P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Začínám uvažovat o prodeji mého opečovávaného outbacka. Pouze do dobrých rukou
Provoz od 11/2008 - akt. 182.xxx km. Barva bílá perleť, interiér černý. Škrábance a oděrky nevedu, do myčky nejezdím. Jeden řidič, a to já.
Auto jsem si osobně (jako fungl nové v igelitech) přivezl z Dánska, přihlásil a celou dobu vlastnil. Je to tedy skandinávská (lepší) specifikace. Takže je k němu (pro mě) nesrozumitelný návod a také cizojazyčná, pečlivě vedená, servisní knížka.
Výbava subaru outback active základ, tzn.
- má látkové potahy
- nemá šíbr (tedy do auta nemá kudy téct např. voda)
- má vyhř. P sedačky (i opěrátka!)
- nemá navigaci, ale má BT TMC modul a má BT handsfree nokia propojenou s vestavěným audiem (+mikrofon na stropě)
- má DO audia na volantu a subwoofer po sedadlem spolujezdce
- nemá keyless, ale oba klíče jo
- má aktivní parkovací senzory vzadu - minulý týden jsem zjistil, že jsou vypínatelné (hodí se např. s tím nosičem kol), tedy napřed jsem myslel, že mně ve sněhu "zamrzly", ale při bližším zkoumání jsem našel v kufru vypínač, který syn objevil přede mnou
- má pevné TZ, které netahalo přívěsy, ale vozilo kola (tzn. má dostatečné svislé zatížení) - ve městě funguje jako pasivní parkovací senzor
- na všech oknech mimo předního a bočních u Ř a SJ jsou tmavé fólie Llumar s certifikací
- auto je na original 17" alu (pneu 215/55), rezerva je také alu a je úplně nepoužitá - ještě je na ní original yohomaha pneu (nejhorší pneu, co znám).
Nikdy nehavarováno, opravy se týkaly toliko výměny/lakování nárazníků po městských ťukancích, bylo měněno P sklo a ještě kdysi dávno sklo u spolujezdce a P zpětné zrcátko (vloupání).
Stav je výborný, není potřeba do ničeho velkého investovat. Aktuálně je po velkém servise ve 180.000 km. Komplet servisní historii samozřejmě mám, celou dobu se o auto staralo AWD.
Motor je ve vynikajícím stavu, zejména protože:
1. původní blok subaru na kulanci vyměnilo (aniž by se zadřel), a sice za blok model 2014, tedy již bez známých problémů
2. spolu s motorem byly vyměněny všechny vstřiky a repasováno palivové čerpadlo (měl jsem prodlouženou záruku a vyplatila se!), čistila se i nádrž
3. auto dostalo také novou spojku vč. dvouhmoty (podmínka kulance)
4. nafta byla vždy kvalitní - poslední desítky tis. km EO bez bio + aditiva MO + 1x ročně MO Injector Cleaner; k tomu nový naftový filtr vždy po 30 tkm
5. jezdím dlouhé trasy, stovky km na jedno nastartování, ale nehrotím to přes 3000 rpm
6. motor a výše uvedené ještě nemá ujeto ani 60.000 km
7. po výměně bloku jsem zkrátil int. výměny oleje, první výměna po cca 6.000 km, další po cca 12.500 km, poslední dvě výměny nano Millers Oil
8. po řádném zajetí nového motoru jsem nechal u ProTurbo instalovat ecutek sw s optimalizovanou mapou a) chránící spojku (dokud není spojkový pedál úplně nahoře, nejde na kola max. torque) a b) řešící průběh toč. mom. mezi 1500-2000 rpm (auto na 3Q hladce jede na 1500 rpm, nemá tendenci cukat).
DPF je otevřený, plní EURO4 a nejsou s ním žádné problémy, které postihují EURO5 motory jako regenerace, padání do nouzového režimu, atd. STK platí do 11/2018.
Foto doplním, až auto umyju a vyfotím.
