P: Forester SG 2.0X Comfort MT MY03

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Bekr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 546
Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm

P: Forester SG 2.0X Comfort MT MY03

Příspěvek od Bekr »

Na vědomost se dává subaristům zdejším:

Z důvodu pořízení XT-čka je tímto na prodej můj Forester 2,0X Comfort SG MT MY03.
Výbava – kratší seznam bude toho, co to nemá. Takže auto nemá přední mlhovky, kožený interiér ani vyhřívání sedadel a tempomat. To je asi tak vše, co by se tehdy k tomu ještě dalo dokoupit.
Auto jsem koupil od majitele jedné plzeňské Subaru prodejny na sklonku zimy léta páně 2009 s cca 137 000 km na tachometru, jako dostavník pro manželku a tehdy očekávanou rodinu. Od 2011 jsem začal jezdit s autem převážně já a v té době jsem do něj nechal instalovat LPG. Jedná se o systém STAG a instalovala ho firma Wapos. Plnění pod víčkem nádrže. Je tam i podtlakové přimazáváni Flash-Lube. Na tachometru tenkrát bylo 150 000 km. Stav tachometru k dnešnímu datu je 237 237 km. Na servis jezdím do Subaru Dobřany.

Seznam větších oprav:
• 160tkm oba diferáky
• 175tkm výměna ŘJ + téměř kompletní elektriky včetně čidel – to bylo poslední stádium
snahy vyřešit záhadu volnoběhu
• 190tkm „generálka“ nástřiku spodku, včetně přelakování prahů a podběhů
výměna všech tlumičů a pružin; vzadu již druhá, tentokrát ale už bez samonivelace
se silnějšími pružinami
• 210tkm rozvody
• 225tkm brzdy

V současnosti je na autě v podstatě dožitý výfuk a gumové uložení stabilizátorů (na STK ani v servisu jiné vůle nenalezeny). Výfuk byl při posledním servisu pospravovaný a natřený, aby mi ještě rok dva vydržel. A pak je tu ona záhada volnoběhu, která je posledních cca 40tkm „stabilizovaná“ a projevuje se víceméně jen občasným rozsvěcením kontrolky motoru.

Ve 240tkm by auto mělo jít na pravidelný servis (výměna motorového oleje by měla stačit). Při dalším servisu, tj. ve 255tkm by se měly zkontrolovat, případně seřídit, ventily.
Kromě výše uvedených „problémů“ je auto v dobrém a udržovaném stavu. Motor a převodovka se zbytkem pohonu se točí, jak mají, a tak jak po těch letech a kilometrech mohou. STK do 04/2016. Na autě jsou zimní pneu (ke koupi letních už nakonec letos nedošlo). Auto u nás sloužilo především jako rodinný dostavník a povozilo nás napříč celou Evropou od Jadranu po Severní Ledový Oceán a nikdy nás nenechalo ve štychu. I když se občas rád svezu svižně, tak většinou auta dost šetřím a myslím, že u nás mělo celkem lehkou službu.

A co za to? Pro klub 120.000,-Kč. Do inzerce chci jít s cenou o něco vyšší.

Závěrem pár fotek - doplněno.
Přílohy
PIC08.jpg
PIC09.JPG
PIC11.JPG
PIC13.JPG
PIC16.JPG
PIC17.JPG
20150427_171156.jpg
20150427_171214.jpg
20150427_171255.jpg
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
CZastik
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte kvě 12, 2015 7:51 am
Bydliště: Brno

Re: P: Forester SG 2.0X Comfort MT MY03

Příspěvek od CZastik »

Zdravím, rád bych se přidal do klubu a hledám Forestra pro sebe. Bylo by bylo možné se na toho vašeho podívat?

Legacy 3.0
Subaru Forester 2.0X 92kW (2005)

Ford Escort 85 kW ex
Škoda Favorit 44kW Odpočívá na zahradě
Uživatelský avatar
Bekr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 546
Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm

Re: P: Forester SG 2.0X Comfort MT MY03

Příspěvek od Bekr »

Prodáno. Prosím uzavřít téma.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“