Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

Slavek_xxx píše:Ivooos> tak nenazval bych se fandou koncernovych motoru - napriklad 2.0TDI 103kW je podle meho nazoru mrtvola. Co se tyce najezdu km tak tady musim souhlasit, protoze technika je vicemene stejna (CR, primy vstrik, turbo atd.). Co se tyce spotreby, tady bych nebyl takovy pesimista. Dlouhodoba spotreba je u mne zname Octavie kombi 1.8TSI 7.2, u Yetiho 1.8TSI 4x4 lehce pres 8 litru na 100km (na druhou stranu, Superb kombi 2.0TDI dvoukolka 103kW ma 5.8 ). Kolega jel z Prahy Zlicina do MB tam a zpet (tedy 2x pres celou Prahu ve vsedni den ve spicce) s novym Superbem 1.8TSI MT a prumer pri jizde na hranici limitu (tedy po dalnici 135 tacho) byl 7.2 :670: Takze tento strasak muze zustat ve skrini...

Tak presne tomuhle se rika presne scitani a porovnavani nepresnych cisel.

Srovnavat spotrebu muzes pokud:

1- jeden ridic jezdi dlouhodobe stejnym stylem stejne trasy v ruznych povetrnostnich a dopravnich podminkach (tak k tomu pristupuju ja kdyz si porovnavam spotrebu svych aut se kteryma jsem najezdil alespon 50tis)
2- jsi spravce autoparku mas vice vozidel a vedes presne prehledy o nakladech (tak k tomu pristupuji fleetovy manazeri pri rozhodovani o porizeni vozoveho parku, tam samozrejme hraje roly i urcite lobby a jine vyhody poskytnute automobilkou)

Takze argumenty, ze Franta jezdi za 3.5l s BMW M3 a Beda za 8,0 s Toyota Prius, jsou out.

To ze jsi jel na hory svizne za 9,9 jen potvrzuje to ze v porovnani s dielsem jsi mel prumer o min. 2,5 vys.
12l u TSI pri 150km/h je real, to tak je. Nepredpokladam ze jsi pri jizde na hory mel prumernou rychlost 150km/h. Jinak pri 200km/h si bere to TSI cca 25l, kdezto bezny 2.0 diesel cca 12l/100km. Tohoto mereni jsem se sice neucastnil, coz me teda mrzi, ale dall to myslim AutoBild, urcite to nekde najdu, takze pokud chces dolozit tak rad poskytnu.

Jinak za kolik jezdi dlouhodobe a prumerne 1.8 TSI se muzes zeptat nasich policistu (tam to lobby prevazilo zdravy rozum) a proto ted nevedi co stim a uvazuji i o LPG.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od romik »

Ivooos píše: Nepredpokladam ze jsi pri jizde na hory mel prumernou rychlost 150km/h. Jinak pri 200km/h si bere to TSI cca 25l, kdezto bezny 2.0 diesel cca 12l/100km. Tohoto mereni jsem se sice neucastnil, coz me teda mrzi, ale dall to myslim AutoBild, urcite to nekde najdu, takze pokud chces dolozit tak rad poskytnu.
Jenom doplním mé subjektivní měření. Vynuloval jsem GPS Garmin, vynuloval počítadlo průměrné spotřeby na palubním počítači. Po dálnici Praha Brno jsem v ranním provozu jel tak, aby GPS ukazovala průměrnou rychlost přesně 130 Km/hod bez přestávek. Tzn., že jsem jel asi tak dle GPS od 120 do 170 km/h, ne podle tachometru, který ukazuje vždy asi tak o 10 až 15 km více. A průměrná spotřeba byla po 370 km dálnice přesně 7.0 litru/100. Zpátky jsem zopakoval to samé, v hustějším odpoledním provozu a spotřeba 7.2 l/100 + protivítr. V kopci jsem to nešetřil, ale zase ne tak, že by byl pedál pernamentně na podlaze stylem "sešlápnu a čekám". Podotýkám, že mám vysokého Forestera, takže v Legacy to bude asi o něco deci lepší a v lehoučké impreze ještě lepší. V nádrži jsem měl Vervu a zpět asi 100 km OMV.
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3139
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Albi »

Ivooos píše:1- jeden ridic jezdi dlouhodobe stejnym stylem stejne trasy v ruznych povetrnostnich a dopravnich podminkach (tak k tomu pristupuju ja kdyz si porovnavam spotrebu svych aut se kteryma jsem najezdil alespon 50tis)
přesně tak, také porovnávám jen to co si mohu ověřit, nejlépe vlastní zkušenost ... 250km trasu kterou jsem jezdíval každý týden, různými auty ...
(proto jsem si také ověřil, že dieselem nebudu samozřejmě jezdit za tradovanou polovinu, ale ani o tu třetinu ...)

další srovnání je zmiňovaný kamarád, jezdil Octavií I 1,9 66kW lehce přes 6 a teď má Forestera 2,0i a jezdí za 10, pochybuju že by jezdil s dieselovým za 7 ...
dynamiku by měl trochu lepší to asi ano, ale neměl by zase redukce (pro pojíždění po horších cestách) a na tažném 2 tuny ... což on potřebuje; i taková jsou kriteria výběru (navíc diesel zrovna začínal s byl výrazně dražší) ...
Ivooos píše:12l u TSI pri 150km/h je real, to tak je. Nepredpokladam ze jsi pri jizde na hory mel prumernou rychlost 150km/h. Jinak pri 200km/h si bere to TSI cca 25l, kdezto bezny 2.0 diesel cca 12l/100km. Tohoto mereni jsem se sice neucastnil, coz me teda mrzi, ale dall to myslim AutoBild, urcite to nekde najdu, takze pokud chces dolozit tak rad poskytnu.
tak to je TSI pěkný žrout ... určitě ? v jakém autě ?
dvojnásobek oproti dieselu (ve stejném autě) se mi nezdá, u mojí 2,5ky to při 200 ukazovalo myslím tak 14-16, při 160ti mám určitě dost pod 10 ... diesel určitě nebude na polovině ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
PitB
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: pon črc 19, 2010 11:39 pm
Jméno a příjmení: Filip Debef
Bydliště: Sokolnice

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od PitB »

hetzer píše:to ja ho chapu, on je dehet popreni smyslu imprezy
No, nikdy by mě nenapadlo, jak moc s tím budu souhlasit. I přes všechny Vaše diskuse o smyslu/nesmyslu současných TSI, přes inteligenci boxer motorů, přes to všechno si myslím, že Subaru dnes chybí hlavně dobrý motor pro "normální" ježdění, tj. něco mezi 150 - 200PS. Ten dýzl je dobrej dýzl, hodně dobrej dýzl, ale s Imprezou to jaksi nejde dohromady. Kdyby byla 1.8 TSI boxer, byla by impreza nejlepší auto scirocco daleko ;)

Ad denní ježdění s GTI: jezdím 5 let s auty s cca 110 kW výkonu. 155 kW mi připadne stejnej skok jako z 1.9 TDI 66 kW do Focuse 1.8 TDCi 103 kW, tak +50%. Golf je malý auto, s automatem, adaptivními tlumiči, takže pro to denní ježdění nevidím rozdíl oproti "normálnímu" Golfu. (Teda až na ty 18" kola, ty asi půjdou z domu, to je fakt ;)
Subaru Impreza Boxer Diesel 2009
Conditions Change. Results Should Not.
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Marty73 »

Až to koupíš, tak dáme spolu s Cetkou někde sraz, jestli bude zájem. Já měl Golf III GTI a pak Golf IV jako služební, tak bych rád viděl, kam se soudruzi z NDR posunuli a hlavně zda někde neudělali chybu :845:
Jinak benzín je benzín a turbo je turbo a nazdar ::-DDD:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

Prikladam clanek o spotrebe nafta vs benzin.

Omlouvam se za drive uvedeny nepresny udaj, kdy jsem psal ze 1.8TSI bere pri 200km/h 25l bohuzel jsem si to uz spatne pamatoval. Test probihal pouze do 180km/h a spotreba byla nizsi.

Doufam ze jsem nekomu timto nepresnym udajem neprivodil nejakou ujmu. :690:
Přílohy
Bez názvu.jpg
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Slavek_xxx »

OK, asi nema cenu diskutovat. Ja si stejne chrochtavej boxer nekoupim a ostatne ani jinej diesel (ale jsou asi 2-3 vyjimky, ktery bych si dokazal predstavit pred garazi). Tak hlavne, at uz srovnaji spotrebni dane na naftu a benzin, jak navrhuje evropska komise :850:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
alman
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 336
Registrován: stř bře 09, 2011 8:51 pm
Jméno a příjmení: Ales Novák
Bydliště: u Kladna

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od alman »

