Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Vcelku me prekvapuje tvoje rozhodnuti na prodej. Naprosto chapu ze po 2 letech te cosi nuti udelat zmenu. Jsme na tom stejne, ja od doby co jsem si udelal ridicak, cca 18let, tak mam 8 auto, takze to chapu (mazelka si mysli ze je to nemoc).
Ale stejne me udivuje ze tak brzo prodavas. Vzdy kdyz jsem se ja rozhodnul prodat auto, tak za tim bylo neco co me vytocilo, nebo se na aute neco vys... a ja musel resit servis a pak pryc a sup nove.
Proc ale reaguju je tvoje naklonnost ke Golfu. Ja z tech 8mi aut mel jen dve stejne a byl to Golf IV benzin a Golf V diesel, oboje koupeno jako nove a najeto cca 100tis a prestoze ti musim dat za pravdu, ze to ridicske pohodli bylo bez vytky (jinak nevim jak Reza ale Civic co nasledoval je take v porovnani s Golfem drina, ted mam ale Otase a je to zase uplne jinde), tak duvod, proc jsem tuto znacku opustil a sel jsem k Honde, byl zejmena servis. Jako soukroma osoba jsem mel pocit, ze jsem pro mistni autorizaky menecenny a jejich neochota a pokusy typu ze je potreba menit kotouce po 30tis, prestoze u obou aut vydrely 100tis, vymena u GIV zapalovacich civek na 4x (vzdy az kdyz me auto nechalo nekde stat t.j 4x na lane) a nasledne oprava ovladani opakuji hloupeho ovladani spojky u GV na 3x za 15tis co me stalo 3 odtahy z D1, me nakoplo ze VW uz nikdy vic. A to jsem se snazil ty autorizaky menit. Takze ani tam ten servis neni levny a perfektni, prestoze jezdis ,,jen,, kazdych 30tis na servisku.
Jinak ty drobnosti typu calouneni, mekcenych plastu a ruznych funkci, ktere ma koncern velmi dobre zmaknute mi prijde spis takove pozlatko, protoze ta technika pod kapotou je na tom vazne bidne a hlavne zapadnes v davu a nasledne ti ho stejne nekdo ukradne na nahradni dily.
No ja nevim, proste pokud nemas financni tisen nebo jiny vazny duvod, tak bych Rezu za Golfa urcite nemenil. Ta drina za volantem je opruz, tomu rozumim, zejmena pokud hodne jezdis, ale Golf takova mirne predrazena masovka pro holky, duchodce a studaky, no nevim.
Jinak co se tyka te spotreby, tak s GV v 1.9 Tdi jsem jezdil za 6.2 a s Civicem za 6,5 (to je ale 2,2) a s Otasem ted mam 7,2. To ja jen ze kdyz porovnam dlohodobou spotrebu techto aut tak mi vychazi suverene nejlepe ten boxer diesel, protoze ten Otas je 2x vetsi jak golf a je to 4x4 coz za ten litr fakt stoji.
Ale stejne me udivuje ze tak brzo prodavas. Vzdy kdyz jsem se ja rozhodnul prodat auto, tak za tim bylo neco co me vytocilo, nebo se na aute neco vys... a ja musel resit servis a pak pryc a sup nove.
Proc ale reaguju je tvoje naklonnost ke Golfu. Ja z tech 8mi aut mel jen dve stejne a byl to Golf IV benzin a Golf V diesel, oboje koupeno jako nove a najeto cca 100tis a prestoze ti musim dat za pravdu, ze to ridicske pohodli bylo bez vytky (jinak nevim jak Reza ale Civic co nasledoval je take v porovnani s Golfem drina, ted mam ale Otase a je to zase uplne jinde), tak duvod, proc jsem tuto znacku opustil a sel jsem k Honde, byl zejmena servis. Jako soukroma osoba jsem mel pocit, ze jsem pro mistni autorizaky menecenny a jejich neochota a pokusy typu ze je potreba menit kotouce po 30tis, prestoze u obou aut vydrely 100tis, vymena u GIV zapalovacich civek na 4x (vzdy az kdyz me auto nechalo nekde stat t.j 4x na lane) a nasledne oprava ovladani opakuji hloupeho ovladani spojky u GV na 3x za 15tis co me stalo 3 odtahy z D1, me nakoplo ze VW uz nikdy vic. A to jsem se snazil ty autorizaky menit. Takze ani tam ten servis neni levny a perfektni, prestoze jezdis ,,jen,, kazdych 30tis na servisku.
Jinak ty drobnosti typu calouneni, mekcenych plastu a ruznych funkci, ktere ma koncern velmi dobre zmaknute mi prijde spis takove pozlatko, protoze ta technika pod kapotou je na tom vazne bidne a hlavne zapadnes v davu a nasledne ti ho stejne nekdo ukradne na nahradni dily.
No ja nevim, proste pokud nemas financni tisen nebo jiny vazny duvod, tak bych Rezu za Golfa urcite nemenil. Ta drina za volantem je opruz, tomu rozumim, zejmena pokud hodne jezdis, ale Golf takova mirne predrazena masovka pro holky, duchodce a studaky, no nevim.
Jinak co se tyka te spotreby, tak s GV v 1.9 Tdi jsem jezdil za 6.2 a s Civicem za 6,5 (to je ale 2,2) a s Otasem ted mam 7,2. To ja jen ze kdyz porovnam dlohodobou spotrebu techto aut tak mi vychazi suverene nejlepe ten boxer diesel, protoze ten Otas je 2x vetsi jak golf a je to 4x4 coz za ten litr fakt stoji.
- PitB
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon črc 19, 2010 11:39 pm
- Jméno a příjmení: Filip Debef
- Bydliště: Sokolnice
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Já si taky myslel, že u Imprezy zůstanu aspoň 3 roky do konce úvěru...a zase to nevyšlo. Je to nemoc, to je jasný. Od roku 2000 jsem auto dýl jak 2 roky neměl, ono spíš 2 roky jsou už hodně dlouho. Ale Golf GTI je zkrátka moc velký lákadlo... Musím ještě něco vysvětlovat?
Subaru Impreza Boxer Diesel 2009
Conditions Change. Results Should Not.
Conditions Change. Results Should Not.
- martin.blader
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob úno 19, 2011 9:31 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Taky mi přijde docela škoda vyměnit takovéhle auto za něco jako je Golf.
Jinak co by bránilo tomu si koupit Legacy s dieselem v automatu? To je snad pohodlné dost, ne? A nemusíš se přitom vzdávat předností Subaru. Ale je to tvoje věc...
Jinak co by bránilo tomu si koupit Legacy s dieselem v automatu? To je snad pohodlné dost, ne? A nemusíš se přitom vzdávat předností Subaru. Ale je to tvoje věc...
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Tak to preju hodne stesti :D a az budes jezdit dej vedet, sravname gti vs wrx
:3gears:
:3gears:
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
- PitB
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon črc 19, 2010 11:39 pm
- Jméno a příjmení: Filip Debef
- Bydliště: Sokolnice
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
WRXa jsem proháněl i s tím dýzlem Tohle bude jiné kafe, 2.0 TFSI... Ale zase jen 2 kola, no uvidíme.Cetka píše:Tak to preju hodne stesti :D a az budes jezdit dej vedet, sravname gti vs wrx
:3gears:
Subaru Impreza Boxer Diesel 2009
Conditions Change. Results Should Not.
Conditions Change. Results Should Not.
- martin.blader
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob úno 19, 2011 9:31 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Jak jsi mohl se 150 koni prohánět WRXa, která mají kolem 235? :845: Ale máš pravdu, že oproti tomu 2.0D to GTI výkonnější bude.PitB píše: WRXa jsem proháněl i s tím dýzlem Tohle bude jiné kafe, 2.0 TFSI... Ale zase jen 2 kola, no uvidíme.
Naposledy upravil(a) martin.blader dne úte dub 19, 2011 10:30 pm, celkem upraveno 1 x.
- nzg
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 521
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Bydliště: Praha 5 + Susice
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Tak brani mu v tom predevsim samotna automobilka, ktera kombinaci diesel a automat nedelamartin.blader píše:Taky mi přijde docela škoda vyměnit takovéhle auto za něco jako je Golf.
Jinak co by bránilo tomu si koupit Legacy s dieselem v automatu? To je snad pohodlné dost, ne? A nemusíš se přitom vzdávat předností Subaru. Ale je to tvoje věc...
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
gti ma 200 koniku jestli se nemylim a dvojkolka vs 4 kolka s 265 konikam.... zajimavej challenge ale na zadi mam take diesel boxer, takze vlastne 150 koni v nafte budu mit co delat :D
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
- martin.blader
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob úno 19, 2011 9:31 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
No jo, to mi nedošlo. ::-DD: Tak by holt byl benzín, no. :845:nzg píše: Tak brani mu v tom predevsim samotna automobilka, ktera kombinaci diesel a automat nedela
- martin.blader
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob úno 19, 2011 9:31 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Nové GTI má myslím 210 a WRX má 235, to jen ta edice 265 měla 265 koní. :845:Cetka píše:gti ma 200 koniku jestli se nemylim a dvojkolka vs 4 kolka s 265 konikam.... zajimavej challenge ale na zadi mam take diesel boxer, takze vlastne 150 koni v nafte budu mit co delat :D
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
WRX měla v základu 230k / 320 Nm a s PPP 270k /420 Nm. Poslední generace pak 265k / 343 Nm. Ale to vše je bohužel v EU pouze historie :686:
Znamená to ale, že boxed diesel má vyšší kroutící moment než WRX ve standardu. V Británii má navíc namísto 150k - 165k.
Osobně myslím, že je škoda, že VW nedává do GTI haldex. Ale tuším že do R32 ho dával a teď přišel s podobným systémem jako Ford Focus RS. Ale nevím, do VW nedělám :845:
Znamená to ale, že boxed diesel má vyšší kroutící moment než WRX ve standardu. V Británii má navíc namísto 150k - 165k.
Osobně myslím, že je škoda, že VW nedává do GTI haldex. Ale tuším že do R32 ho dával a teď přišel s podobným systémem jako Ford Focus RS. Ale nevím, do VW nedělám :845:
Naposledy upravil(a) Marty73 dne úte dub 19, 2011 11:05 pm, celkem upraveno 1 x.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- martin.blader
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob úno 19, 2011 9:31 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Jo, do té verze se šestiválcem ho dávali. Má ho taky Golf R, který má 270 koní.Marty73 píše:WRX měla v základu 230k / 320 Nm a s PPP 270k /420 Nm. Poslední generace pak 265k / 343 Nm. Ale to vše je bohužel v EU pouze historie :686:
Osobně myslím, že je škoda, že VW nedává do GTI haldex. Ale tuším že do R36 ho dával, že?
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
ano, potvrzuji ze golf R ma 4kolku a 270 koni, je to jedina konkurence wrx 265, ale bohuzel tech aut je zatim malo, nepodarilo se mi to jeste srovnat v realu :( nic mene subaru boxer diesel ve verzi sport je k nerozeznani od wrx :D jako to smula pro tdickare :D
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
Tak ted tomu fakt nerozmim :655:
Nejdriv resis, problem s drahym servisem na Rezu nasledne drinu za volantem a pak s tebe vypadne ze chces jit do GTI. :670:
Ja myslim, ze to GTI nebude ani usporne ani spolehlive a ani cestovni pohodlny korab. Ja vlastne postradam smyl techto ,,nadupanych,, aut na kazdodenni pracovni jezdeni a zejmena od VW. Kdyby jsi ho bral jako druhe do rodiny, vylozene na vyblbnuti s najezdem 10tis rocne, ale ve tvem pripade s tvym rocnim najezdem mi to rozhodnuti nejak nedava smysl. To uz bych radeji volil 130i od BMW. VW at dela co dela, tak to bude vzdy komerce bez srdce a to i v pripade GTI nebo R32.
No ale jak se rika proti gustu ......
Nejdriv resis, problem s drahym servisem na Rezu nasledne drinu za volantem a pak s tebe vypadne ze chces jit do GTI. :670:
Ja myslim, ze to GTI nebude ani usporne ani spolehlive a ani cestovni pohodlny korab. Ja vlastne postradam smyl techto ,,nadupanych,, aut na kazdodenni pracovni jezdeni a zejmena od VW. Kdyby jsi ho bral jako druhe do rodiny, vylozene na vyblbnuti s najezdem 10tis rocne, ale ve tvem pripade s tvym rocnim najezdem mi to rozhodnuti nejak nedava smysl. To uz bych radeji volil 130i od BMW. VW at dela co dela, tak to bude vzdy komerce bez srdce a to i v pripade GTI nebo R32.
No ale jak se rika proti gustu ......
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Impreza Boxer Diesel 2009 - AKTUALIZOVÁNO, NIŽŠÍ CENA!
to ja ho chapu, on je dehet popreni smyslu imprezy
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH