Závodní Subaru Impreza STI
Re: Závodní Subaru Impreza STI
ta kaple je tam hlavne proto, aby zvysovala aerodynamicky odpor a tim spotrebu :845:. a taky aby zavazela ve vyhledu ::-DDD:
ex Reza WRX 2,5 combi
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Závodní Subaru Impreza STI
U mě to tak je opravdu. Já když přijel se svou rézou "jako turbo" poprvé domu tak první dotaz byl "a na co tam máš ten odpor?" Po předlonský zimě :686: mám dokonce z GT celou kapotu. Jinak já to mám ještě na dráždění TDIčkářů a podobně. :845:MMira píše:ta kaple je tam hlavne proto, aby zvysovala aerodynamicky odpor a tim spotrebu :845:. a taky aby zavazela ve vyhledu ::-DDD:
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závodní Subaru Impreza STI
U mého Forestra 2,5XT přivádí kaplička náporový vzduch k mezichladiči stlačeného vzduchu (intercoler) a ještě je tam nasměrování náporového vzduchu stranou mimo mezichladič směrem na turbo.
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
Re: Závodní Subaru Impreza STI
yeti, s turbem náporový sání nepotřebuješ... :845: je to mezichladič stlačeného vzduchu... je schopen srazit teplotu nasávaného vzduchu ze 150°C na 80...u tohoto řešení záleží na počasí a na rychlosti jízdy...takže v zimě a na plný kule to pojede nejlíp :3gears:
Re: Závodní Subaru Impreza STI
2all: Aha ::-DD: :bp:
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Závodní Subaru Impreza STI
prodáno
Naposledy upravil(a) RAptor dne ned srp 31, 2014 11:38 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Závodní Subaru Impreza STI
Tak hlavně přes lištu, aby si osoby nižšího vzrůstu do těch nízko ukotvených OMP pořídili periskop
Auto vypadá moc hezky a určitě pojede jako drak. Rád bych se zeptal:
1. blok je klasika = open deck? Už je motor zajetý ?
2. převodovka RA = 180 km/h max ?
3. hasící zařízení ?
4. auto bylo postavené na vlastní závodění, nebo na prodej ? (Případně pro jaké soutěže - Rallycup, Volný pohár atd.?)
5. co by bylo (popř. nebylo) za těch 200.000 Kč (předpokládám, že jen cena kovaného motoru, DCCD s jednotkou Skácel a MoTec jednotka jsou samy o sobě hodně přes 150, na zbytek už moc nezbývá)
Díky!
Kdyžtak možno i SZ.
Auto vypadá moc hezky a určitě pojede jako drak. Rád bych se zeptal:
1. blok je klasika = open deck? Už je motor zajetý ?
2. převodovka RA = 180 km/h max ?
3. hasící zařízení ?
4. auto bylo postavené na vlastní závodění, nebo na prodej ? (Případně pro jaké soutěže - Rallycup, Volný pohár atd.?)
5. co by bylo (popř. nebylo) za těch 200.000 Kč (předpokládám, že jen cena kovaného motoru, DCCD s jednotkou Skácel a MoTec jednotka jsou samy o sobě hodně přes 150, na zbytek už moc nezbývá)
Díky!
Kdyžtak možno i SZ.
ex-WRRRX 08
Re: Závodní Subaru Impreza STI
prodáno