panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Nabízím Forestra 2.0X s WP. Koupili jsme jej s otcem nového v září 2007 v Německu, na tachometru měl 10km, ale je to rok výroby 2006.
Od listopadu 2014 je v obchodním majetku mého s.r.o. a jezdím s ním denně z Jablonce do Prahy.
Aktuální nájezd je 231tis. km.
Od 176tis. je v autě kvalitní LPG s přímazem, montovaný v autogascoubal.cz = původně tedy "tovární" vestavby LPG programu Subaru.
Auto v mém podání jezdí místo za 11l benzínu za cca 14l plynu.
Od cca 165tis km se mi o auto starají v BOXER AUTO, poslední servis proběhl teď 26.1. a odpovídal servisnímu plánu ve 240tis, navíc byly vyměněny prasklé svody a vč. lamdasond, přední poloosy.
Nyní má auto jen drobné kosmetické vady (odpovídá stáří), a prasklé sklíčko pravé mlhovky. Začíná se zvyšovat spotřeba motorového oleje, a ozývají se některé zvuky, podle mě přiměřené nájezdu. Nájezdu se mimochodem nemusíte bát, ráno nastartuju lehkým tempíčkem dojedu k dálnici, pak na pětku při plyn-friendly otáčkách dojedu do Prahy, tam zaparkuju v garáži a odpoledne jedu zpět.
Již byla vyměněna spojka, zadní tlumiče, baterie atp.
Pneu jsou skvělé Nokiany D4, na léto přidám sadu devítiloukoťových alu s Michelinama (obě sady pneu jsou z 2016)
Cena za kterou prodám je 145tis. v hotovosti nebo 65tis. při koupi a 2x 45tis. po šesti měsících.
Vít Kocmánek, 604 820 079
Od listopadu 2014 je v obchodním majetku mého s.r.o. a jezdím s ním denně z Jablonce do Prahy.
Aktuální nájezd je 231tis. km.
Od 176tis. je v autě kvalitní LPG s přímazem, montovaný v autogascoubal.cz = původně tedy "tovární" vestavby LPG programu Subaru.
Auto v mém podání jezdí místo za 11l benzínu za cca 14l plynu.
Od cca 165tis km se mi o auto starají v BOXER AUTO, poslední servis proběhl teď 26.1. a odpovídal servisnímu plánu ve 240tis, navíc byly vyměněny prasklé svody a vč. lamdasond, přední poloosy.
Nyní má auto jen drobné kosmetické vady (odpovídá stáří), a prasklé sklíčko pravé mlhovky. Začíná se zvyšovat spotřeba motorového oleje, a ozývají se některé zvuky, podle mě přiměřené nájezdu. Nájezdu se mimochodem nemusíte bát, ráno nastartuju lehkým tempíčkem dojedu k dálnici, pak na pětku při plyn-friendly otáčkách dojedu do Prahy, tam zaparkuju v garáži a odpoledne jedu zpět.
Již byla vyměněna spojka, zadní tlumiče, baterie atp.
Pneu jsou skvělé Nokiany D4, na léto přidám sadu devítiloukoťových alu s Michelinama (obě sady pneu jsou z 2016)
Cena za kterou prodám je 145tis. v hotovosti nebo 65tis. při koupi a 2x 45tis. po šesti měsících.
Vít Kocmánek, 604 820 079
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Tak tomu se říká nabídka ...určitě se brzy prodá
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Kdyby měl AT, jedu pro něj :(
Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0 R, AT, MY07 SE - social edition - bez kůže, bez navi, bez šíbru...
Subaru Forester SG 2.0 XT,MT, MY04, LPG
Subaru Forester SG 2.0 XT,MT, MY04, LPG
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Jaké jsou plyn-friendly otáčky a rychlost ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Čéče, plyn-friendly jízda za 11 litrů, to já musím jet stylem buttefrly-like push gas - dnes trasa Šumperk Štětí a zpět za 3 hodiny a 10 minut a 7,8/100 (Oťas 2,5i 6MT).
Nějak ti to žere...
Nějak ti to žere...
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Plynu mi to žere, 10,5-12 takže 11 je uplně OK, vzhledem k tomu že 116 žerou víc než 92
edit: aha, teď jsem si to přečetl, plynu 14, no tak na to víc šlape
edit: aha, teď jsem si to přečetl, plynu 14, no tak na to víc šlape
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10623
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Mělo to dělaný i pravidelný LPG servis? Ta spotřeba na atmošku je dost, tyhle čísla má XT.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
4tis otáček - dá se to snad vypočítat (což jsem, přiznám se, neudělal) z rychlosti hoření plynu, která je pomalejší než rychlost hoření benzínových par - tj. ve vyšších otáčkách ten plyn nestíhá "vyhořet".emve píše:Jaké jsou plyn-friendly otáčky a rychlost ?
a rychlost "tacho" lehce pod 150
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
...Forestrův následovník v rodině je CVT Outback, a je to pohoda...Frank píše:Kdyby měl AT, jedu pro něj :(
já jsem si to ale vyhodnotil, že vlastně stejně jedu buď na pětku, nebo v zácpě na redukovanou dvojku - právě redukce a pětikvalt mi k tomu autu strašně sedí, automat asi jenom na tahání vleků, což v tomhle případě nebylo
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Já spotřebu u Subaru na benzín pod 10 bral jako "urban legend" teda vždycky.davidherda píše:Plynu mi to žere, 10,5-12 takže 11 je uplně OK, vzhledem k tomu že 116 žerou víc než 92
edit: aha, teď jsem si to přečetl, plynu 14, no tak na to víc šlape
Na druhou stranu moje trasa je 75% dálnice, 10% mimo město, 15% "zácpa" - ve VTP jsou spotřeby 12,3|7,5|9,3 a to jsou myslím na 120km/h | nevím | 80km/h - takže asi normál
...a teda pod 9 jsem s tím nejel dlouhodobě fakt nikdy :(
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
...jenže Outback nemá aerodynamiku peřiňáku, ten Forester na ty dálnice není, jenže zase přejede napluženou závěj sněhu, když potřebuju domůZdeny píše:Čéče, plyn-friendly jízda za 11 litrů, to já musím jet stylem buttefrly-like push gas - dnes trasa Šumperk Štětí a zpět za 3 hodiny a 10 minut a 7,8/100 (Oťas 2,5i 6MT).
Nějak ti to žere...
...a takhle to člověk najde ráno
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Ahoj, mě Tomáš Klíma z BA říkal, že to je trend, že by všichni chtěli Forestra v automatu - že prý pro manželky ...a nedávno Forestra v USA vyhlásili jako nejvíc "lesbický" autoFrank píše:Kdyby měl AT, jedu pro něj :(
...je to teda deset let co jsme ho kupovali, ale pamatuju si, jak "automat" bylo v Subaru komunitě zakázaný slovo, a všichni se tomu čtyřkvaltu smáli nebo vysmívali. Potom jsme ve 2011 brali Outbacka s CVT, kterej byl a je strašně libovej = a "skalní" Subařisti řvali pořád, že bez fofr klacku to není řízení...
Navíc ta redukční převodovka je skvělá! Uznávám, že ale taky koukám po automatech - protože člověk už se fakt jenom veze, všude jsou mraky aut kdo denně popojíždí v zácpě, nebo jezdí těžkým terénem, tak určitě automat zvolí
UPDATE
...ok, tak v plynu aktuálně v tomto týdnu za 12,3l/100
A jednomu zájemci jsem posílal faktury za servis, a našel tam
Upgrade brzd - vpředu větší kotouče DBA a destičky HAWK HPS, provedeno loni v dubnu v BA.
a uvědomil jsem si závadičku - ráno, než se ohřeje interiér mi nejde "snulovat" počítadlo denních km, až když je v autě teplo
Další dotaz byl na nádrž na LPG - ta je místo rezervy, a rezervu nevozím, místo ní mám speciální sadu na opravu pneumatik = rezervu mám, k autu patří, a opravnou sadu dám taky...
A jednomu zájemci jsem posílal faktury za servis, a našel tam
Upgrade brzd - vpředu větší kotouče DBA a destičky HAWK HPS, provedeno loni v dubnu v BA.
a uvědomil jsem si závadičku - ráno, než se ohřeje interiér mi nejde "snulovat" počítadlo denních km, až když je v autě teplo
Další dotaz byl na nádrž na LPG - ta je místo rezervy, a rezervu nevozím, místo ní mám speciální sadu na opravu pneumatik = rezervu mám, k autu patří, a opravnou sadu dám taky...
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Promiň za OT.
To počítadlo/ kilometrovník/ teploměr mi taky za studena nejde přepínat nebo nulovat. Legacy r. 2000
Ale proč?
To počítadlo/ kilometrovník/ teploměr mi taky za studena nejde přepínat nebo nulovat. Legacy r. 2000
Ale proč?
- Keana
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
- Jméno a příjmení: Aleš Hnyk
- Bydliště: Jablonec/Jabloneček
- Kontaktovat uživatele:
Re: panteročerný Forester SG 2.0X WinterPacket 2006/2007
Kdyžtak vlákno o autě je tady https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... =39&t=6445Klop píše:Promiň za OT.
To počítadlo/ kilometrovník/ teploměr mi taky za studena nejde přepínat nebo nulovat. Legacy r. 2000
Ale proč?
Jinak až na něco s tim počítadlem přijdu, dám vědět, pokud nebude někdo rychlejší. Vynulovat se mi ho podařilo, ale přepnout mezi A/B ne.
Tohle prosím asi přesunout do ukončených inzerátů.