Je docela zajímavé kouknout se na spritmonitor a porovnat spotřeby Legacy a Outback v dieselu a benzínu. Cca 3,5 litru rozdíl v průměru. Hmm, takže sbohem benzínový sne. :686: Asi to dopadne na diesel na běžnou denní špinavou práci a možná jednou kdoví zbudou peníze na nějaké to sváteční požitkářské ježdění v benzínu. :supeer:
Subaru Outback 2.5i MY16
spotreby.cz
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Slavek_xxx »

alman> kdyz z vyberu Outbacku vyhodis trilitry a porovnas priblizne stejne roky vyroby, vyjde ti prijatelnejsich 2.5 litru ::-DD: Ale kup si radeji naftu, usetris.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
HAD
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1464
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
Bydliště: Liberec

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od HAD »

No tak hoši, nebuďte zlí ::-DDD: . Trochu se ten TOPIC změnil na benzín versus LTO. Když už se to ale rozebírá, tak soudím, že výběr podle spotřeby je docela zúžený pohled. A taky do toho má co hovořit osobní vkus. A proti gustu jak známo žádný dišputát. Já osobně jsem na straně benzínů a nemůžu říct, že bych to měl až tak nějak dokonale vyfutrovaný pevnými argumenty. Ale dost mě ovlivnilo, to co se okolo dieselů děje. Dost lidí v mém okolí má či mělo problémy se vstřiky, s DFP, s kvalitou nafty a podobně. Dokonce můj soused musel měnit píst u Phaetona, protože ho měl propálený a příčina vysoký podíl MEŘA v palivu. Proti prvním smrdutým rachotícím ale nezničitelným a úsporným trurbotraktorům se vývoj posunul někam, kde se to pro mě stává nezajímavé už zase z jiných důvodů. Takže benzín pořád vítězí.
BTW, by mě zajímalo, proč to testují při 180 km/h když se to přece nesmí, ne? Navíc mi to nepřijde jako standardní cestovní rychlost. Přišlo by mi smysluplnější tak do 150 km/h. A hlavně porovnávat jabka s jabkama a hrušky s hruškama a né Růmstr s Medvědem nebo Audi :713:
HAD

Forester 2.0 XT AT, MY2014,
Obrázek
XV 2.0 iS e-boxer
Obrázek
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

Ja se priznam ze jsem poslednich par let tezky zastance dieslu.
Mel jsem za poslednich nekolik let 3 a s kazdym jsem si najezdil cca 100tis a nikdy jsem neresil zadnou zavadu, kterou tady vyhrozuji ruzni benzinaci, ze me muze potkat a tim ohrnuji nad dieslem nos. Predesle auta jsem mel pokazde v benzinu a najel jsem si s nima take peknych 300-400tis btw. soucasne manzelcino je take benzin.
Tim chi ale hlavne rict, ze si troufam s praktickeho a uzivatelskeho pohledu objektivne porovnat tyto dva typy motoru. Predpokladam ze ne kazdy zde prispivajici benzinovy zastance mel moznost soukrome najet 50tis a vic s dnesnim modernim dieslem.

Muj pocit je nasledujici:¨

TEN BENZIN PROSTE V POROVNANI S DIESLEM NEJEDE A POKUD ANO TAK ZERE I TRAVU KOLEM SILNICE A TO SI NEMUZU DOVOLIT.

Toto je nazor ne ze zavodniho okruhu, ne milionare ktery neresi cenu paliva a servisu, ale obycejneho smrtelnika, ktery si s rodinou a jezdenim do prace soukromim, podotykam ne sluzebnim autem, najezdi v beznem provozu, v kazdem pocasi svych 35tis rocne. Diesla si nevybiram jen kvuli spotrebe, ale proste proto, ze pri obycejne jizde mam pocit vetsiho vykonu a rizeni je pohodovejsi.

A kdyz budu mluvit primo o subaru dieslu, tak tento potor je naprosta spicka, jak kultivovanosti chodu tak prubehem kroutaku a vyuzitelnsti rozsahu otacek a tezko budu hledat na trhu v dane cenove relaci a se stejnymi provoznimy naklady nejakou trebas i benzinovou konkurenci.

