Nemůžu si pomoct, ale všechny motory Subaru nejsou dělaný na pečení, ale na jízdu na benzin. Takže má poněkud zkreslený preference. A ideál je skutečně turbo, ale bez plynu, takže ideál nesplnitelný. Tak mu nezbude než ideál českých řidičů - koktávka na hlínách s TDI. Prostě jen povoz, ne auto. Ale pokud si pořídí to XT, tak nebude litovat. To svezení za to stojí a na plyn zapomene a i buchty bude pýct už jen na elektrice.Mareka píše:http://www.tipcars.com/subaru-forester/ ... 61126.html
Že to není extra vhodné na plyn, je kamarádovi jasné (ale zase to pojede ). Nějaké další postřehy k autu a prodejci?
Jen pro doplnění: stále platí že preferovaným autem je Forester/Outback v manuálu s motorem vhodným pro LPG. Ale to je ideální představa... a ne …
Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
2.5XT není auto pro každého. Doporuč mu dle svého nejlepšího svědomí, ty víš, na co a jakým způsobem chce auto používat.
Jen upozorním na to, že 2.5XT nebo H6 by si samozřejmě vybral srdcem každý Subarák, ale ne každý z běžných lidí ho ocení. Proto jsou běžní smrtelníci ve Forejsu naprosto spokojení s dvoulitrem atmo - je vhodnější pro LPG, má redukci a je spolehlivý. Minimálně o turbo míň, co se může pokazit.
Musí to být prostě člověk, který to ocení a chápe, jaké auto si kupuje. Upřímně s těmi požadavky, cos napsal, si nejsem vůbec jistý, jestli je to auto vhodné pro něj... I když mu ho samozřejmě vychválíš, protože víš, co je to zač
Musíš uvažovat jako "Jarda, kamarád", ne jako "Marek, Subarák"... ::-DD:
Jen upozorním na to, že 2.5XT nebo H6 by si samozřejmě vybral srdcem každý Subarák, ale ne každý z běžných lidí ho ocení. Proto jsou běžní smrtelníci ve Forejsu naprosto spokojení s dvoulitrem atmo - je vhodnější pro LPG, má redukci a je spolehlivý. Minimálně o turbo míň, co se může pokazit.
Musí to být prostě člověk, který to ocení a chápe, jaké auto si kupuje. Upřímně s těmi požadavky, cos napsal, si nejsem vůbec jistý, jestli je to auto vhodné pro něj... I když mu ho samozřejmě vychválíš, protože víš, co je to zač
Musíš uvažovat jako "Jarda, kamarád", ne jako "Marek, Subarák"... ::-DD:
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Dneska má kamarád Pajero 3.5 s plynem, které chce prodat.
A já mu furt říkám: nekupuj si subaru, nekupuj si subaru, nekupuj si subaru. A když už ho koupíš, nedávej do něj plyn, nedávej do něj plyn, nedávej do něj plyn.... a pak za mnou nechoď, nechoď, nechoď... a je to marný, je to marný, je to marný. Zítra s ním jedu za Garmontem - třeba mu to vysvětlí lépe, lépe, lépe.
Edit: jsem původně psal, že kamarád má 3.0. Ale opravil mne že je to 3.5 - důkaz z dnešní návštěvy u Garmonta.
A já mu furt říkám: nekupuj si subaru, nekupuj si subaru, nekupuj si subaru. A když už ho koupíš, nedávej do něj plyn, nedávej do něj plyn, nedávej do něj plyn.... a pak za mnou nechoď, nechoď, nechoď... a je to marný, je to marný, je to marný. Zítra s ním jedu za Garmontem - třeba mu to vysvětlí lépe, lépe, lépe.
Edit: jsem původně psal, že kamarád má 3.0. Ale opravil mne že je to 3.5 - důkaz z dnešní návštěvy u Garmonta.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Každý je svého štěstí strůjce
Osobně mohu říc že s autem z popisu i lpg sem spokojený.
Cena vestavby byla 28 000,- a to už se dnes dá sehnad za cca 23/4válec.Auto sem koupil bez plynu se 120000Km a přez cz zástupce Suba potvrzenim že auto má kovaná/tvrzená vent.sedla.
Po roce ukazoval tacháč 156000Km a já byl o 100 000Kč chutší.
cca 3,60Kč/Km jen benzín
Dnes jezdím cca 2,40 plyn+benzín+občas Flash lube :845:
Vestavba se mi zaplatila míň ja za rok po cca 25000Km.
Tankuji nasledovně:
Plyn - Lukoil (prý ruská kvalita viz Lukašenko, cena kolem 16Kč o víkendu slevy)
Benzín - Shell Nitro plus 95 (cena kolem 36Kč díky klubové kartě sleva 2Kč/litr za 15b., body dostanu za nákup cigaret :811:
O víkendu se radostí ožeru a rázem sem 1 z největších přispěvovatelů do státní kasy ::-DD:
Samořejmě s více financemi bych do plynu nešel.
