Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od ladis77 »

po zkusenostech mych znamych a kolegu z prace (4x vykradenej golf a nakonec se rozsypal motor, 3 auta ukradeny, v ofiko servisu namontovana ta SAMA navigace, ktera znamymu byla ukradnuta z auta, ......) se vw vyhnu vzdy KURVA VELKYM obloukem. ale kdo chce kam, .....tusim ze od cetky si taky pujcili siroko a uz mu ho nevratili, ne? ::-DDD:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Cetka
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 227
Registrován: úte lis 09, 2010 7:23 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Cetka »

Jj je to tak :) a porad mi ho nechtej vratit kluciiiii sikovny :D :baseball: ale tim lepe pro me :subaru:
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10

BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97

Ford Fiesta 1,4ztec MY97
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3138
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Albi »

na VW Scirocco mám čerstvou vzpomínku, je to zajímavé autíčko (ve volfsburgu se asi spletli) - nedávno jsem jím jezdil po nočním Jo'burgu, za volantem šílenec, příplatkové audio na plné koule, otevřená okna, plyn měl jen 2 polohy - ON/OFF ... opravdu intenzivní zážitek ::-DDD:
(ale borec věděl co dělá a jel bezpečně)

PS: se to vlákno rozjelo, to by bylo aby si toho někdo nevšiml a po Imprezce neskočil; vypadá luxusně ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3138
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Albi »

Marty73 píše:Znamená to ale, že boxed diesel má vyšší kroutící moment než WRX ve standardu.
a jeje, zase - to nelze srovnávat, záleží na otáčkách - důležitý je výkon / nebo z jiného pohledu, při dané rychlosti a stejném momentu budou u dieselu otáčky poloviční a tudíž převod na kola musí být dvojnásobný ...
:idea:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Marty73 »

Albi píše: a jeje, zase - to nelze srovnávat, záleží na otáčkách - důležitý je výkon / nebo z jiného pohledu, při dané rychlosti a stejném momentu budou u dieselu otáčky poloviční a tudíž převod na kola musí být dvojnásobný ...
:idea:
Tak to nebylo míněno. To bylo pouhé konstatování papírového stavu. Nic víc, nic míň. Pouhé číslo. Nebudu přeci stovnávat buvola s tygrem. Oba možná utáhnou farmářovi káru s ovocem na trh, ale když jde o lov, je nám jasno :845:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3138
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Albi »

::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
:supeer:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Marty73 »

ladis77 píše:po zkusenostech mych znamych a kolegu z prace (4x vykradenej golf a nakonec se rozsypal motor, 3 auta ukradeny, v ofiko servisu namontovana ta SAMA navigace, ktera znamymu byla ukradnuta z auta, ......) se vw vyhnu vzdy KURVA VELKYM obloukem. ale kdo chce kam, .....tusim ze od cetky si taky pujcili siroko a uz mu ho nevratili, ne? ::-DDD:
Můj pojišťovák mi řekl: Subaru jsem, co si pamatuji, neřešil na krádež ani jednou za 5 let. Oni se kradou hlavně škodovky, VW a tyhle značky. Tak hlavně mít good pojištění :850:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

Albi píše: a jeje, zase - to nelze srovnávat, záleží na otáčkách - důležitý je výkon / nebo z jiného pohledu, při dané rychlosti a stejném momentu budou u dieselu otáčky poloviční a tudíž převod na kola musí být dvojnásobný ...
:idea:
Ja mam pro toto tema, takovou nepresnou netechnickou pomucku, ktera napomuze objasnit neznalcum, proc maji pocit ze ten papirove vykonove slabsi diesel jim v beznem provozu pripada vykonnejsi a pruznejsi nez ten papirove lepsi benzin.

Aktualni vykon na kole v jakekoliv situaci, ktery ma ridic v urcity okamzik primo na pedalu se rovna KROUTICI MOMENT X OTACKY :secret: .

Takze kdyz se podivas na graf prubehu vykony a krouticiho momentu :4690: u diesla dejem tomu 80kw a benzinaku 100kw, tak zjistis, ze v bezne pouzivanem pasmu otacek 2-3tis je u diesla diky vyssimu kroutaku v tomto pasmu otacek ten aktualni vykon na kole vetsi, takze mas pocit ze to zrychleni je pruznejsi nez u toho tociveho a vykonnejsiho benzinaku.

A ted budou odezvy typu ja jezdim s benzinem v pasmu kolem 3,5tis a kdykoliv chci predjet tak podradim a hned tam ten vykon je apod. Tohle vsechno je pravda a plne souhlasim, takze kdykoliv se nekdo s o 20kw vykonnejsim benzinem rozhodne ujet dieslu, tak se mu to urcite povede, ale pokud zrovna oba pojedou na pohodu a zjisti ze je nutne ted hned pridat a je jedno, jestli chtej stihnout zelenou na semaforu nebo dokoncit spatny predjizdeci manevr, tak ten diesel bude ve vyhode.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od romik »

Já bych nás tady rozdělil na dvě základní skupiny.
A: Ti, co jezdili s N (myslím tím několika) auty s benzínem, řekněme 2.0 kolem cca 90 až 110 kw a pak přesedli do N dieslu se stejným výkonem a mají praktickou zkušenost řádově statisíce km
B: Ti, co jezdili jenom v benzínu a o dieslu jenom četli, či se v něm svezli pár desítek kilometrů, nebo jezdili v "rotačních" čo "PD" dieslech a ne v common railu.

O tom to všechno je a jak zcela přesně napsal Ivoos, když chci předjet nebo přidat v kopci, nepřemýšlím o podřazování, mám to tam hned. Při extrému u některých aut spíše přeřadím výše, když přeletím otáčky. Ten zátah je vždy dostatečný i při plně naloženém autě, což se rovná velké bezpečnosti při krizových manévrech, což v atmo benzínu prostě není. 2.0D není můj první diesel, tudíž také mohu srovnávat obdobně výkonové motory a už bych benzín opravdu nikdy nechtěl. Hodně je to také o zvyku, o řazená se 6-ti kvaltem, o využívání menšího rozsahu otáček, kde je ale zátah opravdu až překvapivý. Je třeba do toho sednout, vyjet na dálnici, hned přesednout do benzínu a vyzkoušet. A ještě bych vypíchnul jednu věc za těch 5 let, co to porovnávám z pohledu čistě uživatele. Když jede delší trasa s plně naloženým autem na dovolenku tisíce km a chcete držet krok (dynamiku) s diesly na dálnicích s benzínovým autem, tak spotřeba vyleze řádově o litry nahodu, s dieslem maximálně o několik deci. U dieslu na zátěži až tak moc nezáleží, pořád to jede skoro stejně.
Naposledy upravil(a) romik dne stř dub 20, 2011 1:08 pm, celkem upraveno 1 x.
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Marty73 »

offtopic
Já měl také několikrát naftu a souhlasím s Vámi, že je to pohodové ježdění a spotřeba je někde jinde. Vyšší krouťák dělá své a prostě je to tahoun. Na dlouhé štreky paráda. Ale moje současná vlastněná benzínová motorizace 285k/440Nm má opravdu něco do sebe a jedinou nevýhodu vidím ve spotřebě. Při těchto výkonových parametrech se klidový styl jízdy rovná stylu v naftě - minimium řazení, nízké otáčky a síla stále k dispozici. Pětka bere od 50km/h do 230km/h. Ale rozdíl je samozřejmě při ostré jízdě, tam je to v jiné dimenzi, což je pochopitelné. Aby člověk dosáhl jízdního komfortu nafty, potřebuje super výkon v benzínu, což není vždy dosažitelné. Kolik benzínů má takový výkon a ještě za přijatelnou cenu, že. A opět ta spotřeba. Kolem a kolem, kdybych nejezdil ve WRX, tak bych asi jezdil v naftě nebo hybridu. To je fakt. Ale tahle je moje volba prozatím zcela jasná. Alespoň dokud budu mít na benzín :845: :845:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Slavek_xxx »

romik> pocitam, ze tys uz dlouho nesedel v novym benzinovym aute, co? :845: Muzu hodnotit pouze koncernove motory a presto vubec nechapu, o cem to vlastne pises... :713:
Jinak prosim admina, aby toto presunul tyto plky do senkurvny, protoze akorat inzerentovi kurvime inzerat...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od romik »

Slavek_xxx píše:romik> pocitam, ze tys uz dlouho nesedel v novym benzinovym aute, co? :845: Muzu hodnotit pouze koncernove motory a presto vubec nechapu, o cem to vlastne pises... :713:
Jinak prosim admina, aby toto presunul tyto plky do senkurvny, protoze akorat inzerentovi kurvime inzerat...
Omlouvám se všem, ale já nebudu označovat nečí příspěvky, ať s názorem pisatele souhlasím nebo ne, jako "plky", nebudu používat na tomto webu slova jako že někomu něco "kur**m". Snažím se jako uživatel 2.0D s dvouletou zkušeností argumentovat PRO, tudíž pomoci prodat, ne naopak. Pokud to "vůbec nechápeš", tak to Ti nemohu pomoci. Ad benzín, najezdil jsem s nimi statisíce, ale o to Ti asi nejde.

A ještě prosím admina, ať ten název vlákna vrátí na původní znění.
děkuji
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Slavek_xxx »

romik píše: Omlouvám se všem, ale já nebudu označovat nečí příspěvky, ať s názorem pisatele souhlasím nebo ne, jako "plky", nebudu používat na tomto webu slova jako že někomu něco "kur**m". Snažím se jako uživatel 2.0D s dvouletou zkušeností argumentovat PRO, tudíž pomoci prodat, ne naopak. Pokud to "vůbec nechápeš", tak to Ti nemohu pomoci. Ad benzín, najezdil jsem s nimi statisíce, ale o to Ti asi nejde.

A ještě prosím admina, ať ten název vlákna vrátí na původní znění.
děkuji
Sorry, ale toto do inzerce opravdu nepatri a pripadnej zajemce o auto se ztrati v balastu - a to JE kurveni. A jako plky jsem neoznacoval tvoje prispevky, ale toto vlakno obecne.
Netusim, kolik jsi najel s benzinama nebo naftama, ptal jsem se na moderni benziny. Ja za sebe (a budu tady za vyvrhela) muzu rict SVUJ nazor - koncernova 1.8TSI jede vyrazne lip nez slavnej Subaru Boxer Diesel 2.0D a spotreba je vyssi o standardnich 20% v litrech - tedy stejne v hmotnosti paliva...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Ivooos »

Slavek_xxx píše:romik> pocitam, ze tys uz dlouho nesedel v novym benzinovym aute, co? :845: Muzu hodnotit pouze koncernove motory a presto vubec nechapu, o cem to vlastne pises... :713:
Jinak prosim admina, aby toto presunul tyto plky do senkurvny, protoze akorat inzerentovi kurvime inzerat...
Chalpe, mam takovy pocit ze jsi fanda concernu, co mi nejak nesedi na majitela Sbaru. :655:

Nejsem zadny mistr sveta a zkusenosti se subaru dieslem mam zatim mizive, prece jen jsem majitelem Otase kratce, ale na druhou stranu s koncernovymi motory mam zkusenosti az az a nejsou rozhodne vsechny pozitivni.

Mas pravdu ze nove TSI s pohledu svezeni tj. kroutak/vykon/otacky jsou o necem jinem a nelze je porovnavat s beznymi nepreplnovanymi benzinaky shodneho objemu, ale dle meho ty motory nejsou zadny zazrak ono popravde nacpat do benzinu turbo aby to jelo, je uz pomerne stara praktika. To ze k tomu koncern pristoupil, ma jedinny duvod a to emisni limity, takze puvodni zamer nebilo postavit neco vyjmecneho co bude konkurovat dnesnim modernim dieslum.

Tyto TSI bohuzel dnesnim dieslum jednoduse konkurovat ani nemuzou, nebot spolehlivost je shodna, prubeh kroutaku s ohledem na vykonu temer take ale bohuzel ta spotreba z duvodu zakladnich fyzykalnich a konstrukcnich rozdilu mezi benzinovym a dieslovym motorem nikdy nebude a vydrz techto motoru proveri teprve cas.

A jsme presne tam co psal MARTY73 ve svem poslednim prispevku.

BTW:Rozhodujicim faktorem pro vysi spotreby jsou zejmena otacky v kombinaci s velikosti krouticiho momentu. Stlaceni vysokeho kroutaku do co nejnizsich otacek prispiva nejvice k uspore paliva a v teto discipline zejmena v beznem provozu ten benzin nikdy konkurovat nemuze. To je take filozofie veskerych hybridu nebo diesel elektrickych lokomotiv :850: U elektromotoru jak kazdy vi je brutalni kroutak v nulovych otackach a shodny az do ,,nekonecna,,.

Ted urcite namitnes ze i ta 1.8TSI s vykonem 118kw dokaze jet za 5,5l/100 jako ten 2.0d boxer, to ano, ale pouze pri 90km/h, jakmile pojedes po dalnici normalnich tachometrovych 150km/h (proste tak aby te ti pesci u nas nestaveli :1774: ), tak ta nafta pojede 7,5, ale ten benzin za 12l/100km. Ono at chces nebo ne, tak v pripade shodneho auta, to znamena ze muzes porovnavat Rezu 2.0D a Koktavku 1,8 TSI 4x4 nebo Otase 2.0D a SuperBlee 1.8 TSI 4x4 prumerne dlouhodoba spotreba pri normalnim nebo sviznem stylu jizdy bude minimalne o 2-3l mensi ve prospech dieslu. Pokud budes jezdit se vsim ekorally, tak je to jina kapitola a vystacilo by ti jako fanouskovi koncernu 1.2HTTP.

A vo vo tom to je.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!

Příspěvek od Slavek_xxx »

Ivooos> tak nenazval bych se fandou koncernovych motoru - napriklad 2.0TDI 103kW je podle meho nazoru mrtvola. Co se tyce najezdu km tak tady musim souhlasit, protoze technika je vicemene stejna (CR, primy vstrik, turbo atd.). Co se tyce spotreby, tady bych nebyl takovy pesimista. Dlouhodoba spotreba je u mne zname Octavie kombi 1.8TSI 7.2, u Yetiho 1.8TSI 4x4 lehce pres 8 litru na 100km (na druhou stranu, Superb kombi 2.0TDI dvoukolka 103kW ma 5.8 ). Kolega jel z Prahy Zlicina do MB tam a zpet (tedy 2x pres celou Prahu ve vsedni den ve spicce) s novym Superbem 1.8TSI MT a prumer pri jizde na hranici limitu (tedy po dalnici 135 tacho) byl 7.2 :670: Takze tento strasak muze zustat ve skrini...
A tu jizdu na 12/100 bych rad videl. I se starou O1 1.8T 110kW 4x4 jsem jel plne nalozenej z Rakouska z hor pres SRN a porad co se dalo (tedy bezne kolem 160ti a vic) a prumer za celou trasu byl 9.9....
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“