Cena 175.000 CZK vč. DPH. Odečet DPH nelze - na druhou stranu je to M1, má 5 míst k sezení a žádnou drnčící mřížku k kurfu.
Zatím auto nikde neinzeruju, nabízím s předstihem zde v plénu. Prodávat hodlám, protože služební firemní, znáte to................. (non-subaru-next-car)
EDIT viz výše
Provoz od 11/2008 - akt. 182.xxx km. Barva bílá perleť, interiér černý. Škrábance a oděrky nevedu, do myčky nejezdím. Jeden řidič, a to já.
Auto jsem si osobně (jako fungl nové v igelitech) přivezl z Dánska, přihlásil a celou dobu vlastnil. Je to tedy skandinávská (lepší) specifikace. Takže je k němu (pro mě) nesrozumitelný návod a také cizojazyčná, pečlivě vedená, servisní knížka.
Výbava subaru outback active základ, tzn.
- má látkové potahy
- nemá šíbr (tedy do auta nemá kudy téct např. voda)
- má vyhř. P sedačky (i opěrátka!)
- nemá navigaci, ale má BT TMC modul a má BT handsfree nokia propojenou s vestavěným audiem (+mikrofon na stropě)
- má DO audia na volantu a subwoofer po sedadlem spolujezdce
- nemá keyless, ale oba klíče jo
- má aktivní parkovací senzory vzadu - minulý týden jsem zjistil, že jsou vypínatelné (hodí se např. s tím nosičem kol), tedy napřed jsem myslel, že mně ve sněhu "zamrzly", ale při bližším zkoumání jsem našel v kufru vypínač, který syn objevil přede mnou
- má pevné TZ, které netahalo přívěsy, ale vozilo kola (tzn. má dostatečné svislé zatížení) - ve městě funguje jako pasivní parkovací senzor
- na všech oknech mimo předního a bočních u Ř a SJ jsou tmavé fólie Llumar s certifikací
- auto je na original 17" alu (pneu 215/55), rezerva je také alu a je úplně nepoužitá - ještě je na ní original yohomaha pneu (nejhorší pneu, co znám).
Nikdy nehavarováno, opravy se týkaly toliko výměny/lakování nárazníků po městských ťukancích, bylo měněno P sklo a ještě kdysi dávno sklo u spolujezdce a P zpětné zrcátko (vloupání).
Stav je výborný, není potřeba do ničeho velkého investovat. Aktuálně je po velkém servise ve 180.000 km. Komplet servisní historii samozřejmě mám, celou dobu se o auto staralo AWD.
Motor je ve vynikajícím stavu, zejména protože:
1. původní blok subaru na kulanci vyměnilo (aniž by se zadřel), a sice za blok model 2014, tedy již bez známých problémů
2. spolu s motorem byly vyměněny všechny vstřiky a repasováno palivové čerpadlo (měl jsem prodlouženou záruku a vyplatila se!), čistila se i nádrž
3. auto dostalo také novou spojku vč. dvouhmoty (podmínka kulance)
4. nafta byla vždy kvalitní - poslední desítky tis. km EO bez bio + aditiva MO + 1x ročně MO Injector Cleaner; k tomu nový naftový filtr vždy po 30 tkm
5. jezdím dlouhé trasy, stovky km na jedno nastartování, ale nehrotím to přes 3000 rpm
6. motor a výše uvedené ještě nemá ujeto ani 60.000 km
7. po výměně bloku jsem zkrátil int. výměny oleje, první výměna po cca 6.000 km, další po cca 12.500 km, poslední dvě výměny nano Millers Oil
8. po řádném zajetí nového motoru jsem nechal u ProTurbo instalovat ecutek sw s optimalizovanou mapou a) chránící spojku (dokud není spojkový pedál úplně nahoře, nejde na kola max. torque) a b) řešící průběh toč. mom. mezi 1500-2000 rpm (auto na 3Q hladce jede na 1500 rpm, nemá tendenci cukat).