Vždy byli,jsou a budou 2 tábory,je asi pravda že čím novější tím pro plyn horší - měká sedla,DOHC aj
Osobně mohu říc že s autem z popisu i lpg sem spokojený.
Cena vestavby byla 28 000,- a to už se dnes dá sehnad za cca 23/4válec.Auto sem koupil bez plynu se 120000Km a přez cz zástupce Suba potvrzenim že auto má kovaná/tvrzená vent.sedla.
Po roce ukazoval tacháč 156000Km a já byl o 100 000Kč chutší.
cca 3,60Kč/Km jen benzín
Dnes jezdím cca 2,40 plyn+benzín+občas Flash lube :845:
Vestavba se mi zaplatila míň ja za rok po cca 25000Km.
Tankuji nasledovně:
Plyn - Lukoil (prý ruská kvalita viz Lukašenko, cena kolem 16Kč o víkendu slevy)
Benzín - Shell Nitro plus 95 (cena kolem 36Kč díky klubové kartě sleva 2Kč/litr za 15b., body dostanu za nákup cigaret :811:
O víkendu se radostí ožeru a rázem sem 1 z největších přispěvovatelů do státní kasy ::-DD:
Samořejmě s více financemi bych do plynu nešel.
Vždy byli,jsou a budou 2 tábory,je asi pravda že čím novější tím pro plyn horší - měká sedla,DOHC aj
Subaru Outback 05(lpg) 2.5 H4 121Kw/5°Mt (Hi/Lo)/At16"CCC
Jeep GCH ZJ 93 5.2 V8 155Kw/NP231/4,88/4"lift RC short arm/Mt 33"BH/F.D30High pinion(HD+Truetrack)/R.Chrysler 8,25"(HD+ARB)/řízení-„uderknuckle highsteer“/stabíky-RE
Jeep GCH ZJ 93 5.2 V8 155Kw/NP231/4,88/4"lift RC short arm/Mt 33"BH/F.D30High pinion(HD+Truetrack)/R.Chrysler 8,25"(HD+ARB)/řízení-„uderknuckle highsteer“/stabíky-RE
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Ano každý hledá své štěstí jinde (a jinak).....
Každopádně se kamarád svezl Garmontovým Forestrem v automatu s LPG a výsledek je: zjistil že automat není až tak špatný a s nižším výkonem (oproti stávajícímu Pajeru resp. manuálu) je smířený.
No a protože Garmont své auto (zatím ::-DD: ) neprodává, kamarád hledá dále Forestra/Outbacka v manuálu nebo automatu, který půjde do plynu.
Brňáci nemáte info o tomto voze?
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/det ... =triobazar
Každopádně se kamarád svezl Garmontovým Forestrem v automatu s LPG a výsledek je: zjistil že automat není až tak špatný a s nižším výkonem (oproti stávajícímu Pajeru resp. manuálu) je smířený.
No a protože Garmont své auto (zatím ::-DD: ) neprodává, kamarád hledá dále Forestra/Outbacka v manuálu nebo automatu, který půjde do plynu.
Brňáci nemáte info o tomto voze?
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/det ... =triobazar
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Pár aut jsem dříve nadhodil, ale moc informací/připomínek jsem zatím neobdržel, ale zkusím ještě jeden dotaz:
Jaké vady vidíte na tomto Forestrovi? http://www.tipcars.com/subaru-forester/ ... 10818.html (vyčkejte až se zavře reklama sama nebo ji zavřete ručně křížkem)
Stojí v Kopřivnici v Tony Caru - kamarád se na něj byl podívat, na prvý pohled auto nevypadá nejhůř... Až na několik (pro mne) ZÁSADNÍCH vad:
- bazarník vozí auta z Itálie a většinou o nich nic moc neví/nechce vědět
- stejné je to i u tohoto Forejse - servisní historie a počet majitelů v IT dost nejasné
- poslední servis prý v 93 000 km, nyní najeto 117 000 km = bez velkého servisu?
Vyčte z fotek a VINu zkušené oko místního osazenstva více?
Kamarád přemýšlí nad detailní prohlídkou s mechanikem + čeká na info o Outbacku v Liberci (děkuji tímto Mráčovi, který mu auto prověřuje!).
Jaké vady vidíte na tomto Forestrovi? http://www.tipcars.com/subaru-forester/ ... 10818.html (vyčkejte až se zavře reklama sama nebo ji zavřete ručně křížkem)
Stojí v Kopřivnici v Tony Caru - kamarád se na něj byl podívat, na prvý pohled auto nevypadá nejhůř... Až na několik (pro mne) ZÁSADNÍCH vad:
- bazarník vozí auta z Itálie a většinou o nich nic moc neví/nechce vědět
- stejné je to i u tohoto Forejse - servisní historie a počet majitelů v IT dost nejasné
- poslední servis prý v 93 000 km, nyní najeto 117 000 km = bez velkého servisu?
Vyčte z fotek a VINu zkušené oko místního osazenstva více?
Kamarád přemýšlí nad detailní prohlídkou s mechanikem + čeká na info o Outbacku v Liberci (děkuji tímto Mráčovi, který mu auto prověřuje!).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Vypadá to, že zadek už začíná pomalu sedat.
Jinak dle volantu by ten nájezd mohl i být reálný, ale samozřejmě volant jde vyměnit. Jestli byl proveden velký servis je otázkou, ta cena mi nepřijde zrovna nízká vzhledem k tomu, že jde o auto prakticky bez ověřitelné historie...
Jinak dle volantu by ten nájezd mohl i být reálný, ale samozřejmě volant jde vyměnit. Jestli byl proveden velký servis je otázkou, ta cena mi nepřijde zrovna nízká vzhledem k tomu, že jde o auto prakticky bez ověřitelné historie...
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Ten foryn v kopřivnici se už prodává minimálně rok možná dva..
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Na tlumiče a jejich rizika u Forestrů jsem kamaráda upozorňoval - říká že mu to až tak nízko nepřišlo (navíc to má hozené gumy v kufru).
Ohledně ceny a nejasné servisní historie - právě na to jsem poukazoval zájemci nejvíce - tady vidím nutnost udělat velký servis (cca 25 000?!) a k tomu adekvátní cenu auta (resp. její snížení).... Navíc pokud už to auto stojí v bazaru rok (neviděl ho někdo nebo neprověřoval za tu dobu?).
Ohledně ceny a nejasné servisní historie - právě na to jsem poukazoval zájemci nejvíce - tady vidím nutnost udělat velký servis (cca 25 000?!) a k tomu adekvátní cenu auta (resp. její snížení).... Navíc pokud už to auto stojí v bazaru rok (neviděl ho někdo nebo neprověřoval za tu dobu?).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Tak kamarád začal hledat vhodný vlakový spoj do Liberce. http://www.subaru-liberec.cz/prodej_det.php?id=258. Uvidíme zda to klapne.
Special thanks to Mráča!
Special thanks to Mráča!
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
len mi tak udrelo do oka, ze u tdi-ciek sa v inzeratoch fotia dlhodobe spotreby a u subaru vzdy nieco ine
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
U mého mi to taky nijak nízko nepřijde, zatím to funguje, tak to neřeším. Nicméně zadek je sednutý oproti předku cca o 5 cm a svědčí to o tom, že dřív nebo později bude potřeba to řešit...Mareka píše:Na tlumiče a jejich rizika u Forestrů jsem kamaráda upozorňoval - říká že mu to až tak nízko nepřišlo (navíc to má hozené gumy v kufru).
Kamarádovi, kterému to tak nízko nepřijde můžeš říct, že nové origo tlumiče stojí AFAIR cca 18 000 Kč, tak uvidíš, co ti řekne potom, jestli se mu to zdá v pohodě...
Minimálně je to další argument k vylepšení pozice ve vyjednávání o ceně.
V servisním manuálu to AFAIR bylo, já to někde mám zaštrachané taky - je tam přesně v centimetrech, kolik by měly mít tlumiče od lemu blatníku ke středu kola, pokud jsou OK. Měřit je potřeba po jízdě, jsou to samoniveláky a musí se trochu "rozhýbat".
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Taky už jsem to známému počítal: velký servis 25, tlumiče 7-20 (podle toho jaké a kde) atd.
Dneska ráno mi volal, že i proto v pátek jede pro toho Otu v Liberci - zde je servisní historie jasná a stav vypadá také OK.
Dneska ráno mi volal, že i proto v pátek jede pro toho Otu v Liberci - zde je servisní historie jasná a stav vypadá také OK.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Subaru vhodného pro přestavbu na LPG
Kamarád si právě přivezl Outbacka 121 kw rv. 2006 z Ilosu Liberec (viz dříve), takže:
- Děkuji všem diskutujícím a zejména Mráčovi za osobní kontrolu auta na místě
- Vítám dalšího subaristu a rád bych začal inkasovat provize (jiný kamarád si pořídil po diskusi se mnou a informacích zde na fóru nové XT)
- Prosím zamknout vlákno.
- Děkuji všem diskutujícím a zejména Mráčovi za osobní kontrolu auta na místě
- Vítám dalšího subaristu a rád bych začal inkasovat provize (jiný kamarád si pořídil po diskusi se mnou a informacích zde na fóru nové XT)
- Prosím zamknout vlákno.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)