A ted me muzete vsichni benzinaci ukamenovat argumentama a vysvetlit mi ze vim prd, protoze sestihrnek je sestihrnek a musel bych to nekdy zazit. Ale ja to zazil, peknych 100tis jsem si najezdil s Xedosem 2,5 V6 a pocitove vykonove v provozu to auto bylo na naprosto shodne mozna i horsi urovni jako ten boxer diesel, jen s tim rozdilem ze pod 10l/100 jsem se dostal jen kdyz jsem jel jak pantata v klobouku a servisni naklady byly nehorazne.
Naposledy upravil(a) Ivooos dne stř dub 20, 2011 10:03 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

HAD píše:No tak hoši, nebuďte zlí ::-DDD: . Trochu se ten TOPIC změnil na benzín versus LTO. Když už se to ale rozebírá, tak soudím, že výběr podle spotřeby je docela zúžený pohled. A taky do toho má co hovořit osobní vkus. A proti gustu jak známo žádný dišputát. Já osobně jsem na straně benzínů a nemůžu říct, že bych to měl až tak nějak dokonale vyfutrovaný pevnými argumenty. Ale dost mě ovlivnilo, to co se okolo dieselů děje. Dost lidí v mém okolí má či mělo problémy se vstřiky, s DFP, s kvalitou nafty a podobně. Dokonce můj soused musel měnit píst u Phaetona, protože ho měl propálený a příčina vysoký podíl MEŘA v palivu. Proti prvním smrdutým rachotícím ale nezničitelným a úsporným trurbotraktorům se vývoj posunul někam, kde se to pro mě stává nezajímavé už zase z jiných důvodů. Takže benzín pořád vítězí.
BTW, by mě zajímalo, proč to testují při 180 km/h když se to přece nesmí, ne? Navíc mi to nepřijde jako standardní cestovní rychlost. Přišlo by mi smysluplnější tak do 150 km/h. A hlavně porovnávat jabka s jabkama a hrušky s hruškama a né Růmstr s Medvědem nebo Audi :713:
To testovani delal AutoBild a v Nemecku tech 180 je bezna rychlost na dalnici. Smysl toho testu, nebylo srovnavat Audi, Medved a Skodu ale srovnat vzdy dve shodna auta se shodnym vykonem v nafte a benzinu. S te tabulky to jasne nevyplyva, ale kazde auto je tam 2x a o to slo.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Slavek_xxx »

Ivooos> tak hlavne, ze jsi spokojenej :826: Ja bych 600+ za novy soukromy auto nedal (at uz benzinovy nebo naftovy), za 3 roky je na nem zumpa 300k a to si nemuzu dovolit (stejne jako si ty nemuzes dovolit mit auto co zere 9 litru). A kupovat ojetinu (i treba rok starou) je v nafte mnohem vetsi risk. Mam pristup k referencnim autum a vim, jak se k nim nekteri mi kolegove chovaji...
A jinak, manzelka ma sestihrnek a stejne mi pripada, ze je to zdechlina lina :811: (tedy auto, ne manzelka ::-DDD: ) A prumerna spotreba je za celej rok 10,4 (a to hlavne kvuli kratkym trasam v zime).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od seatik »

Uz sem se Slavku lekl ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49205
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od VDC »

Hezky jste to rozjeli tuhle diskusi. Ivane tvoje argumenty pro diesel jsou naprosto pochopitelný a po jejich přečtení by člověk řekl, že se pro diesel musí rozhodnout každej. Paradoxně to tak není. Já osobně nemám vůči dieselu nějakej stupidní odpor, jako že nafta patří do kamen. Subaru Boxer Diesel je krásnej motor a já nesmírně oceňuju, že Subaru nekoupilo hotovej motor od konkurence, ale dali si tu práci a vyvinuli ho. Nebylo by bývalo nic jednoduššího, než vzít dvoulitr D4-D od Toyoty a nabastlit ho tam. Prodávalo by se to taky. Milovníci nafty by to snesli a milovníci benzínu by měli jen o kousek delší bič. Až se mnou nenáviděný konzern rozhodne, že bude Porsche 911 diesel, tak to udělají přesně takhle. Nabastlí tam nějakej konzernovej dýzl z audi. ::-DD:
Takže nikdy nebudu argumentovat tak, že jediný správný Subaru je benzínový. Správný Subaru má boxer a symetrický pohon všech kol. Nicméně já bych si ani Subaru, ani žádný jiný auto v dieselu prostě nekoupil. Mě charakteristika dieselovýho motoru nevyhovuje a měl jsem šanci se svézt v moderních dieselech. Mě na normální ježdění vyhovuje atmosférickej benzínovej motor. Vyhovuje mi právě pomalejší nárůst kroutícího momentu, i když jsou situace, v terénu a s naloženejma vlekama, kdy by se hodilo mít ho níž a víc, ale i tak. Prostě já diesel nechci, protože benzín mému naturelu vyhovuje víc. A ekonomické argumenty mne nezajímají, protože jezdím na plyn. A prosím nepište mi, že plyn není alternativa. To neberu. Je to prostě způsob, jak si dopřát nenasytnější benzinovej motor za menší provozní náklady než je nafta.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“