Můj Forester za...?
Můj Forester za...?
Všichni mají rádi vlákna typu "nevím, co chci, poraďte mi..." Tak tu máme jedno další Nechci plevelit ostatní vlákna, takže radši jedno moje.
Rok jezdím ve Foresteru SF facelift 92 kW AT. Subaru nákaza se definitivně dostavila.
[/quote]
Pohrávám si s myšlenkou zkusit Imprezu, prostě maminku narostlýho Forestera.
Ovšem kam se ubírat na 100% nevím. Auto budu používat pořád podobně, takže na různý pojížďky po městě, republice a výlety do zahraničí. Jezdíme na kolech a taháme s sebou dost věcí. Nemáme děti, psi, nic z toho neplánujem
No a taky mě baví sem tam zablbnout. Po přesedlání z motorek na nohama hnaný dvoukolky mi chybí ten benzínovej adrenalin. Obzvláště se projevy viru začaly projevovat s prvním sněhem s AWD. Ale baví mě zatáčky, okresky, kdyby se někdy vyskytovala i nerozbitá šotolina, taky by mě to zajímalo. Vyloženě off-road asi není třeba, jak jsem zjistil s Foresterem, stačí mi polňačky a to jenom jednou za uherskej rok.
No a co teď s tím...?
Vím, že nechci diesel. Vím, že nechci sedan. Vím, že nechci automat. Vím, že auto je fajn, ale mám jiný drahý koníčky na to, aby mě to sežralo.
-> wagon nebo hatch
Imprezí wagony nejsou zrovna velký kombíky, to je asi fakt. Jak je na tom srovnání wagon vs. hatch? Přijde mi, že ten kufr bude asi podobně velký?
-> starší nebo novější
Kus za kus: Réza podobně stará se stejným motorem 92kW bude stát přibližně jako Forester ~ 80k
Upgrade I: Wagon 2.0R 118kW (2006-2007) začíná někde na 100k a pokračuje směle na 150k, takže trochu navýšení rozpočtu
Upgrade II: Hatch 2.0R 110kW (2008-2009) začíná na vrchní hranici wagonu 150k+, je to tak...? Ještě vyšší rozpočet?
-> málo výkonu za více výkonu?
(Ne)rovnice je jasná: 92kW AT < 92kW MT < 118kW MT < všechno s turbínou
...ale nesvezl jsem se, abych mohl soudit. Má někdo srovnání, jaký je to "skok" z 92kW AT na 118kW MT?
Ach ty turbíny
Místní nejmenovaný sponzor servisu Boxer Auto mě furt tlačí tímhle směrem, ale popravdě netuším, jakej to obnáší rozpočet na servis a pořizovací ceny taky. Nějak se mi do toho nechce a asi vím i proč...
Rok jezdím ve Foresteru SF facelift 92 kW AT. Subaru nákaza se definitivně dostavila.
[/quote]
Pohrávám si s myšlenkou zkusit Imprezu, prostě maminku narostlýho Forestera.
Ovšem kam se ubírat na 100% nevím. Auto budu používat pořád podobně, takže na různý pojížďky po městě, republice a výlety do zahraničí. Jezdíme na kolech a taháme s sebou dost věcí. Nemáme děti, psi, nic z toho neplánujem
No a taky mě baví sem tam zablbnout. Po přesedlání z motorek na nohama hnaný dvoukolky mi chybí ten benzínovej adrenalin. Obzvláště se projevy viru začaly projevovat s prvním sněhem s AWD. Ale baví mě zatáčky, okresky, kdyby se někdy vyskytovala i nerozbitá šotolina, taky by mě to zajímalo. Vyloženě off-road asi není třeba, jak jsem zjistil s Foresterem, stačí mi polňačky a to jenom jednou za uherskej rok.
No a co teď s tím...?
Vím, že nechci diesel. Vím, že nechci sedan. Vím, že nechci automat. Vím, že auto je fajn, ale mám jiný drahý koníčky na to, aby mě to sežralo.