DPF je otevřený, plní EURO4 a nejsou s ním žádné problémy, které postihují EURO5 motory jako regenerace, padání do nouzového režimu, atd. STK platí do 11/2018.
Foto doplním, až auto umyju a vyfotím.
Cena 175.000 CZK vč. DPH. Odečet DPH nelze - na druhou stranu je to M1, má 5 míst k sezení a žádnou drnčící mřížku k kurfu.
Zatím auto nikde neinzeruju, nabízím s předstihem zde v plénu. Prodávat hodlám, protože služební firemní, znáte to................. (non-subaru-next-car)
EDIT viz výše
Naposledy upravil(a) npeter dne čtv kvě 04, 2017 10:07 pm, celkem upraveno 3 x.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Velmi me zajima, za kolik se tohle auto proda.
Ja jen jako "technicky" rejpal dodam, ze npeter chtel zjevne ricit, ze dodani tohoto auta (porizeneho pred 1. dubnem 2009) je osvobozeno od DPH, takze cena je konecna (a DPH je skryta v historickem porizeni, kdy porizovatel nemel narok na odpocet).
Ja jen jako "technicky" rejpal dodam, ze npeter chtel zjevne ricit, ze dodani tohoto auta (porizeneho pred 1. dubnem 2009) je osvobozeno od DPH, takze cena je konecna (a DPH je skryta v historickem porizeni, kdy porizovatel nemel narok na odpocet).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Tak dle popisu by přesně po takovém člověku každý rád kupoval auto. I cena mi přijde zajímavá (na úrovni podobně jetých bazarovek, ovšem s mnohem lepší péčí).
Jak to půjde s prodejem jsem zvědav. Boxer diesely jsou s vykřičníkem ve všech guidelines ke koupi ojetého auta a seznamech nejporuchovějších motorů (snad nevadí, že to sem píšu, to asi všichni na fóru vědí) a já osobně nevěřím, že ten nový blok už bude zcela spolehlivý.
Co bude next car ?
Jak to půjde s prodejem jsem zvědav. Boxer diesely jsou s vykřičníkem ve všech guidelines ke koupi ojetého auta a seznamech nejporuchovějších motorů (snad nevadí, že to sem píšu, to asi všichni na fóru vědí) a já osobně nevěřím, že ten nový blok už bude zcela spolehlivý.
Co bude next car ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Update ceny a fotky:
emve: Next car se řeší, limit je daný a požadavky taky, chci all-time-all-wheel-drive, six-cylinder a automatic-gearbox. Moc toho k vybírání není FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Interiér
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
no být to benzín, tak je už pryč...
včera jsem v rádiu slyšel reklamu na Subaru Liberec - Ilos... - kdo si jednou koupí subaru, chce navždy subaru. Myslím, že majitelé nafťáků tento názor nesdílí...
Sorry za OT.
Držím palce, auto je pěkný a určitě se prodá
včera jsem v rádiu slyšel reklamu na Subaru Liberec - Ilos... - kdo si jednou koupí subaru, chce navždy subaru. Myslím, že majitelé nafťáků tento názor nesdílí...
Sorry za OT.
Držím palce, auto je pěkný a určitě se prodá
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
..majitele spíše prvních verzí...jinak modely po 2012 jsou už v pohodě a dokonce bych řekl že jsou na tom možná i líp než nové diesely od koncernů..Čibi píše:
Myslím, že majitelé nafťáků tento názor nesdílí...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Technicky už prodané je. A ano, je na tom líp než 99% benzínů. Na dálnici jezdí cca stejně jak 3.0R, akorát s dojezdem 800 km
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Trochu objektivity bych prosil Jako 3.0R to nejede a 800km taky nedam - i kdyz pravda je, ze k benzince zajizdim, kdyz mam v nadrzi jeste cca 1/6. Podle obdobi a provozu mam v tu chvili najeto 500-600 km
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Taky si řikám, jak můžou jet 110kW kamna stejně jako 180kW benzinovej šestiválec.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Sorry za OT ale to se nedá. Jel jsi někdy 180kW H6? Já jí měl a naftou jsem jel taky, ač v Impreze. Nafta je tragickej motor (tím nemyslím problémy se spolehlivostí, ale chování motoru, průběh..) a napsat že to jede jako H6 je uplně mimo. OT snad nevadí, když už máš prodáno.
