LPG - problém se vstřiky

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: LPG - problém se vstřiky

Příspěvek od Slavek_xxx »

Dadid> a vymenil jsi uz filtr plynu? RallyCAD tuhle rikal, ze se muze zasvinit uz po jednom spatnem natankovani...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Dadid
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 597
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Bydliště: Plzeň

Re: LPG - problém se vstřiky

Příspěvek od Dadid »

Slavek_xxx píše:Dadid> a vymenil jsi uz filtr plynu? RallyCAD tuhle rikal, ze se muze zasvinit uz po jednom spatnem natankovani...
Vůbec nevím jestli ve Vialle nějakej je, aspoň ve schématu žádnej nevidím. Zeptám se na to v pátek u Coubala.
Udajně u Forestra 116KW není ani palivovej filtr bezínovej. Říkali v servisu.
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Uživatelský avatar
Dadid
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 597
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Bydliště: Plzeň

Re: LPG - problém se vstřiky

Příspěvek od Dadid »

Tak jsem zpátky ze servisu v Autogas Coubal. Byly mi vyčištěny vstřiky a na jednom vyměněna tryska. Bylo to na třetím válci jak správně diagnostikoval na srazu HonzaCZ se svým OBD.
Cena celkem 4.287,- včetně DPH. Tryska stála pakatel + nějakej drobnej mat. celkem i s tryskou za 400,- bez daně. Největší položka byla práce - diagnostika, v-z sání (asi vyčištění ?), čištění vstřiků, výměna trysky - 3.172,- bez daně.
Dozvěděl jsem se že Vialle má pouze hrubej palivovej filtr na čerpadle, kterej se mění jenom při repasi čerpadla. Dále na dotaz, že mi to blblo, při čerpání určitý značky LPG více, mi bylo zděleno, že něktrej plyn může být aditivovanej a může rozpouštět bordel z jinýho plynu. Proto je prý vhodné tankovat u jedný čerpačky. No to je asi těžko splnitelný. To bych musel jezdit akorát vokolo komína.
Zatím nějaká ta pojížďka po Praze a návrat do Plzně bez problémů. Tak snad to bude za ty prachy zase nějakej čas dobrý.
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - problém se vstřiky

Příspěvek od roura74 »

Dalibore, furt se ti ještě to LPG vyplácí? Ale asi jo ty nalítáš hodně.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
Dadid
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 597
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Bydliště: Plzeň

Re: LPG - problém se vstřiky

Příspěvek od Dadid »

roura74 píše:Dalibore, furt se ti ještě to LPG vyplácí? Ale asi jo ty nalítáš hodně.
No je to znát hlavně při placení na čerpačce ::-DDD:
Najeto mám 103KKm. Takže šetřím teprve 60KKm. (40.000,- pořizovací cena Vialle)
Na PHM mě vyjde kilometr dlouhodobě cca 1,90 a to i včetně benzínu kterej projedu.
Při dnešních cenách benzínu by to bylo při jízdě bez plynu asi tak 3,50 - Takže nějakej prostor na ty servisy navíc tam ještě je. Ale serou mě Ty starosti a čas kterej tím člověk stráví a kolikrát i ta rezerva v kufru.
S Tvým nájezdem co máš Ondro na Forestru bych do plynu rozhodně nešel.
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Uživatelský avatar
Rudolfo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1956
Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
Bydliště: Ostrava

Re: LPG - problém se vstřiky

Příspěvek od Rudolfo »

Jen bych doplnil, že tankuji LPG často u LukOilu a nikdy jsem tam neměl problém s kvalitou.

V Ostravě jsem přestal chodit na LPG v Mariánských horách na Železárenské, kde jsem většinou tankoval. Jednou se mi zalepil vstřik a podruhé patrně zalepila kulička ve ventilu u hlavní nádrže, neboť když jsem chtěl natankovat další LPG, tak teprve třetí pumpa měla vyšší tlak a ventil se otevřel. Jinak se to samozřejmě tváří, že máš plnou nádrž. Podobný problém s tankováním jsem měl jednou na Sardinii a pak se to možná projevilo na zpáteční cestě odejítím vstřiku.
Mějte se Subarově

Ruda

__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Odpovědět

Zpět na „Palivo“