-> wagon nebo hatch
Imprezí wagony nejsou zrovna velký kombíky, to je asi fakt. Jak je na tom srovnání wagon vs. hatch? Přijde mi, že ten kufr bude asi podobně velký?
-> starší nebo novější
Kus za kus: Réza podobně stará se stejným motorem 92kW bude stát přibližně jako Forester ~ 80k
Upgrade I: Wagon 2.0R 118kW (2006-2007) začíná někde na 100k a pokračuje směle na 150k, takže trochu navýšení rozpočtu
Upgrade II: Hatch 2.0R 110kW (2008-2009) začíná na vrchní hranici wagonu 150k+, je to tak...? Ještě vyšší rozpočet?
-> málo výkonu za více výkonu?
(Ne)rovnice je jasná: 92kW AT < 92kW MT < 118kW MT < všechno s turbínou
...ale nesvezl jsem se, abych mohl soudit. Má někdo srovnání, jaký je to "skok" z 92kW AT na 118kW MT?
Ach ty turbíny
Místní nejmenovaný sponzor servisu Boxer Auto mě furt tlačí tímhle směrem, ale popravdě netuším, jakej to obnáší rozpočet na servis a pořizovací ceny taky. Nějak se mi do toho nechce a asi vím i proč...
Naposledy upravil(a) hajpr dne čtv úno 02, 2017 4:35 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Můj Forester za tvoji Imprezu wagon
Ahoj. Měl jsem takový - červený a docela jsem ho měl rád. Nechtěl by jsi ho spíše jenom prodat ?
Subaru forester 2.0 GL MY98
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Re: Můj Forester za tvoji Imprezu wagon
Taky by to připadlo v úvahu...esenbe píše:Ahoj. Měl jsem takový - červený a docela jsem ho měl rád. Nechtěl by jsi ho spíše jenom prodat ?
Re: Můj Forester za...?
Všichni mají rádi vlákna typu "nevím, co chci, poraďte mi..." Tak tu máme jedno další Nechci plevelit ostatní vlákna, takže radši jedno moje.
Rok jezdím ve Foresteru SF facelift 92 kW AT. Subaru nákaza se definitivně dostavila.
[/quote]
Pohrávám si s myšlenkou zkusit Imprezu, prostě maminku narostlýho Forestera.
Ovšem kam se ubírat na 100% nevím. Auto budu používat pořád podobně, takže na různý pojížďky po městě, republice a výlety do zahraničí. Jezdíme na kolech a taháme s sebou dost věcí. Nemáme děti, psi, nic z toho neplánujem
No a taky mě baví sem tam zablbnout. Po přesedlání z motorek na nohama hnaný dvoukolky mi chybí ten benzínovej adrenalin. Obzvláště se projevy viru začaly projevovat s prvním sněhem s AWD. Ale baví mě zatáčky, okresky, kdyby se někdy vyskytovala i nerozbitá šotolina, taky by mě to zajímalo. Vyloženě off-road asi není třeba, jak jsem zjistil s Foresterem, stačí mi polňačky a to jenom jednou za uherskej rok.
No a co teď s tím...?
Vím, že nechci diesel. Vím, že nechci sedan. Vím, že nechci automat. Vím, že auto je fajn, ale mám jiný drahý koníčky na to, aby mě to sežralo.
-> wagon nebo hatch
Imprezí wagony nejsou zrovna velký kombíky, to je asi fakt. Jak je na tom srovnání wagon vs. hatch? Přijde mi, že ten kufr bude asi podobně velký?
-> starší nebo novější
Kus za kus: Réza podobně stará se stejným motorem 92kW bude stát přibližně jako Forester ~ 80k
Upgrade I: Wagon 2.0R 118kW (2006-2007) začíná někde na 100k a pokračuje směle na 150k, takže trochu navýšení rozpočtu
Upgrade II: Hatch 2.0R 110kW (2008-2009) začíná na vrchní hranici wagonu 150k+, je to tak...? Ještě vyšší rozpočet?