Odesláno z mého Lenovo A7010a48 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo A7010a48 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Jak jsem avizoval, auto je prodané - novému majiteli přeji, aby mu dělalo radost stejně jako mě. Neloučilo se mně s ním lehce i po 186.000 km mě to auto furt bavilo řídit.
Ad OT srovnání s 3.0R. Napsal jsem "Na dálnici jezdí cca stejně jak 3.0R, akorát s dojezdem 800 km." Samozřejmě, že jsem s H6 (3.0R i 3.6R jel...). Neberte to prosím jako shazování nesporných kvalit H6, ale ty já osobně vidím hlavně v kultivovaném projevu. Na dálnici ale oba motory stojí vedle sebe mnohem blíž než třeba 2.0D vs 2.5i - a asi víme proč. Krouťák dieselu (350Nm) překonává H6 (300Nm) už v základním setupu, EcuTek verze je ještě trošku jinde (cca 400Nm) a na projevu to je poznat. Takže si pořád stojím za tím, že na dálnici ta auta srovnatelná jsou.
A těch 800 km platí taky - ověřeno v praxi stačí jet do 150kmh a nemít nic na střeše - při 160km s boxem na střeše to je furt solidních 700 km. Mně to přišlo jako fajn kompromis mezi eco oktávkami, co ujedou v pohodě 1000 km a "žrouty", co sice fičí furt 180kmh, ale uspořený čas prodrbou tankováním co 400 km.
Ad OT srovnání s 3.0R. Napsal jsem "Na dálnici jezdí cca stejně jak 3.0R, akorát s dojezdem 800 km." Samozřejmě, že jsem s H6 (3.0R i 3.6R jel...). Neberte to prosím jako shazování nesporných kvalit H6, ale ty já osobně vidím hlavně v kultivovaném projevu. Na dálnici ale oba motory stojí vedle sebe mnohem blíž než třeba 2.0D vs 2.5i - a asi víme proč. Krouťák dieselu (350Nm) překonává H6 (300Nm) už v základním setupu, EcuTek verze je ještě trošku jinde (cca 400Nm) a na projevu to je poznat. Takže si pořád stojím za tím, že na dálnici ta auta srovnatelná jsou.
A těch 800 km platí taky - ověřeno v praxi stačí jet do 150kmh a nemít nic na střeše - při 160km s boxem na střeše to je furt solidních 700 km. Mně to přišlo jako fajn kompromis mezi eco oktávkami, co ujedou v pohodě 1000 km a "žrouty", co sice fičí furt 180kmh, ale uspořený čas prodrbou tankováním co 400 km.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
..tak to je pecka že se ti to podařilo prodat, gratuluji.
Jinak Diesel na dálnici je opravdu výbornej, to musím potvrdit. Sice ho nesrovnávám s H6 páč jsem s ní nikdy nejel, ale oproti 2,0i nebo 2,5i to fakt jede velmi kultivovaně a hlavně to má neustále do cca 180 znatelný zátah zrychlení.. Za to do města je diesel nic moc, zde bych preferoval 2,0i CVT..Oboje vyzkoušeno..Takže ať novému majiteli slouží...
Jinak Diesel na dálnici je opravdu výbornej, to musím potvrdit. Sice ho nesrovnávám s H6 páč jsem s ní nikdy nejel, ale oproti 2,0i nebo 2,5i to fakt jede velmi kultivovaně a hlavně to má neustále do cca 180 znatelný zátah zrychlení.. Za to do města je diesel nic moc, zde bych preferoval 2,0i CVT..Oboje vyzkoušeno..Takže ať novému majiteli slouží...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i