Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm
Příspěvky: 397
Nakonec jsem si mohl vybrat z několika vážných zájemců :-)
Kdybych byl šmejd nebo to prodal do bazaru, na tacho by na nového majitele svítilo 80.000 km a podle stavu auta by se tomu číslu nikdo nedivil.

Překupníky a bazary jsem ale vyloučil předem, přesto se docela snažili, někteří slušně, někteří dost vlezle.

A byli i experti s nabídkou výměny, no přišel jsem o možnost jezdit třeba v Suzuki Grand Vitaře 2008 nebo Alfě Romeo 159 Ti 3.2 V6 [3GEARS]

_________________
FORESTER 2.0X AT MY07
ex OUTBACK 2.0D MY09
dále doma OUTBACK 2.5i MY07


čtv kvě 25, 2017 1:57 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 608
Tak nutno uznat, že auto vypadalo fakt hezky a bylo i za dobrou cenu, nedivím se, že se prodalo celkem hladce.

Ad 3,0R vs 2,0d na dálnici... Na pružnost určitě bude 2,0d lepší (manuál v 2,0d vs manuální režim automatu v 3,0R)... teoreticky. Reálně 3,0R s kickdownem dieselu odletí. Akcelerace 90-160/180 (rychlost kamionu až cestovní rychlost) 3,0R zvládá velmi dobře. Na druhou stranu 3,0R s ohledem na 245 koní nejede nijak extra díky váze/koncepci pohonu. FoFo ST s 225k nebo WRX 218k jede citelně víc.

Taky bych viděl jako největší přednost 3,0R spíš jen zvuk/charakter/kultivovanost, než dynamiku, a největší slabinu spotřebu. Užranější auto aby člověk pohledal.

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv kvě 25, 2017 4:39 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm
Příspěvky: 397
emve: přesně řečeno ;-)

BTW na dvoře už stojí Gas Auto 3.0 TDI - a to jsem už potřetí diesel nechtěl :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
FORESTER 2.0X AT MY07
ex OUTBACK 2.0D MY09
dále doma OUTBACK 2.5i MY07


Naposledy upravil npeter dne čtv kvě 25, 2017 6:28 pm, celkově upraveno 1



čtv kvě 25, 2017 4:53 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2675
no, uzranejsi... zere to stejne nebo min, nez cokoliv benzinovyho s turbem od subaru a ne o moc vic, nez subaru atmosfery z tyhle doby :-)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


čtv kvě 25, 2017 5:17 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 608
Když srovnám naše 3,0R a WRX, tak WRX žere při stejném stylu a trase tak o 2l méně. Ano, všichni na fóru píšou, jak jezdí za 9l s 3,0R (styl eco run 50/90/110) a všichni s turbo Imprezama za 12-15l (styl brzda plyn na okreskách). Já jezdím střídavě s oběma stejným stylem a výsledek je +2l v neprospěch 3,0R. Řekněme dlouhodově 12l s 3,0R a 10l s WRX. A není na tom nic nelogického. WRX je lehčí, má manuál (oproti neefektivnímu prehistorickému automatu v 3,0R) a menší motor (turbo při konstantní zátěži netlačí, takže většinu času papá jako atmosférický dvoulitr v menším a lehčím autě).

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv kvě 25, 2017 5:37 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm
Příspěvky: 397
Když jsem zvažoval 3.6R vs XT, tak jsem si nevybral ani jedno, ale dovedl bych si představit kombinaci - XT motor a klidně CVT, aktuální OUTBACK kastle a interiér a sedadla z Levorg.

Nebo Passat Alltrack, ten má všechno :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
FORESTER 2.0X AT MY07
ex OUTBACK 2.0D MY09
dále doma OUTBACK 2.5i MY07


čtv kvě 25, 2017 6:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 5551
Bydliště: Brno
Ukažte mi trvalou čtyřkolu s turbo benzinovým 2 litrem co nežere + - jeden litr 10.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv kvě 25, 2017 8:52 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
Příspěvky: 42
Bydliště: Pardubicko
Jen technická...H6 3,6 má krouťák 360 Nm...

_________________
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex


čtv kvě 25, 2017 8:58 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19814
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Asi můžeme téma uzavřít, ne ?

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát kvě 26, 2017 1:27 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm
Příspěvky: 397
Jasně, už není co řešit.

Ještě ke spotřebě, projel jsem akorát shodnou trasu se 180kW touaregem 3.0tdi jako každoročně s outbackem ve stejném tempu (1100 km za 10h) a vychází to 9,5 versus 8,0 litrů. Upřímně jsem čekal, že V6 TDI bude papat víc 8()

_________________
FORESTER 2.0X AT MY07
ex OUTBACK 2.0D MY09
dále doma OUTBACK 2.5i MY07


sob čer 03, 2017 10:00 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: