl jako největší přednost 3,0R spíš jen zvuk/charakter/kultivovanost, než dynamiku, a největší slabinu spotřebu. Užranější auto aby člověk pohledal.

P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 5:53 pm
od npeter
emve: přesně řečeno ;-)

BTW na dvoře už stojí Gas Auto 3.0 TDI - a to jsem už potřetí diesel nechtěl :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 6:17 pm
od spm
no, uzranejsi... zere to stejne nebo min, nez cokoliv benzinovyho s turbem od subaru a ne o moc vic, nez subaru atmosfery z tyhle doby :-)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 6:37 pm
od emve
Když srovnám naše 3,0R a WRX, tak WRX žere při stejném stylu a trase tak o 2l méně. Ano, všichni na fóru píšou, jak jezdí za 9l s 3,0R (styl eco run 50/90/110) a všichni s turbo Imprezama za 12-15l (styl brzda plyn na okreskách). Já jezdím střídavě s oběma stejným stylem a výsledek je +2l v neprospěch 3,0R. Řekněme dlouhodově 12l s 3,0R a 10l s WRX. A není na tom nic nelogického. WRX je lehčí, má manuál (oproti neefektivnímu prehistorickému automatu v 3,0R) a menší motor (turbo při konstantní zátěži netlačí, takže většinu času papá jako atmosférický dvoulitr v menším a lehčím autě).

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 7:30 pm
od npeter
Když jsem zvažoval 3.6R vs XT, tak jsem si nevybral ani jedno, ale dovedl bych si představit kombinaci - XT motor a klidně CVT, aktuální OUTBACK kastle a interiér a sedadla z Levorg.

Nebo Passat Alltrack, ten má všechno :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 9:52 pm
od Mira
Ukažte mi trvalou čtyřkolu s turbo benzinovým 2 litrem co nežere + - jeden litr 10.

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: čtv kvě 25, 2017 9:58 pm
od suru70
Jen technická...H6 3,6 má krouťák 360 Nm...

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: pát kvě 26, 2017 2:27 pm
od VDC
Asi můžeme téma uzavřít, ne ?

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Napsal: sob čer 03, 2017 11:00 pm
od npeter
Jasně, už není co řešit.

Ještě ke spotřebě, projel jsem akorát shodnou trasu se 180kW touaregem 3.0tdi jako každoročně s outbackem ve stejném tempu (1100 km za 10h) a vychází to 9,5 versus 8,0 litrů. Upřímně jsem čekal, že V6 TDI bude papat víc 8()