-> málo výkonu za více výkonu?
(Ne)rovnice je jasná: 92kW AT < 92kW MT < 118kW MT < všechno s turbínou
...ale nesvezl jsem se, abych mohl soudit. Má někdo srovnání, jaký je to "skok" z 92kW AT na 118kW MT?
Ach ty turbíny
Místní nejmenovaný sponzor servisu Boxer Auto mě furt tlačí tímhle směrem, ale popravdě netuším, jakej to obnáší rozpočet na servis a pořizovací ceny taky. Nějak se mi do toho nechce a asi vím i proč...
Rok jezdím ve Foresteru SF facelift 92 kW AT. Subaru nákaza se definitivně dostavila.
[/quote]
Pohrávám si s myšlenkou zkusit Imprezu, prostě maminku narostlýho Forestera.
Ovšem kam se ubírat na 100% nevím. Auto budu používat pořád podobně, takže na různý pojížďky po městě, republice a výlety do zahraničí. Jezdíme na kolech a taháme s sebou dost věcí. Nemáme děti, psi, nic z toho neplánujem
No a taky mě baví sem tam zablbnout. Po přesedlání z motorek na nohama hnaný dvoukolky mi chybí ten benzínovej adrenalin. Obzvláště se projevy viru začaly projevovat s prvním sněhem s AWD. Ale baví mě zatáčky, okresky, kdyby se někdy vyskytovala i nerozbitá šotolina, taky by mě to zajímalo. Vyloženě off-road asi není třeba, jak jsem zjistil s Foresterem, stačí mi polňačky a to jenom jednou za uherskej rok.
No a co teď s tím...?
Vím, že nechci diesel. Vím, že nechci sedan. Vím, že nechci automat. Vím, že auto je fajn, ale mám jiný drahý koníčky na to, aby mě to sežralo.
-> wagon nebo hatch
Imprezí wagony nejsou zrovna velký kombíky, to je asi fakt. Jak je na tom srovnání wagon vs. hatch? Přijde mi, že ten kufr bude asi podobně velký?
-> starší nebo novější
Kus za kus: Réza podobně stará se stejným motorem 92kW bude stát přibližně jako Forester ~ 80k
Upgrade I: Wagon 2.0R 118kW (2006-2007) začíná někde na 100k a pokračuje směle na 150k, takže trochu navýšení rozpočtu
Upgrade II: Hatch 2.0R 110kW (2008-2009) začíná na vrchní hranici wagonu 150k+, je to tak...? Ještě vyšší rozpočet?
-> málo výkonu za více výkonu?
(Ne)rovnice je jasná: 92kW AT < 92kW MT < 118kW MT < všechno s turbínou
...ale nesvezl jsem se, abych mohl soudit. Má někdo srovnání, jaký je to "skok" z 92kW AT na 118kW MT?
Ach ty turbíny
Místní nejmenovaný sponzor servisu Boxer Auto mě furt tlačí tímhle směrem, ale popravdě netuším, jakej to obnáší rozpočet na servis a pořizovací ceny taky. Nějak se mi do toho nechce a asi vím i proč...
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Můj Forester za...?
Bejt tebou tak jdu do GTcka.Kufr to ma,hlavne to jede a na rezii se zeptej Tomase v BAckach,to je podle me nejednodusi.A hlavne jsou to krasna auta.92 kw - 116 kw to zas neni takovej rozdil Prijed na Severku,tam budou mit kluci urcite GT a oni te svezou a uvidis sam
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj Forester za...?
A nepřemýšlel si nad Forestrem STurbo 130kw... spotřeba a servis celkem rozumný, kompromis užitku a výkonu. Třeba by se něco vymyslelo...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj Forester za...?
podle mého malý až nepatrný takový skočíkhajpr píše:
... Má někdo srovnání, jaký je to "skok" z 92kW AT na 118kW MT?
