Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
LPG Vialle 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: pát srp 18, 2017 12:41 am
Příspěvky: 7
Bydliště: Palkovice
Ahoj, pořídil jsem Lego 2008 2.0R s LPG Vialle. Všechno zatím šlape, ale chtěl bych zjistit, jak to Vialle funguje. Vialle.cz neexistuje, na Vialle.nl se mi to nechce luštit. Zajímalo by mě jestli mám třeba vypínat LPG, když se chci trošku pobavit nebo to při vyšších otáčkách přepne samo. LPG jsem dosud neměl. Na co si mám dát kluci pozor, co nechat z kontrolovat a v jakých intervalech? A kam to na Ostravsku jezdíte servisovat? Našel jsem tady na fóru vychvalovaný HV Gas Kunín, na Googlu něco v Zubří a pak až Fedor Prostějov. Díkec za odpovědi. >B-)


čtv čer 07, 2018 2:05 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 945
Ahoj. Zkus zavolat tady http://www.autonaplyn.eu/#utm_source=fi ... &utm_term= Montáž a revize LPG a CNG pohonu&utm_campaign=firmy.cz-643234 jestli dělá i Vialle. Je dobrý a vyzná se. No a kdyby ten systém nedělal,tak zkus ještě zavolat tady https://www.fojtikservis.cz/ . Já tam byl se Saabem,který měl Lpg nějaký holandský a dělali servis jen tady a nebo až Fedor v Prostějově. Byl jsem s nimi spokojený,takže doporučuji

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


čtv čer 07, 2018 2:54 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12492
Bydliště: Praha
Ahoj, pokud budeš jezdit na plyn, tak zejména pravidelně kontrolovat vůle ventilů. Jak často někdo určitě upřesní, tuším, že maximálně po 25 000 km. 2.0R (resp. obecně DOHC od Subaru) s plynem není úplně výhra, protože když ty ventily bude nutný seřídit, a ono bude, tak je potřeba vyndavat motor z auta.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv čer 07, 2018 3:35 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 456
Bydliště: České Budějovice
Myslím, že interval kontroly ventilových vůlí je 60 tis. km bez plynu a 30 tis. km s plynem, takže zde platí každých 30 tis. a první kontrolu by bylo vhodné nechat udělat hned po koupi = co nejdříve.

_________________
Forester 2.0 XT ('04)


čtv čer 07, 2018 5:46 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3661
Bydliště: Praha
Ani u našich SOHC motorů jsem v periodickém předpisu nenašel kontrolu vůle ventilů.
U plynu si to musí každý upravit podle toho, jak s tím jezdí.
Jinak já bych to Vialle demontoval a dal tam systém, nad kterým zvládnu kontrolu. Vlastně bych si nikdy nekoupil ojetý DOHC Subaru s plynem.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv čer 07, 2018 6:17 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12492
Bydliště: Praha
mnov píše:
Ani u našich SOHC motorů jsem v periodickém předpisu nenašel kontrolu vůle ventilů.
Jj, myslím, že to v určitou chvíli vymizelo... U BE/BH to ještě bylo po 105 tis. km.

mnov píše:
Vlastně bych si nikdy nekoupil ojetý DOHC Subaru s plynem.
Přesně...

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv čer 07, 2018 6:23 pm
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 945
Vyhodit stávající systém a montáž nového vyjde asi na cca.11 tisíc. Já jsem sice XTéčko kupoval s plynem,ale věděl jsem,že byl montovaný u nás,najeto na plynu bylo cca. 7 tis. a ještě rok v záruce. Sám jsem zvědavý na vůle,ale snad ro bude ještě ok,jelikož jezdím max. do 4500 ot/min. Stabilně ale tak 3000 a nad 5000 jsem snad ani nejel. Na dálnici taky cca. 3000 ot/min,což je asi tachometrových 130 až 140 km/h. Jak už tady bylo řečeno mnohokrát,lepší je koupit auto bez Lpg a potom si ho případně nechat namontovat

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


čtv čer 07, 2018 6:34 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12492
Bydliště: Praha
Diskuze mari75 a mnov přesunuta - Mariho červený drak Forester 03 XT

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv čer 07, 2018 8:58 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: pát srp 18, 2017 12:41 am
Příspěvky: 7
Bydliště: Palkovice
Díky za rady. Přijde mi, že jste tady na fóru vždycky hodně přísní. Snad to v případě toho mojeho vialle nebude průser. Nálepku LPG vidím na každým třetím subaru, ale o vialle toho na foru zas tak moc není, tak bych řek, že to zas tak poruchový nebude. Každopádně zavolám na servis, kde to bylo na předchozí revizi před prodejem a pak s tím někam zajedu. *_*=*_*


pát čer 08, 2018 6:37 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 945
No a u koho bylo na revizi? Za přísnost buď rád,aspoň víš co a jak ;-D . Nemá smysl mazat med kolem huby >:( =)

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


pát čer 08, 2018 7:06 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22657
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
O Viale toho tu je celkem dost, ale jen mezi řádky o jiných typech zástaveb. :-)
Viale je zástavba montovaná dealerem, kterou prováděla firma Coubal z Prahy. Ta taky jako jediná dělá servis téhle zástavby.
Firma sídlí přes kopec od Emil Frey, tak holt to tenkrát nějak upekli, že to bude zrovna tohle. Je škoda, že tam nesídlila nějaká jiná firma, montující nějaký běžně rozšířený systém. :-)
Nevím kolik máš najeto, ale zhruba po 100tis. km se dělá repase čerpadla kapalné fáze.
Pokud ta zástavba v autě je a funguje, tak jí samozřejmě není nutné vyndavat.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát čer 08, 2018 7:32 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř srp 08, 2012 10:29 pm
Příspěvky: 56
MichalC píše:
Zajímalo by mě jestli mám třeba vypínat LPG, když se chci trošku pobavit nebo to při vyšších otáčkách přepne samo.

Nemám Viale, když jedu dloooouhý kopec tak přepínám na benál. Skrze ohleduplnost k motoru. Samo se mi nepřepne nikdy nic.
S přimazáváním bych nepřepínal nic a jel jak s běžným benzínem.


pát čer 08, 2018 10:44 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 297
teoreticky by vstrikovani kapalneho plynu VIALE mel byt nejlepsi LPG system, pokud to funguje (zkkusenosti s nim ale nemam). Nechal bych to tak a teprve az se to vysype, bych to resil. Ja mel dvakrat sekvenci a 4 krat uplne sprosty nasavany LPG a jeden mel plynovy podtlakem rizeny karburator BRC BLOS a to bylo asi to nejlepsi, co jsem kdy mel. U turbolegacy jsem mel sekvenci a ta automaticky prechazela pri vyssich otacek do benzinu a prechod byl neznatelny, bylo to opravdu plynuly a fungovalo to taky dobre, momentalne mne dost mrzi, ze nemam plynovy auto, ale nemam na to bohuzel motorizaci


pát čer 08, 2018 11:45 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 15, 2013 8:59 am
Příspěvky: 49
Mám v Legacy 2.0R (2007) od novoty Vialle a nemám zatím jediný problém. Nechávám ho žít vlastním životem,
je jedno, jestli se jezdí kolem komína nebo 1300km do Alp. Dnes má najeto cca 140 tis.
Na Moravě ho servisuje FEDOR Auto v Prostějově. Jezdím tam na revize každý rok a naprostá spokojenost.
Teď jsme nějakou tlakovou zkouškou prodlužovali životnost flašky na LPG. Nebýt online čekání na kulaté razítko z Prahy
(asi 4 hodiny ,,|,, (>_<) ,,|,, ), tak to bylo během hodiny hotové.
Druhé auto doma, to samé, ale bez plynu, má 240 tis. a můžu říct, že při přesednutí nepoznám rozdíl.
Tedy kromě peněženky, obě jezdí kolem 9-9,5l/100km


pát čer 08, 2018 1:19 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22657
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo je pravda, že Coubal umí prodloužit životnost nádrže u své zástavby. Kamarád má Forestra 116kW, Viale tam má od nového auta, najeto má kolem 250 000. Řešil repase čerpadla, nějaký vstřiky. Ale jinak mu to funguje dobře.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát čer 08, 2018 7:37 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: