Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Uživatelský avatar
jaromir
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1078
Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
Jméno a příjmení: Jaromír
Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od jaromir »

alman píše:Asi to dopadne na diesel na běžnou denní špinavou práci a možná jednou kdoví zbudou peníze na nějaké to sváteční požitkářské ježdění v benzínu. :supeer:
Tak takhle to řeším v současné době já - na ježdění do práce mám starý dobrý Fiat Stilo 1,9 JTD a rád si vymyslím důvod, proč zrovna teď musím někam vyrazit a vzít si na cestu Forýska 2,5XT (a jsem v sedmém nebi - výkon a krouťák v dostatečném rozsahu). A i když musím řešit peníze jako každý druhý, tak ten požitek za to stojí - nekouřím, nechlastám a tak ty prachy projedu takto...
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

Slavek_xxx píše:Ivooos> tak hlavne, ze jsi spokojenej :826: Ja bych 600+ za novy soukromy auto nedal (at uz benzinovy nebo naftovy), za 3 roky je na nem zumpa 300k a to si nemuzu dovolit (stejne jako si ty nemuzes dovolit mit auto co zere 9 litru). A kupovat ojetinu (i treba rok starou) je v nafte mnohem vetsi risk. Mam pristup k referencnim autum a vim, jak se k nim nekteri mi kolegove chovaji...
A jinak, manzelka ma sestihrnek a stejne mi pripada, ze je to zdechlina lina :811: (tedy auto, ne manzelka ::-DDD: ) A prumerna spotreba je za celej rok 10,4 (a to hlavne kvuli kratkym trasam v zime).
Spousta lidi ma pocit ze koupe noveho auta je nejake financni vykrvaceni, ale ja to tak vazne nevidim.

Ja s tim otasem najezdim zase tech svych 100tis km a pak ho prodam presne jak pises se ztratou 300tis. A pokud mi bude vyhovovat tak si ho koupim znova.

Ale za celou tu dobu bude v zaruce a ja budu delat jen pravidelny servis, ktery bych delal i na te ojetine.

Predstav si, ze bych sel do cca 3-4 roky stareho diesloveho Otase. Podivej se kolik by mne stal (rozdil proti novemu je cca jak pises 300tis). Za kolik bych ho prodal az bude mit najeto 200tis a bude o dalsi 3-4 roky starsi? Jake zavady by se mi mohly u diesla, ktery ma pres 150tis najeto vyskytnout a nemluve o tom, ze bych mel stary model? No proste ta strata nerikam ze bude shodna 300tis jak u noveho, ale troufam si ze bude tak 200 a to jen pokud se mi na nem nevys... neco vaznejsiho.

Takze za ten rozdil cca 100tis kc mit nove nebo ojete mi za to proste stoji.

Ja nemam a ani jsem nikdy nemel sluzebni auto ani nejsem podnikatel, jsem obycejny zamestnanec, ale autem jezdim kazdy den do prace protoze se tam jinak nedostanu. Kdyz mi stoji auto v servisu, tak musim jet manzelcinym a ta pak nadava ze musi busem. Proste si nemuzu dovolit servisovat ojetinu, na ktere je kazdou chvilku potreba neco doladit.

Pokud bych nemel 600 na noveho Otase, (to je to co me stal, sleva se fakt povedla a to je v max vybave) a mel jsem jen polovic, tak bych jezdil v novem aute tridy Fabie 1,6 tdi ale nikdy bych proste do ojetiny nesel. Poslednich 5 aut jsem mel vzdy zcela novych (cca 100tis km a sly pryc), ne vsechny byly za 600, vetsina stala neco malo pres 400 a prodana kolem 250kc. Nikdy jsem nic jineho nez pravidelny servis neplatil. Takze ta ztrata v porovnani s tim, kdybych jezdil s ojetinami, nebyla nijak zavratna. Mimochodem ta ztrata se nikdy neda spocitat presne, protoze to ze mi ojete auto a zejmena v dieslu najede 100tis bez neocekavane investice je vcelku tezke predpovedet.
Naposledy upravil(a) Ivooos dne stř dub 20, 2011 11:24 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

VDC píše:Hezky jste to rozjeli tuhle diskusi. Ivane tvoje argumenty pro diesel jsou naprosto pochopitelný a po jejich přečtení by člověk řekl, že se pro diesel musí rozhodnout každej. Paradoxně to tak není. Já osobně nemám vůči dieselu nějakej stupidní odpor, jako že nafta patří do kamen. Subaru Boxer Diesel je krásnej motor a já nesmírně oceňuju, že Subaru nekoupilo hotovej motor od konkurence, ale dali si tu práci a vyvinuli ho. Nebylo by bývalo nic jednoduššího, než vzít dvoulitr D4-D od Toyoty a nabastlit ho tam. Prodávalo by se to taky. Milovníci nafty by to snesli a milovníci benzínu by měli jen o kousek delší bič. Až se mnou nenáviděný konzern rozhodne, že bude Porsche 911 diesel, tak to udělají přesně takhle. Nabastlí tam nějakej konzernovej dýzl z audi. ::-DD:
Takže nikdy nebudu argumentovat tak, že jediný správný Subaru je benzínový. Správný Subaru má boxer a symetrický pohon všech kol. Nicméně já bych si ani Subaru, ani žádný jiný auto v dieselu prostě nekoupil. Mě charakteristika dieselovýho motoru nevyhovuje a měl jsem šanci se svézt v moderních dieselech. Mě na normální ježdění vyhovuje atmosférickej benzínovej motor. Vyhovuje mi právě pomalejší nárůst kroutícího momentu, i když jsou situace, v terénu a s naloženejma vlekama, kdy by se hodilo mít ho níž a víc, ale i tak. Prostě já diesel nechci, protože benzín mému naturelu vyhovuje víc. A ekonomické argumenty mne nezajímají, protože jezdím na plyn. A prosím nepište mi, že plyn není alternativa. To neberu. Je to prostě způsob, jak si dopřát nenasytnější benzinovej motor za menší provozní náklady než je nafta.

Kdyz ja ted jezdim pravidelne nalozeny CR-Belgie, na tom benzinu bych vazne prodelal i ty kalhoty na te nemecke dalnici. To uz proste nejsou drobne. Ja o tom OTB 2,5l s automatem trosku uvazoval dat ho do LPG (i kdyz to nejsou jen vyhody v podobe rozdilu ceny plynu a benzinu, tam je i par minusu) ten objem a vykon, by mohl byt srovantelny s naftou, zvazoval jsem vse, Subaru jsem proste chtel, nakonec to rozsekl mistni prodejce, kdy v Belgii se LPG nedava a nebyla by zaruka. Takze bylo rozhodnuto.
Ted ale vazne nelituji, protoze tento boxer diesel se svoji kultivovanosti a rozsahem pouzitelnych otacek opravdu velmi priblizuje dnesnim benzinu. Kdyz ten motor srovnam s predeslym Civicem tak Honda diesel je roztresena rachotici rotacka.
Ale vis jak, nikdy nerkej nikdy.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Cetka
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 227
Registrován: úte lis 09, 2010 7:23 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Cetka »

Zajima diskuse :D ja mohu rict za sebe, a ze sem par aut uz vyzkousel, at mam co mam, diesel nebo benzin s turbem nebo bez stejne jezdim s prumernou 12-15l/ 100km :D takze to nebude zase az tak o motorech jako o ridicich :) tim nerikam ze motorizace neudela sve :) :subaru: zdar a turbinam zvlast :3gears:
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10

BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97

Ford Fiesta 1,4ztec MY97
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3139
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Albi »

Ivooos píše:Kdyz ja ted jezdim pravidelne nalozeny CR-Belgie, na tom benzinu bych vazne prodelal i ty kalhoty na te nemecke dalnici.
"prodělal kalhoty" ? no já nevím, ale v rámci celkových nákladů na auto je ta úspora na palivu jen malý zlomek; ono v principu nejvíc ušetříš, když si koupíš prostě menší levnější konfekčnější auto ... třeba Dacia Logan kombi, podle mne úžasné auto (levné a obrovské; asi ne ideální na pravidelné cesty do belgie) !!!

já neříkám, že diesel je nutně špatná volba, někdo jej chce a tomu rozumím, jen rozporuji to, že koupí dieselu člověk hodně ušetří (tvrdím že třeba vůbec, nebo i prodělá) ... ale skutečně záleží na okolnostech, pro ty co jezdí hodně ale ne extrémně, je to ekvivalentní varianta ... a je to skutečně poměrně složitá rozvaha ...
:idea:

já když kupoval současné Legacy, chtěl jsem Subaru, diesel nebyl, neměl jsem na výběr (a tedy si mindrák špatné volby neléčím :wink: ) ... ale když si to teď kalkuluji a promýšlím (SpecB je sice moje touha, ale stejně asi skončím nejspíše třeba u běžné nové či zánovní Imprezy), nějak tu úsporu ve finále fakt nevidím ...
pokud bych se rozhodl pro diesel, bylo by to třeba kvůli lepší dynamice, atp (ale charakteristika benzínu mi vyhovuje více) ...

a hlavně mír :pr: :845:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od mamut »

Já vám povim, že do soukromýho auta bych diesel nechtěl, mám benzín a sem spokojenej.
Ovšem do služebního auta jedině naftu.
Už jsem u firmy měl dvě naftový auta a naprostá spokojenost.
Teď jsem dostal třetí s benzínovym motorem a neni to úplně ono.
Výkon to má +/- stjnej jako předchozí auta, ale jakmile naložim nějaký zboží, nářadí, materiál a dva lidi, už je to peklo.
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
martin.blader
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 51
Registrován: sob úno 19, 2011 9:31 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od martin.blader »

Ivoos: Chápu, že si třeba někdo nechce koupit auto se 100 000 km, ale když si koupíš nové auto a budeš ho chtít hned prodat, tak to bude o dooost méně, protože už to prostě nebude mít statut nového auta. Kdyby sis koupil auto do 30 000 (třeba i předváděčku), budeš mít prakticky nové auto za mnohem méně peněz, a to mi přijde o hodně výhodnější.

Podobně, jak si u němců platíš spoustu peněz jen za znáček, tak u nového si platíš jakousi daň za to, že je to s nápisem "nové", což už z toho hned dělá trochu nevýhodnou koupi, pokud chceš ušetřit. Čili když koupíš skoro nové, tak už nebude nové, ale ojeté, tudíž za mnohem méně peněz s ve stavu srovnatelném s novým.
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od tango »

no já si myslím, že jsou dva druhy ojetin. ojetina, která je v bazaru, která je ve většině případech na :zachod: . pak ojetina od člověka, kterej se oni stará a s každou hovadinou jede dobře do servisu :850: dle mého soudu koupě ojetiny od takového člověka je dobrej kup :657: Právě proto takhle autí koupím , protože úspora do nového versus ojetina je markantní :850: a autí je naprosto ok :supeer:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

martin.blader píše:Ivoos: Chápu, že si třeba někdo nechce koupit auto se 100 000 km, ale když si koupíš nové auto a budeš ho chtít hned prodat, tak to bude o dooost méně, protože už to prostě nebude mít statut nového auta. Kdyby sis koupil auto do 30 000 (třeba i předváděčku), budeš mít prakticky nové auto za mnohem méně peněz, a to mi přijde o hodně výhodnější.

Podobně, jak si u němců platíš spoustu peněz jen za znáček, tak u nového si platíš jakousi daň za to, že je to s nápisem "nové", což už z toho hned dělá trochu nevýhodnou koupi, pokud chceš ušetřit. Čili když koupíš skoro nové, tak už nebude nové, ale ojeté, tudíž za mnohem méně peněz s ve stavu srovnatelném s novým.
Tak tohle je presne ten kometar, ktery jsem cekal, jenze ja to nove auto nebudu chtit hned prodat, toto dnes delaji lide jen kdyz jsou v krizi, ja ho budu chtit mit 3-4 roky a najet min 100tis km, takze:

1-sehnat 1-2roky stare dieslove auto s najezdem do 50tiskm,tak aby nebyla ta dan za ,,nove,, a vedel jsem ze v nasledujicich 3letech najede 100tis km jen se zakladni udrzbou dle servisnich intervalu je v celku nemozne. Na bazarovem trhu takovato auto s dieslem temer nejsou a zejmena Subaru a hlavne pokud ano tak ta cena rozhodne neni 50% z puvodni. Pak je tu druhe hledisko a to ze po naslednem prodeji za 3 roky, ktery proste prijde, bude porovnani prodeje 3 a 5 let stareho auto s najezdem 100 a 150tis, take rozdilny. Urcite tam uspora bude ale take nijak zavratna.

2-Sehnat predvadecku je urcite reseni, ale cenova sleva je cca 15% coz neni zadny super trhak a tech nabidek na predvadecky ja take velmi ale velmi malo. Bohuzel ale ta sleva neni zadarmo, protoze zpravidla tech 10tis co ma najeto je s ruznymi ridici a nemuzu si vybrat ani jen barvu natoz vybavu. Tohle mi prislo zajimave nejmene, protoze urcita sleva se da dohodnout vzdy.