/
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj Forester za...?
Rozdíl 2.0 92kw. a 2.0R 118kw. je největší od 4000ot/min. tam se Rko celkem pěkně zberká a jede,jinak spodek to nemá tak jako tak.
Osobní zkušenost... Prostě pokud se chceš povozit tak jedině Turbo samozřejmě benzín!!!...
Osobní zkušenost... Prostě pokud se chceš povozit tak jedině Turbo samozřejmě benzín!!!...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Můj Forester za...?
Pokud vozíš spousty věcí a kola, tak u imprezy budeš řešit otázku kam s tím. Já bych volil vyšší level, což je Forestr XT. Já vždycky říkal, že na rozbití huby atmosféra stačí, ale taky jsem asi dospěl (nebo úplně zblbnul), turbo je prostě jinde. Ten potenciál ani nemusíš naplno využívat, stačí jen vědomí, že to tam je. To je k nezaplacení. Impreza je na ježdění super, ale ten rozhled z výšky forejse ti bude chybět. A je tu spousta lidí, co přesedlali z imprezy do forestra, ale zpět třeba do legacy je tu jen jeden - Scooter. Ale on to střídá častěji než já boty, tam se nelze divit. V něčem je impreza lepší, ale v porovnání má forester těch plusů víc. Navíc XT...
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Můj Forester za...?
Idea dobrá, teď jen najít pěkné GT, které aspoň chvíli bude fungovat bez velkých investic, pod 200 tisíc.martas píše:Bejt tebou tak jdu do GTcka.Kufr to ma,hlavne to jede a na rezii se zeptej Tomase v BAckach,to je podle me nejednodusi.A hlavne jsou to krasna auta.92 kw - 116 kw to zas neni takovej rozdil Prijed na Severku,tam budou mit kluci urcite GT a oni te svezou a uvidis sam
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Můj Forester za...?
Jakoby já totiž úplně nerozumím přesedlání z Forestra do Imprezy z důvodu větší zábavy.hajpr píše:Jojo, to je mi jasný, nicméně GT asi není úplně směr, kterým bych se chtěl ubírat
Jednat to auto není něják zásadně rychlejší, vyzkoušet si to můžeš na Červený z BA Tomáš ti jí na 100% klidně půjčí na víkend.
Druhak mi to prostě přijde jako "downgrade".
Proto furt říkám to GT, původně jsi měl omezený rozpočet, teď se nebráníš 150 000,-
Můj názor je vzít slušné GT v kombajnu z klubu, který touží po XTéčku (chtěl za něj tuším 135, tak jsetě zbude na opravy)
https://www.facebook.com/daniel.polcik
a je vystaráno.
Budeš mít zábavu, máme to k sobě kousek tak o víkendech můžeme srát cyklisty a policajty, uvidíš jaká to je prča
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Můj Forester za...?
Nepřemýšlel, ale třeba bych mohl začít...SCOOTER píše:A nepřemýšlel si nad Forestrem STurbo 130kw... spotřeba a servis celkem rozumný, kompromis užitku a výkonu. Třeba by se něco vymyslelo...
Re: Můj Forester za...?
No, asi tak. Já chápu, co ty auta mají za sebou. Už je to sportovní náčiní a to každodenní ježdění 20 let nevydrží. Proto bych z toho měl strach.emve píše:
Idea dobrá, teď jen najít pěkné GT, které aspoň chvíli bude fungovat bez velkých investic, pod 200 tisíc.
Rozpočet 150 jsem si poměrně vycucal z prstu, prostě půlku financovat z prodeje a zbytek poskládat. Ale zas vytasit půlku a pak další 50 i víc...já v GT neocením ten kult jako někteří pravověrní, tak se mi za to nechce tolik platit.
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Můj Forester za...?
Jestli chceš svézt v XTéčku, tak tě svezu, ať víš co od toho očekávathajpr píše:
Nepřemýšlel, ale třeba bych mohl začít...
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex