Bi-Fuel BRC diagnostika

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3176
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dracekvo »

Jakej kabel sis koupil?
Pokud mě paměť neklame, tak stačí jakýkoliv ftdi převodník.
Takto jsem si dělal kabel k europegas, protože za kabel i na aliexpress chtěli nesmysl. Takže ftdi za 100 kč + kousek konektoru ze starého PC zdroje. A kabel je na světě.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Hele, stal asi 500 v Polsku, takze jsem to moc neresil. Je udajne jakoze pro BRC, ale myslim, ze je to vsechno uni. Kolegovi fungoval, tak mne snad bude taky :)
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Tak kablik funguje, diagnostika tez. Nastesti to vypada na vadne cidlo tlaku, jak psal Pajas.
Haze nesmyslne zaporne hodnoty. Jednotka kazdopadne komunikuje normalne. Uff
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

Odkud jsi? Mě na jaře auto stálo asi 2 týdny bez baterky a podle mě se nějak vyresetovala BRC ECU... všechno funguje, jen přepínání benzín/plyn i opačně je naráz - ne, že postupně přepíná jeden válec za druhým, ale přepne to rovnou vše podle mě. takže na volnoběh to má při přepntí tendenci chcípnout. Jsem objednaný k Fedorovi do Prostějova, ale nechce se mě tam jet...
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Brno :-)
Muzeme to napichnout, ale nevim, jestli to s takhle sofistikovanym problemem k necemu bude. Jsem amater.
Jeste na BRC doporucuji Autogas Bartak M. Budejovice, ale osobni zkusenost nemam.
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Tak hlasim, ze opraveno. Jupiii! Bylo to opravdu vadne cidlo tlaku, uz to zase plynuje :-)
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

dethroned píše: Mě na jaře auto stálo asi 2 týdny bez baterky a podle mě se nějak vyresetovala BRC ECU... všechno funguje, jen přepínání benzín/plyn i opačně je naráz - ne, že postupně přepíná jeden válec za druhým, ale přepne to rovnou vše podle mě. takže na volnoběh to má při přepntí tendenci chcípnout.
Ještě jsem u žádné přestavby neviděl nastavení postupného přepínání na volnoběh.
Vždy bylo nastaveno přepnutí po dosažení určitých otáček a při decelaraci.
PS: bez napájení se mi na LPG nikdy nic neresetovalo
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3176
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dracekvo »

Mě to na volnoběh přepíná postupně válec po válci, jen trošku zahoupe. Když zrovna během toho zakvaltuju, tak má snahu chcípnout (spadne pod 500 ot), ale vždy se nějak vzpamatuje :) Ale už tam nemám BRC jednotku.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

Lepší je to nastavit do těch vyšších otáček a pak nic nehoupe.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

mnov píše: Ještě jsem u žádné přestavby neviděl nastavení postupného přepínání na volnoběh.
Vždy bylo nastaveno přepnutí po dosažení určitých otáček a při decelaraci.
PS: bez napájení se mi na LPG nikdy nic neresetovalo
No, nejsem zde odborník, ale na volnoběh bylo slyšet, jak přepíná válec po válci. Nastavení otáčky/decelerace/atd to vůbec nemůžu potvrdit, přepíná mě to po dosažení určité teploty vody nezávisle na otáčkách, zatížení apod a nikdy to nebylo poznat. Jako to BRC bylo naprosto blbuvzdorný, zástavba nepostřehnutelná - žádný smrad, plnící otvor pod víkem, přepínání nepostřehnutelné...

Po delší době bez baterky (dělal jsem preventivně těsnění pod hlavou) to prostě přepíná naráz, takže pokud mám na volnoběh např. zařazeno D, tak to prostě chcípne. To je dost nebezpečný např. v křižovatce, takže ted přepínám manuálně.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Taky si myslim, ze BRC pouzite v Subaru dokaze prepinat postupne. Kdyz to funguje, je prechod neznatelny. Prikladam kousek z manualu BRC Sequent24, ktery to kupodivu oproti starsim systemum neumi, z cehoz vyvozuji, ze ridici jednotka FLY (Fast), kterou mam ja, to naopak umi. Jak se to ale v software nastavuje, nevim, byt tusim, na ktere obrazovce to asi je.
Přílohy
Snímek obrazovky 2021-06-04 141351.jpg
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od petr »

tak jsem dnes navštívil jednoho plynaře ten prý BRC vůbec nedělá, odkázal mě na nějaký servis LPG v Horní Suché Szotek , volal jsem tam a BRC sice dělají , ale moc nadějně to nevypadá, uvidí se na místě , ale prý to určitě bude zamklé ta jednotka a odblokovat se to musí posílat až někam do italie nebo co a pak se teprve hledá závada a nebo se to rovnou předěláva na jiný system , zajímavé je , že kdysi mi to jeden chlapík dokázal nastavit jen po připojení k notebooku a jezdilo to parádně a tolik to nežralo, jenže to byl nějaký grázlík a nejde jej sehnat, byl v base a nemám už na něj spojení , no uvidím co mi řeknou na místě, ještě mám v záloze Huvara , ten mi dělal lpg do outbecka , ale brc prý taky moc neumí , říkal kdysi že s tím většinou nic nejde udělat :-/
danyellsan
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 50
Registrován: úte kvě 03, 2022 11:44 am
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od danyellsan »

Ahoj kluci, taky mam bifuelko od brc, zajima me jestli je mozne cele lpg nak zresetovat do tovarniho nastaveni bez diagnostiky. Mozna je to blbost, ale proc se ptam. Vse funguje zda se jak ma, jenom mi prestala svitit zelena kontrolka kdyz prepne na plyn. Ale plyn funguje. Kdyz prepnu na benzin kontrolka nacerveno normalne sviti 😃 vypada to proste jak kdyby jenom nesvitila kontrolka. A pak ke ten ukazatel paliva, ten samo nefunguje, ale jsem se docetl někde na netu ze dle toho jak blika vlastne ukazuje chybu. No a mne nekdy vsechny kontrolky blikaji a je uplne jedno zda je malo nebo hodne plynu v nadrzi 😀. Jak je to s tim brcckem?
Forester SH 2.0 Bifuel
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3176
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dracekvo »

To bych spíš někde viděl na špatnej konektor.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
Jackylle
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2070
Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Jméno a příjmení: Lucka
Bydliště: Ostrava

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Jackylle »

Ahoj, u mně to nejde ani zresetovat. Totálně zamčeno.
Ale ty máš o generaci mladší auto, tak i to BRC může být jinak.
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Odpovědět

Zpět na „Palivo“