Takze nakonci jsem zase u te varianty, ktera vypada ze je opravdu nejvyhodnejsi a to, ze ojete koupene auto bude mit najeto 100tis a bude 3 roky stare a ja budu mit pocit, ze mam temer nove auto a usetril jsem vic nez 50%. Jenze ja si najedu v nasledujicch 3 letech tech svych 100tis, a pujdo prodavat 6-7 let starou dieslovou ojetinu s najezdem pres 200tis. km. Tyhla aute jsou ale bohuzel za rozumne ceny temer neprodejne i kdyz jsou pravidelne servisovane. Takze zase tam bude rozdil, pokud budu prodavat 3-4 roky stare auto s najezdem 100t a 6-7 let stare auto s najezdem 200tis. A hlavne riziko problemu u dieslu po prelomeni 150tis km je hodne vysoke, takze nejakou moznou usporu snad ani spocitat nelze.

Moje zkusenost je takova, ze behem prvnich 100tis km a 3 let, do auta leju jen palivo a jezdim 1x rocne na servis. Neresim, zadne kotouce, tlumice, cepy, loziska, DPF, spojky, vstriky,.... proste nic co se zacne ozyvat vetsinou kolem 150tis km. Nulove starosti a nasledne jsem vzdy to auto prodal za vic jak 50% uvodni ceny.

BTW: Muj Otas stal 620tis, ofic cena byla 1 080 000, proste sleva se da domluvit vzdy a nekdy hoodne vyhodne. Takze az ho pujdu za 3-4 roky prodat s najezdem kolem 100t km a ztratova investice v porovnani kdybych kupoval ojeteho, bude temer nulova. Jinak ted prodavam 3 roky stareho Civica v dieslu ma najeto 92tis km. Novy me stal 420 a mam kupce za 280. Proste ten prodelek nebyl nijak devastujici. Ja proste kdybych mel na nakup auta jen 150tis, tak budu jezdit radeji v novem dieslovem Loganu nez ojete Fabii. Proste s najezdem 35 tis rocne je koupe ojetiny pro soukrome pouziti velky risk a starosti. Jine toje pokud bych najezdil rocne soukrome do 10tis km nebyl bych na aute zavisly a nejlep jezdil nejakym sluzebnim. Ale tam bych uz neresil diesel ale benzin, a zkousl bych i auto s natocenymi 100tis.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

NOVE vs OJETE

Dle meho se nikdy neda rict ze jedna nebo druha variant je vyhra nebo prohra. Vzdy zalezi co od auta ocekavam (jak dlouho ho chi mit a kolik najet) a jake mam moznosti.

Pokud nekdo najezdi do15tis rocne neni na aute nijak zavisly protoze ma jine, kterym jezdi denne do prace, nebo podnika a ma vedle souseda automechanika, ktery mu za flasku udela cokoliv, tak asi nikdy nepochopi nakup noveho auta.

Pokud nekdo dojizdi kazdy den 50km do prace a jinak nez autem se tam nedostane, da si rocne tech svych 30tis a vic a proste zadneho kamose s dilnou nema, kde by mohl travit vikendy, tak ten zase nepochopi, jak si nekdo muze koupit ojete auto se spotrebou 15l a najezdem 100tis a vic.

Ja kdybych mel misto kde trvale parkovat druhe auto, tak si klidne pro poteseni tu starou M3 nebo podobne nacinicko take poridim a budu se v nem vrtat z nudy o vikendu, ale nikdy bych tim nemohl kazdy den jezdit do prace.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
martin.blader
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 51
Registrován: sob úno 19, 2011 9:31 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od martin.blader »

Ivoos: Souhlasím, že pokud toho najedeš tolik, tak nové auto jistý smysl má. A pokud jsi ho koupil téměř za polovinu ceny, tak není o čem diskutovat. Kdo by nebral nové auto za cenu ojetého? :845:

Jinak pokud porovnáš rozdíl cen mezi "nové auto - prodej se 100 000km" a "prodej 100 000 km - prodej 200 000 km", tak podle mě ten rozdíl závratný bude. procentuálně to asi bude podobné, ale v absolutní hodnotě ne, tutíž kdo těch peněz moc nemá, tak si nové auto dovolit nemůže, nelze podle mého názoru tvrdit, že nové vyjde výhodněji. Možná máš štěstí a nemusíš moc šetřit, ale pokud chceš jezdit s autem, tak s ojetinou to vyjde jistě levněji včetně servisu. Když máš nižší pořizovací cenu a nižší ztrátu při prodeji, tak ti logicky zůstane víc peněz. Včetně toho servisu, pokud tě nepotká fakt nějaká hodně vážná porucha, kdy bys měnil půlku auta.

Nicméně uznávám, že konkrétně v tvém případě, tzn. velký nájezd, by byl trochu risk to tahat až do 200 000 km, protože to riziko poruchy tam větší je. Ale kdybys sehnal auto podle představ s malým nájezdem, tak to je podle mě ideální volba. Jinak ono těch 15% z ceny nového auta není zanedbatelných. Pokud máš dost peněz na to, že neřešíš desítky tisíc sem, desítky tisíc tam, tak to máš dobré, no. :845: To já bych se za těch 15% kupoval celé auto. ::-DD:
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

Jak koupit levne Subaru v Belgii.

Prisel jsem k prodejci a zacal chvalit jak je ten Otas suprovy a ze bych ho proste chtel, jen ta cena cca 40tis Euro za tu vybavy executive v dieslu , abych tam mel tu navigaci a kuzi je nezjimava. Ale ze takovych 25tis, ze do toho bych sel bez vahani. Prodejce se usmal a rika, Subaru ma ted oficial akci, ze nabizi Executive za ceny Luxury (to je mistni nizsi vybava) takze ccz 35tis euro. Ja mu na to ze to je porad moc. A on, no ja vam muzu dat slevu jako dealer max 12% takze na nejakych 31-2 bychom se dohodli. Porad moc, musim si to rozmyslet. No ale kdyz vezmete skladovky ze showroomu tak to zaokrouhlime na 30tis.

Proste prodejce mel asi koreny v Severni Africe a ja jsem se mu zamlouval jako spravny obchodni. Byl to klasicky Maroko market.

Nakonec jsem odesel s neporizenou, ale prodejce nevahal a hned dalsi den tlacil na pilu ze za tech 30 bude i MY2011 pokud prijedu hned. Tak jsem nevahal a prijel. A hned na neho tvrde, 25 a kde to mam podepsat a on ne ne 30. tak 26 ne ne 29 a dam ti vybavu za 2tis. zdarma.

OK beru a hned bylo na tazne zarizeni, listy a pdobne prkotinky, ale jeste do smlouvy chci ze je zaruka na spojku jako na zbytek auta.

Prodejce rekl OK a placli jsme si.

Takze nakonec me to stalo neco malo pres 30 se vsim vsudy. A aby toho nebylo dost, tak jako cizinec pracujici v Belgii mohu koupit jedno auto bez dane. Takze sup a bylo to za necelych 25tis euro.

No nekupte to, kdyz je to tak levne.

Blby je, ze ted jsem na tom financne tak, ze musim pocitat i tu spotrebu. :686:

Ale zase mam SUBARU :3gears:
Naposledy upravil(a) Ivooos dne čtv dub 21, 2011 4:14 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3139
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Albi »

:826:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
marek.sm
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 02, 2010 2:35 pm
Jméno a příjmení: marek smrček
Bydliště: praha

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od marek.sm »

Naprostý souhlas s Ivooos, zásadně nový auto klidně menší, ale nový je nový. Ještě bych doplnil z mýho pohledu důležitou věc a to je pravěpodobnost poruchy u novýho a starýho auta. Asi bych se neodvážil jet s rodinou třeba do itálie v 8 let starý almeře co ještě mám, protože už mě 2x nechala na dálnici kvůli špatnýmu kontaktu nebo čidlu. Jako nová byla spolehlivá, ale teď už co chvíli nějaká drobnost a cesta skončí odtahem.
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Slavek_xxx »

marek.sm> to se ti snadno muze stat i s novym autem - staci, kdyz si nektera ridici jednotka postavi hlavu nebo kdyz se ti spali spojka (a takovych pripadu uz par bylo).
Ivooos> tak za tuto cenu se asi uz vyplati koupit novy naftak a po 3 letech ho se ztratou 5k Eur prodat. Ale vzhledem k tomu, ze i 25k Eur presahuje muj rocni cistej prijem, stejne si ho dovolit nemuzu a budu si drzet to co mam vyzkouseny i za cenu vyssi spotreby.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“